Nope, jij dus ook niet? Hier vandaag een mindere dag, niet helemaal lekker te pas. Ben misselijk, hangerig en moe. Ook sinds vandaag een pijnlijk schaambeen. Denk dat ik gisteren toch te druk ben geweest, al heb ik bij het schieten bijna alleen maar op een stoel gezeten... Net 2 paracetamollen genomen en nu mijn bed in. Eens kijken of ik een betere nacht dan vannacht kan maken.
Aah ik hoop dat je een goede nacht heb ikkemijik! Doe maar lekker rustig aan morgen! Hier ook niets al heb ik afentoe wel weeen in me rug been en buik fijn zeg.. Wist dit dat dat ook kon😂 Hopelijk slaap ik vannacht even goed zodat ik morgen weer helemaal fit ben!
pff ik lig weer wakker...en menn way duurt de nacht lang zo heb best een hoop pijn denk dat ik morgen maar eens de vk ga bellen want ik ben kapot
Bah, wat vervelend Girlliej.... Ik kreeg van de gyn een slaappilletje aangeboden toen ik zo slecht sliep de laatste dagen. Heb dat toen afgeslagen. Maar de nacht dat ik de inleiding in ging heb ik er wel één genomen en dat was zaaaaalig. Heerlijk geslapen die nacht. Toch wel lekker als je uitgerust die bevalling in gaat! Ik ben ook wakker met een luxeprobleem. Dochterlief heeft ruim 3 uur geleden dr laatste voeding gehad, maar ze slaapt als een roosje. Evenals manlief trouwens. En ik lig hier klaarwakker (en misselijk) te zijn. Ik ook n beetje lastig de juiste slaaphouding vinden na zo'n ks. Zou ook wel lekker zijn als R even zou drinken, komt ook slaaphormoon voor mama vrij. Maarja, ik ga dr echt niet wakker maken nu ze zo lekker ligt. Oh well, zoals ik zei, luxeprobleem. Hoop dat jij ondertussen toch slaapt Girlliej, of anders toch ineens aan t bevallen bent. Truste!
Heel verhaal getypt krijg ik een wee alles weg haha! Evelyn wat vervelend dat je niet kan slapen wel logisch nu moet je natuurlijk wel ff je draai vinden hopelijk lig je ondertussen alweer een tijdje in dromenland! Slaappilletje ben ik niet zo van sowieso niet zonvan pillen en troep in je lichaam... Hier geen slaap helaas.. Ben nog wezen douchen en weer in bed gekropen maar toen kreeg ik telkens toch krampen dus nu maar op de bank gaan liggen en de weeen bijhouden! Vriendlief ligt gelukkig heerlijk in dromenland maar heb zo een vermoede dat hij morgen vrij is.. En ons meisje toch echt op de verjaardag van haar oom geboren gaat worden! We wachten t even af.. Ik heb zo een pijn in me benen soort spierpijn en met me weeen word t erger heel naar trekt door me hele benen en rug heen..
Nou girllie dat ziet er uit alsof je (eindelijk) echt van start bent gegaan. Heel veel sterkte de komende uren. @evelyne. Ben je alweer thuis? Of slaapt je man ook in het ziekenhuis? Je klinkt al helemaal als een volleerd mama 😃
wat ben jij vroeg op rosalincke! beetje kunnen slapen? Ik denk dat ik rond 8 uur maar ga bellen naar de vk ofzo ik ben zo moe wil zo graag slapen!
Hey hallo nachtbrakers...ik hoop dat het voor jou wel serieus is Girlliej. Gisteravond is hier de vk geweest, helaas voor vals alarm. Ik kreeg om half 10 super krachtige weeën om de 4 min die 1 min lang waren en gedurende een uur getimed. Toen de vk maar gebeld. Na inwendig onderzoek bleek er van binnen nog nauwelijks iets gaande te zijn. Ja, de baarmoeder was iets verweekt, maar verder nog geen sporen van het doorzetten van de bevalling. De eigenwijze jongedame ligt ook nog erg hoog. Ze kon haar hoofd net met het topje van haar vinger voelen. Dus vk vermoedt dat het indalingsweeën zijn geweest. Ik heb hier tot zo'n 4 uur last van gehad. Dus ook zeer slecht geslapen...ben kapot. Wat redelijk hielp waren wel de 2 paracetamolletjes...anders had ik denk helemaal geen oog dicht gedaan. Vandaag nog wel ff langs voor controle, aangezien mijn bloeddruk gisteren ook 140/90 was. @Evelyn: fijn als het hele huis slaapt en jij klaar wakker ligt. Maar ik denk dat je inderdaad je draai nog moet vinden. Zeker met zo'n jaap in je buik. Kun je trouwens niet afkolven dan om het stofje op te wekken?
ooo imo wat balen dan he! nou ja hopelijk dan iig indalingsweeen dan doet t nog iets Hier is de VK net weg had 2 cm ontsluiting ze komt over 4 uurtjes weer kijken! pff b en blij dat het iets gedaan had straks maar weer even onder de douche ik ben zo moe en me benen zijn dood haha net alsof ik de marathon heb gelopen! We wachten rustig af!
