Dames, Hier helaas geen goed nieuws. Het hartje klopte niet meer (vorige week dinsdag zag alles er goed uit). Een week wachten op een spontane miskraam en anders een curretage. Volgende week vrijdag een echo om te kijken of het vruchtje er al uit is. Mijn wereld stort compleet in. Met mijn baas afgesproken dat ik voorlopig de ziektewet in ga. Ik voel me zo leeg. Wat komt deze klap hard aan..
Ohh hahaha had het eerder over vandaag 😂 Werk veel avonddiensten dus vaak 14.30 beginnen 😉
Ohhw nee meis wat vreselijk.... Ik krijg er gewoon kippevel van, wat moet jij je rot voelen.... Ik wens je heel veel sterkte komende tijd, neem de tijd die je nodig hebt!! Het blijft toch een grote angst van iedereen....
Wordt je angst toch werkelijkheid, het vruchtje was ook te klein toch? Vind het zo verdrietig Fijn dat je de ziektewet in kan, kan me voorstellen dat dit heel hard aan komt. Heel veel sterkte!
neeeee irisN meen je niet ! Wat naar!! Ik geef je eeen hele dikke digitale knuffel, leef ontzettend met je mee en duim voor je dat je maar snel weer heel fijn zwanger mag worden <3
Klopt, maar dat wees eerder op een latere bevruchting dan 10 februari. Wel twee keer een kloppend hartje, dus dat zag er allemaal heel goed uit. Ik ben het huis maar aan het opruimen, want ik weet niet hoe ik mijn emoties kwijt moet.
Ah op die manier Lekker zeg! Ik begin standaard om 8:30 uur. Pff Klopte het hartje wel stevig? Vraag me af of ze je niet eerder misschien hadden voor kunnen bereiden dat het misschien niet goed zat. Nu komt de klap zo hard aan.. Je moet nu doen wat je denkt dat je moet doen, iedereen gaat anders om met dit soort emoties.
Ze noemde het een mooi kloppend hartje, dus daar ga ik wel van uit. Fijn dat jullie allemaal van die lieve berichtjes sturen. Doet me goed. Ik wens jullie allemaal heeeel veeeel geluk met jullie zwangerschap. Dat alles goed mag gaan. Ik blijf jullie verhalen zo nu en dan lezen. Ik doe eerst even een stapje terug, omdat het anders te confronterend is. Hopelijk begrijpen jullie dit. Liefs
Pff, vreselijk Begrijpelijk dat je een stapje terug doet. Doe waar jij je goed bij voelt. Heel veel sterkte.
Hier uitwendige echo gehad. Mn termijn klopt perfect met mn banner 8+4 en baby zag er goed uit alleen buikje was nog iets open maar dat kwam vaker voor op dit termijn. Moet 17-4 naar de vk en 1 mei nieuwe echo voor het buikje en over 6 weken naar de gyn voor mn slechte uitstrijkje
@Iris: wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte!! Zou het ook nog iets te maken gehad kunnen hebben met die slijmprop die je eerder verloor, of kunnen ze daar niet over zeggen? @sunshine: fijn dat echo goed was, wordt een mens blij van! Gedoe het met die uitstrijkjes als die waarden steeds niet goed zijn. Heb ik ook gehad, bij elkaar 2 jaar. Eerst pap 2, toen 3a, toen biopt bij gyn en daarna steeds om half jaar terug. Zou nu weer gewoon goed zijn en mocht terug naar om de 5 jaar. Wat betreft slaapproblemen: slaap hier nu al 2 weken heel slecht: kort, licht en veel wakker. Daardoor heel moe!
Dankjewel! Dat was niet waarschijnlijk. De echo daarop volgend was namelijk goed. Echter na 1,5 week niet meer. Moeilijk te zeggen of dat een begin is geweest. Ik ben stil van al jullie lieve berichtjes.