Oudje: Hier ook het gevoel dat de beeb te groot wordt voor de buik. Koppie ligt al laag in het bekken, maar hij zit nog zo hoog voor mijn gevoel! Maagzuur en oprispingen heb ik al vanaf week 17 last van, slik elke dag een omeprazol en dat werkt gelukkig behoorlijk goed. Evelyn: misschien is die onrustige buik wel een voorbode dat ze zich nu eindelijk wil laten zien Girlliej: Is dat niet je slijmprop die je verloren bent? Daar kan je ook wat door bloeden. Ben benieuwd wat de vk zegt Sunshine: Wat schrikken dat je die rare pijn had zeg! Ze hebben dus geen idee waar dat vandaan gekomen is?
Nee ze weten niet waar het vandaan kwam. Het waren ook geen weeën want toen ik eenmaal aan de ctg lag en het begon wel zij ze ook is dit de pijn? Maar dat was het niet. Nu nog steeds wel gespannen buik en af en toe woekert die pijn een beetje maar niet zo erg als gisteren. Weeën zijn helemaal gestopt maar hoop echt dat het Door zet
Gek he sunshine ook dat ze die pijn niet hebben kunnen vinden! ik ga voor je duimen! dan zou je op je uitgerekende datum bevallen toch? ikkemijik geen idee hoe een slijmprop eruit ziet? en zag eruit alsof ik ongesteld was geworden met allemaal van die sliertjes(lekker goor) en nu is t ongeveer wel opgehouden afentoe een druppel! wel heel de tijd het gevoel hebben dat ik moet plassen maar dan hoef ik eigenlijk niet beetje gek gevoel.. Ook het gevoel alsof je ongesteld bent en maandverband in heb (lekker vaag) net wel afentoe krampen gehad maar die houden vrij lang aan ik dacht dat die krampen van weeen vrij kort waren? nou ja ik zit iig op me bank met me dekentje en ga voorlopig niets doen!! Was vanochtend wel ff geschrokken meer omdat het opeens kon gaan gebeuren ofzo niet omdat ik bang was dat er wat met ons kindje aan de hand was want die doet t prima!#Spannend
@girlei heb jij de vk niet gebeld? Ik denk niet dat ik bloed kan verliezen en dan zo ontspannen reageren als jij.
rosalincke jawel hoor vanochtend even geweest en mijn baby voel ik gewoon maar ik wist dat er niets met de baby was ze was gister zo lekker druk dan zit t meestal wel goed vandaar dat ik me geen zorgen maakte!
Klinkt wel als de slijmprop Girlliej daar kan je ook wat bloed bij verliezen. Bij de ene vrouw blijft de slijmprop heel en verliest ze hem ook in het geheel, maar bij de ander (en de meeste) zijn het idd slijmerige slierten met wat bloed. Gek dat je vk dat niet even gezegd heeft
Oh ik ben net als jij Girlliej...het zal allemaal wel goed zijn. En zeker als je weet dat alles in orde is met de kleine. Al heb ik echt het gevoel dat je wel weeën hebt. Ik kom net terug van de routine check en wat blijkt...mijn vibi is in een bibi veranderd:x. Oftewel die eigenwijze jonge dame heeft besloten om weer uit mijn bekken te kruipen en lekker los er boven te zweven, na 3 weken vast te hebben gelegen. Dat betekent dus dat ik direct moet gaan liggen als mijn vliezen breken en ik direct de vk moet bellen. En ik was er stellig van overtuigd dat de kleine gewoon nu alle ruimte aan het innemen was. Voel haar overal, billen onder mijn ribben, maar vooral ook heel laag in mijn bekken. Dus dat vind ik nogal vreemd. Ach, ja...dan de komende tijd maar wat meer in de buurt blijven. Jammer, want ik wilde nog zo graag aankomend weekend nog naar de Sinterklaas intocht met mijn nichtjes van 2,5. Volgend jaar beter.
zeker balen! Vibi= vast ingedaald in de bekkeningang Bibi= beweeglijk in de bekkeningang Maar ik vergis me trouwens, er staat zelfs bbbi op mijn kaart. Bbbi= beweeglijk boven de bekkeningang
imo wat balen zeg! ik dacht dat als ze vast lag ze er dan niet meer uit kon? eigenwijze baby heb je! Ik heb geen idee als ik zit gaat t prima afentoe een krampje zodra ik opsta sta ik krom maar denk wel dat t binnenkort gaat komen..hoop alleen zo dat evelyn en sunshine mij voor zijn! ik heb namelijk weinig te klagen tijdens mijn zwangerschap!
maar imo de baby ligt nog wel ingedaald? of is ze er helemaal uit? omdat je gelijk moet plat liggen als je vliezen breken?
Blijkbaar kunnen ze toch ook weer eruit. Ze ligt dus niet meer ingedaald, volgens de vk. Het is dan ook echt een eigenwijs dametje...zal ze wel van d'r moeder hebben. Ach Girlliej, lief van je dat je het een ander heel hard gunt...maar ja, baby's hebben nu eenmaal hun eigen wil. Sommige komen vroeg en sommige zijn wat later. En als die van jou zegt...ik kom lekker nu, dan kun je dat toch echt niet tegenhouden. Bovendien zit jij ook al op ruim 39wk, dus zou heel goed kunnen.
Hier ook wel behoorlijk relaxed hoor, maar ben zelf flink medisch onderlegd dus dat zal ook wel wat schelen gok ik zo. En wij tukkers staan ook wel bekend om onze nuchtere aard
Tja Rosalincke je kunt je heel erg druk/zorgen gaan maken, maar dat helpt niet...de enige die daar het meeste last van heeft, ben jij zelf. Je kunt vaak pas actie ondernemen als het daadwerkelijk nodig is. En ook dan vertrouw ik erop dat het juiste antwoord/reactie komt. Maar soms heb ik mij gedurende deze zwangerschap weleens afgevraagd of ik niet veel te nuchter ben. Ik heb me nog geen dag zorgen gemaakt. En soms vind ik dat weleens jammer. Maar misschien komt dat wel als ze straks geboren is.
Sunshine galstenen misschien? Girly hoe gaat t nu? Lijken op teken van naderende bevalling.. spannend!
Vanmorgen bij de VK barstte ik bijna meteen in huilen uit, heel gênant. Maar VK was lief met een goede dosis humor. Ik heb ook nog steeds een bbbi, net als Imo. Mn bloeddruk was weer hoog, maar aangezien dat bij mij steeds zo is, zei m'n VK, ga maar lekker morgen naar t ziekenhuis. Dan hebben ze meer tijd voor je. We hebben dus afgesproken dat ik morgen naar t ziekenhuis ga. Natuurlijk weer alle controles en als er geen medische indicatie is, willen we afwachten tot vrijdag. Als ze er dan niet is, inleiden. Geeft mij een stuk meer rust, die deadline.