November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vo87

Vo87 Actief lid

18 mrt 2014
    147
    0
    16
    Kindje was gedraaid tijdens de bevalling .. en daardoor zette het niet door

2. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Vo87 met je nichtje!!

Susannelilian en Talkingchair ik haak ook pas sinds vorig jaar najaar, heb 't via youtube geleerd; tablet bij de hand en gelijk mee-oefenen! Eerst bij de Action een setje haaknaalden en wol gekocht en toen aan de slag gegaan ;)
    Inmiddels een poppendekentje voor mijn dochter, kleed voor op de bank, verschillende beestjes (o.a. een teckeltje en 4 konijntjes voor mij en mijn 3 zwangere vriendinnetjes), leuke uiltjes tashanger voor aan de schooltas van dochterlief en een superleuk rammelaar-vlindertje als kraamcadeautje voor de eerste bevallen vriendin :-D
    Zal kijken of ik een foto'tje kan vinden, tis echt zó leuk!! Én verslavend!!!

3. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Krijg 'm alleen niet recht...
    Maar dit is het kraamcadeautje voor 1 van mijn vriendinnen! :-D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,4 KB
      Weergaven:
      4
  4. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Ahh die is echt super lief, ik vind de gehaakte spullen ook zo leuk! Heb zelf ook al de spullen gekocht, nu nog aan de slag gaan...

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Irene: wat leuk zeg! Kunnen wij ook spulletjes bij je bestellen/kopen? ;)

6. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha Susannelilian ik geloof dat ik de eerst komende weken al genoeg te doen heb!:)
    Is misschien wel een leuk idee voor in de toekomst trouwens! Dankjewel! ;)

Loontje ik heb gezegd dat ik na het weekend ga beginnen aan het ledikantdeken... Als ik het haal... misschien dat ik vanavond alvast een beginnetje maak! Hahaha!! :D

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Dames wat kletsen jullie veel zeg hahaha
    Zoe te lezen iedereen wel wat te doen in het weekend. de een haken, de ander genieten van pasgeboren nichtje, de ander aan de slag met recepten voor cranberries :p
    HAHA

Ik zal zo even de lijst updaten heb wat info via PB doorgekregen dus die komt er zo aan!!

Hier komt vanavond broertje op bezoek met vriendin en 2 kiddies en morgen lunchen met 2 vrienden en savonds voetbal kijken!!
    Ben vandaag zo moe....bah!

Zijn vanmorgen even gaan tanken, boodschappen gaan doen, huishouden en toen door naar een winkel waar ze edelstenen verkopen.
    vrienidn van mij wees me erop ivm blaasontsteking en dat zij sinds ze de aangemeten steen droeg nergens meer last van had.
    Dus ik ben er eens heen gegaan. Ben niet overtuigd/gelovig maar zeg ook niet dat er niks is.
    Hij ging stenen meten bij mij en welke ik nodig had, rare was dat echt bij sommige stenen mijn energie ook echt weg trok vreemd

Draag nu 1 steen voor bescherming van de vrucht, 1 steen tegen blaasontsteking en dan 2 stenen die ik in water moet leggen en dan moet drinken waarvan 1 ook voor blaasontsteking zuiverend via binnenuit werkt en 1 voor spieren/gewrichten dus ben eens benieuwd hoe of wat.
    Wie niet waagt wie niet wint!
    Dus heb nu de stenen, cranberrie tabletten, gedroogde cranberries met kwark/yoghurt, vitamine c tabletten, visolie capsules en de zwangerschaps tabletten voor aanvulling!!
    HIHI

Ik ga nu nog even bankie op voor broertje komt en de rust verstoord is hahahaha!!

Fijne avond allemaal!!!

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing
    anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje
    bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje
    hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Juranga – 25 jr – 1e kindje – waarschijnlijk een meisje
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap -
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing

Uitgerekende datum

30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:

- Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita

Afspraken:
    30 juni - talkingchair - controle vk
    01 juli - Dani86- 20 weken echo ziekenhuis
    01 juli - Aurin - controle vk
    02 juli - Dani86 - Preluton spuit 5
    02 juli - Aurin - 20 weken echo
    04 juli – Susannelilian – 20 wekene cho
    07 juli –juranga - de 20 weken echo
    08 juli - Josjo - 20 weken echo
    08 juli - Mamajanneke controle
    09 juli - Dani86 - Preluton spuit 6
    09 Juli - Selina1212 - 20 weken echo
    14 juli - Dani86 - controle vk
    16 juli - Dani86 - Preluton spuit 7
    21 juli - Dani86 - controle zh
    23 juli - Dani86 - Preluton spuit 8 --> 24 weken
    30 juli - Dani86 - Preluton spuit 9
    06 aug - Dani86 - Preluton spuit 10
    22 aug - Aurin - pretecho

