november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ohwnee he mothertobe :(. Ik hoop zo dat t niets is!! Ik ga voor je duimen. Xx

2. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee mothertobe...nu nog steeds aan bloeden?
    Anders even vk bellen misschien mag je vroege echo

3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Oh Nee! dat is altijd heel erg schrikken! Wat ontzettend naar!!!!
    Sterkte Mothertobe!:(:(:(

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoest nu mothertobe? Sterkte meis

5. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Ik was jullie even kwijt maar ik ben er weer.
    Hier werkt ml 12 uur per dag, 7 dagen in de week (zijn normale tijden hier) en dan eens in de 2 weken een dag vrij.
    Als het beebje geboren word dan gaat hij 6 dagen werken zodat hij elke zondag thuis is. Maar dat neemt niet weg dat ik veel alleen moet gaan doen en daar was ik al bewust van voordat ik zwanger was. Dus daar heb ik dan ook voor gekozen.

En mothertobe wat verschrikkelijk! Hoe ziet je bloed eruit en heb je stolsels?
    Komop meid koppie op we duimen voor je!

6. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh mothertobe wat rot wat rot. Ik denk aan je

7. IrisN

IrisN Niet meer actief

@Mothertobe, heb je al contact gehad met iemand? Ziekenhuis of verloskundige? Veel sterkte! Hoop dat het mee valt.

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Sterkte mothertobe :(

9. Bibi2382

Bibi2382 Lid

8 mrt 2015
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Sterkte mothertobe...

10. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Dankjewel dames. Ik heb een echo gehad. Het vruchtje was er al uit enige wat ze kon zien waren stolsels. Ben intens verdrietig.

Hoop voor jullie allen een voorspoedige zwangerschap.

11. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meid :( xxx

12. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Heel veel sterkte mothertobe dikke knuffel xxx

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heel veel sterkte meid :(

14. Maya1982

Maya1982 Actief lid

7 okt 2014
    140
    0
    0
    Hier ook zwanger van eerste (na veel gedoe en mmm). Volgens de rekenmodellen uitgerekend op 27 nov.
    Verrekte spannend allemaal. Ben heel blij, maar durf het ook niet zo goed te zijn. Mk kans bij ivf zou toch tegen 25 procent zijn. Te bang dat ie nog los gaat laten komende weken...
    24 april eerste echo (9 weken)

Ik had afgelopen week vaak krampjes en steekjes en onwijs pijnlijke borsten. Beide is sinds vanochtend eigenlijk erg afgenomen. Nog niet weg, wel stuk minder. Tuurlijk eerst meteen bang dat het niet goed teken is, dus direct weer op de Google.... Kwam bij aantal topics waar dit fenomeen besproken werd en stelde me weer wat gerust.

Had ditzelfde bericht net geplaatst in een ander nov. 2015 topic en toen zag ik deze.... Hier toch meer bedrijvigheid geloof ik, dus dan ga ik jullie gewoon vergezellen 😃

15. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Mothertobe: onwijs veel sterkte. Erg verdrietig allemaal.

Maya: welkom.

16. Maya1982

Maya1982 Actief lid

7 okt 2014
    140
    0
    0
    Oei ik zie nu pas waar ik midden in kom vallen.... Was op de helft met lezen (van topic) toen ik berichtje plaatste en heb nu ook andere helft gelezen.

Excuus voor ongenuanceerde en tactloze duik de groep in! Vooral excuus naar mothertobe toe! Wat naar zeg. Dat is dus waar ik steeds bang voor ben.
    Sterkte in ieder geval

17. Maya1982

Maya1982 Actief lid

7 okt 2014
    140
    0
    0
    Even ander vraagje.... Ik zie aan de tijdstippen van berichtjes dat sommigen van jullie er deze ochtend heeeel vroeg bij waren (voor een zaterdag)... Heeft dat toevallig ook te maken met slecht slapen? Ik slaap namelijk sinds ruim een week zeer beroerd en weinig. Vanochtend ook vanaf 6 uur naar plafond liggen staren... Kom ik gewoon niet meer in slaap. Las al dat dit erbij kan horen?

18. IrisN

IrisN Niet meer actief

@Mothertobe, veel sterkte!

@Maya1982, welkom! Ik heb juist veel slaap nodig, kom net mijn bed uit en lag gisteren om 23.00 uur. Meer dan een klokje rond geslapen dus. Soms wordt ik alleen wakker omdat ik trek heb. Ik eet momenteel vaker. Kleine porties, maar wel met regelmaat. Probeer nu te genieten. Je weet toch niet wat de toekomst brengt.

19. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    @mothertobe nogmaals heel veel sterkte, dikke knuffel!!

@irisn haha exact hetzelfde hier, sliep om 12 uur gister en kwam er om half 2 uit vandaag. En als het aan mij ligt kan ik zo weer m'n bed in, maar ik ga er verplicht uit om te eten :p

@maya1982 welkom op het forum! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Word dit jullie eerste kindje?
    En zoals ik al zei ik heb heel veel slaap nodig, ik word wel af en toe wakker maar dat is alleen om naar de wc te gaan en daarna val ik meteen weer als een blok in slaap.

20. IrisN

IrisN Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige 😊 Wordt je ook wel eens wakker met enorme trek?

Ik heb een aanrader voor alle dames: Het 9 maanden dagboek. Van Pauline. Ontzettend leuk! Echt mooi dagboek. Ik zit lekker met mijn kopje thee aan de tafel om het dagboek in te vullen tot week 8. 😍

Deel Deze Pagina