Talkin hoe is het verhuizen gegaan vandaag meid? Kon je zelf nog wel iets doen? Vanaf wanneer gaan jullie er wonen? Josjo leuk he spulletjes kijken, zoooo verslavend! Hebben jullie eigenlijk niet alles nog in huis van jullie eerste kinderen? Zoals de box enz? En kinderwagen of hebben jullie alles weg gedaan? Ja veiendinnetjes zeggen dat ook.. Vooral dat vocht is binnen no time verdwenen dus meeste kilos zullen er zo wel weer af zijn, en tja anders maar niet hoor.. Jammer dan Suus hihi ben benieuwd meid ik ga er hier vanuit dat ik officieel een oktober mama zal worden! Vermoedelijk zal ik wel ingeleid worden. ( wil ik zelf ook met max 38wkn) dus ben benieuwd! Ja laat het weten als ik de foto plaats! Lig nu op de bank zo moe! En wil straks wakker zijn voor voetbal! Vanmiddag al 2 uurtjes geslapen! Ik denk dat de foto morgen komt dan geef ik een gil
Ohja en wat betreft de naam! Onze hond hebben we N.oa genoemd.. Dat vond ik altijd een prachtige naam ( ook zelfs voor een kindje ) maar toen waren er nog geen kindjes in het spel 4,5 jr terug ! Dus de naam die onze dochter krijgt vind ik ook weer mooi bij de naam van de hond ( chihuahua hoort echt bij ons gezin en kan wel 20 worden) dus wel leuk als de naam van ons kind ook weer een beetje mooi last bij de naam van de hond vind ik hihi
Haha noa voor een hond,nog nooit gehoord maar wel schattig Wij hebben idd al een box en duowagen, kinderstoelen, wipstoel, bedje, badje, tummytub en alle kleine dingen al, zoals hydrofielen,beddengoed, etc etc. Maar kamertjes mag ik nog wel lekker inrichten dus daar ga ik dan maar op los
Pin by Jolande de Waal on Foto ideetjes | Pinterest Wil eigenlijk zoiets maken maar vrees dat t niet helemaal haalbaar is in het kamertje
@Bbibi: maakt niet uit hoor meid, officieel ben je in november uitgerekend. Wij gaan ook voetbal kijken, ben wel weer een beetje wakker voor zolang als het duurt haha. Ben erg moe vandaag, heb overdag ook al 2 keer geslapen vandaag. Wacht de foto wel af dan, ben erg benieuwd! Noa voor een hond ken ik ook niet, voor een kindje (meisje) vind ik het een leuke naam. @josjo: ziet er leuk uit! Jullie hebben ook best al wel veel zo te horen. Komt bij ons allemaal nog wel, eerst het kamertje maar laten maken, daarna komt de rest wel. Hebben nog tijd zat.
Wat wil je namaken van dat kamertje Josjo? Zon inbouwkast? Als die er niet een inzit zal dat best lastig zijn vrees ik ja! Zo. Buikkast die eronder staat heb ik ook 2 zoooo leuk <3 En dus nog lekker assesoires shoppen dus Suus haha nee nog nooit gehoord Noa voor een hond? Ik ken nog 2 hondjes die zo heten! Vond dat wel een mooie naam voor ons mooie hondje ! Ik zal eens een foto van haar plaatsen in mn album, ze is zoooo mooi <3 ( en lief hihi ) ... Nog aanhet voetbal kijken of slaap je al. ik nog wakker ! Maar had tot half 7 liggen slapen vanaaf dus dan kan ik nu wakker blijven hihi
@Bbibi: vind het ook een leuke naam hoor! Ben benieuwd naar de foto! Zijn ook nog voetbal aan het kijken, maar is niet echt veel hè?! Hopelijk komt het nog goed! Ga hierna slapen, morgenochtend geen reden om vroeg op te moeten staan en heb ook nog extra geslapen overdag.