Weer geupdate

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Idd stelletje kletskousen ;) haha

Gisteren bij de ha, bleek dat de uitslag van de kweek wel een bacterie aangaf :( domme doos van een assistente! Als ik er niet op had gestaan alsnog naar de ha te gaan omdat ik pijn had al zeven weken was er nog steeds geen bo geconstateerd aaaargh!! Heb dit dus al zo lang en ben al drie keer weggestuurd met 'maak je geen zorgen'... Nu ab maar bah wat ben ik er naar van. Ook beetje benauwd. Hap al gebeld maar als het niet erger wordt is het niet erg. Buikpijn, misselijk, moe, hoofdpijn :( maar ja, alles om die bo weg te krijgen he... Cranberry's gebruik ik gewoon in n pilvorm trouwens ;) en ook vit C 1000 Mg.

Over haarlak en deo en nagellak dames, het moet niet gekker worden hoor. De haarlak uit de jaren '50 misschien maar dan nog, ooit gehoord over een afwijking die te wijten was aan het kleuren van de nagels van de moeder? ;) haha. Net als kaneel wat je niet teveel mag, ken iemand die dus ook geen kaneelthee meer dronk hihi te grappig!

@vo; proficiat met lynn! Dat vind ik natuurlijk n supermooie naam he (zie onderschrift :D)

@juranga: bij 11 weken het geslacht bepaald? Hoe dan als ik vragen mag? Zelfs de bloedtest die tegenwoordig bestaat is pas bij 14 weken...

@jess (dacht ik, sorry, m'n hersenen laten me in de steek), jij n jongen dus en eerst dacht je n meisje? Hihi raar lijkt me dat! Was je in eerste instantie ook teleurgesteld of dat niet? Kan ik me best voorstellen namelijk...

@de rest, weet t niet meer haha

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ suus hahaha granberrys zijn heel zuur hihihi dat was de reden wat ik zei dat je het ( bij sap) moet leren drinken :) maar het wens snel hoor!

@josjo vertel dat dan maar aan de artsen uit het buitenland! Is echt bewezen oor van de deo parfum etc! Ik micht het echt niet bij terugplaatsing! Nooit gehoord en gezien op TLC van parabene die de ongeboren baby bereiken zeker? Je huid is een orgaan wat stoffen opneemt in de bloedbaan... Dus met een beetje verstand ;)
    Kijk of er echt afwijkingen door komen is met haarverf en nagellak nihil maar er bestaat een kans.. Dus ik sluit het liever gewoon uit!
    En de reden er zijn genoeg gezonde babys is geen graadmeter! Ik ken genoeg zuipende en rokende moeders en OOK die hebben een gezonde baby dus dat zegt helaas 10x niks ;)

@irene wauwwww meid wat prachtig! Heb je dat echt helemaal zelf gemaakt? Adhv youtube ? Woooow onwijs knap! Idd wat suus zei kunnen we een bestelling plaatsen :) haha ik heb wel wat wat ik wil bestellen bij je dusse open maar eens een webshop!

@ talkin en en en ... Je vrijgezellenparty gehad?

@dani veel plezier met visite meid!

@vo proficiat meissie met je nichtje! Mooie naam!

@ all ik voel de baby al 2 dagen heel weinig! Voel me dan toch meteen weer ongerust ondanks de goede echo gister ochtend! Pfff kan voor mij de weken niet snel genoeg gaan daf ze groter en groter wordt dat ik haar beter ga voelen zeg :)

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tja bbibi, ik weet er wel het eea van maar er is niets echt bewezen. Het is meer uit voorzorg bepaalde dingen vermijden en dat is natuurlijk jouw goed recht. Ik geloof niet dat het gebruik van deo schadelijk is (of in dezelfde discussie kans op borstkanker zou verhogen). Daarnaast zitten parabenen ook in plastic, ik voeding en nog veel meer. (Oa in groenten en vruchten). De vergelijking met alcohol en drugs vind ik een beetje overdreven, maar dat is mijn mening. Wilde je ook weer niet veroordelen omdat je bepaalde dingen vermijd, dat is natuurlijk jouw goed recht ;)

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Bedankt meiden voor alle sterkte wensen. we komen er wel. hoop dinsdag meer duidelijkheid te hebben betreft de hartafwijking.

