november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evelyn heerlijk zo een bad ik ha nh maar even onder de warme douche Pff me buik blijft zeer doen! Morgen voor de zekerheid even urine inleveren!

Thanks oudje ja iedereen vind t anders voelen volgens mij.. Wist je maar hoe t voelde haha

Slaaplekker allemaal!

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mn hormonen killen me -_-. Slaap zo slecht en kort en laatst tijd echt een rampen plan..

3. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Vroeg in de nacht nog flink lang aanhoudende harde buik gehad. Rondjes in de woonkamer gelopen om de pijn op te vangen. Die zakte weg en sindsdien in principe lekker geslapen.... ware t niet dat ik al heel de nacht aan t dromen ben over The Walking Dead. Ben er nu klaar mee, dus ff afleiding zoeken, want anders gaat de droom gewoon weer verder.

Straks controle bij de VK. Benieuwd of meisje eindelijk een beetje is ingedaald en wat ze zegt over strippen met 40 weken...

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend evelyne (vk) hoop dat je inderdaad hoort dat er een begin gemaakt is

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    evelyne klinkt als voorwerk! serieus werk.

Hoe voelen weeen, ik heb bij de eerste buik en been weeën gehad. Buik weeen voel je je buik in eerste instantie hard worden als harde buiken en dan kramp druk naar de onderkant / vagina. Drukkend gevoel. In golven echt.

Bij de tweede ook weeenstorm met flinke rugweeen:
    Rugweeen vond ik erg pijnlijk moeilijk op te vangen: dat voelt echt als darmkrampen die doorzeuren in je onderrug / /stuit.

Beide keren was wel ingeleid ze zeggen dat de weeen dan nog scherper zijn en minder controleerbaar dan gewoon dus dat weet ik niet. De pijn begint meestal wat zeurderig, onbestemd en wordt op een gegeven moment scherp (dat je zelf ook echt ff moet zuchten en anders ademen) Althans zo heb ik het ervaren.

Succes dames! let the babys begin!

Hier, vanacht wakker met kramp in mijn onderrug, zeurderig, ik dacht yes t gaat beginnen. Buik ietsjes hard. Maar geplast op de wc daarna weer in bed gekropen in slaap gevallen en niks meer. He balen....

Ik ben idd voor mijn termijn en derde kind nog erg fit en actief. Mogelijk heeft het mij geholpen dat voor ik zwanger raakte ik nog halve marathon hardliep etc en min. 4x per week sportte. Lijf wil nog aardig. Eigenlijk vind ik dat ik het te goed doe,, ik wil helemaal stuk zijn zodat ik voel dat ik bijna ga bevallen maar langzamerhand vrees ik dat meneer blijft zitten ofzo! haha...
    oja over dat stuk fietsen: het gaat wel in langzaam tempo hoor! hahaha ;)

evelyne succes bij gyn zo!

girly is het begonnen?

sunshine, die rothormonen..dat slecht slapen ken ik ...blehg!

hier: pijn in mond is helemaal over, w.s. heeft lijf laatste restje levende zenuwtopjes opgeruimd...Thank god! Je wilt nu geen pijn in je bek hebben maar pijn in de "bekken" van iets anders ;)

Ik heb de kindjes nu op school / peuterspeelzaal dus ik heb ME time. Straks ff boodschappen doen, uitgebreid koken (kan nu nog) wat extra invriezen voor straks mogelijk. Hoezo nesteldrang? maar eerst...kopje thee en ff chillen! Heb nog een mega duf hoofd.

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evelyn ben benieuwd wat de vk zegt! Fijn he die rare dromen en ze gaan telkens door als je weer gaat slapen:(

Sumshine gelukkig is de pijn jn je kies nh weg! Daar zit je echt niet op te wachten nu iid! Ook wel lekker dat je nov zo fit bent toch dan knap je vaak sneller op na de bevalling zeggen ze! Geniet lekker van je ME time!!

Sunshine92 heel naar he het niet kunnen slapen hopelijk komen er nog een paar nachtjes dat je heerlijk slaapt!

Nou de meeste druk is nu afgezakt.. Had even warm gedoucht en in bed nog een aantal krampen gehad maar nu is t weer rustig ik ga er maar vanuit dat t voorwerk is en dat t alleen maar scheelt straks! Even rustig aan doen vandaag! Ben benieuwd wanneer ze komt!

7. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Nog niet ingedaald, hoge bloeddruk en voel me niet jofel. Al kan dat laatste komen doordat ik zo slecht heb geslapen en er n beetje klaar mee ben.
    Nu dus weer in t ziekenhuis. Bloed geprikt, urine ingeleverd, ctg gehad en bloeddruk half uur elke 5 min gemeten. Blijft hoog. Nu wachten op uitslagen bloed en urine voor gesprek met arts.

Ik ben t zoooo moe.... Ik wil naar huis en slapen. Of hier slapen. Ergens slapen. En n baby wil ik ook.
    Hmpf.

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeefje Evelyn gaan ze er nu niets Aan doen? Hopelijk word je snel ingeleid en heb je straks je baby in je armen! Heel veel stertke

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    He wat rot meis! :( Wel 'fijn' dat je serieus genomen wordt en nu in het ziekenhuis bent, hopelijk komen ze snel met een plan. Hoe hoog is je bloeddruk als ik vragen mag?