Oh Girllie, 2 cm na zo een nacht mijn hemel, ik hoop dat er straks een flinke sprint ingezet wordt. Aan de andere kant, het gaat nu hoe dan ook gebeuren, binnen nu en 24 uur kunnen jullie je kindje vasthouden. Oh Imo wat balen. Ik heb een week geleden de indalingsweeen gehad, duurde ook een uurtje of drie en daarna was alles weer normaal. Geduld, geduld dus. Ik ga zo weer even bloeddruk laten controleren en dan een dagje uit. Heb slecht geslapen hopelijk vannacht weer wat beter. Sterkte vandaag girllie!
Pffff, nacht was hier weer drama. Kind moet er uit!! Eerst uren wakker gelegen voor ik uiteindelijk in slaap viel, dan elke 15 minuten wakker omdat je niet meer al slapend kunt draaien. Dan wakker van zere heupen en ben er rond 5 uur maar even uit gegaan en een beker warme melk gemaakt. Rond 6en weer naar boven en toen mochten bij hoge uitzondering de katjes mee. Die zijn dan echt ultiem gelukkig :') Toen toch nog weer even in slaap gesukkeld en met veel wakker worden tussendoor was het om 9 uur echt wel gebeurd. Lig er nu nog steeds in met 2 blije katjes hahaha. Rosa: Jij ook al een slechte nacht achter de rug dus, blegh Girlliej: oef, nog maar 2 cm en nu al zo kapot. Probeer echt je rust te pakken meid!! Imo: oh wat balen dat het vals alarm was! Wist niet dat indalingsweeën zo krachtig konden zijn trouwens. Evelyn: Ooooh wat balen dat je niet kan slapen, heb je inmiddels toch nog een oogje dicht gedaan?
Ik duim voor je Girlliej. Ik heb een aantal weken terug ook indalingsweeën gehad en die leken in de verste verte niet op wat ik gisteren had. De kleine heeft namelijk al eerder ingedaald en vast gelegen...alleen na 3 weken besloten weer eruit te kruipen, eigenwijs meisje. Ik denk echt aan een valse start. Maar ja, 5,5 uur lang dit soort weeën om de 4 min...kan je vertellen, dat is echt killing. Zit er nu ook ff helemaal doorheen en wil het liefst de hele dag een potje gaan zitten janken.
Oh lieve dames, ik heb met jullie te doen... Ons meisje is kei lief. Morgen nog wat controles en dan lekker naar huis! We zijn hier heel goed verzorgd, maar toch ook lekker om naar huis te gaan! Duim voor veel babies deze week dames!
Oh imo en ikkemijk wat een gedoe weer heh. Mijn bloeddruk was weer helemaal in orde vanmorgen dus ik hoef vrijdag pas terug. Zou girllie al zover zijn ?
Ik hoop het voor haar!! Fijn dat je bloeddruk goed is rosa Net heerlijk bij mijn ouders gegeten en nu even fijn gewichtloos zijn in bad.
Evelyne klinkt heerlijk dat je naar huis mag. Haha keilief klinkt ook goed! Ikkemijk ik krijg mijzelf het bad niet meer fijn uit maar misschien moet ik het toch weer eens proberen. Jij krijgt dit kindje alleen toch? Extra knap!!
Jep, de kerel heeft bij 14 weken de benen genomen. Uit bad komen is niet zo lastig hoor, je handen naast je op de badrand zetten en dan jezelf omhoog drukken. Hier doen de harde buiken inmiddels meer pijn, voelt erg kramperig om de hele buik heen. Tis nog niet dat ik weg moet puffen ofzo, maar heb wel het idee dat er misschien iets rommelt
Spannend ikkemijik ben je begonnen?? Wij zijn 16-11-2015 trotse ouders geworden van een prachtig meisje om half 10 had ik 2 cm en om half 2 nog maar 4 en alleen maar weeen dus ik wilde naar t ziekenhuis dan maar een ruggenprik ik kon niet meer was natuurlijk al vanaf 00.00 uur bezig! In het ziekenhuis aangekomen na een drama rit vol weeen had ik gelukkig al 6-7 cm ontsluiting we waren er half 3 om 16:40 is ze geboren na 40 minuten persen helaas had ze haar handje fijn naast r gezicht dus was wel wat uitgescheurd geen idee hoe veel en ver hoor ik straks..! Mijn baarmoeder kromp niet en er zat ren wond in dus alle toeters en bellen gingen af en er stom 10 man om me heen met prikken infusen zuurstof etc etc ik ben geopereerd en om half 7 kon ik eindelijk weer bij mijn kleine meid zijn! Nu lig iid us wakker in me bed in t ziekenhuis kijkend naar t mooiste meisje! Maar verder gaat t best redelijk met me morgen kijken ze of alles weer een beetje normaal is heb nl flink bloed verloren! Ik ga duimen meiden dat jullie nu eindelijk aan de beurt zijn☺️