@ placenta er zijn meerdere dames hier die placenta voor hebben. voor mij is het de eerste x, is wel wennen want voel zelfs nu de kleine nog niet vaak. helaas maakt me dat extra onzeker.

@ Blaasontsteking, hier dus ook. Had al een poosje klachten, maar steeds kwam er niks uit uit de kweek. vd week weer urine heen gebracht omdat ik nu steeds kleine beetjes moest plassen en t deed ook echt pijn. Toch gaf t stickje geen ontstekingswaarden aan alleen dat er meer bloed i zat als de vorige week. na overleg met de ha toch een ab gekregen en ik merk nu al na een dag verschil. Ook de buikpij is nu minder gelukkig.

@Irene fijn dat je toch extra echo's krijgt :)

Seline en vos welkom trouwens :)

@Susanne te veel ab is natuurlijk niet bevordelijk, maar t is wel belangrijk voor je. misschien een idee maar praat anders eens met je vk hier over. ik persoonlijk dat ab minder schadelijk is als een blaasontsteking. ik heb in mijn 2e zw helaas ook 4 of 5 ab kuren gehad en dylano is op zijn ASS en DCD na verder gezond.

het is je eerste kindje susanne dus is het vrij logisch hoor dat je nog niet zoveel voelt. Ik voelde Darryl* ook pas na 22 week echt duidelijk. en dat was ook de eerste met placenta achter.

Jess84 hahaha die knul is dus nu al een grappenmaker :) Fijn dat alles er verder goed uit zag.

Hey maatje goed van je dat je nu al je bevallingsplan trekt hoor. zo weet je wel wat je kan verwachten en hoop ik dat je iets meer zekerheid hebt.
    Ik ben ook al van alles uit aan het zoeken omtrent ons meisje. wil heel graag bv geven, maar of dit mogelijk is....
    Overigens beval ik sowieso in het zh. ik mag niet thuis bevallen omdat Darryl* met een kz is geboren.

@Juranga, tips tja ik liet het sjouwen zo veel mogelijk over aan de anderen :) lichte doosjes ofzo deed ik wel en verven etc ook, maar dat deed ik lekker zittend op mijn billen. en vaak pauses neme en met verven alles open zetten om goed door te luchten. verven op terpentinebasis deed ik niet, maar muren sausen wel. en als je je moe voelt neem je je rust.

@ Susanne deo gebruik ik gewoon net als als wc spray. als je het normaal gebruikt lijkt mij dat geen kwaad te kunnen hoor. nagellak gebruik ik ook, maar er af halen stel ik zo veel mogelijk uit.

@Vo gefeliciteerd1

JOnge meide wat hebben jullie weer wat afgekletst. Heb geloof ik nu op 6 paginas terug gereageerd. hoop dus dat ik niemand ben vergeten.

Zoals ik al in dit bericht zei heb ik dus ook een bo en gebruik ook nitrofuran. Ik mag helaas geen amoxiline omdat ik hier allergisch voor ben, dus voor mij is dit de enige medicatie die ik mag momenteel. KAns is alleen dat ik ressistent word omdat ik t al zo vaak heb gehad. Maar ben gelukkig t afgelopen half jaar vrij van bo geweest.

Verder heb ik een babykamer gekocht via mp. en ben er erg blij mee. volgende week mogen we hem op halen.
    Nog een week school en dan zijn de kids 6 week vrij
    En ik ben vandaag bij kik in duitsland geweest en heb daar een borstvoedingsbh gekocht voor maar 6 euro en hij zit heerlijk. Dacht neem er 1st maar 1 mee om te zien wat voor kwaliteit en zo het is. maar ga binnen kort maar ff een paar halen. ook nog gekeken naar kleertjes, maar niet echt iets leuks gevonden. wel al gezien dat ze premature kleertjes hebben van maat 44 en 46 dus dat is wel fijn om te weten en ook dat is goed betaalbaar, na 8 euro :)

nou verder ff geen nieuws.

13. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik denk dat je zelf moet kiezen waar bij je je eigen goed voel. Maar parabene zit in alles idd ook groente fruit kleding. Wasmiddel/wasverzachter en wat denk je van de stoffen die van autos komen.

Op het moment dat ons ventje innestelde zat ik bij de kaper mijn zus had een model nodig en er zijn toen highlights ingezet met 12% waterstof! En dacht dat het de eerste echte ronde toch niet raak zou zijn.
    Daar naast gebruik ik gewoon doe en ben ik zo ook al geen make up pop want daar zitten echt veel parabene in!

