november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16

Hopelijk voel je je snel wat beter Sunshine.
    Waar heb je last van?

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik heb geen schiltklier. En iemand die deze wel heeft en die werkt goed maakt zelf meer hormoon voor de baby aan die echt van belang is tijdens de zwangerschap. Omdat ik er geen heb wordt dat kunstmatig geregeld maar merkte al dat ik te weinig kreeg. Vandaag was ik na 2 uur wakker al weer dood op en totaal geen honger

3. Marleentje89

16 dec 2014
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Kan ik me nog aansluiten? Ik ben marleentje, en na 3 rondes Clomid ben ik nu zwanger! Ik denk dat ik 29 november uitgerekend ben. 14 april echo, dan weet ik hopelijk meer!

4. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Joh lastig Sunshine! Hopelijk trekt het gauw bij met de juiste aantallen medicatie.

Welkom Marleentje 89!

Hier vandaag veel last van chocolade behoefte ;)Niet gezond maar oh zo lekker...

5. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hallo dames

Hier gaat het goed nog geen kwaaltjes. Bij de eerste begon het ook pas bij 7 weken dus ben benieuwd.

Welkom marleentje!

6. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoop dat de medicatie snel aanslaat en je je wat beter gaat voelen. Na twee uur al dood op zijn is ook niet gezond, en maakt de zwangerschap er ook niet echt leuker op.
    Hoe doe je dat kwa werk??

@IrisN Wel zo handig ja, ik moet er niet aan denken om nu ook nog eens nachten te werken bah!!

@babybanjo whahah adie momenten ken ik!! Ik neem dan gewoon wat chocolade, ik had die dagen voorheen ook wel eens. Als je zo af en toe is wat neemt is dat helemaal niet erg. Je moet natuurlijk niet hele zakken paaseitjes weg gaan smullen...:p

@ Marleentje gefeliciteerd en Welkom ik zal je in de lijst toevoegen :D

Ben blij dat het bijna weekend is, lekker uitslapen en lummelen in huis met manlief. Mijn vriend is international chauffeur en niet alle dagen thuis. Zijn er nog andere meiden waarvan ml soms wat langer van huis is??

Uitgerekende datum:
    7nov12: 1 november
    LVtje: 5 november
    Vdmb: 5 november
    Hummeltje1978: 5 november
    Verkeersbord87: 5 november
    IrisN: 6 november
    Butterflynova:7 november
    Linnepin85: 7 November
    Sunshine92: 8 november
    Bibi2382: 9 november
    Ingrid25: 9 november
    Sumshine: 9 november
    Blondje21: 10 november
    Leonie053: 13 November
    Bianca28: 13 november
    Babybanjo: 14 November
    Mooibuikje: 14 November
    Novy4: 14 november
    Ras: 15 november
    Mammachannie: 16 november
    Nuf: 16 november
    Deezz: 19 November
    Nove: 20/22 november
    Mothertobe1: 21 november
    Verik: 23 november
    Rosalincke: 29 november
    Nina0812: 29 november
    Joos1: 29 November
    Marleentje89: 29 november

Afspraken:
    Mooibuikje: de week eerste echo
    Bibi2382: 27 maart eerste echo
    Mothertobe1: 1 april eerste echo
    Rosalincke: 1 april eerste echo
    LVtje: 1 Aprilderde echo gyn
    Sunshine92: 2 april termijn echo en afspraak gyn. 17 April intake vk + echo
    Ingrid2: 2 april intake + eerste echo
    IrisN: 2 april Derde echo bij fertiliteitsarts
    Sumshine: 2 april eerste echo en intake vk.
    Nove: 2 april echo VK
    Babybanjo: 3 april intake
    Linnepin: 13 April intake VK
    Marleentje89: 14 April eerste echo
    Butterflynova: 15 april termijn echo gyn
    Nove: 15 april echo gyn
    Verkeersbord87: 20 april termijn echo vk
    Bianca28: 20 april termijn echo
    Verik: 28 april eerste echo
    Nina0812: 30 april eerste echo

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ik werk wel gewoon 5 dagen per week. 2 uur geleden nieuwe dosering gehad en heb tenminste weet honger dus dat is wel positief :)

Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga even op zoek naar stopcontactbeveiligers en vanavond 3 traphekjes ophalen :) mn zoon loopt al dus hij is zo snel kan m amper bijhouden

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ah dat lijkt me ook niet gezellig. In principe zie ik mijn vriend elke dag maar soms moet hij voor zijn werk wel eens naar het buitenland en dan zie ik hem ook een paar dagen niet.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nuttig dag :) Hier gewoon aan het werk vandaag.

Zijn er nog dames die minder gaan werken als de kleine er straks is?

10. IrisN

IrisN Niet meer actief

@Linnepin85;

Mijn vriend is militair. Door de weeks altijd op de kazerne en in de weekenden thuis. Soms langere tijd weg voor een oefening of uitzending. Dus ik besef me dat ik er straks deels alleen voor sta, maar dat komt vast goed. Ook al zal het niet altijd makkelijk zijn. Hoe sta jij er in?

11. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik werk nu 32 uur, onregelmatige diensten. Vriendlief door de week van huis, dus ik ben van plan om 24 uur te gaan werken, anders wordt het lastig met oppas regelen. En ik wil genieten van de kleine, dat kan maar èèn keer.

12. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ik ben me er ook weldegelijk van bewust dat ik er dalijk grotendeels alleen voor sta. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik/ we dat kunnen.
    Ik had het er toevallig pas nog met een vriendin over. Als mijn ventje thuis komt ben ik altijd helemaal blij, opgewekt en elke keer weer helemaal verliefd :)
    Waarop zij reageerde met Tja wij zien elkaar elke dag dus tis niet zo spannend....

Dusssss.... het is overall wel wat, soms is het idd wel even moeilijk als je even een moeilijke dag hebt en je verlangt naar een knuffel ofzo...

Ik kan sowieso hetgeen wat ik nu doe niet meer blijven doen ivp met de tijden. Ken kwalijk die kleine om 05:00 uur bij oma brengen. Ze wil graag oppassen maar dat wordt der te gort denk ik.

Ik ben bijna klaar met mijn pedicure opleiding en hoop over een paar maandjes mijn diploma te halen en in de toekomst hiermee wat extra te gaan verdienen. Financieel gezien kan ik gewoon thuis blijven, maar beetje sosiaal contact is natuurlijk ook niet verkeerd.

Nog een paar uurtjes dan is het voor mij weekend.....

13. Bibi2382

Bibi2382 Lid

8 mrt 2015
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd 36 uur gewerkt. Wil als de kleine er is max 32 uur werken.

Vanmorgen bij de gyn geweest. Superspannend, maar alles was goed! Ben 3 dagn vooruit gezet en ben nu dus 8 weken :)
    Hoef niet meer terug naar de gyn en heb me dus aangemeld bij de vk.

Met de foto's van de echo willen we het dit weekend aan de ouders en broers vertellen. Ben zo benieuwd naar hun reacties :D
    Wanneer vertellen jullie het aan bijv ouders? En wanneer aan de rest van de wereld?

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Lijkt me lastig met die mannen die vaak weg zijn.

Alhoewel hier vl ook lange dagen maakt, dus door de week zal ik er ook grotendeels alleen voor staan. Hij is dan alleen de avonden en weekenden thuis.

Ik werk nu al 24 uur en dat wil ik ook blijven doen, alleen wel schuiven qua dagen. Nu werk ik 5 halve dagen en wil naar 3 hele dagen.
    Zie het niet zitten om ons kleintje iedre dag te moeten wegbrengen.

Hier is het al bekend bij ouders/zussen etc en een aantal vrienden weten het ook. Zo met en met gaan we het gewoon vertellen aan de mensen die dichtbij staan, maar we willen het persoonlijk vertellen dus ligt er een beetje aan qua planning wanneer we iedereen zien.
    Wereldkundig voorlopig dus niet, de rest hoort het tzt wel een keer.

15. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    #295 Linnepin85, 27 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2015
    Ik heb er geen moeite mee tot nu toe dat ml niet alle dagen thuis is.. Misschien dat het nog komen gaat tijdens de zwangerschap dat kan natuurlijk altijd.....

Hier is het ook al bekend bij ouders/ familie en close vrienden.
    Grotendeels omdat ze bijna allemaal wisten dat we in de mmm zaten en nieuwsgierig waren naar de uitslag na de IUI's wij zijn er altijd open en eerlijk in geweest.
    Zo konden ze makkelijker met ons meeleven en krijg je niet van die vervelende/ pijnlijke vragen.

Licht er dnek ik ook een beetje aan wat voor baan je hebt of je blijft werken in de sector waar je nu zit. Ik werk in de beveiliging en dat wordt dus erg lastig. Wat doen jullie voor werk of wordt dat te persoonlijk??

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat was bij ons precies hetzelfde lennepin, voelt dan ook niet goed om te liegen omdat ze dan ook zo meegeleefd hebben.

Hier kantoorbaan, dus dat is makkelijker.
    Wat wil jij gaan doen met je werk dan?

17. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ja daarom, ik kwam laatst een vriendin tegen die ik al even niet gezien had en kon ook echt niet tegen haar liegen toen ze vroeg hoe het allemaal verliep met alles in het ziekenhuis....
    Kreeg de dag erna echt een onwijs lief kaartje van der om ons nog een x te feliciteren. :D

We hebben het wel tegen iedereen persoonlijk verteld dus zijn bij iedereen op visite geweest. Behalve me broetje en schoonzusje die konden niet wachten op de uitslag.

Er komt sowieso nog ene gesprek met mijn planner + teamleidster.
    Of er dan nog ene optie overblijft weet ik niet.... Kans is klein.
    Maar hoop binnenkort mijn pedicure diploma te halen en dan daarin verder te kunnen.

18. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een korte update, mijn testen beginnen te knallen dus alle zorgen voor niks. Nu maar weer proberen te genieten.

Lijkt mij best moeilijk als je man veel weg is. Wij hebben een eigen bedrijf en ik werk nog buitenshuis (fulltime nu) maar mijn man is dus altijd thuis. Is ook een heel fijn idee.

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ff snel tussendoor moet nog even weg. Maar ja hoor jace Door de bocht. Ik doe de stopcontactbeveiligers in het stopcontact staat hier alweer te drukken in het stopcontact :p. Ik blijf 36 uur werken al wordt ik wel uit dienst gemeld als mn verlof in gaat en krijg ik die via het uwv. Als er dan weer werk os zou ik rond eind januari begin februari weer werken

20. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik kom net thuis en heb een zware bloeding. Ik denk dat het mis is:(:(
    Ben zo emotioneel kan niet stoppen met huilen.

Deel Deze Pagina