Hoi Allemaal, hoe is het hier? Sorry dat Ik niet zo vaak reageer maar ben echt ontzettend misselijk en kan de hele dag wel slapen. .komt nix uit mn handen en dan moet ik nog 7 maanden..wat doen jullie tegen de misselijkheid? Bij de 1e was het niet zo extreem Sterkte Iris! Sunshine, mag je met hpv51 zwanger blijven... :bloos: ik dacht gehoord te hebben dat je dan absoluut niet zwanger mag zijn. Sorry als ik het verkeerd heb!
Klopt! Kwamen er 1 week voor 2e onderzoek achter. Mn ei was die maand ervoor blijven hangen en 2 weken later gesproken zo veel pijn gehad toen maargoed. En cyclus erna bleek ik achteraf ineens 1 week eerder mn ei te hebben gehad wat ik nog nooit heb meegemaakt in mn leven. En toen was het raak. Ps: ze gaan bij mij van virale infectie uit die zich niet uitbreid ik krijg over 6 weken onderzoek en word minescuul klein weefsel weg gehaald zodat ik niet ga bloeden en ze wel kunnen kijken hoe of wat. Als dat goed blijkt en wordt niet erger dan kunnen ze het na de zwangerschap gewoon weg schrapen Maargoed ze kunnen nu niet veel doen. Merk wel dat de angst ik het moeilijk vind om me aan de kleine te hechten. Klinkt best erg maar tot nu toe kan het me op sommige momenten niet interesseren. De weken vliegen voorbij en bij mn zoontje telde ik de dagen tot de volgende echo. Nu heb ik meer van ja leuk jo net alsof mn beste vriendin zwanger is. Maar ik denk dat het wel komt als de kleine gaat trappelen dat gevoel weer. Het is gewoon een emotionele roller coaster. Daarom praat ik hier niet zo heel veel mee. Hoe blij ik jullie wel eens hoor. Ik wou dat ik dat ook had en kon hebben. Maar het is zo onzeker nu of alles goed blijft gaan. Tussen mn vriend en mij gaat ook wat minder nu
Dan is het vrij logisch als je wat afstand neemt van je gevoel. Genoeg aan je hoofd lijkt me. ij en jouw partner maken gewoon spannende tijden mee. Hopelijk komt het weer goed! En dat gevoel dat komt vaak wel later. Wanneer het kan.
Iris, wat onwijs verdrietig, heel veel sterkte gewenst! Neem maar even goed de tijd om dit te verwerken. Is ook niet niks
Sunshine, dankjewel voor je uitleg! Ik snap dat je je nog niet zo durft te hechten aan het kindje maar ook hij/zij verdiend de liefde natuurlijk. Ook begrijp ik het wel. wat vervelend dat het tussen jou en de vader van je kindjes niet zo goed gaat momenteel! Hopelijk gaat dat snel weer wat beter hoor. Ik lees trouwens in je onderschrift dat het buikje van de baby nog niet helemaal dicht was???
Ach Iris, wat ontzettend naar zeg. Neem de tijd voor jezelf om het een plekje te geven. Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen. Dikke knuffel! Hier gewoon 9 uur kunnen slapen! Heb mijn man (al mopperend) naar de logeerkamer gestuurd. De nacht ervoor was ik erheen gevlucht. Ik merk dat ik mijn rust zo hard nodig heb op het moment. Vandaag kleine man naar het KDV, mijn evenwichtsstoornis is nog niet over, dus ik zit nog een dagje thuis. Dus vandaag maar proberen om wat choreo te leren en een wasje te draaien enzo. Voor morgen heb ik tompoezen besteld met een foto van onze peuter erop die een shirt aan heeft met Stoer, ik word grote broer! erop. Die gaan we zondag bij de koffie trakteren. Mijn schoonouders weten het al wel, maar mijn zwager nog niet. En tja, een kloppend hartje moet gevierd worden. Ik heb zo in de stress gezeten.
Oja, verkeersbord, er bestaat een middel tegen die misselijkheid als die erg is. Vraag er anders even naar bij je huisarts. Wellicht dat het jou kan helpen. Medicatie - Zwanger en misselijk
Ja klopt iets nog open maar volgens de echo vrouw en de gyn kwam dat op dit termijn vaker voor. Kindje moet zo hard groeien dat het soms voorkomt dat iets die week achterblijft maar het later weer in haalt
Ach meis, dikke knuffel! Het is inderdaad (soms) een emo rollecoaster. Wat vervelend dat het tussen jou en je vriend ook wat minder gaat, komt dat door de emoties? Hier ook erg onzeker helaas, dromen over slechte echo's helpen daar ook niet echt bij Hoop zo dat het deze keer goed is. Vind het ook zo moeilijk dat je er weinig van merkt behalve de kwaaltjes.
Ik ben ook erg onzeker heb veel buikpijn en het zou een bbz kunnen zijn. Ben vandaag ziek thuis. Wat rot sunshine die onzekerheid.
Wat naar zonnebloem, had je al een echo gehad? Zou je niet kunnen bellen of je eerder mag? Die onzekerheid is ook niks. Helpt een lauw/warme kruik ofzo niet een beetje?
Sorry dat ik weinig heb gereageerd hier. Sunshine wat naar kan me heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt en je je nog niet kan hechten aan het kindje. Weet je al wanneer je de volgende echo hebt?