november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu snap ik het mamavanf. De aanloop van die dag en eigenlijk de weken ervoor was precies andersom dan de bevalling zelf en dan is een paar uur wel kort om ee knop om te zetten.
    Jouw verhaal geeft mij wel moed voor wat nog komen gaat. Dank daarvoor.
    Oh arme oudste nu eindelijk tijd om bij te komen.

Ik ben deze week met verlof gegaan en de eerste dag knalde ik nog lekker door maar nu ben ik helemaal ingedut. Voel mij belabberd en dat vind ik jammer.

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Even klagen van mijn kant, sorry. Maar ik ben de afgelopen week/2 wkn weer zo enorm misselijk. Ben er wel echt klaar mee. Mijn darmen zijn ook goed van slag, weer ontzettend opgeblazen, kan zowat niets eten. Volgens mij door de hormonen die flink toenemen nu. Moeheid en erge rugpijn helpen niet voor misselijkheid natuurlijk. Ik ben pas 37 wken vind dat ik niet nu al moet piepen, maar zou onderhand mijn lijf wel graag weer terug willen.

3. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Heel herkenbaar. Een hele pief zolang je doorgaat, maar bij verlof in ene de man met de hamer voelen. Gelukkig zijn er ook goede dagen en morgen is vast een hele goede voor je ;)

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavF wat klinkt je bevalling fijn! precies zoals je wilde..hopelijk kan de oudste snel weer de rust terug vinden:) lekker genieten met jullie complete gezinnetje!

rosalincke hier ook soms van die dagen dat ik niets kan en wil en soms heb ik nergens last van en bedenk ik savonds dat ik weer teveel heb gedaan:) probeer der een beetje van te genieten!

oudje wat vervelend dat je zo misselijk bent ik heb t ook gehad het is gelukkig nu weer even minder! Kiwi's eten op nuchtere maag en een groot glas water drinken schijnt te helpen voor je ontlasting misschien voel je je dan ook wat beter!rustig aan meis!

Hier gaat alles wel goed ik heb der eerste pakje eindelijk compleet:) vluchtkoffer is zo goed als ingepakt bed staat op klossen(wat is dat hoog zeg:O) verder afentoe krampen beneden maar mijn meisje is nog druk aan t bewegen dus ik denk dat die nog wel even lekker zit..

5. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Oudje, ik leef met je mee. Niets aan heh zo net niet helemaal goed voelen. Ik kan ook niet wachten tot ik weer gewoon begrijp wat ik voel en niet al die kwaaltjes heb.

@girlie, jij klinkt lekker opgeruimd. Ik moet nog zoveel maar kom er slecht toe. Wij hebben het bed niet op klossen maar een extra ziekenhuis bed in de slaapkamer gezet is in alle standen verstelbaar (rug, voeten, hoogte) en een mooie rubberen matras :).

Ik hoop dat die man met de hamer het morgen te druk heeft met anderen zodat ik een dagje mijzelf kan zijn.

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosalincke fijn zo een ziekenhuis bed wil je thuis bevallen? Zo een bed op klossen is maar gek hoor en 80cm is wel erg hoog hopelijk mag t bed weer gauw naar beneden zodra ze is geboren!
    hopelijk voel je je morgen wat beterder! Slaaplekker allemaal!

7. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, dat bed op klossen ja. Dat van ons is nu 85 cm hoog, wat een klim elke keer als ik moet plassen!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

nou hier gisteren nog een wortelkanalabehandeling gehad, ging door de grond van pijn in holtes, mond, kiezen oor etc. Al een aantal week (dacht bijholteontsteking) mooi niet was een kies die mijn en de rest van de zenuwen in mijn gebit en gezicht teisterde..Pff was pijnlijk.
    Was ook nog verjaardag van zoontje (3!) na de behandeing voelde ik mij een ander mens iig.. Kon ik genieten van de verjaardag (inlusief alle drukte en prikkels haha) en heb ik vannacht een goede nacht gemaakt! YES eindelijk! Geen gezeur in mijn tanden sinds ik wakker was. Ikd acht echt dat mijn zwangerschapskwaal gevoelige tanden was ;)...yeah right... efin dit hebben we weer gehad!
    Nog nooit zo blij geweest met de tandarts overigens, ondanks dat het pijnlijk was als hell..Really ik beval liever..haha! De tandarts was mijn grote vriend,

jaa n 38w alweer. Wou vanavond nog ff met manlief nd film (james bond) maar de reservering online ging niet goed. Straks ff kijken of ik als nog telefonische wat kan regelen. Heb lekker oppas voor 1 en 2 dus..

die laatste loodjes wegen hier nog helemaal niet zo zwaar, vind het best raar. Is zo anders als bij 1 en 2. Misschien durf ik het ook wel niet zwaar te vinden hoor. Ikw eet immers wat er komen gaat en ik heb de periode na e bevalling ondanks dat ik heel sne herstelde toch zwaar gevonden, die gebroken nachten, die pijnlijke onderkant (oh my god naar de wc gaan was een ramp) de onstoken doos, in een badje en de angst of t ooit nog goed ging komen. EN JAAA t komt altijd weer goed en je vergeet het weer haha. Maar als ik daar aan denk wordt ik stiekem toch een beetje "angstig" een teken dat ik er dus nog niet zat van ben!
    Al wil ik wel heeeeeel graag winkelen, nieuwe kleren mijn broeken weer aan (fijne skinny) nieuwe winterjas scoren en gewoon lekker sporten...
    Benieuwd iig wanneer baby 3 zich aandient. Dochter was met 38.2 en zoon met 37.0
    hier..rustig nu maar kan natuurlijk elk moment veranderen ;)

