ik morgen ook voor de echo. Veel morgen... Ik pas om 17:00u, dus moet nog de hele dag werken, dan snel tussendoor ff naar huis fatsoeneren en gaan met die banaan.. Iemand al uitwendige echo gehad?
Lvtje fijn dat je zo een goede echo had! Onvoorstelbaar die groei heh. Bij mij zeiden ze dat ik over twee dagen terug moest en dan moest het aanzienlijk zijn gegroeid. Kun je toch niet voorstellen in 48 uur. Bedankt allemaal voor jullie opmerkingen. Echt fijn zo een forum.
Ik ben al vrij stevig van mezelf dus mijn buik is altijd wat dik, maar mijn broeken zitten ook niet echt lekker meer. Het liefst loop ik in m'n joggingbroek rond, maar dat kan ik helaas niet maken op kantoor Vanavond kwam Moeders voor Moeders langs, hele leuke vrouw. Lekkere knaltest gedaan nog, en natuurlijk een leuk presentje gehad. Nu de komende tijd maar eens wat potjes volplassen
Oh nee he... ik had vandaag mijn flessen moeten inleveren. Helemaal vergeten! En ook dat plassen in een kannetje gebeurt nog veel te weinig.
Leuk dat je mee doet!! Super Ik heb ook geen maatje 36 hoor! En ik draag nu al lekker een zwangerschapsbroek, zit veel lekkerder als die knellende broeken.
Ohw ohw.... mutsie Ik heb mijn kannetje gelijk naast de pot staan als ik de deur open doe zie ik hem gelijk staan en hierdoor vergeet je het bijna niet. Ook de blauwe fles staat gewoon in de wc. Enige wat ik wel vervelend vind ( en hoe ik het voor elkaar krijg weet ik ook niet) is dat ik wel is over me hand heen plas, bah bah whahahaha gelukkig hebben we een fonteintje in de wc
Wow wat een verschil, ongelofelijk he!!! Meiden success morgen bij de echo's lekker beebjes kijken, ik wil ook hahaha
Hier was het op 6 + 6 nog maar 4,6 MM. Erg klein zei ze, dus vandaag mogelijk minder lang zwanger. Ben benieuwd naar hoe groot 'het' morgen is...
Wat leuk! Ik schrijf ieder weekend een week bij. Echt leuk om mee bezig te zijn. Ik vervang alleen de eerste 'buikfoto's' voor de echo's. Als mijn buik wat meer zichtbaar is, dan ga ik over op foto's. Veel succes! Erg leuk!
Yeeeeaaaah tot Iris dat je ook mee gaat doen, echt super!! Ik heb nu alles bijgewerkt tot week 9, vanaf nu idd elke week een stukkie, vind het echt een super leuk boekje!! Foto's moek even kijken of ik die print of echt op foto papier laat afdrukken bij de kruitvat ofzo. Misschien even opsparen tot ik er een paar heb anders blijf je versturen...
Nou dat je het zegt 😛 Ik plas niet over mijn hand heen maar vraag me wel af hoe je het nou het makkelijkst opvangt. Ik sta een beetje gehurkt met de kan onder me, boven de wc. Maar daar krijg je moeie benen van en dan plas ik niet goed uit. Iemand tips? 😳
Ik denk dat ik de echo morgen uitwendig krijg. Met 6 weken lag de vruchtzak al erg hoog en het kindje ook konden niet zoomen dus niet correct meten baby verdween uit beeld. Met jace heb ik met 8 weken ook uitwendig gehad
rosalincke, veel sterkte, nooit leuk al die spanning. Ik heb vooral bij mijn borsten dat die enorm groeien en nu dus een extra meegroeibh moest kopen. IK had nog een zwangerschapsbroek en die zit i.d.d. veel beter. Maar goed ik ben dan ook vrij stevig van mezelf, eerlijk gezegd gewoon een beetje dik. Heerlijk als de buik straks even een zwangere buik mag zin i.p.v. alleen maar een dikke... Ik ben benieuwd wanneer ik de echo krijg. Overmorgen eerst de intake en dan kan ik de afspraak maken... duurt dus nog wel even.
Hoi, ik ben rond 14 november uitgerekend. Ik zag dit gezellige clubje en dacht kom hier ook gezellig kletsen. Gisteren het hartje zien kloppen! Lig helaas al sinds 3 uur wakker, gelukkig valt hier genoeg te lezen. Weet ook niet hoe ik moet gaan liggen, lijkt wel stuwing in mijn borsten. En dan ben ik ook nog een buikslaper. Ik houdt die kan van mvm gewoon in de wc pot, zodat ik zelf normaal kan zitten. Heb ze ook gewoon bij de toiletten staan.
Ik heb gister de echo uitwendig gehad. Eigenlijk zou die nog inwendig worden omdat dat gewoon het duidelijkste beeld geeft voor deze termijn, maar de gyn wilde het graag proberen. Aangezien ik slank ben zou het moeten kunnen, en dat was dus ook zo. Wel even wennen hoor hahaha. Heb met de folikkelmetingen zoveel echo's gehad (inwendig) dat het bijna normaal was. Dus om niet je broek uit te trekken is dan ineens heel gek haha Hier ook een boller buikje, bepaalde broeken zitten gewoon echt niet lekker meer. Andere broeken gaat nog, maar na een dag zitten dan moet 's avonds echt die knoop los. Die darmen hebben gewoon hun eigen leven nu hihi Heel veel succes vandaag met alle echo's.
Spannend rosalincke hopelijk is alles goed. Ik heb snachts en sochtends buikpijn sinds een paar dagen vooral als ik zit en lig, trekt ook Door naar mijn rug... als ik sta of loop heb ik minder last. Oh ik ben zo bang dat het mis gaat! Broeken:Merk ook wel dat mijn broeken niet zo lekker meer dicht gaan, sommige al helemaal niet. Echo : ik kreeg bij mijn zoon toen ik 6+3 was uitwendig, zagen een vruchtzak maar het hartje konden ze uitwendig niet zien en ik wilde geen inwendige. Toen moest ik 2 weken wachten.
Dames die vandaag een echo hebben, geniet er van!! Slapen is bij mij ook wel een probleem. Word extreem vroeg wakker waardoor ik rond zes uur savonds in stort maar dan begint bij ons de drukte (vijf kinderen, de paarden, huishouden) dus ik moet misschien een aantal dingen naar voren halen voor ik naar mijn werk ga. Maar ja rij rond half zeven weg dus is niet zo heel veel tijd voor.
Wow die is flink gegroeid, wat fijn! Maar zou zo maar kunnen zijn dat je bij de termijn weer terug gezet wordt? Spannend Iris! Kan het zijn dat je eisprong later was of dat het een late innesteling was? @ slapen.. Ik word nu standaard tussen elke ochtend vroeg (meestal tussen 5:30 en 6:30 wakker) omdat ik moet plassen. Het in slaap vallen gaat daarna niet zo lekker, helpt niet echt bij de vermoeidheid
Welkom jyn gefeliciteerd 🎈 Jaa slechte slapen is het niet bij mij slaap als een roos tot 09.30 Moet er wel om 5.45 elke ochtend uit om me blaas te legen die dan overvol zit ahhah