Hey, ze gaven aan dat het binnen de lijnen was maar dat het iets groter was. dus kon het ook geen kwaad en krijgen we een gezond kindje zoals zij het zij. @suikertest, ik wil jullie er heel erg veel succes mee wensen mijn tanten heeft het haar laatste zwangerschap moeten doen. @Dani, dat houden ze bij jou wel goed bij. met mijn Gastric bypass maar 1 x in het halfjaar te prikken. de laatste keer was alles aan een lage kant maar niet te laag. dat was met 12 weken. @placenta, bij mij zijden ze dat de placenta voor lag dus niet!! heb een voor over gekantelde baarmoeder en die plop pas recht als hij goed gevuld is. nu lig hij dus boven in op de achter want. daarom voel ik haar zo goed en duidelijk.
@Maantje: mooi dat het gewoon binnen de lijnen was. Daarom voel je 'hem' zo goed bedoel je toch? Wel fijn zeg!
De suiker word bij mij getest omdat er diabetes voorkomt in de familie en omdat mijn suiker in week 11 te hoog was. Dus meer uit voorzorg ook. Ik denk inderdaad ook laat maar lekker. Maar ja... je wilt toch een gezond kleintje he denk maar zo... de bavalling is vast erger hieronder mt18 stappers zo stoer
@jess: inderdaad alles voor ons kleintje! Bij mij komt het niet voor in de familie, is omdat ik insulineresistentie heb/had... Heb wel een paar keer gemeten, maar heb nog nooit een te hoge waarde gehad, mijn waardes waren altijd super netjes. Die stappers zijn inderdaad wel super stoer!
@maantje super dat de echo goed was!! Vandaag voor het eerst een controle gaat bij de vk (voorheen bij de gyn) alles zag er weer goed uit.. Dus hier kan het shoppen ook beginnen! Hier was ook de bedoeling om van alles van koeka te kopen tot dat ik baby's ons tegen kwam! @suikertesr heb ik bij de vorige ook moeten doen viel gelukkig allemaal mee!! @iedereen war kopen jullie allemaal leuke spulletjes die schoentjes super leuk!
@Vo: wat fijn dat je nu bij de verloskundige zit en mooi dat alles goed was, veel plezier met shoppen! Baby's ons??? Wat fijn dat bij jou de suikertest meeviel, hopelijk bij mij ook!
@Vo: zegt me niks, maar ga zeker even kijken! Leuk een nieuwe telefoon, welke heb je? Dankje, laat het hier wel weten als bekend is wanneer ik de test heb. Wow, dat Baby's Only is nog duurder dan Koeka!
@vo, fijn dat alles goed was. Veel plezier met shoppen @dekentje: imps & elfs is ook super leuk! Maar ook oh zo duur en helaas niet in het blauw. Dus dat viel af... Na een week alles te willen eten wat en voor me neus stond neemt dat nu enorm af... zit snel vol en wordt gek van het maagzuur. Vla helpt niet... eerste weken wel. Maar nu helaas niet meer en de vermoeidheid is soms ook niet bij te benen... Hoe zit het met jullie kwaaltjes dames? Zijn er dames kwaaltjes vrij?
suikertest heb ik in week 26 omdat mijn vader diabetes is. heb ooit het verleden wel eens een test gehad. zo vies dat drankje. ben benieuwd hoe het nu zal zijn. inbakeren heb ik bij dylano moeten doen, die wapperde zich zelf steeds wakker waardoor hij slecht groeide.nadat ik ben gaan bakeren sliep hij veel beter en groeide hij ook goed. bij dylarius niet nodig gehad. en bij deze zullen we zien wat ze doet na de geboorte morgenvroeg mag ik weer heen voor de echo van het hartje, zie er echt heel erg tegen op.... zijn hier dames die trouwens loomen??? heb vanavond een leeuwtje gemaakt zal morgen foto maken. ik ga nu slapen om 6 u gaat de wekker want we moeten morgen om 9 in groningen zijn en dus kids eerst naar de oppas brengen en dan in de trein.
