november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Het klinkt als voorwerk inderdaad, Oudje37. Ik heb gisteren ook een hoop gerommel gehad, niks doorgezet jammer genoeg maar dat heeft behoorlijk wat energie gekost. Heb de rest van de dag voor pampus gelegen.

Als je nog tijd krijgt om te rusten, dan pakken. Je weet namelijk nooit wanneer de echte weeën zullen beginnen.

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ehhh.... het waren echte weeen. Zíjn echte weeeen. Om 5 uur braken mijn vliezen en nu heb ik elke 4 min een wee. Ze duren nog maar 30-40sec, dus nog even wachten met bellen. Zit te shaken van de stress :$

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Dan zijn je voorweeën overgegaan in het echte werk. Geweldig en spannend tegelijk Oudje37!
    Neem lekker een douche, ontspan en denk eraan dat je vandaag je kleine man nog in je armen hebt.:)

Laat je weten hoe het is gegaan?

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yeahhhh oudje is bezig!! Spannend.

Ik heb weer een rotnacht gehad sinds gisteravond erg veel druk rond mijn bovenbuik straks vk Bellen om bloeddruk te Laten meten

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jeeej OUdje! Geweldig dat het begonnen is! Succes meid en mooi termijn om te bevallen.

Rosalincke wat vervelend, band gevoel boven buik? Verder klachten? Sterretjes zien? tintelingen? opgejaagd gevoel? Goed da tje gelijk ff belt en de boel laat opmeten. Hoe laat mag je terecht?

Hier gisteravond harde buik, niks niet pijnlijk gewoon gespannen buik de hele avond. Op bed gegaan en een goede nacht gemaakt, eindelijk! Blij mee. Vandaag brengt man de kids naar school / peuterspeelzaal hoef ik ze straks alleen op te halen dus ik kan zo ff weer poetsen. Want o my god wat wordt het smerig met twee kinderen in huis als je nesteldrang hebt.....haha

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Vk was hier net en ik heb pas 2cm. Wel een flinterdunne baarmoedermond, maar daar koop ik niks voor. Ze heeft de bm wat gestimuleerd om te kijken of dat de weeen wat wil aanzetten. Zo maar even een spelletje yatzee met ml, hopelijk gaat de tijd sneller en zorgt afleiding voor ontspanning = ontsluiting.

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @oudje heh wat een domper 2cm. Is het wel vol te houden?

@sunshine wat klink jij nog actief zeg. Ik mag komen zodra ik het er na heb maar moet ook urine meenemen en ondanks dat ik iedere drie minuten moet plassen hoef ik nu niet.

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej oudje wat spannend! Warme douche schijnt ook te helpen dan ontspan je iig lekker! Heel heel veel succes meis je kan het! Voor je het weet heb je je prachtige kindje in je armen!

Rosalibckr wat vervelend!! Haha dat is altijd zo ik moet ook mega vaak plassen en vorige x zei ze dat ik even over een eiwit stokje moest plassen hoefde ik niet meer! Succes hoop dat t niets is!

Sumshine wat heerlijk zijn die goede nachten tussen door he😀 Jij bent nog lekker bezig!

Bij mij blijft t elke dag rommelen als ik zit gaat t wel maar met lopen doet t zeer gek he!

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Maar het begint nu wel echt Oudje! Spannend!! Veel succes!!

En veel gerommel vannacht bij iedereen hoor ik! Spannend hoor dames!
    Ik heb geslapen als een roosje, dus geen voorwerk of niks.
    Dus gaan jullie allemaal maar fijn bevallen, ik blijf nog wel ff zwanger geloof ik.........
    (ooooh wat ben ik blij met een inleidingsdatum!)

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat snap ik Evelyn! Eindelijk een eind datum! Maar toch hoop ik dat ze van te voren komt! Heb je voor die datum nog een afspraak staan?om te kijken of ze al ingedaald is ofzo?

11. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Zal wel moeten hè :p De weeen zijn nog wat onregelmatig. De een ook sterker dan de ander. Net een hele sterke maar met 5 pauze, soms een wat minder sterke na 2-3 min. We doen het er masr mee voorlopig. Ben wel aan een tukje toe eigenlijk met vannacht zo goed als niet slapen. Iets in me zegt me dat dat niet meer gaat lukken.

12. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Nee, ik ben helemaal klaar met alle onderzoeken en dingen in t ziekenhuis waarbij steeds uit komt dat alles goed is en dat alles nog potdicht zit en dat ze er nog ff niet uit komt.
    We wachten gewoon af en als ze niet zelf komt, dan gaan we inleiden. Hoppa.

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oudje jammer dat t slapen niets meer word met weeën he dat zou toch wel lekker zijn! Heb je geen bad ofzo? Dat je even kan ontspannen of een kruik tegen je rug ofzo? Ik ga duimen dat je ontsluiting wat sneller gaat! Hoelaat komt de vk weer checken?

Evelyn ik snap dat wel!;) ziekenhuis in en uit is ook niets iid😶 Succes meis de meisjes zijn lekker eigenwijs he! Die van mij blijft vast ook tot 42 weken zitten

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeddruk gestegen maar urine schoon. Vk Vond het net te vroeg om te strippen mij lijkt het ook niet wat. Vrijdag terug en als het niet beter wordt vanaf maandag plan maken om op te wekken

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    je lijf is ook klaar dus rosalincke. Rustig aan doen dus maar.. strippen met 37w heeft vaak nog geen zin idd. Hoe hoog was je bloeddruk? en hopelijk zakt hij ook weer...succes!

Oudje soms wil juist een wandeling of iets dergelijks helpen (beetje beweging) of een warm bad / douche.
    Je bent iig bezig met bevallen, succes meis!

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend rosalincke! Hoe hoog wat je bloeddruk? Gelukkig was je urine goed!

17. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeddruk was 138/94 (tot vorige week altijd 110/60 maximaal)
    Baby ligt nu wel helemaal goed en helemaal vast.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend rosalincke! hopelijk daalt je bloeddruk nog even! of ben je er al helemaal klaar mee?:)

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    oo oudje ben zo benieuwd! Ik kijk elke keer even of je al wat gepost heb(waarscheinlijk doe je dat heus niet meer vandaag haha)

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    dames ik wil het toch graag aan jullie kwijt omdat het onverwachts en rauw op mn dak komt. vandaag controle gehad. Ons meisje is te klein en mag niet langer blijven zitten. Daarnaast is mn bmm verweekt en verstreken en waarom ik voorweeen blijft houden weten ze niet. Mn lichaam is klaar voor haar komst. Omdat mn lichaam klaar is, en ze er uit moet willen ze tegen alle verwachting in vanavond inleiden. zodra het niet goed vordert moet ik over naar de Ok. Ik vindt het echt heel spannend en hoop dat deze keer wel alles goed gaat. De gyn zij wel we hebben nu alles geprobeerd als het alsnog een ks wordt dan is het zo en dan moet je niet teleurgesteld zijn want we hebben ons best gedaan. En dan is mijn lichaam gewoon niet goed genoeg in staat om natuurlijk te bevallen. Ik vindt het echt dood eng omdat ik weet dat als het een ks wordt ik niet voor mn andere kleine kan zorgen. Hij is afhankelijk van me en kan niet zelf het bed in de trap op etc. Ik woon helaas ver weg van bekenden dus die kunnen niet even helpen. Ik ben wel blij maar voel me nu zo dubbel en wil me niet schuldig voelen als ik straks akkoord ben gegaan en het nog een ks wordt. Dan had ik liever gewacht tot 41 weken.... Maarja moeten nu toch kijken naar wat het belangrijkste is en dat is dat de kleine meid eruit komt

Deel Deze Pagina