Zo, eindelijk weer alles bij gelezen. Ik ga niet meer op iedereen reageren hoor. Succes Janneke, laat je ons weten hoe het was? Dani, jij ook succes vanavond! Komt allemaal goed meid. Gelukkig dat je vanmiddag druk bent. Jess, jij morgen dus nog een echo? Ik heb afgelopen weekend heel leuk vrijgezellenfeestje gehad. Veel opdrachten gedaan, veel dingen over vroeger naar boven gehaald, oude vriendjes enzo. Verder zijn we rond avondeten wezen high tea-en en daarna wezen bowlen. Toen was ik ook echt gesloopt! Gisteren voor de laatste keer naar de verloskundige geweest in mijn eigen woonplaats. Dossier meegekregen voor de nieuwe vk. Orders meegekregen om echt rustiger aan te gaan doen, ik heb/had telkens zo'n last van buikpijnen 's avonds. Echt soort krampen. En even laten checken op blaasontsteking morgen. Trouwens, ik ben ook echt zo dement als maar kan. Vergeet echt alles, terwijl ik normaal gesproken alleen een agenda voor de sier had, haha.
@talkingchair: fijn dat je zo'n leuk vrijgezellenfeest hebt gehad, is altijd leuk om terug te kijken. Ging bowlen nog? Lijkt me best heel zwaar, wil nu al niet meer zwaar tillen en die bowlingballen zijn toch behoorlijk zwaar. Kan me voorstellen dat je daarna gesloopt was! Waarom ga je eigenlijk naar een andere verloskundige? Succes met rustiger aan doen, hopelijk lukt dat een beetje. Laat je weten wat de uitslag van het urineonderzoek was? Haha, die dementie hoort erbij hè, is hier soms ook best erg.
Haha oh ik moet hier echt niet een paar dagen niet lezen want dan is t niet bij te houden haha. Weet niet wie t vroeg maar in de lijst staan onze leeftijden haha Jess geloof ik, maagzuur: omeprazol is bij mij het enige dat werkt! Had ik dat maar geweten bij m'n eerste zwangerschap. Heb er bij beide vanaf 10/11 weken last van gehad 😝 Zit nu bij de ha. Ben echt ziek van die stomme ab en her lijkt ook nog niet te helpen. Ik moet weer bij die vent die me niet serieus nam de eerste keer dus die lust ik rauw gheghe Leuk al die kamertjes inrichten. Ik zit nog in de oriënterende fase. Heb gave dingen gepind op pinterest, echt te cool. Koeka dekens heb ik twee (de dubbele variant). Inmiddels gaat straks nr drie er onder liggen dus die 70,- vind ik wel prima, al vond ik t toen ook megaduur... Heb ook het boxkleed er van 😄 en twee etuis voor luiers haha. I love koeka! Imps&elfs ook qua kleertjes maar duuuuur idd dus af en toe t betere uitverkoop shoppen. Chaneefa (zeg de naam vast niet goed maar kan niet terugscrollen), een fb groep met alle 2014 mama's no thx. Heb al twee fb groepjes v de eerste kids, 1 groep is 35 meiden, de andere 15 en dat is al druk zat
@josjo: haha, na een paar dagen is het inderdaad niet meer bij te houden. Ik was degene die vroeg hoe oud je was. Je bent inderdaad ouder dan wij, maar je hebt ook al meerdere kinderen, voor een aantal van ons is dit pas het eerste kindje. Vervelend dat je zo ziek bent van de antibiotica, hier nog 1 die niet het gevoel heeft dat het niet helpt. Na de kuur maar een nacontrole laten doen. Heb gelukkig weinig tot geen last van maagzuur. Wij zitten wat het kamertje betreft ook nog in de orienterende fase hoor, het kamertje moet zelfs nog gemaakt worden haha. Maar komt vast goed, alles is vast op tijd klaar voor de kleine. Wat gaaf dat je zelfs 2 Koeka dekens en een boxkleed hebt, denk niet dat ik mijn man zo ver krijg en vind het zelf eerlijk gezegd ook wel te duur eigenlijk.
