November 2014 uitgerekend!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by kimberly84, Feb 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    @ josjo, je bent zo jong als je je voelt ;) ik zag net in de lijst dat ik niet meer de oudste ben. ben 34 35 als de baby er is. was helaas net te jong voor de nekplooi. of moest m zelf betalen.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    #1742 Susannelilian, Jun 29, 2014
    Last edited: Jun 29, 2014
    @Irene: mocht je van gedachten veranderen dan houd ik me aanbevolen. ;)

@dani: weer een beetje bijgekomen? Succes met de stenen, hoop dat het helpt! Waar heb jij ze gekocht? En welke heb je precies?

@josjo: wat vervelend zeg dat jij ook al blaasontsteking hebt, het gaat wel erg rond hier! Hoe oud ben jij dan? Ik 33, word 1 week na de uitgerekende datum 34. :D

@Bbibi: in verhouding tot de cranberry's zelf is het sap zoet, dus dat viel erg mee haha. Heb toch ook maar het sap gekocht, is ook makkelijker. Drink gewoon niet teveel. Weet wat je bedoeld, ik werd vanmorgen ook al onrustig omdat ik het kindje minder voelde, maar vanmiddag voelde ik haar gelukkig weer. Hopelijk voel ik haar snel echt met schopjes en kan niet wachten tot het vrijdag is!

@mamajanneke: vervelend zeg dat jij ook al blaasontsteking hebt! Ga het vrijdag zeker even met de verloskundige over de antibiotica hebben, maar denk ook dat de ontsteking erger is dan de antibiotica. Hoop inderdaad maar dat ik het minder voel omdat het ons eerste kindje is, hoop dat ik het kindje snel meer en vaker ga voelen! Sprays probeer ik te vermijden, maar wil ook nog een beetje leven en als het echt zo slecht was dan wisten ze dat hier vast ook wel. Denk ook dat het bij normaal gebruik allemaal wel meevalt. Uitlaatgassen zijn ook niet goed, maar je kan jezelf moeilijk 9 maanden opsluiten. ;) Fijn dat je zo blij bent met de babykamer en lekker dat je zoontjes over een week vakantie hebben. Gaan jullie nog weg?

@Maantje: je moet inderdaad maar doen waar je je goed bij voelt. Veel plezier bij de 20-weken echo!

@Vo: mooi dat je nu echt kan genieten en die kleintjes veroorzaken nu inderdaad al een hoop stress haha.

@iedereen: vandaag weer wat leuke babyspulletjes gekocht via Marktplaats, kon het niet laten. :D Is ook neutraal (Nijntje), dus maakt niet uit als het kindje toch van het andere geslacht blijkt. ;) Gaan binnenkort samen met mijn schoonmoeder ook bezig met het wiegje (is het oude wiegje van mijn schoonvader, zijn zussen en mijn man en zijn broertjes, vind het zo leuk dat ons kindje er straks in komt te liggen), ben zo benieuwd hoe het wiegje eruit gaat zien als hij klaar is. Over ongeveer een maandje denkt een oom van Bart langs te kunnen komen om het te hebben over de babykamer, hij gaat die voor ons maken. :) Heb er zo'n zin in en ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien allemaal, heb al allerlei ideeën, maar kijken wat we daarvan in praktijk gaan brengen. :D

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @maantje ik heb gelukkig ook geen trombose! Maar wel heeeel hoog trombocytenwaarde 360 ( max. 400) je ziet heel duidelijk een mooie daling met de ascal! Dus blijf het maar uit voorzorg gebruiken :)
    Succes morgen!

@josjo nee in nederland kennen ze dat nog niet inderdaad! Weer je was ik spontaan zwanger geraakt had ik daar vast ook anders overna gedacht! Wie weet ooit bij een tweede kindje dst ik ook iets makkelijker wordt... Maar voor nu durf ik het allemaal niet ;)

@lijst wat toevallig 5x jongen 5x meisje 5x verassing hihi

@vo ja je hoort het echt veel dus we moeten er maar op vertrouwen meid :)

@suus toch maar de sap? En hoe vond je het hihi ;)

@hier de baby was mega rustig maar vanavond nu ik bij familie zat voetbal te kijken en iedereen zat te schreeuwen werd ze mega druk ! Denk dat ze de herrie totaaaaal niet fijn vond :( dus uiteindelijk maar weg gegaan naar buiten ook met de hond die was ok helemaal in paniek herrie .. Dus helaas laatste doelpunt niet meer gezien ! Toch maar gekozen voor mn kind en hond haha

4. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Bbibi: in verhouding tot de cranberry's uit de diepvries behoorlijk zoet haha, maar achteraf heb ik het wel een keer eerder gehad, herkende de smaak. Goed dat je even weg gegaan bent van de herrie. Wij zaten gewoon lekker rustig thuis met z'n drietjes, dus wij hadden nergens last van gelukkig. Wel jammer dat je de laatste goal gemist hebt, was echt werelds dat ze op het laatste moment nog wonnen, echt geweldig! Maar inderdaad niet goed voor je hart die spanning haha.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ suus haha nouja gelukkig vind je hem minder zuur!
    Probeer gewoon 2 glaasjes per dag te drinken! Dat moet genoeg zijn! En dan heb je gelijk je vitamine C binnen! :) dus dat is niet verkeerd!
    En idd jammer vh goal :( had het graag willen zien ! Maar die stel enthousiastelingen waren echt TE luidruchtig .. Voelde me er gewoon vervelend door dat ons meiske zoooo druk werd, zal niet voor niks zijn ! Dus denk gauw weg hier..
    Ve week 20wkn echo toch? Spannend !

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ons mannetje is goedgekeurd!! Dat zijn de letterlijke woorden van de echoscopiste. Alleen liep zijn buikje iets minder dan een week voor op groei maar dat was niet zorg wekkend zij ze!! Dus lekker genieten van ons ventje! * piemeltje was nog altijd duidelijk aanwezig!

7. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een boel berichten weer... :)

Fijn dat alles goed was maantje...

@bbibi, misschien was je baby gewoon enthousiast... ik zou me er in ieder geval geem zorgen over maken. Die van mij was ook aan het mee voetballen... naja ken niet vroeg genoeg beginnen he;)
    Schijnt dat ik als baby ook een schopper was. En totaal niet doorsliep na de geboorte... dus ik vrees nu al het ergste :D

@ontstekingen, sterkte dames!

Hoe is het vrijgezellenfeest afgelopen? Of heb ik daar overheen gelezen? :)

Gisteren wezen shoppen bij prenatal en de bijenkorf:D het is zo leuk om nu over een hij te kunnen praten en gericht te kunnen kopen!
    Heb paar broekjes gekocht en blauwe items voor de kamer. En een baby blauwe teddy koeka ledikantdeken! Wow, ik zag hem liggen en was gelijk verliefd... tot ik de prijs zag ;)haha maar ja... je doet er zo lang mee, en het is toch de eerste. Dus ik heb me hand maar over me hart gehaald:D ♡ ik heb er geen spijt van in ieder geval!

Vandaag zou ik personeelsfeest hebben. Helaas zijn het drukke activiteiten, en na gisteren geshopt te hebben en ergens voetbal gekeken te hebben kon ik savonds en snachts bijna niet meer lopen van de (banden)pijn?! Gelukkig nu weer goed. Maar toch even voor ons samen kiezen vandaag:)

8. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Bbibi: vind het sap zelfs erg zoet, ben niks meer gewend wat zoet betreft haha. Ik houd het toch bij 1 glaasje vanwege de vele suikers die er in zitten, doe 2 keer een half glaasje. Doe ik ook met de banaan door de yoghurt/kwark, 2 keer per dag een halve banaan erdoor. Heel goed hoor dat je voor je dochter gekozen hebt, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Vrijdag de 20-weken echo inderdaad, heel erg spannend!

@Maantje: fijn dat jullie mannetje goedgekeurd is! Hebben ze ook gezegd hoe het kan dat het buikje bijna een week voorloopt qua groei? Wel bijzonder! Mooi dat je nu lekker kan genieten van jullie ventje, het is je gegund!

@jess: wat super leuk dat je zo goed geshopt hebt! Soms moet je inderdaad niet kijken naar de prijs. :D Heb je een foto van de deken? Goed idee om dat personeelsfeest maar een keer over te slaan, je moet nu aan jou en jullie zoontje denken.

@iedereen: mijn man is vandaag begonnen bij zijn nieuwe baan, spannend voor hem en vreemd voor ons allebei dat hij na 2,5 maand thuis gezeten te hebben weer aan het werk gaat. Maar het is ook fijn voor hem natuurlijk en goed voor ons allebei. Ook fijn dat er weer wat meer geld binnen gaat komen (hij had een uitkering), kunnen we weer kopen voor ons kindje. :D Probeer me vanaf nu een beetje in te houden totdat we zeker weten wat het gaat worden, maar als ik iets leuks zie kan ik me vast weer niet inhouden. :D Ga straks nog de stad in haha.

9. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Susannelilian, fijn dat hij weer werk heeft inderdaad. Fijne gedachte met een kleine :)
    En inderdaad, shoppen is zoooo leuk! Ik beperk me wel tot broekjes en vestjes. Straks komt de winter collectie en dat is toch iets waar ik me meer op zal gaan richten...;)
    Was gisteren bij de prenatal en daar had ik 3broeken voor 11 euro. Dat zijn leuke meepakkers. En die leuke shirts erop die komen vanzelf. Gisteren ook de eerste nike's gekregen. Mt 17. Zoooo stoer:D

Attached Files:

10. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @jess: inderdaad een heel fijne gedachte dat mijn man weer werk heeft! Zeker omdat werken er voor mij tot na het "verlof" er in ieder geval niet in zit helaas... Die deken is inderdaad erg mooi, had ze al even opgezocht op de site van de Bijenkorf, maar inderdaad ook erg duur! :D Die Nikes zijn echt super stoer inderdaad, vind dat altijd zo leuk voor jongetjes! Leuke aanbieding van Prenatal, ga er ook wel even kijken nadat wij het geslacht vrijdag zeker weten, hopelijk geldt die aanbieding dan nog! Die leuke shirtjes erop komen inderdaad vanzelf wel.

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo kletstantes

PFFFFFF......hihihi eerst eens even bijlezen.

Hier vanmorgen bloeduitslagen gehad (om de 3 maanden prikken in verband met mijn maagbandje) en nu bleek cholesterol wat aan de hoge kant te zijn (nog nooit eerder gehad, pa heeft het ook en hartproblemen komen in de familie voor) dus moet het wat meer in de gaten houden. dus woensdag bij ha even vragen voor bloed prikken en tevens spuit zetten.

We hebben morgen de 20 weken echo, ook wel weer beetje spannend maar probeer positief te blijven!!

Volgende week gaan we weekendje weg net spontaan geboekt haha dus dat is ook wel even lekker, en goed begin van mijn vakantie :D hahaha!!

Ik ga even bijlezen, reageren en dan verder aan mijn huis-/leerwerk

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Deo ik gebruik het ook gewoon. Let wel idd op met luchtverfrissers, parfum, verf enz. Maar tis ieder zijn eigen keus!

@Blaasontsteking die is weg lijkt het wel gelukkig. Een ab kuur mag wel tijdens zwangerschap maar niet te snel aan beginnen omdat je imuun kan worden ertegen

@susannelilian ik heb de rode robijn en de diopsiet die ik moet dragen en de heb 2 stenen die in het water moeten om te drinken dat is de diopsiet en de iriskwarts. Heel eerlijk voel ik wel al verschil, voel me beter en bo lijkt ver weg. vorige keer met ab kuur pas na 4 dagen effect ervan. ach ja wie niet waagt wie niet wint :p

@koeka deken vind ze ook erg leuk maar ook vrij prijzig. hier is mijn mams aan het haken geslagen dus ben benieuwd hihi. we gaan na 24 weken pas echt shoppen voor kleertjes enz wat we nog willen

Hoe gaat het met de andere dames die een BO hebben??
    @josjo jij ook een las ik!! Volgende keer dus blijven aandringen hihi!!

@mamajanneke benieuwd naar de fotos van de kinderkamer! Wanneer horen/weten jullie meer wat betreft evt afwijking aan hart?

@Maantje ja haren verven mag wel maar zou dan eerder kiezen voor verf op natuurbasis en niks met peroxide te doen! Hier ook vorige week geverfd hihi.

Fijne middag allemaal

13. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet speciaal een aanbieding hoor Susannelilian, ze hebben gewoon veel sale rekke hangen. En ik had broekjes van 3,50 of 4 euro. 2 zelfs 2,50 laatst. Normaal 10per stuk. Dus dat laat ik dan niet hangen:)

nog maar een paar daagjes wachten;)

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @susanlilian ben benieuwd hoe je man nieuwe baan en de 1e dag ervaart! succes en super dat hij weer werk heeft!! Heerlijk gevoel he!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ jess die nike" s love it <3 wat geweldig zeg! :)
    En koeka mooooi ik heb het boxkleed "hot pink" van koeka! Zooo mooi ze hebben idd zulke mooie spullen maar idd die prijzen pfff hihi

@maantje fijn dat de echo goed was meid

@ suus nou iets is beter dan niets sowieso wat de granberry beteeft dus helemaal goed! En banaan met yogurt hmm! En gezond dus hele aal goed! Wat fijn van je man! Waren jullie tot nu toe samen thuis dan ? Ging dat goed zo hele dagen? Ik vind het altikd fijn als man bij me is maar ook als hij daarna weer gaat werken eerlijk gezegd hihi !

