november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Evelyn! Gelukkig nu eindelijk een datum! Ik ga voor je duimen meis!!

Ik ben even in bed gaan liggen krampen blijven aanhouden maar heel heel onregelmatig! Wel blijf ik t menstruatie gevoel houden net eer even wezen plassen Rn weer sliertjes rood maar nu heel weinig en me wx papiertje beetje rood van t afvegen! Ik ga nog even proberen wat ge slapen!

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik denk dat ik morgen in t ziekenhuis vraag om een strippoging.

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Nope ze hebben alles getest waar ze ook maar in maag/lever/darm/nieren etc op konden testen. Enige was dat ik minder bloedplaatjes heb. Verklaarde ook waarom het prikje van bloedproef pas na 30 minuten gestopt was haha maar dat is niet ernstig. Lees vandaag wel mee maar kan me kop er niet bij houden..ben extreem emotioneel en geen idee waarom

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ook al zo'n eigenwijs meisje Evelyn:).
    Ben wel blij om te lezen dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ook al moet je morgen weer de hele riedel doen...de kans is wel groter dat er nu actie wordt ondernomen (in ieder geval uiterlijk vrijdag). Al vraag ik me af of ze je zullen strippen terwijl je meisje nog bbbi ligt.

Girlliej: misschien kun je onder de douche gaan staan...als het echte weeën zijn, dan zullen ze door de warme douche sterker en regelmatiger worden. Als het voorwerk is, dan zwakken ze af en behoud jij je energie. Dat was de tip van mijn vk.;)

5. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Och ja, waarschijnlijk niet eens nee.
    Hmpf.
    VK zei vandaag trouwens dat als ik morgen in t ziekenhuis zou vragen om inleiden dat ze dat, geziej mijn voorgeschiedenis, overmorgen al zouden willen doen. Maar ik wacht liever nog ff af.

Eigenlijk voel ik me ook n aanstelster. Waarom kan ik niet gewoon wachten tot mevrouw zelf komt?
    Ik had echt niet verwacht dat die 40 weken grens mentaal zo'n impact zou hebben. Maar dat heeft t wel, jeetje...

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Imo Thanks ga ik straks even proberen me vriend is rond half 6 thuis dus ga lekker om 5 uur onder de douche denk als t dan snel gaat kan hij iig nog bellen!;)

Evelyn als je niet zo vaak naar t ziekenhuis moest en geen hoge bloeddruk was t misschien heel anders geweest.. Ik ben benieuwd wat ze morgen gaan doen in t ziekenhuis!

Wat gek sunshine ik kan verder ook weinig bedenken wat t zou kunnen zijn! Hopelijk komt die pijn niet meer terug!

7. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Kom op zeg, aansteller ben je echt niet hoor! Je loopt de afgelopen week al zo te tobben...dat vreet je energie op. Dus genoeg is ook genoeg hè.
    En misschien is het dan nu wel beter dat ze je inleiden. Je hebt je krachten straks nog volop nodig.
    Probeer nu een beetje te rusten en bouw je krachten op. Mocht het moment morgen daar zijn, dan is het voor dat moment goed.

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal eens met Imo:)

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    een zwangerschap duurt niks voor niks 40 weken...niet 41 hoor...of 42, vind dat echt zo nederlands in veel landen om ons heen wordt er na 40 weken (helemaal met klachten en hoge bloeddruk) gelijk ingegrepen. Ik vind het raar dat ze je door laten lopen over de 40week terwijl je een hoge bloeddruk hebt Evelyne en je bent echt geen aansteller. Die bloeddruk gaat niks voor niks omhoog: het is klaar. En daar mag je best wat van vinden of zeggen. Natuurlijk had je t liever anders gehad, maar ja als je t kon plannen was je immers al bevallen toch?

dat is het zelfde als bevallen zonder pijnstilling...ik heb overigens geen pijnstilling gehad hoor maar ik ben zeker voor pijnstilling, waarom zou het niet als we de mogelijkheid hebben haha...

bbi betekent toch wel dat het ingedaald is maar niet vast? Of is bbi dat het vvoor de bekken ingang ligt? in het geval het niet volledig ingedaald is (vast) maar wel in de bekken ligt, dus dat het te bewegen is kun je wel gestript worden. Anders weet ik niet.