Ik ben ook net terug van een controle bij de vk en bloeddruk was ook verhoogd, nog niet zorgelijk maar moet donderdag wel terug komen om nogmaals te meten. Verder wel een ingedaald meisje, dat was ze al en een baarmoedermond die al iets open staat. Hoop eigenlijk dat het een deze dagen doorzet.

Veel sterkte, hopelijk kun je snel een beetje slapen.

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff Eveline hoop dat ze gaan ingrijpen voor je. Sterkte

11. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan nu uit ervaring spreken.. en als je weeën hebt weet je het gewoon... het zijn een soort erge darmkrampen die echt opstijgen over je hele buik.. de beste tip die ik gekregen heb is onder de warme douche te gaan. Zo ven ik in 1.5 uur tijd van 3 naar 8cm gegaan.. @evelyne aangeven dat je het niet meer trekt! Je voelt zelf het beste wat er moet gebeuren dus geef het aan! Succes!

12. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Thanx dames, ik zat er ff doorheen.
    Bloed en urine waren schoon, bloeddruk blijft aan de hoge kant. Elektrisch rond de 85, met de hand 90.
    VK had gezegd dat de baby echt nog boven mn bekken bungelt, dus daar voelde ik me heel naar over, dat t niet opschiet. Maar dat meiske is echt net van school af (heb haar eerst als stagiaire meegemaakt en nu is ze klaar met school en valt in voor een andere VK), en heeft t niet goed gevoeld gelukkig. Gyn voelde namelijk dat ze wel degelijk in t bekken zit, maar nog niet vast ligt.

Strippen besproken met de VK, maar zij zei dat ze dat bij n eerste vaak niet doen omdat dat veel weeën geeft, maar zelden een bevalling.
    Gyn zei dat ze me wel zou kunnen inleiden, maar omdat meisje toch nog een eind moet zakken, dat een lange weg zou worden. Ze raadde aan toch nog ff te wachten, maar vrijdag extra op controle te komen in t ziekenhuis ivm die hoge bloeddruk. En natuurlijk dat als ik toch klachten zou krijgen (al is het over een uur), dat ik gewoon met bellen.
    Overigens bood ze me ook een slaappilletje aan omdat ik zo moe was, maar dat heb ik geweigerd. Ik slaap overdag wel extra bij, dat komt wel goed. Geen zooi in mn lijf als t niet nodig is.

Ik ben inderdaad blij dat ik onder goeie controle sta. Gyn was ook echt een heel fijn mens. Vrijdag ook weer afspraak bij haar :)
    En ik vind afwachten echt prima. Ik was vooral teleurgesteld toen mn VK zei dat ze nog echt niks was ingedaald, maar gelukkig concludeerde de Gyn dat dat allemaal wel mee viel.

"Tsja, dé oplossing is bevallen (joh, briljant, dat ik daar zelf niet op gekomen ben!) en dat kan eigenlijk elk moment gebeuren. Als de weeën komen, zakt ze vanzelf dat laatste stuk in." aldus de Gyn.

Nouja, is een heel verhaal geworden zo, met de conclusie: we wachten weer af.
    Vrijdag naar de Gyn, maandag naar de VK (een ervarener tegen die tijd), maar hopelijk is dat allemaal niet meer nodig omdat mevrouw zelf voor die tijd komt.

Nu ff n dutje, vermoeiende ochtend zo!

13. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Jeetje wat rot! Ga lekker daar slapen joh, ze maken je wel wakker als dat nodig is. Sterkte!

Edit: zie nu dat je weer naar huis bent. Ik duim hard voor je dat jullie meisje snel komt en dat ze vanzelf tijdens de weeeen verder indaalt. Houd moed! En slaap lekker zo, met al dat gedoe zal dat misschien nu wel lukken.

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Inderdaad een heel verhaal Evelyn maar wel duidelijk! Zolang het voor jou ook nog goed voelt om af te wachten :) En fijn dat je vrijdag weer een afspraak hebt. Ik hoop dat je een beetje bij kunt slapen meis.

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Thanx dames.
    Heb wat gedut, slapen zat er niet echt in, maar ach.
    Voel me wel weer wat beter nu. Ben ook bij vrienden met wie we altijd eten op dinsdag. Morgen heb ik ook wat afleiding, want ga oppassen op hun baby. En donderdag komen ze onze nieuwe kachel plaatsen. En dan vrijdag alweer controle in t ziekenhuis. Dustin elk geval niet hele dagen alleen thuis, want daar word ik echt depressief van.

Dank voor de lieve woorden dames, had t echt ff nodig!
    Hoe gaat t bij jullie

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hopelijk snel bevallen evelyn

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker wat afleiding evelyn! hopelijk komt de kleine snel!

18. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Snap ik helemaal! Afleiding = fijn!

19. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het rustig vandaag hier. Verveling ken ik nog niet maar ik loop ook een paar weken achter op jullie en moet nog best veel doen. Voor mij klinkt het als muziek in mijn oren.

20. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hopelijk is het zo rustig hier omdat er een aantal aan het bevallen zijn ;)

Zelf wat klusjes gedaan, kranten gelezen, wasje gedraaid en moeders een paar uur op bezoek gehad. Toen een tukje gedaan en wat oefeningen voor mijn rug, en dan is het zomaar bijna 18.00. De dagen gaan te snel voor verveling.

Deel Deze Pagina