Dank voor jullie positieve en steunende berichtjes! De bloeding is heel kort geweest en vrij snel gestopt. Nu nog iets bruin bij afvegen. Weet dat het nog steeds 2 kanten op kan. Ik ga proberen iets los te laten, heb er toch geen enkele invloed op nu. Moet nog 3 weken wachten voor echo en dan wordt mogelijk meer duidelijk (of eerder...) Fijne paasdagen allen! Geen rauwe eieren he
Net weer terug uit ziekenhuis. Er klopte een ieniminie hartje 😍 dinsdag weer terug, vier echo's in acht dagen het lijkt wel een real life soap van de ontwikkeling van mijn baby 😃. Happy happy
Nee idd geen rauwe eieren Wil je zelf niet eerder voor een echo, om te weten waar je aan toe bent, of is het nog te vroeg? Fijn dat het weer gestopt is. En wat balen, die spanning! Waren we maar ruim in het tweede trimester...En dan nog... Mooie echo's weer voorbij zien komen! Fijne paasdagen iedereen!
Ik dacht vreemd, bij mij vroegen ze of mijn blaas wel leeg was. Heb het opgezocht: Wel of geen volle blaas? Voor een echo via de buik is het handig als je blaas iets gevuld is. De volle blaas tilt de baarmoeder dan wat omhoog; het kindje is dan beter te zien. Bij de vaginale echo zit een blaas in de weg als die vol is. Je moet dus voor een inwendige echo altijd even plassen om de blaas te legen. Dit is comfortabeler voor de vrouw. Kortom, ben je voorbij de 10 weken zwanger, kom dan met een iets gevulde blaas naar de echo. Ben je korter zwanger dan hoeft dat niet.
Ik moest toch echt met een gevulde blaas komen van de verloskundige. En ik had bij 7 weken een hele duidelijke echo. Daarna moest ik inderdaad mn blaas legen omdat ze inwendig ook wilde kijken. het advies van mijn verloskundige is dus kom met een volle blaas. Als het dan niet goed te zien is kun je altijd nog naar het toilet gaan voor de inwendige echo.
Hee meiden, Zijn er nog meer van jullie zo extreem moe .... Ik kan werkelijk de hele dag wel slapen...Ken ik niet bij de andere zwangerschappen zo moe zijn. Pffff natuurlijk heb ik het druk met werk en twee meiden en hun school, hobbys zwemles etc maar tjonge ik heb werkelijk nergens zin in....verder weinig kwaaltjes, beetje weeig op de buik soms
Mjah, mijn zoontje wilde tussen de middag niet slapen. Nou ik had er veel voor over gehad hoor. Wist ook bij thuiskomst niet Hoe snel Ik in mijn bed moest komen te liggen. Moe moe moe. ... En dan heb ik vandaag toch bijzonder weinig gedaan
Gisteravond vanaf 23:00 tot 11:00 geslapen en een middagdutje van 2 uur lang.. MOEEE :O! Soms is lopen al heel vermoeiend, en als ik dan ga zitten merk ik echt dat ik 'uitgeput' ben
Goedemorgen deze tweede paas morgen meiden. Ik heb geen last van extreme moeheid. Ben wel moe en kan savonds heel goed op de bank in slaap vallen maar tis niet dat ik ernaar smacht. Moet zeggen dat ik sowieso weinig last heb an kwaaltjes wat me toch soms wel zorgen baart. Zo had ik in het begin erg last van krampen en die zijn nu volledig verdwenen. Niet dat dat nou zo vervelend is. Maar maak me er nu juist zorgen om. Heb verder geen bloeding gehad ofzo dat stelt me dan wel gerust... maar jeetje wat een verschrikkelijk onzekere tijd!! Ik heb wel honger smorgens als ik wakker wordt en wordt ook wel vroeg wakker waarna ik de slaap niet meer kan vatten. Nog een weekje geduld dan hebbem we weer een echo. Ik heb alles wel gelezen en zal morgen ( als ik achter de pc zit) op div dingen reageren. Dat gaat wat makkelijker als op mijn telefoon. Fijne tweede paasdag allemaal Gr liefs Linnepin
hee linn Het is inderdaad een super onzekere tijd, voor ons alle ook mijn kwaaltjes zijn minder. Ben ook niet meer misselijk dus net wat je zegt baart mij dat ook veel zorgen. welke dag heb je je echo precies? Fijne 2e pasen iedereen x
hier zijn de klachten wat wisselend, ene dag meer dan de andere. Vandaag voel ik me gewoon hangerig en duf. Sommige dagen hele zere borsten, misselijk etc/ Wel regelmatig last van bandenpijn bij t opstaan enzo.. fijn!