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mama van f wat een heerlijk bevalling! Maar dat gevoel ken ik wel van er niet klaar voor zijn en dat het je dan overvalt en de pijn dus ook. Ook omdat het zo snel is. Bij zoon ben ik in 2.5 uur bevallen en kreeg ik de mededeling dat er sprake was van voorwerk, dat geloofde ik toen zo maar de pijn was zo overweldigend. Ik was nog niet klaar en bezig met bevallen en ging het dus niet zoals bij nummer 1 in fases waarin je defases herkent en je er ook naar toe leeft, toch?
    qua herstel is zon korte bevalling vaak wel beter het is geen uitputtingsslag of marathon iig! haha..
    Hopelijk kom je lekker in het ritme met drie kids en zweef je door op je roze wolk.

Evelyne, mooie buik heb je en natuurlijk als ze je een handje helpen is dat fijn. Ik zou vragen of ze eerst willen proberen te gaan strippen. Dat zouden ze deze week ook al kunnen doen toch? Misschien dat het een zetje geeft.

rosalincke ik had de eerste dagen van verlof t zelfde. Voelde me ff heel zwanger en blehg maar dat kwam onbewust ook omdat ik nu verlof had dus mogelijk extra ging doen (nu kon t immers) waardoor ik mijzelf toch een beetje voorbij liep en de onbewuste spanningen van de weken voor verlof (bijna verlof dus ik moet echt nog ff..of de gedachte ik ben zo toe aan verlof..) en jij hebt natuurlijk ook nog die val gehad. Misschien kun je nu lekker die knop omzetten, beentjes omhoog, tijdschriftje in je hand, warm bad, beetje winkelen, bakken weet ik veel en nog lekker genietn van de stilte voor de storm. In hoeverre dat lukt ;) succes!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oja ik heb een ikea trapje naast t bed voor t bed op klossen o my god ik ben erg klein en kom echt niet zomaar op of af bed..zodra baby er is gaat bed weer van klossen af. No way dat ik met een baby in mijn armen die klim ga maken! veel te gevaarlijk...

11. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi aanstaande mama's! Lange tijd hier niet actief geweest wegens omstandigheden.. maar ik kan jullie vertellen dat onze dochter 21 oktober geboren is na een super vlotte bevalling! :)

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja hoog he hier wil ik ze ook gelijk weg hebben als ik bevallen ben:p pff gister nacht was het flink aan t rommelen had zo een pijn maar nu is alles wel weer rustig denk ik vandaag maar even een rustig dagje doen:)

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    siets gefeliciteerd al een beetje gewend aan jullie kleine meid?
    na hoeveel weken is ze geboren?lekker genieten meis!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    spannend girl!! goed voorwerk dus ;) scheelt straks alleen maar! haha

siets van harte!

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Siets!!

En Sumshine, ik opteer ook eerst voor strippen ja. Inleiden kan altijd nog. Heb dinsdag weer controle bij de VK, zal t eens met haar over hebben.

Verder gaat t hier rustig aan!
    Gisteren een zeer rustige dag gehad, wel wat gevoelens helemaal onder in die ik echt nog nooit had gevoeld. Pijnlijk en toch ook niet. Voelde nog t meeste of dochterlief een snoekduik nam ofzo?
    Vannacht lekker geslapen, 'e'en keer wakker geworden met buikpijn, maar dat trok ook weer weg.
    Vandaag voel ik me eigenlijk heel goed, op wat zeurende pijn onderin na. Zometeen even met een vriendin de stad in. Lekker ff rondkuieren, genieten van t mooie weer, terrasje pakken. Zin in!
    Genieten nu het nog kan! Na de bevalling zal het tegen de tijd dat ik me goed genoeg voel voor uitstapjes, wel vies koud winterweer zijn...

Fijn weekend allemaal en ik hoop op veel babies!!
    (oh, dit was trouwens mijn zelf uitgerekende datum, 31 oktober! Hihi! )

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evelyn veel plezier vandaag lekker van het zonnetje genieten☺️

17. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Dank je!
    Jullie ook niet vergeten te genieten he! En niet te hard schrikken van alle Halloween overal! Tenzij t je wee"enopwekt, dan zou ik zeggen, schrik lekker door! :p

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha herkenbaar, alleen zul je waarschijnlijk moeten wachten tot de kraamverzorgster weg is voordat je bed van de klossen af mag.

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Evelyn, mooie foto zeg! Gaaf dat je dat nog even kon doen.

MamavanF, wat een fijne ervaring als ik dat zo lees.
    Ben blij voor je dat het gegaan is zoals je wenste.

Siets, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Met hoeveel weken is ze geboren?

20. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is met 38+3 geboren. Ik ben ingeleid i.v.m. hoge bloeddruk.. we komen nu een beetje in een ritme.. heerlijk tevreden meisje.. borstvoeding gaat goed.. alleen wel moe van de onderbroken nachten.. maar dat hoort er bij :) de bevalling is me ontzettend mee gevallen!

Deel Deze Pagina