Hi mevrouwkonijn en sher, ook nov 2014 mama's? Thx voor t stemmen kleinefee! En suus, hihi we gaan het zien ergens in november
@jurenga, succes maandag fijn dat je waarschijnlijk niet alleen hoeft. Onnodig pijn lijden is inderdaad niet nodig nee... @pijnbestrijding, pompje klinkt wel mooi ja. Zag laatst op tv idd. Doen ze vooral ook als het net te laat is om nog de ruggenprik te zetten. voordeel van de ruggenprik is toch ook dat het allemaal iets sneller gaat? Of vergis ik mij daarin? @bbibi, inmiddels is het een hij geworden he de hele zwangerschap al een eigebwijs ding haha! Eerst doen alsof je een meisje bent. En op de 20 weken echo gewoon 6x niet meewerken en dus weer de vingertjes gekruist voor maandag! balen van je bandenpijn. Je doet er niet veel aan helaas. Ik heb het alleen als ik te snel loop of werk. Dus dat probeer ik te voorkomen en dan gaat het prima eigenlijk. @boxen, wat zit er in de kruidvat box? Want daar moet je die voordeelpas voor hebben. Heb ik niet, maar is het de moeite waard? @pretecho, voor ons niet... teveel centjes en met het weten van het geslacht zijn we al gelukkig!
@Suus Hahaha, spreektaal... @Josjo Oeps, had al op 'n andere baby gestemd. Als ze volgende maand weer mee doet, zal ik wel op d'r stemmen. Of ze moet als nog winnen. @Bibi Pfoee, al 9 kilo. Dat is me al een boel zeg. Vocht tikt wel behoorlijk aan, maar verlies je na de tijd ook zo weer, dat scheelt. Hier nog steeds maar 2 kilo erbij. Valt me alles mee. @KleineFee Jij hebt dus ook zoveel overgegeven? Doe je dat nog steeds? Ik heb ook echt tot week 17 dagelijks meerdere keren overgegeven, nu ong. 1 keer per dag. Beroerde nacht gehad trouwens. Veel muggen, warm, plakkerig dekbed. Dus ben al vanaf 3.45 uur wakker.
Kan je vast n beetje wennen aan gebroken nachten talkingchair Hier hebben de kids uitgeslapen tot half acht , echt heerlijk!
@talkingchair: vervelend dat je zo'n slechte nacht gehad hebt, hier nog 1. Voelde me beroerd, had last van mn rug en nek en had het warm. Mn man heeft toen het raam open gezet. Viel gelukkig daarna vrij snel in slaap, maar nu absoluut geen uitgeslapen gevoel. Vanmiddag nog maar even een dutje doen. @jess: het is een pak luiers, een bijtring en wasgel of bodycreme. Niet veel, maar wel nuttig. Verder geen overbodige boekjes en/of alcohol.
FF vraagje dii kruidvat tas, moesten jullie barcode's printen voor de producten? Want dat lukt mmij niet........of staat het gewoon allemaal op je kruidvat pas? Heb de tas namelijk al wel aangevraagd en bevestigd gekregen dat ik de spullen kan ophalen. Wil volgende week dii tas en andere boxen op gaan halen vandaar.
@Juranga: staat inderdaad allemaal op je pas, je hoeft dus niks te printen. Veel plezier met ophalen!
@ jess zei ik meisje dan? Wat stom want ik weet toch dat je een jongen krijgt! Sorry meid verkeerd gezegd dan denk ik.. Hihi Jij had idd net zon eigenwijs ding als ik maar dan met het geslacht andersom! @suus hahaha vooruit het is je vergeven meid! Dan noemen we hem nu maar hij dan hahaha! Al denk ik toch echt sowieso dat je een meiske krijgt hihi! Hoeist met je blaas? @talkin ja 9 kilo is mega veel! Ik was echt mooi slank maar nu niet meer hoor! Dikke benen dikke kont dikke kop! Mijn man moet ook steeds ff wennen aan zijn "meer vrouw " haha die vind het vlgs mij verschrikkelijk want zn barbiepop is ff geen barbiepop meer die is al aan het duimen dat ik straks mn figuurtje weer terug krijg denk hahahaha! Tja ik kan er ook niks aan doen! Ik eet dus alleen maar gezond tja wat moet ik dan nog meer? Meeste is vocht idd dus dat krijg je gwn niet weg Jij ook al son beroerde nacht ik ook al.. Die plakkerige warmte is niet lekker nee! @all nog leuke plannen het weekend meisjes?? Vanavond weer iedereen voetbal kijken?
