Blondie gelukkig was alles goed! Moet je maandag gewoon op controle of weer een paar uur blijven? Spannend he ik hoop dat ze binnenkort komt je schiet al lekker op☺️ Roa had jij nog gebeld naar je vk? Of is t nh allemaal weer rustig in je buik?
Ik heb er ook zin in. Zin in dat t begint zeg maar. Waarschijnlijk gewoon heel naïef, het is mn eerste kindje natuurlijk... Verder ben ik vandaag dood en doodmoe! Bij alles wat ik doe buiten adem en wil ik slapen. Blehhhh....
rosalinke hoe ist nu? mama f: hoe gaat t met je bloeddruk. allen: het wordt nu tijd voor dagelijkse meldplicht toch??
Vandaag lijkt alles weer rustig. Wat een stres toch allemaal zo. Hoge bloeddruk is ook eng! Is bij jou ook alles rustig? Het wordt echt spannend voor iedereen. Evelyn al dik over de 38 weken tjee zeg! Ik begrijp het gevoel van er klaar voor zijn, ik kijk er ook naar uit maar hoop dat het nog drie weken duurt natuurlijk.
Rosalincke laat die kleine nog maar even lekker zitten inderdaad evelynB hoe gaat het bij jouw? Wie is nu eigenlijk officieel de eerste op de lijst die zou moeten bevallen?
Hier is t eh... wisselend. Heb momenten van moe zijn en actief zijn, hou met de dag meer vocht vast, last van mn hormonen, slaap slecht, gisteren dacht ik vruchtwater te verliezen, maar dat was loos alarm en mn buik rommelt n beetje. Ik heb geen idee wat ik er van moet denken. Morgen controle bij de VK, dan zien we wel weer wat de status is... Hoe gaat t bij jullie?
Zal ook maar weer eens wat schrijven hier De renovatie zit er bijna op, binnen is alles zo goed als klaar. Laminaat ligt al in de keuken, nu nog in het halletje en de apparatuur staat weer op zijn plek. Badkamerkast moet ik nog inrichten en schoonmaken maar ik mag vandaag niks doen van mijn Lief. Gisterenavond werd de oudste ineens ziek, net als de jongste vandeweek maar dat is nu alweer over. Voel ik me ook meteen ellendig want door die rothormonen speelt mijn oude fobie weer op en ben ik de hele nacht en halve ochtend bang geweest dat ik dan ook ziek zou worden. Nu is het over, hij is weer vrolijk en heeft honger en ik voel me ook meteen een stuk beter. Vrijdag komen ze nog, hopelijk binnen één dag, alle ramen en kozijnen vervangen en het laatste schilderwerk doen en daarna is het écht helemaal klaar. Deze week nog de slaap/babykamer afmaken, de gordijnen inkorten, bedje opmaken en de afwerking regelen (gewoon wat leuke spulletjes voor de sier). In het weekend alle meubels een nieuwe plek geven zodat er meer ruimte komt én het mooier staat, de box eindelijk maar eens neerzetten en dan wordt het wachten tot ons mannetje zin heeft om geboren te worden. Ik voel me redelijk nu, begint wat rust terug te komen maar ik zal pas écht rust hebben als alles klaar is en we nergens meer aan hoeven te denken dan aan bevallen en genieten. De hormonen (of démonen zoals mijn vk ze noemt) zijn behoorlijk aanwezig en zorgen ervoor dat ik behoorlijk ver van mijzelf af sta, prikkelbaar ben, opvliegend, huilerig en heel erg in mijzelf teruggetrokken ben. Maar ik weet dat dat over is zodra baby eruit is; dan ben ik weer als vanouds heel erg verliefd op mijn Lief, ruikt hij weer normaal, kan ik weer alles van hem hebben (en van de kinderen) en ben ik vooral weer mijzelf. Kijk ik ook enorm naar uit! En dan genieten met zijn 5en! Heel veel en heel lang. En we blijven definitief met zijn 5en, we moeten alleen nog kijken hoe we gaan zorgen dat dat ook écht zo blijft
Fijn dat het einde van de verbouwing in zicht is, wilde je vandaag al een berichtje gaan sturen, hoe het er mee stond! Fijn dat jullie mannetje in elk geval niet tussentijds naar buiten is komen floepen En je bedoelt te zeggen dat dit je laatste zwangerschap is geweest?
Ja dat bedoel ik inderdaad Mijn lijf trekt dit niet nog een keer en mijn relatie waarschijnlijk ook niet. Daarbij word ik over een paar weken ook alweer 37 en dat vind ik wel oud genoeg eerlijk gezegd. Lief is ruim 44 en we hebben er meer aan om te genieten van wat we nu hebben, leuke dingen te doen en eindelijk écht te gaan leven dan dat we dit nog een keer aan zouden gaan. Het feit dat we nu nooit een dochter zullen hebben is iets waar we nu volledig mee in orde zijn, het is gewoon goed zoals het is. Dit kindje maakt ons helemaal compleet Heh, wilde net even lekker gaan douchen, komt de loodgieter net binnen. Ze waren vergeten het gas aan te sluiten vandeweek. Tis maar goed dat ik me nog niet had uitgekleed
MammavanF, respect hoor wat je nog allemaal doet met 38 weken! Nu hopen dat de kleine nog even blijft zitten en je nog even kan rusten voor het volgende avontuur begint.
