Ik denk t ook rosalincke:O nou dan moeten wij maar de volgende 3 dagen vullen haha Ik had t gister ook echt bloed heet normaal ben ik echt een koukleum!
Ik ben er ook nog, al heb ik nu wel weer wat gerommel...om de 4 min sinds kwart voor 11 ofzo. Dus hopen dat het doorzet
Het gerommel is best regelmatig om de 4 min, alleen de sterkte vind ik variëren...dus wat mij betreft kan het nog steeds alle kanten op. Straks maar ff een wandelingetje maken.
Nee, helaas...rond 14 uur was alles weer rustig. Toch heb ik het gevoel dat dit nooit lang meer kan duren. Er zit veel druk op de onderkant zeg maar.
Vannacht zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige meid! Ik heb een beetje gejokt tegen jullie de afgelopen dagen, want donderdagmiddag zijn wij al naar het ziekenhuis gegaan voor n inleiding. Het is een hele weg geweest van ballonkatheter, weeën, weinig ontsluiting, hormoongel, heel veel weeën, nog steeds weinig ontsluiting, weeënstorm, epiduraal die niet lekker werkte en nog steeds weinig ontsluiting. Toen ik gisteravond weeënopwekkers kreeg, reageerde ik daar heel heftig op, waardoor de hartslag van ons meisje steeds dipte. Veel geschommel tussen weeënopwekkers er op en er af en uiteindelijk zelfs n weeënrenmer. Dit omdat meisje dr hartslag echt niet meer oppakte. Daarom toch gekozen voor een keizersnede. Was een beetje een teleurstelling na al dat harde werken. Maar via de gentle sectio kwam ze heel mooi naar buiten en heeft ze vervolgens de hele boel bij elkaar gekrijst. De kinderarts heeft haar helemaal goedgekeurd, papa heeft haar helpen afdrogen en mocht zelfs helpen bij de apgarscores. Na alles gedoe en controles van zowel mij als ons meisje, mochten we terug naar onze kamer, waar we super goed verzorgd werden en geholpen met de eerste borstvoeding. Die ging meteen heel goed en dat gaat t nog steeds. Ik ben zelf doodmoe en heb best last van de ks. Maar ons kleine meisje doet het geweldig en dat is t belangrijkste. R. is trouwens geboren op 14 november om 2.26u en weegt 3705 gram. Ik was toen 41+1 weken zwanger
Wat een verhaal...een hele onderneming geweest. Van harte gefeliciteerd! Goed om te horen dat het uiteindelijk toch goed is gelopen en dat je nu eindelijk je meisje in de armen kunt houden. Qua grootte valt me trouwens enorm mee...dat is een mooi gewicht hoor, zeker voor 41 weken. Rust goed uit en geniet ervan!
Wow evelyne wat heftig. Maar eerst natuurlijk gefeliciteerd!!!! Twee dagen bezig geweest met de bevalling poeh meid echt heftig. Geniet van je meisje en super dat de bv direct goed lijkt te gaan!
Hahaha, ja wie weet. Ze wilde wel voor 15-11-15 gaan...dus misschien is ze druk bezig de bevalling op te wekken
Jeeeej Evelyn ik had al zo een vermoede ik dacht misschien vrijdag wat een heftige bevalling zo! Gelukkig mag je na heel hard werken eindelijk je knappe meid in de armen sluiten! Weten ze hoe t kan waarom de ontsluiting niet vorderende? Of gebeurd dat weleens zonder reden? Ga maar heel erg genieten van je mooie gezinnetje!! Hier niets aan de hand hoor haha ik was de hele dag weg en nu net thuis alles nog stil.. Wie weet vannacht ik hoop toch stiekem Dat ze morgen gaat komen maar ben bang dag t nog wel even gaat duren vanmiddag wel weer wat rozige slijm verloren dus die prop is ondertussen wel een keertje weg alleen jammer dat t dan alsnog 2 weken kan duren😂 En ik durf ook geen sex te hebben ivm eventuele infectie gevaar weet natuurlijk niet of ii eventueel al ontsluiting heb ofzo dus we wachten maar weer rustig verder af! Wie is de volgende?
Evelyn: gefeliciteerd!! Wel een heftige bevalling zo. Hoop dat je snel hersteld. Ik heb vanavond als hoogzwangere vrouw iedereen ingemaakt bij het toernooi op de schietvereniging vonden de aanwezige mannen niet zo leuk hahahaha 3 prijzen mee naar huis: beste vrouw, beste team en hoogste score van de dag. Hier nog steeds een rustige buik. Wel wat slijm verloren vandaag, dus zou goed kunnen dat de slijmprop eraan zit te komen.
Oeh spannend ikkemijik! Gefeliciteerd met je overwinning zo mag ik t horen haha zr zullen iid wel raar opgekeken hebben nou hopelijk gaat t voor jouw nu ook snel beginnen!!
Och dames, ik hoop dat t bij jullie ook snel gebeurt. Vannacht wat "drama" gehad. Meisje bleef onbedaarlijk huilen en ik kon t niet meer aan. Ik Was oververmoeid, ik kan natuurlijk mn bed niet uit, en al m'n hormonen schreeuwden het uit. Een lieve verpleegkundige heeft haar op een gegeven moment van onze kamer meegenomen om haar en vooral mij rustig te krijgen. Uiteindelijk bleek er gewoon een enorme boer dwars te zitten, daarna is ze in slaap gevallen en hebben we haar vanmorgen wakker moeten maken voor n voeding. Ik zit weer terug op mn roze wolk! Deze foto heb ik net van dr gemaakt
Wauw wat is ze mooi Evelyn! Gelukkig heeft de verpleegkundige haar even overgenomen! Hoelamg moeten jullie blijven!?