@kruidvattas, het staat op je pas, bij mij moesten de kassadames de spullen wel nog uit de winkel halen, nadat ze eerst in de map hadden gekeken wat er nu eigenlijk in moest. Wij kijken geen voetbal, ik ga proberen een beetje op tijd naar bed te gaan, want morgen heb ik een grote internetmeeting op stapel staan, dus dat wordt druk en gezellig. Hopelijk niet té druk... We gaan zo nog even langs Prenatal, de doos ophalen en nog even neuzen voor dingetjes. Wat een rotweer hè, gisteren was het zo heerlijk! Ik vind het zo sneu voor al die mensen die op zomermarkten enzo staan, en voor alle voetballiefhebbers vanavond, hopelijk is het dan een beetje droog.
- talkingchair: Helaas wel ja, ik kon helemaal niks meer. Bij elke beweging die ik maakte kwam het eruit. Nu heb ik er geen last meer van, het is helemaal over. Ik merk dat het goed gaat sinds mijn 'dieet'. Ik eet vrij weinig als ontbijt, niks meer na 9 uur in de avond en ik eet alleen maar gezond. Geen chips, snoep, koek, snacks etc. Anders denk ik dat ik wel weer misselijk word. - nacht: lekker hoor als de kids uitslapen josjo! Féline heeft gelukkig ook prima door de warmte heen geslapen. Denken jullie ook al na over de naam van je kleine? En gaat het bij jullie ook zo moeizaam haha?
@Bbibi: of het. Hoezo denk je dat? De blaas gaat beter, hopelijk komt het niet meer terug! Vervelend dat je zoveel bent aangekomen al, maar wat maakt het uit, je hebt een kindje in je buik! Maak me echt niet meer druk om mijn figuur, komt wel weer na de zwangerschap, het kindje is mooier dan wat dan ook! Vind het juist mooi als het zo duidelijk is dat je zwanger bent, laat mijn buik met trots zien! Gaan zeker voetbal kijken vanavond, jullie ook? @Bookfairy: wat leuk zo'n meeting, is dat via hier? Veel plezier! Leuk de Prenatal doos! Is inderdaad rotweer vandaag, maar vind het toch beter dan die hitte van gister, heb er slecht van geslapen. @KleineFee: wij weten de naam al heel lang, scheelt weer een hoop nadenken en discussiëren. Jullie niet begrijp ik?
@kleine fee: lastig hè naam. ML wil er pas overnadenken na de 20 weken echo. maar op vakantie al wel over gehad en meisjesnaam komen we denk wel aan uit....maar een jongensnaam pfff lastig! Hebben jullie al veel voor de baby-uitzet? Wij wilden ook al een box en kinderstoel etc. doen maar volgens moeders konden we daar net zo goed mee wachten tot na de geboorte en staat het nu alleen maar in de weg.....Wat doen jullie? En is de kinderwagen al aangeschaft? Hier bijna, weten al wel wat we willen een Joolz...Ben benieuwd waar jullie voor gaan. (sommige hebben er missch al 1 als het het 2e of 3e kindje is).
@susannelillian, nee het is een meeting van een boekenforum, dus iets heel anders Wij hebben nog geen naam, ja, een shortlist van 5 meisjesnamen, en nog geen een voor een jongen! Baby-uitzet, hebben we ook nog niet zo veel, ik kan van iemand een kinderwagen (bugaboo) overnemen, maar daar moeten we nog bij langs om te kijken. Ze heeft ook een commode en ledikantje, dus we wachten nog even met aanschaffen tot we haar spulletjes hebben gezien. Verder zijn wij nog steeds aan het oriënteren, maar we zullen langzamerhand toch wel de eerste dingetjes gaan aanschaffen!
@bbibi, het zal wel de vergeetachtigheid zijn en dat zijn best wel veel kilo's ja! Axh het hoort erbij... ik tussen de 2 en 3. Dus mag ni klagen @voetbal, wij gaan zeker kijken! Denk met een man of 15 dus gezellig @kruidvat, dan ga ik maar eens een pasje aanvragen. Luiers zijn altijd welkom @kleine fee, wij hebben tot aan de geboorte niks defenitiefs. Ik had een lijstje van 15 waarbij we het eens zijn over 3 namen. Maar als we nog iets anders leuk horen/zien san is dat nog steeds een optie. Maar al heel fijn dat we er 3 samen leuk vinden! is zo moeilijk... je zit er je hele leven aan vast...
