jeetje sunshine dat is wel even heftig nieuws! hoe kan ze opeens zo achter lopen? ik hoop dat ze mooi uit zich zelf komt! heel heel heel veel sterkte meis! en waarscheinlijk kan je kraamzorg langer blijven volgens mij heb je daar recht op als je een KS heb gehad! probeer der niet teveel aan te denken je kleine meid moet eruit en dat is prioritijd nr 1 daarna komt het heus wel goed! Ik duim voor een normale bevallen heel heel heel veel succes en ik ga ontzettend veel aan je denken!(K)Maak je niet te druk je heb je kracht en energie nodig!
Tjee sunshine wat heftig. Maar wel goed dar ze ingrijpen ik begrijp je zorgen richting je andere kindje maar dit soort dingen lijken zich altijd op te lossen. Veel succes de komende uren en ik hoop dat alles verloopt zoals je zelf wil.
Ze loopt al langer achter is al tijd bekend dat het een p5 kindje is. Maar de hadden verwacht dat ze wel zelf zou komen. Nu blijft mn lichaam bezig met voorwerk terwijl er geen voorwerk meer is. Het kan heel goed zijn dat ik direct ontsluitings weeen ga krijgen als de ballon zit want die moet er alleen in voor een stukje ontsluiting. Als morgen nix gebeurd is dan breken ze de vliezen
Sterkte Sunshine!!! Hier inmiddels in het zknh met een ruggenprik en weeenopwekkers. Laatste controle pas 4cm. Zette niet door, waarschijnlijk door angst/stress. Niet duidelijk of het nog vandaag gaat lykken.
Oh jee wat een activiteit hier! Allemaal veel succes! Ik heb n beetje een vreemde dag. Baby is heel rustig, al kan ik haar wel een beetje laten bewegen als ik dr wakker maak. Voelde me 2 uur geleden ineens heel belabberd. Op t toilet waterlinie diarree en nu in bed met wat krampen. Deels maak ik me zorgen of alles wel goed is met de baby omdat ze zo weinig beweegt, en deels vraag ik me af of dit dan (ondanks de controle gisteren) toch t begin van de bevalling kan zijn? Pfffffff
Aan oudje waar ben je bang voor? Hopelijk voel je je nu beter met je ruggenprik!komt allemaal goed! Ben zo benieuwd naar je kindje Evelyn ze zeggen weleens dat je leeg loopt voor t gaat beginnen dus wie weet is t een begin! Maar als je he zorgen maakt bel je toch even de vk? Dan kunnen ze iig je geruststellen!
Ze is alweer wakker gelukkig. Het punt is dat ze wel vaker een luie dag heeft, dus ik wacht ietsje langer af voor ik me echt zorgen maak. Heb ook gewoon geen zin om weeeeer naar t ziekenhuis te gaan. Oh man, wat voel ik me belabberd en n zeurpiet!
Ik heb dat ook Evelyn soms denk ik jeetje heb haar nog helemaal niet veel gevoeld en de volgende dag is ze weer lekker druk ofzo.. Gelukkig dat ze nu weer even lekker aan t bewegen was! Hoe voel je je? Nog zo beroerd?
Voel me wel iets beter. Beeb is nu een feestje aan t bouwen in mn buik. Zou ze niet wat rustiger moeten worden tegen t eind? Nu ik dr weer zo duidelijk voel, ben ik ook weer wat gerustgesteld en voel ik me emotioneel beter. Nu lichamelijk nog Ben benieuwd hoe het met Oudje en Sunshine is!