Inderdaad! Bowlen lukte aardig, alleen de 6 kilo ballen gepakt. Ik ga verhuizen! Dus vandaar die andere vk. Hahaha, lig nog steeds in bed. Met mn lappie erbij van alles regelen voor de grote dag! Maar stom, want had vanochtend al geplast en toen dacht ik; Ohja, dit had in het potje gemoeten... Dus morgen maar weer een poging.
@susannelillian (lange naam ). Ik zie er nog heel jong uit hoor gheghe. Ik geloof dat wij dezelfde ab hadden toch? Blijkt dat deze ab alleen in de urinewegen/blaas z'n werk doet maar als je bo iets op n verder plekje al zit, dan is ie niet zo effectief. Stom. Maar goed nieuws, ik mag stoppen en krijg n andere, hoef m gelukkig niet af te maken Die 2e koeka deken kocht ik pas toen ik wist dat we een meisje hadden gekregen, de eerste was een wit/taupe. Ik kocht me ziek op t begin en ml ook haha die is soms net n vrouw @talkingchair, hoop dat je geen bo hebt... Enne, kom eens uit bed luilak
Ik denk 't niet hoor. 't Is meer even een check voor de zekerheid. Maar ik ben er al uit. :-D Heb ik eindelijk vrij, weet ik gewoon niet wat te doen!
@josjo: je mag ook gewoon Susanne zeggen hoor. Voor mij zit de kuur er al bijna op, nog tm donderdag etenstijd. Zal het eens vragen aan de huisarts als het inderdaad nog niet over is. Welke krijg jij nu dan? @talkingchair: hoop ook dat je inderdaad geen blaasontsteking hebt, wanneer krijg je de uitslag? Haha, heb ik niet zo vaak hoor dat ik me verveel, kan bijna altijd wel iets bedenken om te doen.
@susanne (mag suus ook? haha). Ik krijg nu amoxiline. Als het goed is moet jouw urine nu weer op kweek toch? Ik krijg dan zo'n 24-uurs kweek die de ha zelf doet maar dat mag niet op vrijdag want dan is de uitslag er zaterdag.. Moet jij dan ook wachten tot maandag of kan je donderdag al urine inleveren?
@josjo: die had ik tijdens onze huwelijksreis en heeft niks geholpen, ook heeft deze kuur bij mijn huisarts niet de voorkeur omdat het een erg lichte kuur schijnt te zijn, die vaker niet helpt dan wel. Hopelijk helpt hij bij jou wel! Enne, Suus mag ook hoor haha. Ga vragen of het donderdag al mag en anders inderdaad maandag pas. Tenzij ze alleen een onderzoek doen, dan heb je dezelfde dag nog de uitslag. Alleen bij een kweek duurt het 24 uur.
@ josjo jij dus ook aan de koeka! Kunnen er hier een koeka club van maken ! Hier ook geen fb! Vind het bijhouden op zp al genoeg en heb ook een fb. Groepje met dames uit dusseldorf kliniek! En een app met dames die ik al heeeel lang ken van zp en geregeld mee afspreek! Wel gezellig toch? @suus fijn daf je man het zo leuk had! Toch fijn als de eerste dag goed beviel werkt de nitro nog niet bij je meid? @ talking wat dijn dat je feestje zo leuk was! Klinkt gezellkg! Knal dat je het zo goed vol hield! @kleertjes net weer een stapel binnen gehad! Ik denk al wel zon 30 setjes te hebben inmiddels ! Meesta van Z8 en noppies! Zoooo leuk allemaal! En krijg nog 3 pakketjes binnen vd week! Verder is de aankleedkussen in de maak en komt over 2 weken binnen ! Alles met roze uiltjes en wil nog een mobiel met uiltjes maar die is. 50 dus ik denk dat ik die mijn moeder of schoonzus laat maken die kunnen beide goed naaien en haken .. En vinden ze beide ook heel leuk dus en dan is het kamertje klaar! Morgen wilstoeltje halen! Dan is het echt de laatste puntjes op de i en we zijn helemaal klaar! Haha verslavend hoor! Toch blij met dat vakantiegeld allemaal , bedankt Baas! Hihi
even een ego bericht, voor nu is er een heel ander beeld nl een gezond hartje!!. eind vd maand de 31 nog een keer extra controle, maar voor nu mogen we verwachten dat we een gezond meisje verwachten. waarschijnlijk zagen ze de longslagader voor het hartje langs lopen die het beeld vsd gaf. ook de kleppen zagen er nu goed uit. helaas beweeglijk meisje en placenta voor waardoor je schaduwen hebt en minder mooi beeld, maar er zijn 2 gyns geweest dus probeer hier op te vertrouwen. eind ego bericht.
@Bbibi: zeker fijn! Merk nog niet echt verschil, maar we zullen het zien bij de nacontrole. Wat fijn dat jullie al bijna helemaal klaar zijn voor de kleine, mooi op tijd. @mamajanneke: wat fijn voor jullie! Heb je foto's? Ben benieuwd!
@mamajanneke, wat fijn! Jammer dat het nog niet 100% is uitgesloten maar dat is heteigenlijk ook nooit... in ieder geval beter nieuws voor jullie dan vorige week! @bbibi, we lijken wel op elkaar haha meubels, koeka en ook hier een fan van noppies gister zijn eerste noppies mutsje gekocht zo leuk je hebt wel veel kleren hoor haha! Ik heb inmiddels wel een lijst gemaakt met een turfsysteem voor rompertjes en broekjes enz. Want ik vind het zo zonde als ze iets niet/nauwelijks aankunnen doordat je zoveel hebt. Ik ga uit van 5/7 pakkies voor de eerste 3 maten... plus wat ik niet kan laten hangen Inderdaad een hoop koeka dames! Ben zo blij dat ik er tegen aan liep heb nu ook een aantal bambam spulletjes... die zijn ook te leuk! @talkingchair, fijn dat het zo leuk was! Ik zou mijn feestje van vorig jaar nu niet meer uit kunnen voeren... nog nooit zo'n kater gehad In augustus heb ik van iemand anders een vrijgezellenfeest. Die zal in ieder geval alcoholloos verlopen @echo, morgen hebben we idd een extra medische echo in het VU in amsterdam. Omdat er vrijdag een kleine afwijking werd gevonden en mr zijn hoofd niet op wilde laten meten Hopen dat ook de laatste dingentjes goed zijn bij de kleine man. En hopen dat ie ff meewerkt! We zien het wel positief in dus ik ga gewoon lekker van hem genieten op me verjaardag
Gelukkig Janneke! Voel je opluchting of vind je het nog moeilijk om het echt aan te nemen? Jeetje Bibi, 30 setjes?! Koeka... ik sla over, is me echt te duur. Net als Noppies enzo.
@jess: morgen jarig? Vervelend van die afwijking, wat voor afwijking zagen ze dan? Hopelijk valt het allemaal mee en werkt meneer goed mee. @talkingchair: Koeka wordt em hier ook niet hoor, maar veel te duur. Misschien hooguit dat we het als cadeau vragen, vind het wel heel erg mooi.
Zo kletstantes, wat een updates allemaal, ik ga het zo even rustig doorlezen. Ik heb vrijdag de 20 weken echo, ik vind het wel spannend hoor! Hebben/Hadden jullie dat ook? Vanmiddag de Mama-tas bij Kruidvat gehaald, met een leuke bijtring, crème en pakje luiers.
@talkingchair: haha nee hoor, het is gewoon hartstikke duur! @Bookfairy: ik heb ook vrijdag de 20-weken echo en vind het ook super spannend, dus snap je helemaal! Ik wil die tas ook aanvragen, maar als ik op mijn profiel kijk om deze aan te vragen dan moet ik invullen wanneer mijn kindje geboren is, terwijl er bij staat dat een paar weken voor de geboorte een afhaalbericht krijg. Snap er niks van! Weet jij misschien hoe ik het pakket wel kan aanvragen?
Hoi Susannelillian, dat wordt een spannende dag vrijdag dan voor ons Ik moest mij eerst aanmelden voor een Kruidvatkaart (die had ik in de winkel gehaald), en ik kon als ik het m ij goed herinner op de site een profiel aanmaken waarin je kon aangeven dat je zwanger bent (plus uitgerekende datum invullen). En vanmorgen kreeg ik een mailtje dat ik de tas kon ophalen.