november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej gefeliciteerd oudje! Leuke naam! Doe maar lekker rustig aan wel heftig zo een keizersnee!

Evelyn fijn dat je redelijk heb geslapen naar zijn die dromen he het us allemaal zo echt haha!

Hier na half 7 nog 2 uurtjes geslapen denk! Misselijkheid is nu weer minder pff.. Ben benieuwd hoe t vandaag gaat worden zal vast weer rommelen!
    Maar dat eigenwijze meisje blijft gewoon zitten denk!

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet jij al meer sumshine? Jij ook weinig slaap gehad zie ik😕Sterkte vandaag!!

3. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Oudje, inderdaad mooie naam!
    Jammer dat t alsnog een keizersnede is geworden, maar jullie hebben in elk geval je kleine mannetje!

(en nou allemaal stoppen met bevallen voor de 40 weken! Anders ga ik huilen!)
    (grapje (half dan), ik gun jullie allemaal jullie prachtige babies)

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @oudje. Gefeliciteerd!! Wj horen graag jouw verhaal als je er aan toe bent.

@girllie jij maakt het ook spannend met al
    Het gerommel 😃

@evelyne. Onvoorstelbaar jouw kleintje. Als het wat over het latere karakter zegt dan wordt het 1 en al mellow 😃

@sunshine. Ben je al zenuwachtig?

Ik heb een top nacht gehad ongelooflijk wat fijn geslapen. Kan er zo weer een paar dagen tegen aan

5. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Gefeliciteerd Oudje met de geboorte van Thijmen!:)

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gefeliciteerd oudje! Hopelijk alles ok.
    Hier opgenomen ivm hoge bloeddruk vanmorgen 140/108. Vanmiddag of morgenochtend ivm drukte op verloskamers vliezen breken en ga niet naar huis zonder baby.... nu afwachten dus

7. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Dat is vervelend Sumshine, maar je gaat in ieder geval niet meer weg zonder je kleintje in je armen. Succes vandaag!

8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Das inderdaad een flink hoge bloeddruk sumshine!
    Voordeel: bijna je baby!!

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    woow sumshine wat hoog! gelukkig gaan ze er nu wat aan doen! nog even en je hebt je kleine in je armen! lijkt me wel een gek idee dat je gewoon weet dat je straks gewoon gaat bevallen:) heel veel succes!! ik denk aan je!

Rosalincke wat fijn dat je zo een goede nacht heb gehad! weer helemaal opgeladen:)

Nou evelyn die eigenwijze meisjes van ons mogen nu ook wel eens komen he;) hoe voel je je vandaag?

Imo hoe gaat het met jouw? je schiet ook al lekker op;)

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Nou Girlliej, eigenlijk net als bij jou...veel gerommel, maar weinig baby:).
    Gisterochtend had ik sterk de indruk dat ik echt weeën had...alleen toen ik onder de douche vandaan kwam, waren ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Het maakte mij een beetje hopeloos. En ondanks ik nog niet over tijd loop, vind ik dit ook maar niks hoor.

Ik hoop voor jou dat het een dezer dagen toch gaat doorzetten, want jij komt ook aardig in de buurt van de 40 nu;).

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sunshine, that's the spirit, niet meer naar huis zonder baby! Heel veel succes de komende uren, hopelijk is er vanmiddag tijd.

Wij zitten gemiddeld nu op een baby per dag. Iedereen voor om er twee per dag van te maken? ;)

12. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Hoop dat t allemaal goed gaat met Sumshine!

En ik ben er zeker vor om er 2 per dag van te maken!

Ik voel me vandaag een stukkie beter dan gisteren. Ben mezelf maar bezig aan t houden met poetsen: wasjes draaien, badkamer gepoetst, toilet gepoetst, papieren uitgezocht....
    En toch wat spulletjes extra klaargemaakt voor de ziekenhuistas. Heb wat nieuwe boeken op mn e-reader gezet en mn mp3-speler opgeladen. Gooi t maar alvast in de koffer, you never know!

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Imo ja vervelend he ik heb dat gerommel nu ook al 3 weken ofzo en dan raak je t ook wel zat omdat t gewoon nooit doorzet maar het wel zeer doet afentoe! Ik vind 15-11-15 wel mooi dus ik ga voor zondag dan ga ik maar heel de dag trap lopen en sex hebben ofzo:p haha

evelyn lekker bezig zeg! ik krijg telkens zere buik als ik teveel doe dus ik zit voornamelijk op de bank en afentoe tussendoor even vaatwasser uitruimen een wasje draaien etc misschien breken straks zomaar spontaan je vliezen van t lekker bezig zijn;)

Rosalincke 2 op een dag vind ik ook wel prima haha alleen helaas hebben de meeste hier hele eigenwijze babytjes!

