Ikkemijik en Evelyn jullie vandaag? Hier is t weer rustig dus denk dat er weinig gaat gebeuren vandaag!
Ik heb weer een rommelige nacht achter de rug...en baal weer als een stekker natuurlijk dat het niet heeft doorgezet.:x Ach ja...volgende ronde misschien meer geluk
Denk het niet hoor Girlliej, gebeurd hier (op een stuk of 20 harde buiken per dag) nog niets noppes nada. Maar VK zei wel dat dat ook niet perse hoefde. Kreeg gisteren enorme kramp in mijn buik, dacht direct "oeh dit kon wel eens een wee zijn" zat ik even later 10 minuten op het toilet. Lang leve een prikkelbare darm hahahahahaha. Zou fijn zijn als het door zou zetten Imo!!
Goedemorgen Op 11 november is de balon katheter geplaatst..Helaas was deze er 12 november in de ochtend nog niet uit maar had wel 2 cm. Vliezen zijn toen doorgeprikt en heb wee opwekkers gekregen op de laagste stand. Om 12 uur ruggenprik gehad omdat ik een weeën storm kreeg en heel veel pijn aan litteken van de ks van de vorige keer. Ik zat toen nog op 2 cm. Om 14.00 had ik 3-4 cm en moest ik 2at gaan slapen omdat dat juist het stukje was waar we de vorige keer niet verder kwamen. Om 14.45 werkte de ruggenprik niet meer en zakte de hardslag van de kleine extreem bij elke wee.. nou verassing al 10 cm. Niemand had het verwacht. Toen ik eenmaal persweeën kreeg werd duidelijk dat ze een knip moesten maken om haar er zo snel mogelijk uit te krijgen en ook de vacuüm. Nou de knip konden we niet voorkomen maar met al mn oerkracht kwam der hoofd al naar buiten toen de gyn met de vacuüm aan kwam. Ik mocht het toen zelf afmaken en om 16:04 is kleine Célina geboren. Ze is 2390 gram en 46 cm.
Wauuuww sunshine! wat een prachtig meisje en een mooie naam! Heb je t mooi even zelf geflikt! nu maar heel heel heel veel gaan genieten van de kleine en lekker rustig aan doen het zal wel erg heftig zijn geweest!
ikkemijik fijn he die darmen haha ach het zegt ook allemaal niets het zou leuk zijn als het wat zou zeggen en we gewoon straks lekker vlot achter elkaar bevallen!