november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Hier heeft ons meisje heel veel koprollen gemaakt, maar ze ligt nu al een week of 2 netjes met dr koppie naar beneden :)

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een meisje die geen koprollen maakt haha maar wel alle kanten op beweegt! Ze ligt tot nu toe nog met der koppie beneden dus laat t indalen maar komen straks!

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Mijn meisje lag de hele tijd met haar koppie omlaag, tot opeens de 28w groei echo...toen bleek ze opeens even omgedraaid te zijn. Ik was best wel in shock toen de echoscopiste dat zei.

Gelukkig ligt ze bijna niet in stuit, want dat voelt voor mij het meest onprettig.

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie verhalen. Geen pijl op te trekken dus qua jongen of meisje en bewegelijkheid.ik heb nog kans dat ze draait. Laten wij het hopen.

5. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie zelf voelen hoe de kleine ligt? Mij wil dat echt niet lukken namelijk. Maar weet ook niet echt wat ik moet voelen en waar ik op moet letten.

Even spam van mijn buik(je) :D Zaterdag sta ik model bij een fotoworkshop, ben erg benieuwd wat daar uit komt :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik ikkemijik! Ben jij ook 14 november uitgerekend?
    Ik weer ook niet hoe ik t moet voelen de rug voel ik vaak wel omdat die groot is maar verder voel ik er weinig van haha

7. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet tot 21 november Girlliej :) Weekje langer dan jij

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja sorry keek even verkeerd haha😓

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wat een prachtige buik Ikkemijik!

Wat betreft t voelen: sinds ongeveer 2 weken kan ik.dr billen bijna altijd lokaliseren. Vaak omdat ze dan ligt te schoppen met dr voetjes, en ik dan aan de andere kant n bolletje voel.
    Vandaag was mn beste vriendin er echter en die heeft tijdens haar zwangerschap ook nooit kunnen voelen hoe haar baby lag. Toen ik iets zei over baby dr dikke billen, wilde ze graag voelen.
    Toen we samen verder voelden konden we ook dr rug volgen die langs de zijkant van mn buik ligt, en zelfs iets van n schoudertje of armpje! Je kon echt t botje voelen! Zo ontzettend gaaf!

Maarja, ze lag blijkbaar heel gunstig, want ik lig nu in bad en kan weer helemaal niet voelen hoe ze ligt.

10. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Mooie zwangere buik Ikkemijik!

Bij mij ligt meneer al een aantal weken met zijn hoofd omlaag maar indalen zal hij voorlopig nog niet doen. Zou wel fijn zijn, moet regelmatig rechtop zitten omdat hij dan met zijn benen flink port tegen de ribbenkast.

En heb daarom ook veel last van zuur... Nou ja, nog even denk ik dan maar. Die paar weken die zijn zo om... En ik kan toch hopelijk volgende week aan de babykamer beginnen. Ben zo ongeduldig, het duurt me allemaal veel te lang. Heb al wel via Marktplaats een blauwe boom voor tegen de muur gekocht en nu een optie op een mooie blauwe lamp met vogeltjes en konijntjes erop... Ik denk dat ik mijn twee zoontjes een schilderij laat maken met bosdieren erop zodat hun kunstwerk er ook hangt :) Nu al zin in.

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie ronde buik!!

Of je het kunt voelen heeft ook te maken met de ligging van de placenta en de hoeveelheid vruchtwater (en een beetje het buikvet 😃). Als de placenta voor ligt wordt het moeilijk als je meer dan gemiddeld vruchtwater hebt is het ook moeilijker. Je kunt proberen om bij de volgende echo mee te voelen dan weet je waar je naar zoekt.

12. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    rosalincke: Placenta ligt tegen mijn rug, dus dat scheelt. Heb wel altijd een vrij strakke buik, kan hem ook nauwelijks indrukken als ik zit of sta. Als ik lig wil dat beter en dan voel ik hem ook wel, maar heb dus geen idee wat ik voel hahaha.
    Ook als hij beweegt en mijn buik uitstulpt zou ik niet weten of het een knie, voetje of wat dan ook is :')

13. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, mijn placenta ligt aan de voorkant en ik heb best een goed isolatielaagje op mn buik :p
    Maar als ze gisteren helemaal tegen de zijkant aangedrukt ligt, voel ik waarschijnlijk om de placenta heen en ligt ook al t vruchtwater aan de andere kant van de buik.
    Maar op dit moment heb ik ook weer geen idee waar ze ligt hoor, waarschijnlijk lekker ergens in t midden van mn buik :)

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ ikkemijk. Statistisch gezien heb jij een grote kans om het te kunnen voelen maar kan mij voorstellen dat je niet weet of het een knie of een arm is. Volgende keer bij de echo hopen dat hij een schop geeft dan kun je het zien

@ Evelyn. Bij jou is het net andersom jij hebt de minste kans om haar te voelen maar inderdaad als ze opzij komt dan lukt het wel. Maar het blijft gokken de laatste weken zal het wel beter worden dan kunnen ze niet meer zoveel kanten op.

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ja, en ik ben natuurlijk een paar weekjes verder he, vandaag 33 weken! En de afgelopen paar weken voel ik de bewegingen zó ontzettend versterken!

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Weer zo'n mooi buikje!

Doordat ik tijdens een echo uitgelegd heb gekregen hoe ze ligt in mijn buik kan ik nu wel redelijk voelen wat wat is. Met enige regelmaat steek er een voet uit, die is makkelijk te herkennen :p

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    de vk heeft mij uitgelegd hoe hij ligt, sindsdien kan ik t meevoelen. Rug tegen de linkerkant aan, dan is rechterkant zachter leger. en voel je boven in vaak voeten trappen (prettig...not) Het hoofdje schijnt al beneden te liggen, zeggen ze. Maar geen echo gehad, eerst zien dan geloven!

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

De vk zei dat hij met zijn billetjes rechts ligt maar dat had ik zelf ook al gevoeld.
    Ze zei alleen dat hij met zijn rug links ligt en mijn zijn hoofd beneden.
    Hoe ik het ook probeer te bedenken, ik snap niet hoe dat kan :D
    Als zijn billen rechts liggen moet zijn rug toch ook daar in de buurt zijn? En niet ineens helemaal aan de andere kant?
    Of ben ik nou gek? :D

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje ligt al half ingedaald der billen tegen me ribben aan ruggetje links en voetjes rechts.. Zo ligt ze al de hele zwangersxhap ongeveer! Ze was vandaag aan t knipperen op de echo super leuk!☺️

20. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hier net als bij Girlliej: Maar dan ruggetje steeds rechts :)

Deel Deze Pagina