Hier is mijn vluchtkoffer denk ook wel klaar maar ik vergeet vast de helft!

Ik heb nu der eerste pakje en eventueel een boxpakje maatje groter erin 2 paar sokken 2 rompers sloffen 2 mutsjes dik vestje spuugdoek hydrofiele doek wikkeldoek babyvoeding fles en speen voor de baby mee.

voor mezelf broek voor t naar huis gaan 3 onderbroeken 3 paar sokken huispak toiletspulletjes 2 shirtjes sportbh oplader telefoon

volgens mij was dit het.. moet alleen nog even dextro halen en iets van liga ofzo maar goed ik ga ervan uit dat ik meteen weer naar huis ga;) en anders zijn er altijd mensen die wat kunnen brengen of halen!

Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met de geboortetens?

14. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Die voorweeën zijn misschien wel net zo vermoeiend. Ik heb echt al dagen geen puf meer om wat te doen. Lang op bed liggen, lang douchen, tv kijken...dat soort dingen en tussendoor wat weeënactiviteit.

15-11-15 is zeker een mooie datum...dus flink aan de slag dan maar;)

Stiekem denk ik ook dat dit de inleidings/geboorte datum van Evelyn gaat worden:p.

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen ze dat ook op zondag? bij ons ziekenhuis van maandag tot vrijdag tussen 8 en 4 ofzo als het niet dringend is natuurlijk!
    Vind het wel een leuke datum
    mijn neefjes zijn geboren op 8-8-2008 en mijn andere neefje 20-10-2010 dus dan is 15-11-15 ook wel leuk erbij;)
    Maar goed ik denk dat ik gewoon 2 weken overtijd ga lopen en dat deze er pas eind november een x uit gaat komen!

16. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaan jullie hard!!

Hier vanmorgen weer controle gehad. Bloeddruk is 110/60, gewicht was zelfs een kilo minder dan vorige week (zit nu op +10) en kereltje ligt volledig ingedaald.
    Die druk op de borst bij een harde buik was niets om me zorgen over te maken. Als het maar weg ging als de harde buik over was.

Oudje: gefeliciteerd!! Mooie naam ook :) nu lekker genieten van de kleine man.

Evelyn: poeh, is de dame er nog niet? Wel fijn dat je iig een einddatum hebt. Zou ik ook wel willen!

Sunshine: niet zonder beeb naar huis, spannend! Hopelijk gaat alles volgens het boekje

Rosalincke: 2 per dag vind ik ook wel een goede hahaha

17. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Oh ja daar zeg je wat. Ik heb geen idee of ze ook in het weekend inleidingen plannen.

Zo te zien zitten de bijzondere geboortedata wel bij jullie in de familie. Dus het zou wel een leuke traditie zijn als jij ook op zo'n bijzondere datum bevalt.

Gezien het voorwerk wat je nu al weken doet, kan ik me haast niet voorstellen dat je 2 weken over tijd zal gaan. Maar ja, je weet get nooit natuurlijk.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha erg he Imo maar volgens mij zegt t eigenlijk gewoon weinig.. als je alles op een rijtje zet zou je denken dat ik allang moest bevallen maar de kleine vind het wel prima;)
    Ach we wachten gewoon rustig af!

ikkemijik gelukkig dat het niets was:)10 kilo is mooi toch! ik stond vanochtend op de weegschaal en was ook lichter gek he! zei ze daar nog wat over? misschien eet je onbewust minder ofzo! hoe voel je je nu verder?

19. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorwerk schijnt niets te zeggen over wanneer het gaat komen, daar hou ik me maar aan vast want hier gebeurd nog niets op wat harde buiken na :')

Op mijn heupen na voel ik me goed, maar ben de buik wel mega zat.
    Vk zei er niets over, maar je gewicht kan natuurlijk dagelijks al 2 kilo verschillen door vastgehouden vocht, urine en stoelgang.

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sumshine hoe gaat t met jouw? (Ik hoop stiekem dat jij al begonnen bent)

Deel Deze Pagina