november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Bah, zit ik met een dubbele borstontsteking. Niet het gevolg van verstopte kanaaltjes, geen harde plekken gehad en regelmatig gekolfd. Waarschijnlijk agv spruw wat ik vermoed te hebben. Nu 2 hele zere borsten, 38,5C en diarree. Maandagaochtend gelukkig een afspraak bij de huisarts.

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Oh wat naar Oudje! Lukt t nu wel met afkolven dan? Ik weet niet precies wat zo'n borstontsteking inhoudt....?

3. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ja, je moet juist blijven kolven om de borsten te laten herstellen. Mijn beide borsten doen helemaal ontzettend zeer, continue. En ik heb verhoging. Maar misschien komt de verhoging wel van iets anders. Thijmen lijkt nl ook iets onder de leden te hebben, hij slaapt alleen maar en wil amper drinken. Na 5h maar 50cc en alweer in coma. Ik houd het in de gaten, hij moet natuurlijk wel zijn plasluiers houden.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oe borstontsteking kan erg naar zijn OUdje, kun je niet naar de weekeindarts? En heeft T geen verhoging? zodra hij dat wel heeft, bellen hoor. Ik had trouwens van de VK begrepen dat je de eerste maand als kraamvrouw geen koorts moet hebben, je kunt nl heel snel heel ziek worden, in dat geval gewoon altijd de arts bellen zij de verloskundige tegen mij.. Hoe voel jij je nu?

Rosalinke, ik snap dat je het zat bent meis, je was ook echt de hekkensluiter en het duurt nu ook best lang, je bent er bijna gelukkig! Einde is in zicht maar elke dag duurt zo lang he? Vooral omdat je referentiekader vroeg bevallen is (athans dat had ik zo sterk..) Sterkte nog ff! En je krijgt er wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moois voor terug.
    (die van mij slaapt nu bij mij in de drager, heerlijk!) Mooi kadootje!

5. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Mijn verhoging is stabiel gebleven en niet verergerd gelukkig. Omdat ik zo'n pijn heb aan mijn borsten en niet in mijn buik/bm ga ik er vanuit dat het een borstontsteking is. Dat is niet spoed genoeg voor een weekendarts.

T heeft geen verhoging. Wel is hij onwijs suf. Hij heeft vandaag tot nu toe nog maar 280cc gedronken. Hij valt bij voeden gewoon direct weer in slaap. Ik kijk het vannacht nog aan en bel bij aanhouden morgen wel even voor hem naar de weekendarts.

6. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Oudje, poeh dat klinkt inderdaad als borstontsteking al kan ik dan niet helemaal plaatsen waarom jouw zoontje ook wat suf is. Het moet trouwens binnen 24 uur minder worden (de klachten, zere borsten etc) zo niet dan moet je echt bellen.

@Sunshine, het is precies zoals jij het stelt. Ik moet wel zeggen nu ik weer wat fitter ben kan ik het ook weer beter aan. Ik ga mij nu maar instellen op nog twee weken, dan valt het misschien alleen maar mee. Hoe gaan jouw andere kinderen om met de baby? En kun jij een beetje omschakelen van twee naar drie kinderen?

7. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Even een korte up-date van mijn kant.
    Om 16.30 uur mijn vliezen gebroken, liep te winkelen in de stad;). Dus naar huis en nog even afgewacht, want ik verloor niks meer. Om 17.30 uur guste het eruit, dus VK gebeld. Check van de VK op de indaling en jongedame ligt gelijk ingedaald. Helaas wel groen vruchtwater meegekomen dus lig nu in het zkh.
    Ik lig in de wacht aan de ctg omdat het ontzettend druk is. Dus ja vannacht of morgenochtend heb ik de kleine in mijn armen. Wordt vervolgd...

8. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Spannend!! Succes en een mooie bevalling gewenst!

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wauw! Veel succes Imo!

10. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Gister strak elke 3 uur gekolfd en nu geen pijn meer gelukkig! Wel balen want wilde kolven gaan afbouwen. Kijken of vandaag elke 3,5h lukt.

T is nog wel suffer maar heeft in de avond en net redelijk gedronken. Misschien door zijn verkoudheid dat ie meer slaapt.

Ook vrees ik bij ons beiden spruw, vandaar huisarts maandagochtend.

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @imo. Spannend!!!!!

@oudje. Gelukkig dat jij minder pijn hebt. Ja spruw kan maar zo dan zou T ook pijn moeten hebben bij het drinken.

12. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hij drinkt ook heel onrustig. Deels krampjes denk ik, misschien ook deel spruw? Hij heeft wel een witte tong maar heb nog niet geprobeerd het weg te vegen. Morgen eerst maar ha

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Imo spannend heel veel succes met de bevalling! Komt vast goed:)

Oudje mijn vk zei dat je bij spruw heel makkelijk na een uur kan zitten dat t echt erger is.. Want melk aanslag verdwijnt of blijft t zelfde spruw word erger! Hopelijk is dat het niet! Rustig aan!

Wij hadden vandaag een Newborn shoot dat vond onze kleine meid niet leuk dus alleen maar gehuild toen zijn we maar gestopt! Morgen misschien langs de ha met haar omdat ik verborgen reflux vermoed en dit toch even wil laten nakijken!

14. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Hallo lieve dames.
    Na een bevalling van 23 uur is vanmiddag dan toch eindelijk ons meisje Y.inthe om 13.25 uur geboren met een gewicht van 4110 gram. Ze is super zoet en doet het fantastisch.

Ik zal later meer vertellen en reageren, maar nu eerst rust!

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Wow, 23 uur?! Knap gedaan! Gefeliciteerd en heel veel geluk!

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wauw, heldin!
    Geniet er van Imo!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Imo! leuke naam ga maar even lekker uitrusten dik verdiend gelukkig kan je nu wel eindelijk knuffelen met je meisje!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Imo gefeliciteerd mooie naam! Onze oudste heet ook ongeveer zo...hihi! Spoedig herstel gewenst (toevallig was de bevalling bij onze oudste met dezefde naam ook 23uur!!) het herstel vond ik daarom wel pittig (je hebt toch een marathon gelopen..) Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Rosalinke, van 2 naar 3 vind ik nog makkelijk tot nu toe. Maar de baby is ook zo makkelijk he! Ik vond van 1 naar 2 ook makkelijk. Het hefstige heb ik altijd van o naar 1 gevonden. Maar het is afwachten natuurlijk hoe dit verder gaat. Zoonlief is nog maar 2,5 week oud (oke bijna 3) je kan er nog niet zo veel over zeggen, maar hij slaapt veel (THANK GOD!) is tevreden, rustig en ik snap hem goed, ik begrijp vaak wat er is dat scheelt ook zo enorm veel! Snachts slaapt ie 4u achterelkaar, er gaat dat een fles in (jaja ik geef geen bv...) en dan slaapt ie weer 4 uur verder. Nou das best te doen hoor! haha. Voor nu zitten we dus op een hele dikke roze wolk.
    He tis juist dat ik al veel wil dat ik mijzelf moet remmen, natuurlijk moet ik de kinderen naar school / peuterspeelzaal brengen en ophalen. dat is eigenlijk al best pittig maar het liefst wil ik ook nog lekker shoppen, einden wandelen met de hond en het huis aan kant hebben. Ofwel mijn superenergie weer terug, maar dat moet nog ff iets wat herstellen! haha...
    De bekken moeten ook nog herstellen, ik durf nog geen hakken aan te doen al heb ik daar ook zon zin in..Vandaag heerlijk een panty met jurkje aan, dat voelt wel lekker weer hoor!..Welkom lijf!

Rosalinke, ik hoop dat je aant bevallen bent meis! Aan de ananas, seks en mastrubatie he? (en tepelstimulatie!) haha..Hopelijk helpt t bij jou wel ;)

19. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Dat klinkt fijn!!

Wow, nou de energie spat er vanaf hoor, komt helemaal goed!

:$ :p

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sumshine wat fijn fat de kleine het zo goed doet en jij hem zo goed begrijpt! En heerlijk he meer een jurkje aan te kunnen doen voel jij je nu ook extra slank? Dat had ik wel haha opeens geen dikke buik meer😂
    Hier gaat t niet veel beter cb langs geweest nou dat vind ik toch domme mensen ja me baby moest wel slapen en dat deed ze te weinig vond zr.. Ja zei ik ze slaapt niet veel maar kan er moeilijk dwingen ze wilt gewoon overal bij zijn en alles zien( leg er vaak in een Mozes wieg dus dan kan ze niet veel zien maar ligt zr wel om der heen te kijken) vandaag heeft xe echt amper geslapen en ik zit nu met haar op me arm omdat xe nu wel slaapt en als ik haar weg leg is ze gelijk wakker( dit had ze nooit)
    Morgen ga ik langs de huisarts hopelijk kan zij iets voor ons betekenen.

Welke flesvoeding gebruik jij sumshine?

Deel Deze Pagina