@naam die hadden we hier gelukkig al voor we zwanger waren ! Voor een jongen had mn man hem verzonnen en voor een meid ik ! En beide hadden we daar "vrede" mee! Nu is het een meid en dus "mijn" naam , maar we zijn er echt heel blij mee! Manlief is er ook wl helemaal aan gewend , we noemen haar ook al zo, het past echt bij ons als "gezin"! Wordt er helemaal vrolijk van @babyuitzet! Laatste dingen zijn hier vd week gehaald! Op de isofix en babyfoon en co-sleeper na hebben we inmiddels alles Ona en mijn mama is nog een leuk mobiel voor boven het bedje aanhet maken in het thema "uitljes" .. En mijn aankleedkussenhoes ( met uitljes) is ook in de maak en over 2 wkn klaar! En dan alles af ! @jess wat stom idd zwangerschapsdementie hihi! En ohh al 3 namwn dis? Nu nog ff de knoop doorhakken! @suus weer niet denk ik gwn! Is meer een gevoel En nou die buik kun je niet meer omheen! Ik heb de buik vsn een zwangere die. 30wkn zwanger is! Zal vandaag of morgen ff foto maken en plaatsen in album! Denk dat je schrikt nadeel is wel... Longen komen al in de verdrukking! Dus heeeel kortademid en kan niet veel helaas, snel uitgeput! Maar ach idd heb het er graag voor over
@Juranga: wij hebben al een kinderwagen gekocht (de Transit in donkergrijs, cadeau van mijn moeder, wordt in september bezorgd) en ik heb tweedehands al verschillende kleertjes, knuffels en speelgoed gekocht. @Bookfairy: dat is inderdaad heel wat anders, maar dat verklaard wel je naam hier. @Bbibi: wij noemen ons kindje inderdaad ook al bij de naam, zo leuk! Jij bent in ieder geval niet te laat met de spullen haha, maar als je de ruimte hebt waarom niet. Bij ons moet het kamertje nog gemaakt worden, dus met de meubeltjes wachten we tot daarna, hebben nog tijd genoeg. Je zal rond half november horen of je gevoel klopte. Ben benieuwd naar de foto! Laat je het weten als je hem geplaatst hebt? Vervelend zeg dat je er zo kortademig van wordt, maar het kindje is inderdaad elk pijntje en ongemakje waard!
Hi ladies! Alles goed? Wij zijn vandaag naar babypark geweest, wat inspiratie opdoen. Hebben natuurlijk al best veel en uk slaapt eerste maanden op onze kamer dus op zich geen haast . Box zou ik al wel willen hebben vanaf dag 1 hoor, ik gebruikte hem ook echt al snel.. Kinderstoel kunnen ze in vanaf 7/8 maanden haha daar kan je wel mee wachten. Of je moet die stokje met babyschaal doen, dan kan het wel nu al nuttig zijn... Leuk hoor namen bedenken pfff nadeel van niet willen weten wat het is, moeten nu dus twee namen bedenken. Meisjes vind ik niet moeilijk, kan ik er wel 10 van krijgen zonder namenprobleem haha maar jongens, djeeeez... Iemand die een meisje krijgt nog leuke namen voor jongens over? Juranga, jullie wisten het toch al wat het werd? Jongetje hadden ze toch voorspeld? Bbibi, lachen he, hoe je lijf zo kan veranderen. Mijn ervaring is dar t wel weer terug in vorm kan komen, al is het altijd wel ietsje anders dan voor de zwangerschap. Bij de tweede ging t er wel moeilijker af dan bij de eerste
@josjo: leuk he babyspulletjes kijken! Sommige dingen hebben geen haast, maar een box is wel meteen handig inderdaad. Haha, succes met de namen!
Haaai ladies, ik heb er ff snel doorheen gelezen. Zo nog even naar opa en oma toe en dan voetbal kijken. Bibi; Ach joh, valt vast wel mee. En anders.. wat dan nog?! Je krijgt een kind! Whoehoee. Niet druk maken om die kilo's. Namen; Zo leuk om te verzinnen. Wij hebben nu echt een prachtige naam, vind ik, ben er echt heel blij mee. M'n vriendinnen gingen 'm pas raden, ze kwamen aardig in de buurt. Ben erg benieuwd welke namen jullie de lieve baby'tjes geven. Box is toch wel handig om vanaf begin te hebben? Ik was wel van plan om al op te zetten eigenlijk. Heb er een speciaal plekje voor leeg gelaten in ons nieuwe huisje, zou niet weten wat ik er anders kwijt kan... Fijne avond meiden! X