@ dani spannend morgen!

@rest zwaai en fijne dag!

16. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @dani: balen van je cholesterol, maar daar is wat aan te doen. :) Spannend de 20 weken echo, alvast heel veel plezier! Lekker zeg een weekendje weg, waar gaan jullie heen? Mooi dat jouw blaasontsteking weer weg lijkt, hier helaas nog niet. Heb 2 verschillende kuren gehad, dus denk dat het met dat resistent worden wel meevalt. :) Klinkt toch goed van die stenen, zal er ook eens naar kijken. ;) Ben ook erg benieuwd naar hoe het hem bevalt, hoop nog even van hem te horen. Is zeker een heerlijk gevoel!

@jess: oké, ga gewoon even kijken na vrijdag. :) Is inderdaad geen geld, dan moet je wel hè. :D

@Bbibi: dat dacht ik ook. :D Ben gek op bananen! Zeker heel fijn van mijn man, heb hetzelfde als jij. ;) Wij zijn 2,5 maand samen thuis geweest, maar in die tijd zijn we ook getrouwd en op huwelijksreis geweest, het viel dus mee. ;)

17. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

May 5, 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey allemaal,

Ook wij zijn vanochtend weer door de keuring van de verloskundige gekomen! Maandag de 20 weken echo, spannend en over 4 weken de suikertest, blegh hoor alleen maar verhalen dat het drankje zo vies is...

Afgelopen weekend na het werk ook naar de babywinkel gereden voor het eerste pakje, zo leuk om rond te kijken. Alleen zat wel de hele tijd rond te kijken of ik bekenden zag, omdat we het geslacht geheim willen houden (lees m'n vriend wil dat!). Ook een ledikantdeken van Koeka gekocht, zijn zo mooi. Ik heb alleen een gehaakte versie, zou je er dan twee moeten, omdat het een winterkindje is? Vind twee Koeka dekens best duur, misschien een goedkope versie eronder leggen..

Die nikes vind ik ook echt super cute!!

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Loontje: fijn dat jullie ook weer door de keuring zijn gekomen en volgende week alweer de 20-weken echo, leuk vooruitzicht! Die suikertest moet ik ook doen, weet alleen nog niet wanneer. Hoor inderdaad ook dat het echt heel erg vies is (zeker voor mij, ik eet/drink echt niks met veel suiker, hooguit vers sap zoals jus d'orange en cranberrysap, is voor mij al veel suiker) en dat je er knap misselijk van kan worden, bah! Hopelijk krijgen we dan in ieder geval een goede uitslag, dan was het het in ieder geval waard. Leuk hoor dat shoppen, alleen inderdaad wel vervelend als je dan een bekende tegenkomt die er zo achter komt wat het geslacht is. Gelukkig is dat nog niet gebeurd! Die Koeka dekens zijn inderdaad erg duur, maar ook wel heel mooi! Denk niet dat je er 2 hoeft te hebben hoor, in het kamertje is het toch nooit ijskoud en ook de gehaakte deken is best warm hoor. Misschien een keer zelf testen. ;) Maar weet het ook niet hoor, ben geen expert. ;)

19. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer koeka dames dus:D grappig... Loontje1, er gaat toch nog een lakentje onder? Ik denk dat het warm zat is hoor! 2 is wel heel erg duur ja!

Vond vandaag nog replay stappers... nog leuker haha! Tijd om me pinpas even in de kluis op te bergen;)

fijn dat de controle goed was trouwens loontje!

Die suikertest krijg ik in week 27. En inderdaad daar hoor ik niks leuks over:) je moet ook 2 uur helemaal stil zitten na dat drankje geloof ik:( maar jullie gaan mij voor denk ik... dus dan heb ik wat meer ervaringsverhalen;)

zijn er trouwens dames die gaan inbakeren?

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @jess: wat zijn replay stappers? Heb je een foto? Is moeilijk hè om je in te houden haha, er is zoveel leuks! Ik weet niet wanneer ik de suikertest krijg, hebben die nog niet gepland. Je moet volgens mij ook nuchter zijn en daarna mag je ook niks eten en drinken, ook niet tussen de 2 testen is. Pfffff, zonder klachten zou ik bijna denken laat maar. Heb jij klachten van de suiker of is het net als bij mij uit voorzorg? Weet niet of ik ga inbakeren, denk alleen als het kindje zonder niet (goed) slaapt.

Share This Page