sunshine wat heftig, is er ook geen partner? die zou zorgverlof kunnen nemen toch? En misschien is er wel iemand die je kan ondersteunen? iig ik hoop dat je gewoon gaat bevallen! Oudje je maakt t spannend, ben je al lekker in bad of onder de douche geweest, warm water? 4cm is iig bijna op de helft! zet em op! ohh meiden kachelen we nu allemaal zo naar t einde toe in? Hebben we eienwijze kindjes die niet graag vanzelf willen komen?? wat stom! haha. hier ook spoedcontrole ziekenhuis gehad, viel bijna flauw op de fiets (met kind achterop)voelde me erg gehaast en wattig in hoofd. zhuis bloeddruk eerst 160/93 later na echo en ctg 145/90 dus grensgeval acceptabeler. echo gehad was goed, bloed goed, ctg goed. controle inwendig: 3cm ontsluiting inmiddels maar beeb nog hoger dus viezen konden ze niet breken en niet strippen. morgenochtend 8u terug komen voor plan du campagne. grote kans inleiden, gezien voorgeschiedenis al heb ik zelf nog wat in te brengen gezien de hoogte / norm. man denkt dat ze morgen gaan inleiden. het zou ook kunnen dat we nu dagelijks zhuis ritje krijgen. Als ik nu acuut weeen krijg dan mag ik bij mijn eigen vk nog thuis bevallen (dus dat hoop ik maar daar lijkt niks op, op de ctg wel 1 harde buik gehad..jaja en dat bij een derde (heb je meestal vaker / meer harde buiken haha) beeb lijkt nog geen behoefte te hebben dus en drukt nog niet echt tegen bmmond aan...beetje jammer dit! hahaha.. Ik weet dus niet goed wat ik vind of voel nu, enerzijds heb ik nog een beetje minimale hoop op een gewone on ingeleide bevalling. Anderzijds het ziet er niet heel gunstig uit en hoe lang wil of kun je heen en weer geslingerd worden met nog twee jonge kinderen thuis?? ik kan niet elke keer alles maar uit mijn handen laten vallen...
Jeetje meiden! Wat een hoop ziekenhuis bezoeken allemaal!😱 Sunshine wel al 3 cm dat is dan wel weer fijn die krijg je cadeau bloeddruk nu wel weer gezakt? Succes morgen ochtend ben benieuwd wat t gaat worden! Ik hoop dat jouw kindje vannacht bedenkt dat t tijd is om te komen☺️ Ik ga ervoor duimen! Evelyn gelukkig is je baby nu lekker druk dan weet je iig dat t goed zit hihi! Mijn baby was ook mega druk vanavond net maar even rondjes gelopen hopelijk blijft ze nu even slapen maar ben bang van niet! Hopelijk heb je vanavond een goede nacht en voel je je morgen lichamelijk ook wat beter voelt!☺️ Bij mij blijft t rommelen het trekt zelfs door naar me benen maar ho maar dat dit eigenwijze meisje bedenkt te komen lekker mama pesten!
Er staat nu wel heel veel te gebeuren bij iedereen. Sunshine, dat was ook een pittige middag voor jou! Eng die hoge bloeddruk. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet ieder moment naar het ziekenhuis kan als je twee kleine kinderen hebt, wat dat betreft zou ik ook meer van de planning zijn denk ik. Aan de andere kant als de baby er niet klaar voor is kan inleiden soms ook heel heftig worden. Moeilijk moeilijk moeilijk. @Evelyne, jij kachelt maar gewoon door heh, 40 weken 5 dagen petje af, ik kan nu al bijna niet meer. @Girlliej spannend dat er al wat rommelt maar jammer dat het niet doorzet. Ik ga vanavond voor een heerlijke lange nacht. Neem voor de zekerheid een paracetamol heb zoveel last van mijn lichaam.
Slaaplekker rosalincke hopelijk een hele fijne nacht voor jouw! Hier rommelt t al een hele tijd😓 En me baby is erg druk dus ja ik denk dat ik weer een fijn kort nachtje heb haha
Lekker geslapen Rosalincke? En jullie nog in slaap kunnen komen Sumshine en Girlliej? Ik heb op zich redelijk geslapen, al heb ik veel en heftig gedroomd, dus veel remslaap. Halverwege de nacht ook nog wakker met onrustig lijf, maar verder niks hoor. Vandaag 40+6. Beeb zit nog goed denk ik....
Hoi allemaal. Langere versie volgt nog, maar wilde jullie laten weten dat ik vanochtend vroeg met een keizersnede bevallen ben van onze prachtige zoon Thijmen! 3356 gram en 50 schoon aan de haak . Veel sterkte voor de rest de komende dagen, zet 'm op!