Nogmaals gefeliciteerd MamavanF! Geniet lekker van jullie gezinnetje! Hier vandaag controle int ziekenhuis gehad en alles was goed. Er ligt geen navelstreng of placenta voor de uitgang, dus ze kan er gewoon uit. Verder bloed en urine ook goed en vandaag was mn bloeddruk weer gezakt. Verder is mn bmm wel verweekt, maar is er nog geen ontsluiting. Meisje is wel vrij groot, dus als ze zelf niet komt voor de 40 weken, gaan ze me een handje helpen
Gefeliciteerd mama van f! Benieuwd nd naam. Evelyne fijn dat alles goed was en positief dat bmm al verstreken was! Hup van bil.. opwekken die hap
@evelyne. Spannend zeg. Vanaf 40 weken gaan ze je helpen ! Dus maximaal nog andere halve week. Whoehoe
Gelukkig kan het in 4 dagen per week, de opleiding wordt dan verlengd. Bijna alle dames die aan deze opleing beginnen krijgen tijdens de opleiding 1 of meerdere kinderen. Neemt niet weg dat het zwaar is, maar het zou te doen moeten zijn.
Fijn dat alles goed is! En ook wel fijn dat je weet dat ze je niet tot 42 wkn laten doorlopen. Nu dus echt aftellen
Haha, als het bij ons daar van had moeten afhangen dan was hij volgend jaar nog niet geboren Ik zit echt zo op een enorme wolk, ben zó gelukkig!! Het ging geweldig, helemaal zoals ik wilde en hoopte. Hij doet het supergoed; eet goed, huilt nauwelijks en is gewoon geweldig Hij heet Merlijn
@oudje dat moet dan inderdaad te doen zijn. Spannend dus ik hoop dat je de baan krijgt (deze volgende dan) @ evelyn. Is jou man wel in de buur mocht de kleine vanavond komen? @butterflynova haha goede vraag ons gemiddelde is sinds een week of zes gedaald naar twee keer per week de rest van de tijd ben ik te moe of voel ik mij zo een walrus dat ik de moed niet op kan brengen 😃
Wauw mamavanf wat klink je geweldig blij 😃. Mag ik concluderen dat de bevalling dus goed ging? Ik ben gek op positieve bevallingsverhalen dus als je de tijd en de zin kan vinden om jouw verhaal te delen dan graag
Ja ik ben echt heel blij Het ging idd heel goed, heb hem nu vast (net gegeten) dus een heel verhaal tikken met 1 hand is lastig. Maar ga het zeker nog vertellen
@seks: Rosalincke, 2x per week?!! Nu nog? Woow, je kerel moet wel heel goed in bed zijn wil je daar nog zin in hebben! Hihi! Ik heb absoluut niet te klagen hoor, met de mijne. Maarreh, het hangt hier nu eerder rond de 1x per anderhalf a 2 weken.... Manlief klaagt absoluut niet, we vinden wel andere manieren om intiem te zijn. Maar ik kan echt zo weinig met die enorme buik! @manindebuurtvanavond: hij is bij vrienden op 20 minuutjes rijden. Dus ruim op tijd thuis als er iets is. Vrijdag gaat-ie naar de film, maar hij moet dan wel zn telefoon aan laten staan @MamavanF: Ooooh, klinkt echt heerlijk! Fijn dat je nu een thuisbevalling hebt meegemaakt en dat het zo goed is gegaan! Is je vriend ook helemaal in de wolken? Dit is zijn eerste kindje toch? Of zit ik er naast? Mooie naam ook trouwens!
Poeh dames er is een hoop gerommel hier in de groep. @mamavanf: mooie naam! En ik kan bijna jouw geluk hier door mijn beeldscherm heen voelen. Prachtig! @evelyn: wat een fijn vooruitzicht dat je een soort van 'eind'datum hebt. @butterflynova: is een daling tot onder het nulpunt ook mogelijk? Ik wil wel, heb altijd al wel een hoog libido gehad en tijdens de zwangerschap is dat zeker niet minder geworden. Maar helaas heeft vl niet de behoefte...althans hij geeft aan het nu niet prettig te vinden. Ach ja, na week 39+6 zal hij er toch aan moeten geloven, want ik ga toch echt niet zo tot 42 weken blijven doorwaggelen. Ik ben vannacht al een paar uur wakker. Ben wel moe, maar toch ook weer klaarwakker, zeg maar. Ik werd min of meer wakker door misselijkheid en een onrustig gevoel in hoofd en lijf. Zouden dit dan toch voortekenen zijn? Morgen de laatste groei echo en aansluitend comtrole bij de vk. Ben benieuwd.
MammavanF, ik hoop dat ik net zo klink als jij na mijn bevalling! Wat een liefde en geluk klinkt er in door! En alsof het niks is, zo'n bevalling. Wat betreft bedactiviteiten, hier tot onder het vriespunt gedaald ben ik bang. Ik heb teveel lichamelijke ongemakken om er zin in te hebben, en de hormonen helpen niet mee. De 'echte' actie durf ik niet meer, hoewel ik weet dat dat onzin is en dat er niets met je baby gebeurd. Gelukkig een heel fijne man met begrip hier.