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Bibi betekent dat het deels is ingedaald, alleen nog beweeglijk in het bekken. Dat is bij bbbi niet het geval, dan ligt het voor de bekkeningang en is het niet ingedaald. En zowel Evelyn d'r meisje als mijn meisje liggen bbbi...niet ingedaald dus.

11. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Inderdaad, ik moet ook nog meteen plat als mn vliezen zouden breken.

En ik ben t er niet helemaal mee eens dat elke zwangerschap precies 40 weken zou moeten duren. Ik geloof echt wel dat de natuur weet wanneer het zo ver is, medische problemen daar gelaten. Mn moeder is met mn zusje doorgelopen tot 43 weken voordat dr vliezen braken.

Ze vertelde me er laatst over trouwens, vond het wel een grappig verhaal:
    Mn moeder was bijna 42 weken zwanger en de verloskundige had gezegd, bel maar een gyneacoloog. Destijds moest je dat nog zelf regelen. Dus mijn ouders pakten het telefoonboek er bij en belden waarschijnlijk de eerste in de lijst "gynaecologen".
    Dus daar een afspraak gemaakt en de volgende dag reden ze er heen met het idee dat ze een plan gingen maken om in te leiden. Maar ze voelde in de wachtkamer al dat dat misschien anders ging lopen. Het hing er vol met bijbelteksten, er klonken psalmen door de speakers.... Moet je vooral mijn ouders hebben, zo atheïstisch als wat :)
    Maargoed, die gyn wilde haar dus inderdaad niet inleiden, want God liet die baby niet voor niks zitten :$ Ze schijnt in de auto terug hartgrondig gevloekt te hebben gevolgd door een hele grote huilbui :D

Waarom ze niet naar een ander zijn gegaan, weet ik nog steeds niet. Maar met 43 weken braken haar vliezen alsnog spontaan en is ze in t ziekenhuis bevallen van een enórme baby! Na de bevalling bleek ze overigens flinke zwangerschapsvergiftiging te hebben, iets wat de gelovige gynaecoloog compleet gemist heeft.... :(

Hoe dan ook, blijkbaar zit laat bevallen in de genen (al ben ik zelf op de uitgerekende datum geboren)

12. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Hahaha, mooi verhaal inderdaad. En men zegt dat je vaak dezelfde bevalling hebt als je eigen moeder...dus wie weet...;)

Nee, alle gekheid op een stokkie.

Ik ben het helemaal met je eens hoor Evelyn wat betreft moeder natuur en dat baby's komen wanneer het tijd is, niet onnodig inleiden tenzij medisch noodzakelijk, etc...alleen jouw lichaam geeft ook aan dat het genoeg is. Ook daar mag je nu naar luisteren.

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha Evelyne,, wat een verhaal zeg. Maar goed dat het dan nog zo positief is afgelopen. Ik kan mij voorstellen dat je het zo zat bent om steeds naar het ziekenhuis te moeten. Zonder al die afspraken is het wel anders. Gaan de dagen sneller denk ik.
    Ik kan mij voorstellen dat je niet ingeleid wil worden, dat zou ik ook liever niet willen.

14. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Girlliej en Evelyne, jullie houden het wel spannend hier! Voor jullie beiden hoop ik dat het snel begint en/of doorzet. Hou vol, jullie zijn beide bikkels!

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat niets gebeuren denk ik.. Het is nu weer wat rustiger!

Evelyn wat een verhaal haha! Arme moeder!
    Ben benieuwd wat ze gaan zeggen morgen!ik hoop dat ze lekker vannacht uit zichzelf komt:)ik duim ervoor!

16. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onnodig inleiden ben ik ook niet voor, maar er is wel wetenschappelijk bewezen dat de placenta na de 40 weken erg snel aftakelt.
    Meeste verloskundigen en ziekenhuizen laten vrouwen al niet langer meer lopen dan 41 weken.

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    o dat wist ik helemaal niet ikkemijik.. waarom takelt de placenta zo snel af dan? volgens mij doen ze bij ons pas met 42 weken inleiden maar geen idee niets over gehoord! zal ik volgende keer wel horen als ik heen moet dan ben ik al bijna 41 weken(als ze er dan nog zit)

18. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft te maken met het verkalken van de bloedvaten in de placenta.
    Zal even kijken of ik dat artikel ergens kan vinden

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Klopt ikkemijik hekemaal met hoge bloeddruk aanleg. Placenta dingetje..

20. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Dan ben ik benieuwd wat ze in t ziekenhuis zeggen vandaag......

Deel Deze Pagina