Bbibi, ik was de eerste keer een (14) aug mama maar annelynn werd 18 juli geboren en daarna was ik een (18) januari mama en Tijn is van 8 december dussss ik houd er ook sterk rekening mee dat ik een oktober mama word net als jij en ws nog een paar.. Al hoop ik dit wel november te halen hoor... Die inbouwkast zou ik willen laten maken ja. Eigenlijk kan het perfect aan 1 kant maar daar staat al een mega grote kast van muur tot muur... Het is echt een grote kamer dus het zou echt kunnen, dat wel... Zit toch weer te twijfelen of we Tijn die kamer niet moeten geven en de baby de kleinste. Ben echt n enorme twijfelkont haha
Dag dames, Ik ben uitgerekend 14 nov en ons kindje stelt het goed, 22 cm en 400 gr op 20 weken echo Hebben jullie nog veel last van kwaaltjes? Naast het maagzuur dat precies aan het stabiliseren is, Verga ik sinds 4 dagen van de rugpijn... Ik kan letterlijk mijn bed niet uit, ik kruip eruit op handen en voeten... Wat zou dit kunnen zijn? Mijn beroep doet er ook geen goed aan, ik werk als verpleegkundige.. Ik slaap al rechtop met hoofdeinde, borstvoedingskussen tussen mijn benen en afwisselend rug en linkerzijlig (meer zijlig)... Ik wil eigenlijk maar 1 ding horen en dat is of het overgaat? Ik moet nog een eindje werken, tot 10 okt...
@josjo: ik zou denk ik de oudste de grootste kamer geven, heeft hij wel recht op vind ik. Maar moeten jullie zelf maar bekijken, is jullie keuze en dat idee van die inbouwkast is inderdaad ook wel heel leuk. Succes! @Nath: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in dit topic! Vervelend zeg van het maagzuur, die rugpijn weet ik niet. Maar als het zo erg is dan zou ik het toch even bespreken met de verloskundige/huisarts, lijkt me niet normaal. Sterkte ermee en als het eerder dan oktober niet meer gaat op je werk, dan moet je eerder met verlof hè, is dan overmacht.
Ik ben donderdag naar huisarts geweest en ben dan 2 dagen afwezig geweest van werk.. Is een blokkage maar de rugpijn verbetert niet, integendeel... Heb mss ook wel te veel gedaan dit weekend, is zo moeilijk om er aan toe te geven! Ik wil nog zoveel doen maar mijn lichaam protesteert nu al
@Nath: goed naar je lichaam luisteren hoor, anders krijg je alleen maar meer last en krijg je misschien ook nog nieuwe/andere problemen!
@ Josjo neej waarsch. juist een meisje....maar morgen weten we meer als het goed is! Hoop ook eg wel meisje nu eigenlijk.....heb daar ook al paar setjes kleding voor gekocht!! Verder ziet dat pinteresk (of zoiets) er leuk uit zeg, staan veel leuke baby-kamers op en ideeën voor BB-kamer. @ Nath hoorde het pas ook van iemand blokkade in de rug en daardoor veel pijn in d'r been. Veel lopen er mee door maar schijnt in de zwangerschap ook goed te behandelen te zijn door fysio/kraker of iets dergelijks! Sterkte ermee!
- Josjo: heel leuk idee, die inbouwkast. Win je ook weer wat ruimte mee. Ik zou de oudste de grootste kamer geven, die heeft er het meeste aan. - Nath: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend dat je zo een last van je rug hebt gekregen, misschien toch even langs de huisarts gaan? Misschien zit er een spier bekneld die voor alle last zorgt. - Namen: We komen er inderdaad tot nu toe nog niet uit. Voor een jongen hebben we echt een lijst van 20 namen liggen waarvan ik er 5 allemaal even leuk vind. Voor een meisje hebben we nog helemaal niks. Man had opgeschreven: Sabine en Jaylin. Leuke namen, maar natuurlijk geen succes bij Féline dat lijkt veel te veel op elkaar. Gelukkig hebben we nog een week of 19. - Babyuitzet: Een box kopen is wel slim om al te doen voordat de kleine er is. Wij hadden hem de dag van de geboorte al meteen in gebruik. Kinderstoel is nog geen hoofdzaak, voordat ze daar in kunnen zitten ben je weer een paar maanden verder. Of je moet er een met newbornset kopen. Kinderwagen wordt een duowagen omdat ze zo dicht op elkaar zitten met leeftijd straks. - Kwaaltjes: Op het vocht vasthouden na bijna geen kwalen. Wel sinds een paar dagen weer wat last van RLS maar dat valt ook nog reuze mee. Ik zou nog een foto plaatsen, mijn 21-weken buik. Met dochter die ook op de foto wilde.
