Haha bezoek was om 6 uur de deur uit heb nu kramp in me been en ontzettend zere buik!pff zal t een begin zijn...?😮Vast niet hihi ze zal nog wel zitten blijven ze was ook mega druk vandaag! En volgens mij heb ik ooit gelezen dat baby'tjes heel rustig worden voor de bevalling.. Geen idee of t klopt! Maar 8 november haalt ze niet meer
Wie weet is t een begin? Ik hoop t voor je Girlliej! Ik had net weer een huilbui. Ik was aan t denken aan de afspraak bij de VK van morgen. En ik ken mezelf, dan zit ik daar en dan doe ik allemaal stoer of t goed gaat. Dat al m'n klachten wel meevallen. Nee t is niet leuk, maar t gaat nog wel... Maar t gaat helemaal niet! Ik zit minimaal 2x per dag te huilen, ik slaap slecht, mn voeten zitten zo vol vocht nu dat t niet alleen meer jeukt maar ook pijn doet, heb nu sinds 2 dagen onontkenbaar carpaal tunnelsyndroom en en en.... Nouja, dat dus, en de gynaecoloog adviseerde om me echt niet langer door te laten lopen dan 41 weken. Dus, ik wil een concreet plan. We kunnen wachten tot een bepaalde datum en dan is dit het plan. Niet alleen maar vaag wachten. Niet n hele week tot de volgende controle. Ik wil n plan. N datum om naar toe te leven. Dus net ff goed met mn man over gehad, dat hij me echt moet helpen morgen. Want echt, als ik daar eenmaal zit, ga ik geheid zeggen dat t allemaal wel meevalt. Domme doos dat ik ben....
Je niet groot houden bij de gyn hoor! Ook daar gewoon lekker janken en gooi er maar uit waar je allemaal last van hebt. Ik had vanavond ruzie met de vaatwasser en heb gigantisch staan vloeken en me op de grond laten zakken om dik 10 minuten ongegeneerd keihard te huilen. Zo leuk die hormonen...
Ooooh, echt zó herkenbaar Ikkemijik! Inderdaad eerst heel boos worden en vervolgens ongecontroleerd huilen! Echt bijzonder hoe die hormonen ons in labiele wrakken veranderen....
Super goed dat je je voorbereid en je man om hulp vraagt. Het klinkt inderdaad alsof het niet meer gaat en dus is actie nodig. Ik hoop van harte voor je dat ze morgen al wat gaan doen, al is het maar strippen. Veel sterkte morgen!
Nog gefeliciteerd met je vriend! En ik duim voor je dat die zere buik het begin van het echte werk is!
Evelyn gaat je man mee morgen? Ik hield me namelijk ook altijd beter voor tot de vk aan mijn vriend vroeg en wat vind jij? En die vertelde wat hij zag en toen zei ze gelijk dat is niet de bedoeling en is ze een plan gaan opstellen!(ging toen over minder werken) Dus misschien als je man mee gaat dat hij gewoon verteld hoe het zit en hoe jij je voelt! En dat er echt wat moet gebeuren! Ik hoop dat ze nu met een datum komen! Ikkemijik fijne hormonen hè! Hier steken in me bil haha ook heel fijn pijn in me buik is weer gezakt! Nu lekker even in bed tv kijken
Ik heb het idee dat de baby te groot voor mijn buik aan het worden is zeg. Pfffff. Onderin pijn vanwege indalen maar ondertussen ligt meneer met zijn billen en benen nog zo hoog dat mijn maag verschrikkelijk zeer doet en ik bijna niets kan eten en ik last van maagzuur en reflux heb. Mijn huid moet wat verder gaan uitrekken ofzo, dan kan hij wat meer 'naar voren/buiten'.
Oudje ik heb dat ook mijn baby ligt ingedaald maar ondertussen zit me baby nog erg hoog!😕 Zal eens vragen morgen aan de vk hoe dat zit!
Butterflynova ik ben benieuwd of het die naam is geworden van je andere topic😀 Geniet van je kraamtijd!
Ik ook oudje want de billen blijven iid hoog liggen terwijl ze wel steeds verder zakt ( zie je ook aan mijn buik die zakt ook mee alleen boven blijft die gevuld) ik ga t proberen niet te vergeten!😬
Hier ook hoor. Mijn buik is enorm, maar de baby is natuurlijk ook gewoon heel erg af nu! Heb vannacht heel heel slecht geslapen. Onrustige buik en veel last van pijnlijke handen en armen, vooral rechts. Dat wordt nog wat....
Goedemorgen.. pff korte nacht gehad. Gister avond ineens zo constante pijn in mn bovenbuik als ik liep of zat kon wel Door de grond zakken en ben er uiteindelijk ook bij neer gevallen van de pijn. Nou naar ziekenhuis want het waren geen weeën. Nou lag 15 minuten aan de ctg en toen kwamen de weeën dus wel. Wel redelijk regelmatig maar niet krachtig en lang genoeg dus mocht naar huis en thuis afwachten en nu is het gestopt. Waar de andere pijn vandaan kwam geen idee ze hebben nix kunnen achterhalen dus ben heel benieuwd of het een deze dagen toch Door gaat zette n
Spannend sunshine! Hopelijk zet t door! Hier waarschijnlijk vaatje gesprongen heb nu meer het idee alsof ik heel erg ongesteld ben zere buik enzo maar bloed is zo gord als opgehouden! Ben me bank maar gaan opzoeken samen met een dekentje en een kop thee! Fijne maandag allemaal
@Girllei dat klinkt toch echt als het begin van je bevalling hoor. Ben heel erg benieuwd. @Sunshine, spannend dat de eerste weeën er zijn (rot dat het zo pijnlijk voelde). Ik duim voor twee geboortes vandaag.
Nou zeg Girliej een dag te laat...maar ik denk ook dat je nu misschien wel serieus bezig bent, als je zo'n last van je buik hebt. Ben benieuwd of het doorzet. @butterflynova: gefeliciteerd met jullie dochter...ben benieuwd naar haar naam. @Sunshine: dat is erg vervelend en het klinkt als wat ik een aantal weken terug ook had. Ze dachten toen bij mij aan HELLP, maar uitslagen lieten niks zien. Hopelijk voel je je snel weer beter. @Evelyn: het klinkt allemaal erg ongemakkelijk meis. Ik hoop dat je samen met je man bij de vk een plan kunt opmaken, want dit sloopt je. Humor heb je in ieder geval nog wel...moest erg lachen om je berichten van je lunch bij de sligro. Ik heb zelf een rustig weekendje achter de rug en verwacht ook niks. Straks routine check bij de vk en dan lekker rustig nog wat dingetjes in huis doen. Fijne maandag!