Mwa ik verveel me niet maar de dagen zijn wel saai. Huisvrouw hier met twee kinderen. Schoon huis en genoeg voedsel...
Hier ook nog niks. Vandaag mn dag gevuld met wat persoonlijke verzorging (met pijn en moeite teennagels knippen enzo), heb even opgepast op de baby van n vriendin, een egeltje gevonden en meegenomen naar de egelopvang, een oude auto verkocht en we zijn ff bij mn ouders op de koffie geweest. Nu moe in bed. Buik heeft wel gerommeld vandaag trouwens, vanmorgen een paar hele nare harde buiken gehad. Maar niks doorgezet natuurlijk. Meisje was wel aan t draaikonten vandaag...
Yup! Ga dr niet van uit dat ze al komt eigenlijk. Maar we merken t vanzelf! Hoe gaat t met jullie dames?
Hallo dames, even een tijdje niet hier gepost maar wel braaf bijgelezen. Had een paar lastige emotionele weken en mijn lijf werkt niet meer mee. Net controle bij de vk gehad en heb daar toch een potje zitten janken, moest er blijkbaar gewoon even uit. Met beeb is alles goed, koppie ligt netjes in het bekken, bijna volledig ingedaald. Bloeddruk was ook erg netjes (120/62). Heb heel veel last van mijn heupen, heb aan beide kanten de slijmbeurzen zwaar geirriteerd en slapen is dus een drama want ik kan niet meer lang op mijn zij liggen. Hopen dat de kleine man niet vindt dat ie nog 4 weken moet blijven zitten...
Vanavond een pasconsult van een draagdoekconsulente en een zwangerschapsmassage (door dezelfde dame). Aan huis, heerlijk! Zin in!
Geniet ervan Oudje! En vervelend zeg Ikkemijik! Ik heb vandaag 0,0 energie. Probeer al drie kwartier op te staan om boodschappen te gaan doen. Tot nu toe geen succes...
@Evelyne, haha dan maar geen boodschappen toch vandaag. @Girllie, jij begint ook al aardig op te schieten,, is het jullie eerste kindje trouwens? @Oudje, wat leuk vanavond! Geniet ervan. Ik had er nog niet van gehoord dat ze daarvoor thuis kwamen. @Sunshine, wat klink jij opgeruimd (huis schoon, genoeg voedsel..) kan mij niet herinneren dat ik die twee ooit tegelijk heb mogen ervaren. Hoe lang moet jij nog, je hebt geen banner. @Ikkemijik, poeh klinkt pittig. Het is voor jou ook wel zwaarder denk ik zonder partner, als ik kijk hoe vaak ik even klaag en zeur tegen mijn partner, jij draagt dit allemaal alleen. Knap hoor. Ik hoop voor je dat het einde van de zwangerschap inderdaad snel in zicht is.
Zou het in de lucht zitten? Ik ben zooooooo moe. Maar ik heb ook iets onder de leden volgens mij. Wat verhoging, grieperig gevoel, snotterig.
Nou. Ben toch boodschappen gaan doen, op de terugweg zitten huilen in de auto, for no reason. Overigens kan ik een van mijn katten niet vinden. Vind het zo gek! Kan me echt niet bedenken waar hij kan uithangen.
Sponge jonge, heel t huis 4x ondersteboven gekeerd, was meneer op een onbewaakt ogenblik de garage in geschoten. Zat natuurlijk ergens achter waar ik met mn zwangere buik nooit bij kan... Heb m met n bezem er achter uit moeten jagen. Leuk hoor, een half verwilderde straatkat opvangen, maar op dit soort momenten kan ik m wel vervloeken...!
Oudje zo een massage klinkt heerlijk zeg lekker van genieten! EvelynB ha fijn zo een kat! gelukkig wel gevonden hoef je je daar geen zorgen meer om te maken! hoelaat moet je morgen naar t ziekenhuis? succes alvast hopelijk bedenkt de kleine om lekker te komen morgen rosalincke het is ons eerste kindje inderdaad! hoe gaat het met jouw verder? ikkemijik sterkte dat is ook vervelend al die klachten er nog bovenop! Hopelijk komt jouw kleine man wat eerder gaat komen voor je hij lag wel al ingedaald toch?
Oeh, massage!! Was het lekker? Evelyn: hahaha lekker eigenwijs beest zo te horen. En dat huilen? Lekker laten gaan, ik heb vandaag ook zo'n dag. Jank echt om alles en dan moet het er gewoon ff uit. Girlliej: hij ligt iig met zijn koppie diep in het bekken, maar volgens mij nig niet helemaal ingedaald. Al voelt het vandaag wel alsof hii ineens een stuk dieper ligt. Ook een beetje menstruatiegevoel onderin de buik en in de rug. Fingers crossed dat dat een voorbode is
Ik ben nu 36 weken zwanger, de 30ste ben ik uitgerekend. Ik voel me overdag bijna niet meer zwanger, godzijdank geen last meer van bekkenpijn/misselijkheid. Voel me best fit . Alleen 's nachts word ik om de 2u wakker eh... hopelijk is dat geen teken vd voedingstijden vd baby haha.
Massage was heeeeeeerlijk! Volgende week weer als de kleine er nog niet is. Cadeautje voor mezelf moet kunnen Pasconsult was ook heel nuttig, ga een Marsupi aanschaffen!
Heerlijk he, die hormonen. Fijn dat ik niet de enige ben Ikkemijik! Morgen heb ik om 10:45 een afspraak in t ziekenhuis. Eerst urine inleveren, aan de CTG en bloeddruk meten, dan gesprek met de gyn. Ze zal wel voelen of de beeb dan wat later ligt. Misschien wil ze ook wel voelen of ik al ontsluiting heb?
spannend evelyn! ik ben daar ook wel benieuwd naar hopelijk gaat ze voelen en heb je iig al wat ontsluiting! oudje wat goed dat je jezelf lekker aan t verwennen bent! word je zittend gemasseerd? naomama wat spannend allemaal he lekker dat je overdag nergens last van heb! vanaf nu met verlof?