Bibi ik had al eerder gevraagd welke bloedverdunners je gebruik? Vind het zo gek dat jij ze wel mag gebruiken!

Mammajanneke ik duim dat het allemaal mee val voor jullie! Bijna de grote vakantie!!

Hier is iemand boven de navel uitgegroeid

14. Vo87

Vo87 Actief lid

18 mrt 2014
    147
    0
    16
    Bedankt voor de felicitaties!

Wordt idd veel afgekletst hier ! Erg leuk om al die dingen te lezen.

Hier begin ik gelukkig de kleine nu ook steeds meer en duidelijker te voelen. . Stelt me toch wel gerust.. begin nu pas te genieten van mn zwangerschap..

Zo.klein en wat kunnen die kleintjes al veel onrust veroorzaken hè! !

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @vo heeelijk van dat getrappel genieten meid!

@josjo moet ook iedereen voor zich weten! Je moet doen waar je je prettig bij voelt! Als jezelf er wel prettig voelt het te gebruiken zou ik daar ook gewoon mee doorgaan. Ik volg gewoon het advies van mijn duitse artsen, logisch ook want daar ligt het slagingspercentage van gelukte ivf pogingen vele malen hoger dan in NL, dus ik geloof wel dat zij er verstand van hebben. En nogmaals dat gaf ik ook al aan je kunt het nooit 100% mijden.. Ik gebruik ook shampoo conditioner en eten wat in plastic zit. ( water uit flesjes dan weer niet want wij hebben vewust gekozen voor een waterfilter die voor zuiver drinkwater zodgt zonder schadelijke stoffen). Maar ik probeer het gwn te beperken zo ver als mogelijk dat ik mezelf straks ikg niks kwalijk kan nemen :)

@suus van dat niet voelen bewegen denk ik toch dat het wel normaal is! Ik maakte me ook weer zorgen! Sinds een dag of 3 voel ik haar opeens bijna niet meer! En daarvoor best duidelijk! Nu moet ik er echt voor liggen en moet ik blij zijn met 1 tikje :( snap er ook niks van maar lees het toch meer bij andere dames dat zij dat ook opeens een paar dagen hebben, op zulke momenten twijfel ik wel zal ik de angelsound pakken, maar ik durf niet hahaha!

@ maantje ik slik 100mg ascal ..

16. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Oog ascal word door ouderen mensen gewoon asprine genoemd. Omdat de werking niet zo is dat je onder de trombose dienst kom te staan. Ik heb het 3 jaar terug preventief gebruikt maar ben daar na over gegaan op waren bloedverdunners zo als marcomar acenocoumerol fenproucomon etc.

Ik voel ons ventje elke dag minimaal 8 x. Ik had 1 dag dat hem ook bijna niet voelde en ben het toen gaan bijhouden hij trappel tegen mijn navel kan dat een raar gevoel geven?

Morgen 20 weken echo spannend!!! maar ga er van uit dat het goed is.

Vanmiddag grote mensen feest van mijn nichtje en va naaf voetbal kijken!

17. Vo87

Vo87 Actief lid

18 mrt 2014
    147
    0
    16
    @bbibi ik hem of haar ook een paar daagjes minder. En daarna werd het weer meer. Maar. . Overal lees ik dat het normaal is

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @bbibi, ik snap je, zeker met jouw voorgeschiedenis.. Overigens zijn mijn eerste twee kindjes ook via ivf gekomen maar heb dit advies (idd in nl) nooit gehad. Misschien als ik dat wel had gehad, ik er ook anders over zou denken..?

@mamajanneke, kan jou de hand schudden met bo tijdens zwangerschappen denk ik? Hier ook 5-6 kuren tijdens de zwangerschap. Tja, aangezien het kan zorgen voor vroeggeboortes kies ik er wel voor. Mijn ukken kwamen met 36 en 34 weken dus hoop deze iets langer bij me te kunnen houden. Ik ben juist allergisch voor deze ab, bah! Heb me al lang niet zo slecht gevoeld...

Enne, foto van je aanwinst? (Kamertje)? :)

@baby voelen: geen idee of m'n placenta voor ligt, maar ik voel nog niet echt iets. Soms denk ik het maar hoe lang ik ook stil lig en contact probeer te maken, helaas... (Lukt dus zeker niet altijd dani)

@maantje: leuk en spannend altijd weer, 20 weken echo! Succes en veel plezier dus :D...

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    En mamajanneke, val ik daar ook onder? Jonge meiden :D:D haha erg! In de voorgaande clubjes was ik zeker niet de oudste... Tot nu dus :( haha

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing
    anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje
    bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje
    hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing