@ bookfairy ik mag hem ook ophaken deze week gister bericht gehad en ook die van lrenatal mag ik gaan ophalen! @jess hahaha hier ook spulletjes van bambam en knuffels! Ook hapoy horse jij ook zeker hahahaha Geniet van je bday morgen en veel succes! Ik vind het zo moeilijk in te schatten! Ik kan gewoon niet stoppe. Met kopen! Heb maar 3 setjes maat 50, HEUL VEUL maat 56, en redelijk veel maat 62, en krijg nu paar dingetjes maar 68binnen omdat ik een jumpsuitje had gevonden en spuikerjurkje waar ik echt geen nee tegen kon zeggen! En jurkjes ik hou van jurkjes en roljes ik kan niet stoppe. Met kopen gewoon! Ik vind zoooo veel leuk! Mijn man vroeg ook of ik onderhand niet genoeg had gekocht, aan de andere kant geniet hij ervan omdat we hier 3 jaar op gewacht hebben. Daardoor wil hij me ook niet remmen! En hij vind Z8 en noppies en feetje en dirkje ook heel erg leuk dusja hij laat me maar lekker kopen en mn gang gaan.. Zolang hij maar niks hoeft te kopen qua kleding haha @mamajanneke goed nieuws meis! @suus ben heel benieuwd meid! Ben je al zenuwachtig voor vrijdag ? @talkin hahaha krent hier ok hoor! Heb genoeg dingetjes 2e hands ipv nieuws! En dan nog ven ik al HEEEEEEL VEEl geld kwijt! Hier liggen de 45 rompers al gewasen en gestreken klaar! De. 30 hydrofiele luiers en de 20 hydrofiele washandjes in de commode! Heerlijk om mee bezig te zijn he?
Bookfairy: wordt zeker spannend voor ons! Misschien heb ik het al wel een keer gedaan en heb ik de tas gewoon niet opgehaald, misschien door een miskraam of gewoon vergeten. Zal morgen wel even vragen in de winkel, hopelijk kan ik de tas dan alsnog krijgen. Grappig trouwens dat wij precies gelijk lopen en ook op dezelfde dag de 20-weken echo hebben, moet geluk brengen!
@Bbibi: die van Prenatal heb ik al heel lang in huis (heb er zelfs 2), net als die van de Etos. Ben super zenuwachtig voor vrijdag, hoop zo dat alles goed is! Voel het kindje de laatste paar dagen minder vaak dan daarvoor, word ik erg onrustig van!
Haha bbbibi! Geen probleem als je toch een 3ling blijkt te krijgen haha ik ga pas wassen zodra de babykamer af is en ik alles een beetje binnen heb. Lekker met me zwitsal wasmiddel Van bambam heb ik een spenendoekje gekregen en een spenenhanger ding. En slabbertjes. De mutsjes vind ik meer voor meisjes oh en een badjas Happy horse is zeker leuk! Maar daar heb ik niks van.. z8 heb ik van de week trouwens bij de bijenkorf gezien. Voor jongens is het niet mijn smaak. Die matroo dingen enzo. maar ii begrijp je hoor. Als je al zo lang heb moeten wachten... mijn man heeft er weinig mee. Vind het leuk maar enthousiastme moet je er wel een beetje uittrekken... die vind de baby straks leuker @afwijking. De kleine gebruikt een andere navelstreng ader dan anders... dus morgen een extra hart echo. Moet pas half1 pfff
@mamajanneke super goed nieuws! ! Lekker gaan genieten ! Tenminste proberen.. best lastig zo omschakelen
Ik kreeg ook bericht van de Kruidvat. Van de week maar even afhalen. Moet je iets uitprinten en laten zien? Het eerste gedeelte is nu gewassen en gestreken. Morgen of donderdag de rest maar, denk ik.
Leuk Bibi, die van Prenatal mag ik ook halen, ik moet alleen nog even een werkende printer vinden Tjee, wat heb je al veel kleertjes gekocht! Ik heb een klein tasje met dingetjes van marktplaats en verder het e,.e.a. aan romertjes en truitjes die we cadeau hebben gekregen, maar verder eigenlijk nog niets. Toch ook maar eens gaan beginnen met speuren naar leuke dingen! @susannelilian, grappig inderdaad, dat we precies gelijk lopen!
Leuk om jullie verhalen weer te lezen! wat hebben sommige van jullie al veel gekocht!! Wij nog erg weinig! Maar na maandag mag ik losgaan dan heb ik de 20-weken echo gehad. Zijn er nog meer meiden bij wie manlief niet mee kan naar de 20-weken echo? Ik vind het wel erg balen maar het lukt niet met zijn werk en nog erg weinig vrije dagen die hij liever gebruikt als de kleine geboren is......nu nog ff kijken wie er mee gaat. Misschien mijn vader en dan niet van te voren zeggen wat we gaan doen ofzo haha ik hou wel van verrassingen. Ohjahh heb nou wel gehoord dat je een dvd ervan kan laten maken dus dat ga ik zeker doen, wordt m'n man er op dii manier toch bij betrokken!
@Juranga: wij hebben ook nog niet veel gekocht hoor, wil eerst zeker weten dat het geslacht klopt haha. Wat ontzettend balen dat je man niet mee gaat/kan naar de 20-weken echo, zou dit zelf echt niet zonder mijn man willen doen. Die ene dag meer of minder vrij nemen maakt dan ook niet meer uit. Mijn man neemt er gewoon vrij voor, ook al is hij deze week net begonnen bij dit bedrijf en gelukkig doen ze er daar ook niet moeilijk over, ze weten ervan en hebben alle begrip, super fijn! Wij gaan ook een DVD laten maken, is echt super leuk!
Hihi bbibi 45 rompers? ;P toch wel verschillende maten he? Wassen doe ik nu nog niet, ergens na de 30 weken. Wel op tijd gezien kans op vroeggeboorte, maar nu, moet echt de zolder nog op om alles uit te zoeken.. Heb natuurlijk al veel in alles vanaf maat 44 maar omdat we niet willen weten wat t is wordt het eerst al het neutrale spul zoeken.. Jess succes en veel plezier morgen! Babydoos v prenatal, vergeet t steeds ja .. Kan m ook ophalen!
Nou dames even een half dagje niet gekeken en 3 paginas weer verder gekletst haha @josjo ik heb ook de amoxcicicline ab kuur en bij mij werkt hij wel gelukkig. hopelijk bij jou ook @juranga jammer dat vl niet mee kan naar de 20 weken echo is wel heel bijzonder hoor. hier in het zh gegaan en zo gepland dat vl mee kon en geen vrij hoefde te pakken. vandaar vanavond om 19.50 nog kunnen gaan. @20weken echo hier was alles in orde. onze kleine man is nog steeds een mannetje haha. alles zag er mooi, gesloten en in orde uit en ligt qua groei/lengte op 20w 4 dagen dus dat is mooi vind ik. We hebben een dvd mee gekregen zodat we ouders dit ook kunnen laten zien. Hij is wel echt een kleine drukte maker haha. @kleding wij hebben nog de kleertjes van casper die gebruiken we nu en kopen na 24 weken nog wat spullen erbij. de 1e dingen van anderen zijn wel al binnen. Imps en elfs is deze week in de aanbieding bij kruidvat voor 8 en 10 euro per kledingstuk maybe tip voor de dames die van de merken zijn hihi. Wij niet echt, kijken naar wat we leuk vinden haha en is het toevallig een merk prima dan haha. @mamajanneke wat een super nieuws meid!! Lekker ervan genieten super!! @jess jij hebt morgen extra echos toch? veel succes alvast!1 Ik ga zo even de lijst updaten had een pb gekregen namelijk en daarna naar bed, vandaag lang gereden en heb daarvan harde buiken (te lang in 1 houding) dus wens jullie een fijne avond toe allemaal!!!! Groetjes
