november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Vrijdag helaas gehoord dat ik niet door ben in het selectieproces. Specifieke reden weet ik nog niet, heb de man nog niet telefonisch te pakken gekregen. Er waren 36 andere kandidaten, dus er was stevige concurrentie.

Vandaag wel weer op gesprek geweest bij een andere werkgever voor een zelfde baan. Ook weer kennismaking, nog geen echte sollicitatie. Vandaag de brief de deur uit en weer duimen.

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hier nog 1! Wordt in februari 38 en sluit niet uit dat we nog voor een tweede gaan hierna. Maar eerst maar eens de eerste gezond ter wereld brengen :D

3. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer oudje. Misschien is het een te brutale vraag maar waarom ben je zo fanatiek op zoek naar een baan terwijl je hoogzwanger bent. Petje af trouwens want ik zou er de moed niet voor hebben nu.

Mamavanf, ik heb met je te doen zo op het laatst nog die verbouwing.

Vandaag mijn laatste werkdag voorlopig heb een dubbel gevoel. Fysiek maar goed ook want ik vind het zwaar. Maar mentaal ga ik het wel heel erg missen denk ik.

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ah dat is echt heel erg jammer zeg. Maar op zich laat je je wel zien, ondanks de zwangerschap en dat kunnen niet veel vrouwen zeggen hoor.

En dan ook weer super dat je toch weer een kennismakingsgesprek hebt. Ben benieuwd of het je gaat lukken.

Ik kijk soms nog weleens naar vacatures, alleen de puf niet om te solliciteren. En af en toe kijk ik ook wel weer uit naar de dag dat ik weer een baan heb. Maar ja, eind januari...dan gaan we er weer mee aan de slag.

5. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Heel jammer Oudje... Hoop dat er snel iets op je pad komt!

Hier een heel onrustige nacht gehad, helemaal vol voorweeën. Warme douche, een warme kruik, maar pas na 3 uur zakte het een beetje. Maar goed ook, ik begon al te twijfelen of het toch niet was begonnen!

Vandaag weer controle bij de VK gehad. Bloeddruk was nu toch wel op t randje hoog en beeb is nog steeds geen millimeter ingedaald. Ook veel last van vocht vasthouden (nóg meer) en tintelende vingers en soms zenuwpijnscheuten in mn rechter bil.
    Gelukkig geen eiwitten in mn urine, dus morgen naar t ziekenhuis om te kijken of er een oorzaak is dat madame niet indaalt en ik mag natuurlijk weer bloedprikken en aan de CTG.

En ik weet dat het goed is dat ze me in de gaten houden he, maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiin.....

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wat vervelend evelyn. Hoop dat beeb gauw indaalt! Succes morgen!

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evelyn op zich is het toch geen probleem dat ze niet is ingedaald ? Gebeurt toch ook vaak pas tijdens de bevalling? Of gaan ze controleren of ze wel tussen je bekken past?
    Snap dat jr geen zin hebt.

8. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Dat dacht ik nou ook. Er zijn voldoende kindjes die niet indalen.
    En ze was eerder toch al in stuit ingedaald? Dus ruimte zal er wel zijn.

Wat ik zoal lees, ben je nog steeds een bezig bijtje. Misschien helpt het als je wat meer rust neemt en gaat focussen op de komst van je kindje en contact met haar maakt.

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

De verloskundige is onderweg, ik verrek van de krampen.
    En die ontkenningsfase moet ik maar gauw achter me laten, het is tenslotte volle maan en het zal me niet verbazen als hij vannacht toch geboren wordt.
    Heel onze planning in de war maarja, aanpassen dan maar he :D
    Zal er nu maar aan gaan toegeven zeker?
    Pffff ik zit mijn spanning weg te lachen maar ik vind het ineens doodeng allemaal.
    En tegelijk ook geweldig.
    Ik hou jullie op de hoogte :)

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Spannend! En ja, ik dacht ook al aan volle maan;). Ik had ook al een onrustige nacht en dag.
    Succes en laat het los, je kleintje komt toch wanneer die vindt dat de tijd er rijp voor is...:D

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend mamavanf. Heel veel succes gewenst de komende uren

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    succes mama van F!!

13. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, zul je altijd zien MamavanF. Wij zitten allemaal vol ongeduld te wachten tot t begint, jij wil dat ie nog ff blijft zitten, maar wie begint er met bevallen.... ;)

Heel veel succes!

14. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    #2574 EvelyndeB, 27 okt 2015
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
    Wat betreft t indalen, ze kijken of er geen medische oorzaak is waarom ze niet inhaalt. Geen idee wat dat zou kunnen zijn, maarja. VK zei ook dat t 99 van de 100 keer allemaal niks is, maar voor die ene procent checken ze liever een keer extra.
    Okeeeeee.

Edit:
    @imo: ik blijf inderdaad wel een beetje bezig, word erg lamlendig van niks doen. Maar ik pak ook meer dan vaak genoeg rust hoor. Lekker muziekje op en met blote buik op de bank, rustig in bad, lekker chillen. Maarja, als ze zo'n koukleum is als dr moeder, gaat ze natuurlijk ook pas naar de uitgang als t echt niet anders kan. Tis zo koud bij de deur :p

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    MammavanF, spannend!!! Houd ons op de hoogte.

Evelyne, succes in het ziekenhuis. Snap dat je er niet zo'n zin in hebt, weer 'gedoe'

Hier ook sinds gister wat onrustig. Af en toe wat kramperig in mijn buik en meneer ligt nu echt laag, wat mijn bekken/rug niet zo leuk vind. Gister bij vk in ene bloeddruk van 139/78 terwijl ik steeds op 110/63 zat. Had wel wat druk gedaan voor de meting en de vk vond het geen probleem. Maar zit mij niet helemaal lekker dus vandaag even opnieuw laten meten bij het inloopspreekuur.

16. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Geen brutale vraag hoor en een heel logische, de timing is belabberd. Ik heb alleen het besef de laatste maanden dat het beroep wat mijn man doet ook voor mij mijn droombaan zou zijn. Het kriebelt al een tijd maar door de zwangerschap/hormonen/situatie op mijn eigen werk was het besef in ene heel duidelijk 'dit is waar ik gelukkig van ga worden'. Hij is klinisch chemicus en daarvoor moet je een opleiding volgen (werkend leren, normaal salaris), en het aantal opleidingsplaatsen per jaar is zeer beperkt (15 voor heel Nederland). Nu kwamen er 2 opleidingsplekken in mijn omgeving vrij en die kan ik dus niet negeren. De volgende keer kan zomaar over 2 jaar zijn. Vandaar.

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavanf wat spannend!

Oudje klinkt iid als een erg leuk en interessant beroep! Hopelijk nemen ze je aan! Je laat iig zien dat je graag wilt☺️

Evelynb het houd niet op he bij je! Nou hopelijk dat de uitslag goed is en je kleine lekker gaat indalen scheelt ook weer:)

Hier gaat alles nog goed ik kan alleen geen perfect eerste pakje vinden heel naar😂

18. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Nu in t ziekenhuis. Bloed geprikt, groeiecho gehad (ongeveer 3500 gram nu!) en ecg. Ik vond hartslag van mijzelf en beeb wel hoog. Bloeddruk was goed.
    Nu wachten op gesprek met de arts...

19. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Evelyn, spannend! 3500 gram is een prima gewicht toch. Wat gaan ze verder bespreken?

@Oudje, ik begrijp het nu. De timing is niet echt ideaal aan de andere kant bij zo specifiek werk laten ze zich vast afschrikken door een hoogzwangere (kan zelfs in jouw voordeel werken). Meestal zijn dit soort banen (leer/werk) fulltime, is dat in jou geval ook zo? Dan is het helemaal een uitdaging qua timing.

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

De vk was er rond 17.00 en om 18.45 was onze derde zoon er ook :D
    Het gerommel waren dus toch echt weeën maar ik wilde het niet weten :p
    Nu wel hoor en ik ben dolgelukkig!!!

Deel Deze Pagina