november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Och meid, het is heel goed dat de verpleegkundige het even van jullie heeft overgenomen. Je hebt ook behoorlijk veel energie in haar geboorte gestopt. En dan nu herstellende van de ks.

Het is een prachtig meisje. Ik ken je man natuurlijk niet, maar ik vind haar wel op jou lijken (foto in het water).

Wanneer mogen jullie naar huis?

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh evelyne wat is ze mooi. Poeh ik kan mij voorstellen dat het je even te veel werd. Je hebt heel wat doorstaan de afgelopen dagen (weken eigenlijk al wel)

Oh girllie ik was er van overtuigd dat jij gisteren aan het bevallen was maar je was gewoon een dagje weg haha. Al blijf ik het bijzonder vinden dat jouw lichaam steeds signalen afgeeft maar er niets doorzet.

Ikkemijk! You go girl. Help mij herinneren dat ik je nooit boos maak 😃

Imo. Ook nog alles rustig?

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha echt he! Vanochtend de rest van de slijmprop verloren vannacht heel de nacht wakker gelegen me rug buik en been doen zo een zeer soort menstruatie pijn maar dan dus overal!
    Nu afentoe een kramp maar niet noemenswaardig voel me wel ontzettend moe en begin er toch een beetje klaar mee te zijn! 😦

Ik heb ook als ik BV naar de wc ben gegaan en ik moet opstaan doet dat best wel heel erg zeer dat trekt dan echt door me lichaam heen zo raar! Ik begin nu zelfs een klein beetje bang te worden voor de bevalling had ik helemaal niet! Maar ik ben zo moe geen idee hoe ik t vol ga houden heb nu al best veel pijn maar goed we gaan t zien zit nu op de bank met een kruikje

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Durf gemeens te douchen bang dat de weeen beginnen haha zo erg!😂

5. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Klinkt toch wel alsof er iets gaande is hoor Girlliej. Juist ontspannen d.m.v. Een douche helpt het om het door te zetten. Snap best dat je een beetje 'angst' hebt, maar bekijk het eens van de andere kant. Je loopt al dagen zo te rommelen. Misschien is het dan toch echt tijd om even door te zetten en vandaag je kleintje te ontmoeten.

Hier alles rustig, jammer genoeg:(

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik na me eten even ga douchen! Ik ben gewoon bang omdat ik geen idee heb hoe het gaat verlopen je hoort zoveel verschillende verhalen! Komt vast goed! Ik ga eerst even lekker eten en daarna maar eens een douche pakken

7. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Dat is de reden dat ik geen verhalen lees...en als ik ze wel lees, dan probeer ik het in perspectief te zetten. Dat is namelijk hun verhaal en niet het mijne.
    Je kunt van te voren nooit zeggen hoe het gaat lopen. Maar ik ga er van uit dat het bij mij positief verloopt...en zo ga ik ook enthousiast de geboorte tegemoet.

Dus leg alle 'negatieve' verhalen naast je neer...en bedenk jouw eigen ideale scenario en ga daar in geloven. Dat geeft je kracht!

Eetsmakelijk en ontspanse!

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nou dat is het gekke ik trok me er nooit wat van aan mijn moeder en oma zijn ook allemaal vrij snel bevallen en het was prima te doen geen gekke dingen enzo! maar opeens bekruipt mij die angst dat t bij mij heel anders gaat..maar goed we gaan het zien! als ik zo blijf zitten met me kruik gaat t prima! en ik heb nog mijn TENS dus het komt heus goed! ik wil gewoon precies weten wanneer het begint haha dat zal me al gerust stellen:p

9. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh Girllie spannend! Dat gaat geen dagen meer duren bij jou.

