Oh hier wakker geworden en nu veel gerommel in mijn buik...weer anders dan andere keren. Dus ben benieuwd vandaag. @Evelyn: ik hoop dat jij vandaag ook meer zicht krijgt op het eind en dat je snel je meisje in je armen mag hebben. Hoe laat heb je de afspraak?
Ik hoop dat het gaat gebeuren voor jou Imo! En moet om 10.15 u in t ziekenhuis zijn. Denk dat ik voor de zekerheid mn ziekenhuistas alvast in de auto gooi. Just to be sure.....
Oh dat is fijn, dan heb je voor de middag een antwoord. Ik ga voor je duimen in ieder geval. En je tas meenemen zou ik ook zeker doen. Ps: ik had deze week eigenlijk als een x staan (bij voorkeur niet)...maar ja, aan mijn planning zal die kleine zich vast niet gaan houden.
Slim evelyne van die tas Hier een rotnacht achter de rug. Gisteravond continu indalingsweeen en vannacht steeds wakker en enorm zweten. Bah doodmoe nu. Vandaag toevallig een aantal dingen op de planning staan.
Imo spannend ik ga duimen voor je! Evelyn slim van je tas ben benieuwd wat ze zeggen! Rosalincke wat vervelend kan je geen dingen afzeggen? Doe je een beetje rustig aan? Vanochtend weer klein beetje bloed in me onderbroek wel redelijk geslapen
ik vandaag vk, mijn bloeddruk ook te hoog, viel te verwachten na twee keer bij de eerdere zwangerschappen. Ze wilde proberen te strippen maar t lukte niet, de baby ligt niet met zijn hoofd laag genoeg dus kun je idd niet strippen (geen tegen druk) wel ruim 2cm ontsluiting en verweekte bm mond. Dat is gunstig. Niks staat bevallen in de weg iig. Hoop zo op niet medische bevalling dit keer, maar ja ik voel het ook dat bloeddruk stijgt. Geen eiwit in urine dus dat is wel gunstig. Hopelijk dient zoon zich snel aan! Vrijdag komen ze thuis langs, extra controle bloeddruk en strippoging anders maandag weer terug komen (bloeddruk)
Vervelend dat je bloeddruk gestegen is. Gelukkig urine nog wel schoon. Wat fijn dat ze vrijdag thuis komen. En op zich dus een baarmoeder die zich aan het voorbereiden is. Wanneer ben je uitgerekend? Ik hoop met je mee op een niet medische bevalling!
volgens de vk komend weekeind, volgens mijn eigen berekening gisteren haha. (ik was 5 dagen terug gezet)
Voor jou begint t dus ook spannend te worden Sumshine!! Vandaag int ziekenhuis geweest, bloeddruk was weer gewoon goed deze keer. Gevoeld en alles zit nog potdicht daar beneden. Weet niet waar de vorige gyn de deels verweekte bmm vandaan haalde, want dat kon deze absoluut tegenspreken. Ook zat t hoofdje nog heel hoog, ze kon er nét bij om t te voelen. We hebben een ineldingsdatum vastgesteld. Die hou ik nog ff voor mezelf. Deels omdat ik nog kan afzeggen als ik t tegen die tijd toch liever wil afwachten. En deels omdat we het aan niemand vertellen, en zou t zonde vinden als iemand t hier leest. Wel een heel gek idee om te weten wanneer de baby geboren gaat worden. Als het inleiden ten minste werkt, dat is ook altijd maar de vraag natuurlijk....
sumshine jeetje balen van je bloeddruk wel fijn dat je al 2 cm ontsluiting heb! krijg je die straks mooi cadeau! ik ga duimen dat jouw man zelf bedenkt om te komen Evelyn wat fijn dat je nu een eventuele eind datum heb! hopelijk komt de kleine daarvoor lekker zelf! voel je je nu ook beter? nu je bloeddruk goed is? of merk je der zelf weinig van?
Sunshine, oh dat is niet zo mooi van jouw stijgende bloeddruk. Hoe is het met de vorige twee kinderen gegaan? Liep je bloeddruk daar op het eind ook op? Evelyne, top dat je een datum hebt en wat een teleurstelling dat er helemaal niets waar was van wat de vorige vk zei.
nee in de vorige zwangerschappen was ik nu al bevallen omdat de bloeddruk veel eerder opliep. Dus dat waren ziekenhuis opnames, rijpen en inleiden. Nu was de bloeddruk eerst veel te hoog, dus doorverwijzing gyn maar na 10 minuten weer gemeten en toen was t op de grens. Dus hoefde gelukkig niet door. Ik zou het graag een keer zonder poes pas willen mee maken, maar dat is niet helemaal aan mij zeg maar. Mijn lijf is er klaar mee, nu de baby nodig en wat dat betreft ben ik een tijdbom, dat wisten we al en vind ik het nu iig heel stoer dat ik het bij de derde al veel langer heb weten vol te houden / in te dammen.
Ja, super goed Sumshine! @ Girlliej: ik merk er zelf bijzonder weinig van hoor, de hoogte van de bloeddruk. Maar zat nu 20 punten lager dan gister in mn onderdruk! Heel gek. Oh well. Ik voel me nu vooral beter omdat ik een einddatum heb. Heb vannacht ook al beter geslapen
sumshine ik hoop dat de kleine gewoon nog snel uit zichzelf komt als je bloeddruk vrijdag nog hoog is word je dan al ingeleid? misschien hele domme vraag hoor maar voel je van buiten dat je ontsluiting heb? dat het daar gewoon anders voelt ofzo? Evelyn dat snap ik! gelukkig een goede nacht gehad ik hoop ook dat jouw kleine meid uit zichzelf komt voor de datum Hier blijft t mega rommelen nu weer veel krampen.. vooral lopen doet zeer..ik hoop stiekem dat ik ook al wat ontsluiting heb
@sunshine, oke het is al heel bijzonder dus dat je lichaam dit keer het zo lang volhoudt. Ik duim voor je dat je ook een keer een 'normale' bevalling mag meemaken.
Vandaag eens een dagje bewust heel rustig. Kreeg van mijn man en moeder nl op mijn donder dat ik dat te weinig doe. Kort gestreken, wat klusjes en vooral tv gekeken (oa 1e 4 afl Dexter). God wat wordt ik lamlendig van zo'n dag. Actief zijn gaat niet echt meer, thuiszitten wordt ik chagerijnig van. Maar eens verzinnen wat ik morgen ga doen... (bevallen zou wel een goed idee zijn ).
Mmmm, zou dit het zijn?! Sinds ik naar bed ging heel onrustig, kan niet in slaap komen. Baby is heel actief en zo om de 8 min heb ik een kramp die 40-50sec aanhoud. In mijn onderbuik en rug. Maar het is niet dat ik doodga van de pijn. Ze zeggen altijd dat als je weeen hebt dat je dat dan echt wel weet. In dat geval zal het wel voorwerk zijn. Maar het is wel verdachte regelmatig voorwerk (hoewel het al 2 uur om de 8 min is en niet vaker of sterker wordt). Zit je dan met je goeie gedrag midden in de nacht beneden. Zou graag nog slapen maar dat lijkt niet te lukken. Zo nog maar een poging doen.