Mooi buikje hoor kleine fee! En lief dat je dochter mee op de foto wil. Vandaag bij de prenatal geweest, de box gehaald en weer leuke kleertjes gekocht. De uitverkoop blijft leuk!! @juranga, hoelaat hebben jullie de echo? Wij om half 9, lekker vroeg.
@kleinefee wat een mooi bescheide buikje zeg! @bibi, mijn buik puild ook echt uit, niet meer om heen te gaan. heb een kennis die 6 weken verder is en die zeg steeds dat ik vast veel vruchtwater heb, is niet zo ons ventje is gewoon groot.... @namen, we hadden allebij de namen al bedacht. hij gaat Cl.asie heten, mijn vader heet klaas en willn hem graag naar hem vernoemen. we noemen hem ook al zo, en mijn ouders en zus ook eigenlijk. de rest weet het nog niet. heb ook een spookje met zijn naam gehad van mijn zus zoo lief! @spullen, wij hebben alles ook de kinderwagen etc. *best saai he* @kraamzorg, ben er deze week door gebeld, ze komen 5 augustus al! @bandenpijn, mijn buik rommel heel erg maar mijn darmen zijn ook weer begonnen licht dus vast daar aan! ook de ritmestornissen zijn momenteel weer heeel erg, word er echt niet blij van. maar heb alles over voor ons wonder.
@Loontje, veel plezier morgen, wij ietsje later 11.10 en goed nieuws mijn mannetje kan gelukkig toch mee!! Zo blij mee of had ik dat al gezegd? @ Kleine Fee, mooi buikje!!& wat'n schattig dochtertje!
Veel plezier morgen bij de echo juranga en loontje, ik ook bijna, pfff we zijn denk ik een van de laatsten? Kleinefee, wat prachtig zwanger ben je zeg! Ik ben ook op m'n heupen en billen zwanger, ook dikkere benen en vandaag ook n dikke enkel haha kan wel jaloers worden op zo'n mooi lijntje...! De naam van jouw dochtertje staat hier al vanaf t begin op t lijstje alleen vind t nu niet meer kunnen bij annelynn, eind lijkt teveel op elkaar...
Jurenga en loontje succes! @josjo ohh jij bent dus bij beide kindjes behoorlijk wat te vroeg bevallen dan? Hoe komt dat zo? @maantje vervelend van je ritmestoornissen meid goed dat je onder controle staat! @ kleinefee wauw je bent idd mooi zwanger zeg! War een bescheiden mooi buikje! @ sorry ik weet niet meer wat iedereen getypt had wel terug gelezen maar was best veel en mn hersneen staan er nog niet naar! Hier een vervelende dag/weekend! Ik voelde ons meisje niet meer! Terwijk ze al 2,5 week zo druk was en ik haar hele dag Door Voelde! Zelf met plat op mn rug liggen en naar bed gaan NOTHING! Vrijdag zon krampen en pijn gehad dat ik even dacht dat de bevalling opgang kwam ofzo.. En vanaf toen voelde ik haar amper/niet! Vandaag zkh toch maar gebeld na lang twijfelen.. En ze wilde toch graag dat ik langs zou komen.. Dus uiteindelijk lang verhaal kort alles was goed : placenta vrichtwater baby! Reden: onbekend! Mijn baarmoeder is al huge.. Vrijdag was wss bandenpijn en is baarmoeder NOG groter gegroeid, daardoor nog meer plek, en ligt ons meisje nog meer omhoog nu.. Misschien heb ik daar meer vet ofzo waardoor ik haar minder voel? Al moet ik zeggen een uur gewacht in de wachtkamer zul je altijd zien begon ze te trappen en te doen *zucht* haha dus oaniek om niks gelukkig ! Terwijk ik dit typ is ze gelukkig ook weer lekker actief ! Ik had een vrij druk weekend en laat naar bed met Voetbal miss heeft het er wat mee te maken gehad ofzo.. Ik was ikg dood en dood ongerust.. Nu wat meer gerust gesteld en zeker nu ik haar weer voel.. Van mij mag ze zo druk blijven hoor mn meissie <3