Ik herken dat wel die vlagen van angst. Ondanks dat ik al een keer een bevalling heb meegemaakt die 100% meeviel en ik over het algemeen er niet tegen op zie. Kan ik ineens af en toe als ik denk heh er rommelt wat even een vlaag van paniek voelen. Gisteravond had ik zo een buikpijn en ineens dacht ik. Nee ik wil nog niet bevallen (terwijl ik de rest van de dagen en weken niets anders wil.
    Dus ik denk dat het heel normaal is en dat het ook beter is (het brengt de adrenaline op gang en hoe meer je daar van hebt hoe beter je de bevalling aan kan).
    Hoe is je man eronder? Is hij wat ontspannen.

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah fijn om te horen! dan is het dus gewoon vrij normaal:p

Die is opzich ook wel zenuwachtig gewoon omdat je echt geen idee heb hoe het gaat enzo maar goed nu is hij wel weer even weg en ik vind dat dan wat minder:p en vanaf morgen moet hij weer gewoon werken en ik werk wel dat ik het heel fijn vind als hij er wel is zodat ik in iig iemand in de buurt heb! en ik denk ook wel dat t goed komt hoor alleen zodra het begint heb je daarna een ander leven maar je hebt geen idee wat voor leven je weet niet hoe je bevalling gaat je weet niet hoe je kind is je weet niet hoe jij als ouder bent:p haha dat zijn gewoon opeens even angsten die me dan vangen! maar vanavind kan ik weer denken joh ik kan t heus wel! ik ben heus wel een goede moeder..

denk dat t komt omdat het er een beetje aan zit te komen maar goed t kan ook nog 2 weken duren ben alleen bang dat ik dan ondertussen al tussen 6 plankjes lig haha want slapen doe ik gewoon niet meer ja afentoe even een half uurtje ofzo en dan denk ik dat ik weer naar de wc moet en dan komen er weer 10 druppels..
    ik ga vanmiddag gewoon lekker douchen en hopen dat die kleine vandaag lekker makkelijk geboren gaat worden zodat ik weer heerlijk op mijn buik kan slapen:p

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Girllei, heel herkenbaar hoor! Heb je trouwens al een paracetamol genomen om te proberen te slapen. Dan kun je misschien een beetje op kracht komen voor als de bevalling begint. Wanneer moet jij weer naar een controle? Dan kunnen ze je misschien strippen.

Ik schiet ook van de ene gedachte naar de andere. Begon de bevalling maar, naar wacht nog maar even dit ken ik tenminste.

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    donderdag pas.. Dan ben ik al bijna 41 weken dus misschien doen ze dan wel strippen.. Ze was gister wel rustiger hopelijk komt ze niet morgen dan is haar oom jarig😂 Al die verjaardagen in november pff

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd evelynde!
    Hier ook even een berichtje van mij, nog steeds zwanger helaas.. mijn zoon kwam met 38+1 maar zij heeft duidelijk minder zin.
    Ik hoop dat het spontaan begint maar ik hoef niet lang te wachten want ik word ingeleid aankomende week vanwege zwangerschapscholestase en een te grote baby (normaal word je bij cholestase bij 37 weken al ingeleid ) helaas heeft de vk mijn klachten nooit serieus genomen en is het zo laat pas ontdekt.

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @zonnebloem, oh ja dat gevoel ken ik. Mijn dochter is met 36.4 geboren dus ik loop al zwaar over tijd voor mijn gevoel. Wat spannend dat je ingeleid wordt en wat verschrikkelijk moeilijk dat de VK er niet eerder aan wilde (zeker als je de risicos voor jouw ongeboren kindje meeneemt).
    Leuk dat je nog even laat weten hoe het er voorstaat. Wie weet begint het vandaag of morgen nog vanzelf.

@Girllei, hier ook twee verjaardagen aankomende twee weken, is raar plannen omdat het allemaal onder voorbehoud is, maar goed. Mijn man is vrijdag jarig en hoopt dat ze dan geboren wordt.

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnenbloem wat vervelend dat je vk je niet serieus genomen heeft! Wat is t precies zwangerschapcholetase? Heel veel succes gelukkig je eind datum inzicht! Hoe groot schatten ze haar?

