november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    40 weken, woehoehh!
    We hebben afgesproken dat je vandaag dr uit komt baby, niet vergeten hè!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Vandaag controle evelyn?

3. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Nee liggend op mijn buik. Op een speciale massagetafel voor zwangeren. Zitten gaten in voor je buik en borsten. Het gevoel normaal op je buik te kunnen liggen en die buik een half uur helemaal niet te voelen is zooooo lekker :)

Helaas heeft de massage niets gedaan voor mijn rugklachten. Onwijs slechte nacht met veel pijn achter de rug :(

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Evelyne, yeah 40 weken, veel plezier vandaag met de bevalling! :).

@Oudje, ik ben jaloers, dat je even op je buik hebt mogen liggen, wat een droom. Wel heel jammer dat je een slechte nacht gehad hebt.

5. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
  6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oudje dat klinkt heerlijk even op je buik liggen ik wil zo een tafel Haha!! Jammer dat t niets heeft gedaan hopelijk vanavond een betere nacht!

Evelyn hoe gaat t in t ziekenhuis? Mijn duimen draaien overuren!!

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die tekst v Trijntje heb uk op de kaart staan☺️

8. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Girlley, jij bent morgen ook al 39 weken, nog geen tekenen van een beginnende bevalling?

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Blaablaablaaaa, alles is nog goed en beeb zit wel lekker daar binnen.
    Ik ga dat ziekenhuis niet meer uit zonder baby hoor, dus de volgende keer dat we daar binnen gaan, moet t menens zijn!

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah Evelyn ik had hoop dat ze misschien iets zouden doen! Maar niet dus:( hopelijk komt de kleine nu gewoon snel!

Rosalincke het rommelt al een aardig tijdje maar t zet niet door ben wel benieuwd of ik misschien al ontsluiting heb maar dat bekijken ze niet zomaar! Maandag weer controle ben benieuwd!

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Zo te zien zitten alle beebs nog lekker warm? Hier maandag 40 weken. En ik denk dat ze niet meer komt hoor

12. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    :D zal toch echt wel :D

13. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Bah! Dat schiet niet op zo! Dan nu dus toch maar 6 liter bitterlemon drinken en over kinderkopjes fietsen?!

14. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hopen voor je dat die controle maandag niet meer nodig is ;)

En gaaf dat je de tekst van Trijntje op het kaartje hebt!

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Controle vandaag bij vk weer doorstaan. Onderdruk begint te stijgen maar is nog heel netjes, gaat gewoon wat meer terug naar normaal (119/75, laatste keer 114/65). Baby blijft netjes ingedaald liggen, is actief en laat een mooie hartslag zien.

Gisteravond met het pasconsult van de draagconsulente besloten een Marsupi aan te schaffen en er vandaag al 1 zgan kunnen scoren via MP. Dát is timing ;) Echt onwijs blij mee!!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mn eigen Gyn is met vakantie tot maandag. Met haar afgesproken dat ze me met 40 weken opnieuw bespreken en als ze er met 41 weken niet is ks omdat ze te klein is Door vermoedelijk te dunne navelstreng. Nou woensdag bij vervangende Gyn geweest hij moest een placenta meting doen en kijken of die kon strippen van mn eigen Gyn stond groot in beeld. Zegt die ja zo werk ik niet hij heb alleen gekeken naar vruchtwater. Maandag is mn eigen Gyn er alleen zit ze vol dus moet woensdag weer bij die vent. Ik ze haar dus ziwizo voor de 41+2 niet meer en van hem moeten we de laatste week maar uitzitten dan want ze kunnen niet sneller afspraak maken. Mn eigen Gyn heeft al gezegd na 41 weken wordt het te gevaarlijk en die vent heeft er schijt aan. Ben zo boos maargoed hopen dat ze eerder komt en anders dan bel ik maandag wel dat ik me niet goed voel ofzo en dan zie ik haar ziwizo. Is sinds 30 weken al bekend dat ze in de gaten gehouden moet worden en die kerel heb er gewoon maling aan

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dus vandaar dat ik onderhand het gevoel heb dat ze niet meer komt Haha ook niet echt veel onrust in de buik ofzo

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    volgens mij zingen we t bijna allemaal goed uit denk ik...
    Die laatste loodjes zijn niet fijn iig.

Ik hoop oprecht dat het bij iedereen vanzelf en op tijd begint. Ook voor mijzelf, ik zou zo graag zonder inleiding willen bevallen maar het natuurlijk zelf willen meemaken... Iig nu 39w en ook weinig activiteit, helemaal voor een derde ik hoor vaak hoe meer kinderen hoe meer harde buiken..nou weinig hard hier ;)

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Hehe, ben blij dat jullie je beebs ook nog ff binnen houden, solidair met elkaar toch?
    Hier rommelt er niks, nakkes, nada. Ja, af en toe een harde buik en af en toe een uurtje of 2 wat krampen en dan houdt t weer op. Ach jaaaaaaaa, ze komen dr vanzelf n keer uit hè.

Hebben jullie trouwens ook last van vrienden en familie die vragen of de baby er nog niet is? Lief bedoeld natuurlijk, maar kunnen ze niet bedenken dat ik ze zelf wel laat weten als er een baby is? Maakt t enkel frustrerender...

20. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh evelyne jij gaat echt wel voor de volle 42 weken heh dapper hoor 😳. Nee grapje heb met je te doen

Girllie. Oh dat klinkt wel goed. Ja is wel bijzonder dat veel mensen weten dat ze al ontsluiting hebben. Terwijl protocol is dat ze niet kijken.

Ik heb vandaag emotioneel een Rot dag gehad er is niemand meer in huis met wie ik geen ruzie gezocht heb en ik ben zeker twaalf keer in huilen uitgebarsten en nu ben ik klaar met vandaag. Bah

Deel Deze Pagina