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Juranga 25 jr 1e kindje waarschijnlijk een meisje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap - Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing 7 verrassing 5 jongens 4 meisje Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 02 juli - Dani86 - Preluton spuit 5 02 juli - Aurin - 20 weken echo 02 juli Jess84 extra echo 04 juli Susannelilian 20 weken echo 07 juli juranga - de 20 weken echo 08 juli - Josjo - 20 weken echo 08 juli - Mamajanneke controle 09 juli - Dani86 - Preluton spuit 6 09 Juli - Selina1212 - 20 weken echo 14 juli - Dani86 - controle vk 16 juli - Dani86 - Preluton spuit 7 21 juli - Dani86 - controle zh 23 juli - Dani86 - Preluton spuit 8 --> 24 weken 29 juli- talkingchair -intake nieuwe verloskundige. 30 juli - Dani86 - Preluton spuit 9 06 aug - Dani86 - Preluton spuit 10 22 aug - Aurin - pretecho Weer geupdate
Bedankt dames! @dani86, fijn dat alles goed was! @juranga, balen dat hij niet meekan. Mijn man kan een hoop regelsn met diensten omdat ze ook in het weekend werken. Soms een nadeel maar nu een voordeel zou het ook niet met iemand anders willen... blijft toch een onderzoek en geen pretecho @prenatal, ik kreeg vandaag de email binnen. Je hebt 3,5week geloof ik. Dusnvoor degene die het steeds vergeet... niet meer vergeten
@jurenga balen dat hij niet mee kan @ bookfairy haha toevallig dan mogen wij alles tegelijk ophalen ! En je hebt ook nog tijd genoeg toch @ josjo hier ook nog steeds erg bang voor vroeggeboorte wegens ziekte .. Al gebruik ik nog steeds utrogestan dus hopelijk kan ik het zo lang mogelijk rekken! Logisch dat je alleen maat 44 klaar legt! Zou ik ook doen als ik het geslacht niet zou willen weten. Zou maat 44 standaard nodig zijn denk je? @ jess hahaha hier ook de speenhanger van bambam! Ik moet ook zeggen dat Z8 veel meer leuke meiden kleding heeft dan jongens kleding! Voor meiden is het heerlijk met strikjes en froeseltjes enz, en leuke rokjes en jurkjes zoooo leuk! Succes morgen! @suus twijfelde ze nog steeds bij jullie over het geslacht? Dus vrijdag na de echo helemaal los met shoppen dan hihi?
Ik ben al te laat met die van de Prenatal. Balen. Beetje eigen schuld ook. Maar toen ik een keer tijd had om 'm op te halen, hadden ze hem niet meer op voorraad. Nu maar snel achter die van de kruidvat aan!
Dat is jammer talkingchair! Misschien kun je een heel lief emailtje sturen en uitleggen dat ze hem niet hadden en jij daarna geen tijd meer had. Want deze bow schijnt wel leuk te zijn... @bbibi, nu ik eindelijk iemand vind die dat ding ook heeft... hoe hang ik er in godsnaam een speen aan??? Het is vast een klein trucje maar die heb ik nog niet door Ohw en naat 44... dan moet je weer shoppen als je kleintje zo klein is dan ligt ze toch wel even in het ziekenhuis nog... ik zou er niet voor gaan shoppen hoor.
@Bbibi: de geslachtsbepaling was bij 16 weken en ze was redelijk overtuigd, maar was nog te vroeg om zekerheid te geven. Maar nog 2 dagen en dan krijgen we die zekerheid wel, ben zo benieuwd! @talkingchair: inderdaad gewoon even een mailtje sturen of even in de winkel vragen, is vast wel wat op te verzinnen als je de situatie uitlegt. @iedereen: wij hebben gisteravond de film van onze bruiloft gekeken, maar helaas wilde manlief liever voetbal en VI Oranje kijken en wil de eerste keer wel samen kijken. Nu gaan we als het goed is vanavond kijken, ben zo benieuwd hoe de film geworden is! We kregen zelfs 2 DVD's met de gemonteerde film voor de ouders cadeau en een cadeautje voor de baby, zo lief! Had hij nog nooit gedaan, net als de extra DVD's, deed hij speciaal voor ons. We hadden ook al een leuk contact voor de bruiloft via Facebook. Vandaag een nieuwe waterkoker, statief voor de camera en gezichtsreinigingsdoekjes zonder parabenen gekocht, nu lekker op de bank The Bold kijken. Straks lekker eten en nog even boodschappen doen, daarna waarschijnlijk nog even slapen en verder een rustige dag. En jullie?