Mja, ik kan t wel een beetje loslaten eigenlijk. Vind het sowieso allemaal heel onwerkelijk dat er een baby in me groeit die er straks uit komt. Ik heb me nu ingesteld op ongeveer 41 weken zwangerschap. Ofzo. We zien wel. Toen ik gisteren vruchtwater dacht te verliezen, vond ik t wel spannend hoor. Maar alsnog geloofde ik t niet helemaal, haha! Ik plan dan ook gewoon nog allemaal dingen, en we zien wel wat ik wel of niet kan laten door gaan. Rommelt er bij jou dan al iets Oudje?
Zoooo, ik heb eindelijk kunnen douchen. Heerlijk in mijn eigen, nieuwe douche Wat kan dát goed doen zeg, voel me weer helemaal schoon en fris na 4 weken bij mijn ouders in de douche of in bad. Is toch anders, voelt gewoon anders. In het andere november-topic zijn al wat baby's geboren, komt nu wel erg dichtbij allemaal joh. Heb daarstraks het bedje opgemaakt, de eerste kleertjes erop gelegd en zijn beer. De kinderen krijgen allemaal een eigen beer nog vóór ze geboren worden, wij hebben er zelf ook allebei een dus dan moet dat he Dit mannetje heeft een ijsbeer gekregen, een heel mooie Alle kleertjes liggen nu in de kast en het eerste pak luiers. Begint echt écht te worden nu, begin hem stiekem toch ook wel een beetje te knijpen hoor. Met mijn minstens 20 harde buiken per dag enzo Verder geen pijn maar voel me nog wel vaak en veel beroerd helaas. Achja, dat is bijna voorbij, straks kan ik weer gewoon normaal eten en ik ben al druk allerlei recepten aan het zoeken en inspiratie op aan het doen op goede food-sites. Zó leuk om te doen en goeie afleiding
Hahaha, ik ben 37 en zwanger van mijn eerste en hoop toch nog wel dat er misschien een tweede en/of derde gaat komen. Hier alles nog hetzelfde...vorige week vrijdag wederom in het zkh gezeten. Ik kreeg donderdagavond opeens ook braakneigingen, bij de reeds bestaande symptomen. Maar ja...nog steeds niets in mijn bloed gevonden. Ik weet dus ook niet meer waar ik op zou moeten letten en ben al zover dat ik alles nu maar voor normaal ga aannemen. Het zal er dan wel bij horen (ook al is dat niet zo natuurlijk). Gisteren hebben we mijn buik nog even in gips vereeuwigd. Als deze goed is uitgehard, wil ik 'm zelf gaan mozaïeken. Verder is de man met de hamer definitief gekomen. Ik heb me overgegeven aan de vermoeidheid en doe niet zoveel in huis meer. Wat laatste wasjes draaien en alles klaar maken....en verder lekker NIKS.
Ja het scheelt natuurlijk wel dat dit ons derde kindje is en vooral dat mijn lichaam dit ook niet meer trekt. Dat vind ik toch ook wel heel zwaar meewegen hoor, buiten mijn leeftijd. Die man met de hamer is hier allang geweest, is nog volop aanwezig en twee huilende, brullende kinderen helpen er ook niet veel aan mee. 5x gewaarschuwd en toen heb ik hun spelletje uitgezet (pc uit enzo). Nou echt, alsof er het grootste drama is gebeurd, alsof de wereld vergaat. En niet stoppen ook he, alleen maar omdat ze hun zin niet krijgen. Achja, laat maar uitrazen, houdt vanzelf een keer op. Is alleen niet zo'n lekker begin van de vakantie. Goh... horen ze nog een geluidje van de pc (geluid stond nog aan) en onmiddellijk stopt het huilen en zijn ze weer vrolijk. Stelletje aanstellers
Hahaha, kinderen, vakantie en laatste loodjes hormonen, de perfecte combinatie. Hopelijk kom je deze week toch nog goed door.
Hahahaha, klinkt heerlijk MamavanF! Kinderen.... Ik kreeg net zo'n drama van een reclame-iets aan de telefoon (handig zo'n bel-me-niet-register dat niet werkt), schuif iets opzij en gooi zo mn glas appelsap op de grond. Vloekerdevloek! Overal glas en appelsap. Handig, zo'n combinatie van stofzuigen met druppels appelsap en dweilen met splinters glas, hmpf!
In de verste verte niet helaas. Baby ligt ook weer hoger dan vorige week, dus voorlopig niet ingedaald. Maar puur het feit dat ik richting 37 wkn ga maakt het wel spannend. Ik ben bang dat ik het niet ga herkennen als ik weeeen heb ofzo. En ben stiekum toch ook wel erg gespannen voor de bevalling. Hoewel het wel handig zou zijn als meneertje eerder komt. Vandaag kennismaking gehad bij bedrijf waar ik ga solliciteren. Was erg leuk, dus zou die baan heel graag krijgen. De selectiegesprekken staan alleen gepland voor begin december....