november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ook wij hebben al sinds het begin problemen. Al met 1,5 week had T duidelijk buikpijn. Ik ben zo inmens verdrietig vandaag. Ik wil zo graag dat mijn kindje gelukkig is, en het wordt alleen maar slechter. Ik kan alleen maar huilen nu. We kunnen morgenochtend bij de huisarts terecht. Hopelijk iig maagzuurremmers en een verwijzing naar de kinderarts. Hoe huiden jullie het zelf emotioneel vol? Zelfs mijn man, altijd heel nuchter, is van slag nu.

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hoe kolf je, handmatig of elektrisch? Ik heb zelf vanaf dag 1 gekolfd, dus dat is anders, toen had ik nog amper productie. Het schijnt wel oefening te vergen idd, en een foto van je kindje erbij kan helpen. Sommige mama's krijgen het kolven nooit goed op gang (emotioneel).

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

(bijna) alle kindjes die nu worden geboren zijn nieuwetijdskinderen.
    Ze zijn gevoeliger, staan meer open voor bepaalde dingen en hebben een sterkere verbinding met 'boven'.
    Ik denk zelf dat deze nieuwe generatie (waarmee ik de oudere nieuwetijdskinderen niet achter wil stellen, zeker niet omdat ik er zelf een van ben) anders is dan het tot nu toe was, om deze wereld een flinke stap (of meer) verder te helpen.
    Er zijn mensen die zich afvragen waarom ze in deze wereld kinderen zouden willen krijgen maar ik denk; júist in deze wereld. Want deze kinderen kunnen de wereld helpen veranderen.
    Ik ben naar die dag geweest omdat ik (h)erkenning zocht en meer wilde weten, omdat zowel mijn kinderen als mijn Lief en ik 'anders' zijn.
    Of je dat nou nieuwetijdskind wil noemen, hooggevoelig of wat anders, dat maakt niet uit maar ik wilde graag wat handvatten om ermee om te gaan.
    Vandaar :)

4. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Elektrisch. Enkele pomp.
    En R lag lekker bij me, en t ging inderdaad beter als ik naar haar keek. Als ik naar die kolf ging zitten staren ging de boel op slot. Heb zelfs R aan de linker borst gehad en de kolf aan de rechter. Maar dat werkte niet

Nou stonden mn borsten ook niet heel vol vanmorgen. Had me denk ik druk gemaakt om t ziekenhuisbezoek vandaag (voor de navelbreuk). Vanmiddag bij een vriendin had ik ineens een hele grote natte plek in mn jurk, mn zoogcompres was verschoven :D
    Morgen weer een poging!

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oudje zielig he! Wij zijn bij mijn ouders ingetrokken omdat ik nog zo zwak was van t bloedverlies en mijn vriend lange werkdagen heeft hun hebben ons goed opgevangen maar ze zijn nu ook wel moe! Ik ga maandag bellen voor eventueel die koemelkallergie hopelijk gaat t dan beter met haar! Want het is zo sneu en je word er zo moe van en je kan niets behalve lopen lopen lopen en wiebelen haha!
    Hoop dat onze kindjes snel wat gelukkiger zijn

Butterflynova hoelang ben je al gestopt met zuivel? Gewoon aan blijven dringen als jij aan reflux denkt!

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamavanF ik wist het niet dat ze dat bijna allemaal zijn ze vertelde dat onze dochter het eng vond hier beneden en haar ziel was nog ergens.. Ja ik weet het niet vond t maar eng klinken ik dacht dat kinderen hun ouders kozen voor ze op de wereld kwamen.. Ik vind t oog wel mega zwaar dat ze zoveel huilt en dus niet tevreden is hoop zo dat we vinden wat er aan de hand is dit sloopt je

7. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik kan er nog wel meer over vertellen maar ik denk niet dat dat hier nu verder de aangewezen plek daarvoor is.
    Maar ik kan me voorstellen dat het slopend is hoor, dat vind ik al als hier 's avonds weer een huiluurtje is (elke avond rond deze tijd, begint nu weer net :) )

8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Jeetje, wat heb ik een geluk met onze relaxte tevreden meid zeg. Wist ik al, maar als ik jullie problemen zo lees.... Heel veel sterkte ermee!

9. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Helpt het lopen? Stopt ze dan met huilen? En is het bij jullie ook zo dat ze 's nachts minder last heeft? Is bij T wel zo tot nu toe. 's nachts slaapt hij 4 uur en 3 uur terwijl het overdag sinds een paar dagen drama is met slapen. En na 2-2,5 uur gillen om eten.

10. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Vanmorgen 25ml afgekolfd, maar t ging echt niet van harte! Deel ook met de hand gekolfd en in de trechter laten lopen... Het is nog een beetje zoeken. Maar hey, al 2,5 keer zo veel als gisteren!

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oudje ze krijgt rond 12 uur de laatste fles en slaapt daarna de hele nacht wel door ze komt vaak rond 7 uur weer of soms nog later (soms ook om 5 uur) Maar dat komt denk ik omdat ze bek en bek af is en als ze slaapt slaapt ze meestal wel diep! Van cb hoefde ik haar ook niet wakker te maken voor nachtvoeding!

trap lopen helpt eventjes maar dat is mega zwaar gewoon lopen bijna niet soms even als ik de speen erin krijg dat ze gaat zuigen maar dat is 10 sec en daarna is t weer mega erg! Dus eigenlijk helpt t niet is het alleen een soort van even afleiding ofzo.. Maar ze heeft eigenlijk Savonds Y meeste last ( van die reflux de hele dag maar dat doet door die zantac geen pijn meer dus dan zie je haar alleen slikken of spugen)

12. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Waar heeft ze nog meer last van dan? Krampjes? Had de osteopaat bij jullie nog effect? En hoe snel zag je effect van de zantac?

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had net alles getypt is alles weer weg! Typ t zo overnieuw ze ligt op me arm dat typt zo rot😉

14. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Zooooo irritant wanneer dat gebeurd :x :p

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt he!

Ze heeft last van:
    Veel slikken( ook lang na het eten)
    Je hoort t omhoog komen daarna begon ze angstig te kijken en te huilen
    Overstuur raken
    Zuur uit der mond ruiken( naar spuug)
    Zweten ( door t overstuur huilen)
    Spartelen met armen en benen
    Zuig behoefte
    Krampjes
    Vaak de hik en hoesten
    Overstrekken
    Gulzig drinken ( ze schrokt evht)
    Ze piept afentoe met ademhalen( piepend geluid)
    Ze slaapt heel onrustig
    Drinkt ook onrustig

Snachts slaapt ze nu wel super omdat ze overdag nauwelijks slaapt dus dat slaapt ze in de nacht nu door dus dat is wel fijn op dit moment hopelijk houd ze dat vast

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar heeft T last van oudje?

17. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Veel kreunen
    Overstrekken
    Onrustig zijn, niet willen slapen
    Veel trappelen en zwaaien met armen, ook in slaap (krijgt vaak een arm uit de inbakerdoek)
    Veel vragen om voeding, vooral 's avonds
    Voeding teruggeven
    Vaak de hik en niesen
    Huilen, vooral middag en avond (zaterdag echt krijsen 1,5 uur)

Symptomen beginnen 5-10min na de voeding. Alleen van 12 tot 5 's nachts heeft hij minder tot geen last.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt aardig overeen hier begint t na de voeding maar soms ook pas na2 uur ofxo!

Lastig he konden ze maar gewoon zeggen wat ee was

19. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Dat zou het leven een stuk makkelijker maken ja ;)

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg je al medicatie ervoor?

Deel Deze Pagina