november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Gefeliciteerd sunshine en wat een mooie naam! Nu lekker uitrusten en genieten van elkaar.

@girlliej en ikkemijik: ik denk niet dat het vandaag nog wat gaat worden hier. Dus iemand anders mag het stokje overnemen. Evelyn ofzo?

De bevallingen vliegen nu ondertussen wel om onze oren...leuk hoor:).

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Evelyn alle hoop op jouw;) Je bent lekker stil dus ik heb hoop! :)

3. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Sunshine wat een heftig verhaal zeg. Poeh knap werk! Klopt het dat ze aan de kleine kant is voor de termijn? Is daar een reden voor?

Wat een mooie naam en geweldig om een foto te zien!
    Heel veel sterkte de komende dagen met het op adem komen van de bevalling en probeer van je kraamtijd te genieten.

Oh Ikkemijk/Girllei/Evelyne, wie oh wie mag nu?

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, bloeddruk weer gedaald en urine schoon. Dus nu weer afwachten, maandag weer terug voor controle bloeddruk. Gelukkig niet naar ziekenhuis maar gewoon bij vk.
    Geen plannen om in te leiden dus.
    mijn datum is 29 november in het ergste geval loop ik dus tot 13 december door AAAARGHHHHHH.

4. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Gefeliciteerd sunshine! Wat een bevalling!
    Hier rommelt t vrij serieus, maar niet serieus genoeg naar mn zin.... Wachten wachten wachten....

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosalincke gelukkig is je bloeddruk weer gezakt!13 December duurt erg lang maar we gaan er gewoon vanuit dat je wat eerder bevalt;) anders halen we de 1 per dag niet hoor;)

Evelyn oeehh ik hoop dat mijn gevoel goed zit en je toch nog vandaag gaat bevallen!succes alvast als het zo is;)

6. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend evelyn!

Rosalincke: ah jij bent een week na mij uitgerekend dus. Nog maximaal 4 weken, die zijn zo voorbij joh!

Ik heb net de cosleeper aan mijn bed gemaakt. Zat nog best een ruimte tussen het matrasje en mijn matras. Heb maar een aantal handdoeken opgerold en er tussen gepropt. Kan de kleine er iig niet tussen komen.
    Hekje van de zijkant kan nu niet meer omhoog, maar het is toch niet mijn bedoeling dat hij in de cosleeper slaapt als ik niet in bed lig

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh evelyne jij mag dus vandaag. Spannend! Ik zag net dat de eerste druppels melk uit mijn borsten kwam. Bij de paarden begint de bevalling dan binnen 48 uur maar bij mensen schijnt dat zo niet te werken jammer genoeg

8. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha lekker aan het kegelen Rosa :p

9. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Oh spannend Evelyn. Ik hoop het van harte dat het serieuzer wordt...het is je gegund.

@Rosalincke: als dat de graadmeter ook bij mensen was, dan was ik al weken terug bevallen. Maar het is wel zo, hoe meer je de tepels stimuleert hoe meer oxytocine wordt aangemaakt wat de baarmoeder weer stimuleert. Dus lekker doorkegelen;-p

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iets heel doms ik had onderin me buik kramp en ging douchen werd alleen maar erger recht staan ging niet echt maar t is niet echt een komen en gaan wat is dit man dit doet zeer ik ga maar even proberen of slapen wil lukken

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm misschien toch een begin!?😨 Auw auw auw haha hoe vang je weeën op😂

12. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Probeer mee te gaan met de wee, niet er tegen in. Concentreer je op je ademhaling, ontspan bewust je buik. Soms helpt t om met je ellebogen op iets te steunen, zoals t aanrecht.
    Hoop dat t doorzet Girlliej!

Wat betreft de melk: bij mij kwam er met 24 weken al m'n eerste melk uit, dus helaas ;)

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Weeen girly!...

Hier gisteren bevallen van j.uu.n hij is 4000gram.. wow. Om half 7 eerste echte wee en om 20; 00 geboren...

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Girly inademen en langzaam uit ademenen. Warmte onder de douche oid wil ook ontspannen

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sumshine gefeliciteerd! mooie naam!

hier is het weer redelijk afgezakt..ga vanmiddag nog wel een x douchen als ik denk dat t zin heb daar begon t wel mee alleen ik vond t niet fijn om daar maar te staan haha

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nu wilde ik dat ik een paard was 😞. Sommige van jullie al met 24 weken?!?!

Oh girlliej spannend!!

4 kilo sunshine! Wow en wat een snelle bevalling zeg. Was het wel te dragen als het zo snel gaat?

17. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Gierlliej!!

Sumshine: zo dat is echt een stormbevalling. Kon je het nog wel een beetje volhouden? 8 pond is ook geen kleintje zeg!

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties. Ja het was me een bevalling wel. Maar heb het voor mn gevoel wel even geflikt. De vk zij al ga je het nu nog even zelf doen ook. Jammer van de knip dat die gedaan is want ze knipte op de laatste wee en 3e x hap lucht van die wee was ze er uit. Maarja komt wel weer goed. Voel me zelf niet zo heel goed ben ruim 750 ml bloed verloren. Mag met ijzer tabletten beginnen zodra ik ontlasting heb gehad dus hoop snel. Ik kijk af en toe wel even mee hier hoor maar voel me momenteel ver van de wereld. Zelfs met make up op zie ik er uit als een spook

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan sunshine klinkt heftig maar je hebt t iid gewoon even geflikt!!☺️Trots op je!

Ga maar goed uitrusten hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen! 💋

20. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Mooie naam Sumshine en een lekkere volle baby;).

@sunshine: top hoor, knap gedaan! En dat je er nu misschien niet heel elegant uit ziet...tsja dat zij dan maar zo. Ik hoop dat je snel aan het ijzer mag en je snel beter voelt.

@girlliej: heeft het nog wat doorgerommeld vandaag? Of toch weer loos alarm?
    En hoe staat het bij jou Evelyn? Daar nog wat progressie...

Deel Deze Pagina