@jess: ook dat merk zegt me niks, jammer dat ze niks voor jongetjes hebben! Maar 90 voor een deken vind ik ook echt belachelijk hoor, dat zou ik er nooit aan uitgeven. Vervelend dat je weer last krijgt van kwaaltjes en dat vla niet meer helpt tegen maagzuur. Ik heb dus last van blaasontsteking en ben ook erg snel moe, slaap vrijwel elke middag een uurtje, heerlijk! Op zulke momenten ben ik erg blij dat ik niet werk.
@mamajanneke: hoe was jouw suikertest in het verleden dan? Dat inbakeren is echt een super uitvinding, het werkt echt! Het is vast goed met het hartje, geen zorgen voor morgen! Weet niet eens wat loomen is haha. Ben benieuwd naar de foto's! Is de echo in Groningen? Waar woon jij dan? Sterkte met zo vroeg op staan en succes met de echo!
@susannelilian In Sommige Gevallen Is Het Idd Duurder vind dat er alleen wel veel in zit met bepaalde de winkels en is vaker in de aanbieding haha
@susannelilian maar je hebt gelijk hoor 90 euro is ook veel te duur maar heb nu war adresjes ze vaak voor de helft weggaan of andere aanbiedingen Heb een Samsung galaxy s5 trouwens
Heel veel succes mamajanneke! Ik hoop dat het een beetje positief nieuws is... en dat er duidelijkheid komt voor jullie... ik moet woensdag nog voor een extra echo van ons mannetje zijn hartje. dat zal misschien ook de laatste keer zijn dat we hem zien tot aan de bevalling kleine is gelukkig wel lekker druk elke dag. Vandaag heb ik hem zelfs zien bewegen lag lekker op de bank en ik zag iets in me ooghoek haha de schoppen worden ook behoorlijk heftig nu! Gek he dat inbakeren... dat ze zichzelf wakker wapperen haha... klinkt zo lief en ja, als de kleine beter slaapt... dan slaapt mama ook beter he @Susannelilian, toch heb ik liever maagzuur dan een blaasontsteking. Dat heeftbtoch even iets meer risico's! Je hebt de kwalen alleen niet voor het uitkiezen imps en elfs is er wel voor jongens hoor. Maar geel groen en zwart zijn niet echt mijn kleuren zijn er ook vergeetachtige dames?
@mamajanneke succes morgen! @jess love those shoes!!!! Wauwwww @vo babys only is ook zooooon mooi merk! Ik vond die boxkleden van babys only ook zo geweldig ( maar ook zo duur!) wat een prijzen allemaal he! @ suus hahaha toch stiekum blij dst hij aan het werk is dus! Hoe beviel zijn eerste dagje? @suikertest WEIRD.. Wat heb ik toch een raar zkh als ik het zo eens hoor met weinig info! Ik slik prendison met verhoogde kans op zwangerschapssuiker en mijn broer heeft diabetes type 1 ( auto-immuun ) en ik heb nog niks gehoord over een suikertest! En als ik mijn dokter vraag te testen zegt ze steeds nou nee vind ik nog niet nodig ... Pfff lekker dan! @kleertjes ohh ik heb al ZO veel! Ik kan niet stoppen met kopen! Ik vind zoveel leuk en mooi... Jurkjes jurkjes jurkjes ik krijg er geen genoeg van gewoon! Hahaha!
Elke zwangerschap zelfde liedje.. Elke zwangerschap rond de 20 weken krijg ik giga pijn in me tanden Ik word er zo moe van
@mamajanneke heel veel succes vandaag met de echo! Ga duimen voor je dat alles goed is met jullie uk!!! Dikke knuffel! @Susanlilian ja idd wel even balen was ook wel even geschrokken. mijn vader heeft met 44 een hartaanval gehad en mijn opa is met 64 gestorven door hart/vbaat problemen en zus en broer van mijn vader ook gestorven door hartstilstand met 49 en 51 jaar dus zit echt in de familie. Hoop dat het een moment opname was! Het weekendje gaat naar Gondorf in de Duitse Eifel bij de Moezel. is 1,5u rijden voor ons ongeveer! Verheug me erop Hoe was de 1e nieuwe werkdag van je man?? @Jess ik heb bij casper zelfs een aparte inbaker deken gekocht en hoop deze ook nu te gaan gebruiken. je hoort en merkt dat kindje dan rustiger zijn en beter slapen/groeien dus hopelijk komt de inbaker deken van pas! Alvast succes morgen met de echo mocht ik het morgen vergeten. Vergeetachtigheid is hier vreselijk. normaal lopende agenda maar nu alles opschrijven anders weet ik het niet meer dus gaat wel echt achteruit. gyn vertelde me dat gedurende een zwangerschap de hersenen van een vrouw tot 8% kunnen krimpen en na de bevalling 1 jaar nodig heeft om weer te herstellen.......benieuwd wat ons nog te wachtten staat! @Kleertjes ik zie een heleboel leuke dingen maar wacht nog even met kopen tot de 24 weken. Dan gaan we samen erop uit hihi. We moeten nog gaan kijken voor een kledingkast voor de kleine die komt op een andere kamer dan de kinderkamer zelf die is te klein ervoor. @iedereen wat zijn jullie plannen vandaag? Hier nu eerst leren en vanmiddag een bedrijf bezoek voor school en vanavond de 20 weken echo.......vind het wel spannend allemaal. @Vo wat voor merk mobiel heb je nieuw gekocht?? is altijd even wennen in het begin he?! Groetjes
wie het leuk vind https://www.facebook.com/groups/776647389047353/787134114665347/?notif_t=group_comment
@Vo: welke site of winkel is dat? En hoe bevalt de S5? Overweeg deze zelf ook, maar vind hem nog te duur dus wacht nog even. @jess: veel plezier woensdag! En wat grappig dat je jullie ventje hebt zien bewegen, lijkt me heel bijzonder! Ik ook hoor, maagzuur is geen risico, maar je hebt de kwaaltjes inderdaad niet voor het uitzoeken. Vergeetachtig ben ik ook ja, was afgelopen week nog een afspraak vergeten omdat het om dezelfde tijd en voor hetzelfde bedrag was als de andere afspraak. De dag erna alsnog de spulletjes opgehaald. @Bbibi: ja inderdaad haha, is beter voor ons allebei. Zijn eerste dag is heel goed bevallen, hopelijk blijft dat zo! Heb je geen verloskundige? Kan je daar vragen naar de suikertest, heb ik ook gedaan en deden ze helemaal niet moeilijk over. Wel op aandringen hoor, als je het wel hebt dan is het echt gevaarlijk voor het kindje als het niet op tijd ontdekt wordt. Haha, kleertjes kopen blijft leuk hè, kan het ook niet laten. @lovepeet: vervelend, maar je weet in ieder geval waar het aan ligt en dat het erbij hoort. @dani: jeetje zeg, dat is heftig! Hoop ook dat het bij jou een moment opname was! Leuk hoor dat weekendje weg, heel veel plezier alvast! Mijn mans eerste dag is erg goed bevallen, hopelijk blijft dat zo! Heel verstandig en knap dat jullie nog even wachten met kleertjes kopen, ik kan het echt gewoon niet laten. Succes met leren en veel plezier met de echo vanavond! Ik heb net boodschappen gedaan en ga straks hier een beetje opruimen en schoonmaken, vanavond komt de videograaf de video van de bruiloft brengen! Zijn zo benieuwd, heb er onwijs veel zin in en super dat hij bij ons thuis wil komen. @chaneef: zal er over nadenken, maar wacht er sowieso mee tot na de 20-weken echo. Wel bedankt voor het voorstellen!