Rosalincke spannend mijn vriend hoopte dat ook hij was 8-11 jarig helaas bij ons niet gelukt nu is zijn broer morgen karig maar hoop dat ze die overslaat;) maar goed als t zo is is t zo!

Douchen heeft geen zin gehad zere rug blijf ik houden trekt door naar bil en been als ik recht op een harde stoel zit met een kruik in me rug gaat t prima afentoe kramp in me buik!
    Als ik moet plassen doet t zegt zeer en voel ik een mega druk ik denk niet meer dat mevrouw vandaag gaat komen! Hopelijk breken mijn vliezen gewoon binnenkort dan weet ik dat t eraan komt haha

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Och gussie, en dan heb ik ook nog eens mijn verhaal uit de doeken gedaan. Sorry!
    Let wel, ik heb mijn "bevalling" niet als dramatisch ervaren. Het was hard werken en heeeeel frustrerend dat t allemaal niet opschoot. Maar uiteindelijk was het eind zo mooi... Ook al was t een ks, door de gentle sectio was het toch n prachtige ervaring!
    Dus niet te veel druk maken hoor Girlliej! Zelfs als t niet opschiet, is t een heel bijzondere ervaring! Ik hoop dat ik bij een vlgende baby een normale bevalling mag hebben, want die persweeen en dan t echte bevallen lijken me wel zo geweldig!

Ik voel me vandaag trouwens stukken beter!
    Uit bed gekomen en onder de douche geweest, ons meisje zelf verschoond en in en uit bed gehaald. En stiekem heel trots met R de gang op en neer gewandeld!
    Ik ben verliefd!

Oh, en ik vind ook dat ze op mij lijkt. Zeker als ze haar mutsje af heeft, want daar zit een grote bos zwart haar onder!!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah Evelyn wat fijn dat je je al een stuk beter voelt!

Het is meer dat als me vriend weg is dat ik bang word misschien omdat de bevallen van me moeder zo snel was en me vriend toch wel een uur nodig heeft om
    Thuis te komen van zijn werk... Maar goed ze blijft nu nog zitten ze mag alleen in t weekeind komen haha of in de avond;)

18. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evelyne, wat goed te horen dat je je vandaag beter voelt. En dat je na twee dagen al de zin 'bij de volgende bevalling' durft uit te spreken geeft wel aan dat je het inderdaad goed aangekund hebt.
    Ik kan mij goed voorstellen hoe trots jij je voelt.

@Girllie, mijn man is nooit weg, hij heeft een praktijk aan huis dus ik hoef niet daar niet bang voor te zijn, maar snap je heel goed hoor. Ik ga zelf morgen een hele dag uit en best een eind weg (twee uurtjes van huis) maar heb voor de zekerheid gekeken waar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is. Het is alleen in het buitenland dus ik wil wel voorkomen dat mijn kind een andere nationaliteit krijgt haha. Dus of vanavond of morgenavond.
    Ik hoop ook voor jou dat het nu gaat doorzetten, al klinkt het wel echt als weeën nu. Maar als ik mijn geld op jou had moeten inzetten was ik het nu al drie keer kwijt.

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha echt he😂😂😂 mijn baby wilt wel maar weet niet hoe ofzo!

Spannend zo ver weg! Maar goed als t zou beginnen meteen Ineke auto stappen en de grens over rijden haha;)
    Wat fijn dat je man aan huis werkt! Mijn vriend kan gelukkig wel meteen weg en zijn werk houd er rekening mee normaal werkt hij Dior t hele land nu blijft ie in de buurt! Maar toch wanneer bel je als ik elke keer bel als t voor mijn gevoel begint dan blijft ie thuis komen😂 Dus telkens heb ik wel gezegd dag t aan t rommelen was en dan hoopte ik dat ie tegen de tijd dat t erger werd wel een x thuis was! Ik wacht t rustig af maar denk dat mijn afspraak donderdag gewoon door gaat bij de vk..

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog mensen bezig☺️????

Deel Deze Pagina