Fijn debbi86 en rosalincke! Welkom bambina. Spannend oudje37, ik moet nog 13 dagen wachten ben al aan het aftellen. Ik stond er geloof ik nog niet bij linnepin, mij lukt dat zelf niet. Ik was ontzettend misselijk vanmorgen zeg moest net niet overgeven en ben ontzettend moe maar slaap juist slecht lig steeds te draaien en te woelen.
Sorry dat ik zo weinig reageer, ik heb een Nederlands nummer dus ik heb alleen internet met wifi! Als ik naar buiten ga heb ik helaas geen internet. @maya ik snap heel goed dat je dat nog niet durft. Heel veel sterkte en ik duim voor je voor vrijdag! @oudje37 wat leuukk! Ja natuurlijk wil je dat haha super! Heeeel veel succes morgen, en laat je het ons weten? @sunshine oeeee wat zal de tijd voorbij gevlogen zijn voor jou zeg! Jace alweer 1 jaar. Heb je al een idee hoe je het gaat vieren? @debbi wauw wat een super echo! Ziet er heel mooi uit gefeliciteerd! Hier gaat het vandaag wel goed! Op vreselijke moeheid na is het zeker te doen. Eet gelukkig weer wat meer en ik ben minder vaak misselijk tot niet misselijk. Morgen heb ik weer geen Internet dus ik kan pas savonda laat reageren. Ik kan niet wachten tot 13 april, dan is onze echo weer!
@debby. Mooie foto!! @maya, bijna vrijdag nog even spannend dus @oudje, leuk een onverwachtse echo. Spannend hoor!
Goedemorgen!! Als eerst Sunshine92 Gefeliciteerd met Jace zijn eerste verjaardag!! Gaan jullie nog iets speciaals doen of vieren jullie het lekker aankomend weekend?? @Debbie86 mooie echo hoor!! @OUdje37 spannende dag vandaag voor het eerst naar jullie spruit kijken Veel success en geniet ervan!! @blondie duurt lang he die dagen af tellen naar de 13e man man man, ik kan echt niet wachten heb er zo onwijs veel zin in ben zo benieuwd hoe het daarbinnen gaat!!! @Zonnebloem92 ik heb even snel terug gekeken maar kan nergens je uitgerekende datum vinden en datum van een afspraak zou je die door kunnen geven dan pas ik de lijst straks nog even aan. Als er meer aanpassingen zijn nieuwe afspraken enz laat t dan even weten dan zet ik die er ook gelijk in. Gister Tante geworden van neefje Youri, ohw meiden wat heerlijk om zo'n klein hummeltje in je armen te hebben!! Heb echt even zitten genieten Wel grappig zijn geboorte gewicht is 3494gr en ik zat gister op 9+4... vergeet je ook nooit meer natuurlijk. ( ja ik weet dat dit nog wat kan veranderen maar die kans is klein vanwege de IUI). Kan niet wachten om zelf ons hummeltje in de armen te sluiten.. duurt nog zo lang, eerst nog maar even genieten van de zwangerschap hahaha
Dit gedichtje zat bij de mail van MvM, wilde hem toch even delen vind hem zo lief Moe Ik maak Je voeten en teentjes. Je armen en beentjes. Ik maak twee longen en twee nieren. Talloze botten en heel veel spieren. Je hartje dat ik al heb horen kloppen. Niets kan mij nog stoppen. Kijk, ik maak ook zomaar je maag. En wat een mooi neusje, zo zie ik het graag. Je milt, je lever en je darmen. Je knuistjes, stevig vast aan je armen. Piepkleine oogjes, maar die zitten nog dicht. Links en rechts in je lieve gezicht. Zo ben ik de hele dag in touw. En langzaam maar zeker creëer ik de hele jou! En soms.... Soms ben ik even moe. Maar dat is toch niet vreemd als je ziet, wat ik allemaal doe?
Uitgerekende datum: 7nov12: 1 november LVtje: 5 november Vdmb: 5 november Hummeltje1978: 5 november Verkeersbord87: 5 november Bibi2382: 6 november Siets86: 6 November Butterflynova:7 november Linnepin85: 7 November Daffie12: 7 November Sunshine92: 8 november Ingrid25: 9 november Sumshine: 9 november Balbina: 9 November Blondje21: 10 november Leonie053: 13 November Bianca28: 13 november Babybanjo: 14 November Mooibuikje: 14 November Novy4: 14 november Jynn: 14 November Li150: 16 november Ras: 15 november Mammachannie: 16 november Nuf: 16 november Deezz: 19 November Nove: 20/22 november Oudje37: 22 November Verik: 23 november Vonniej: 24 november Roms: 24 November Debbie86: 28 november Rosalincke: 29 november Nina0812: 29 november Joos1: 29 November Marleentje89: 29 november Afspraken: APRIL Ingrid2: Sumshine: 30 april 2e echo (termijn echo) Nove: Babybanjo: Roms: 7 april Intake VK + 8 April eerste echo Debbie86: 8 april 1e afspraak zkh Linnepin: 13 April intake VK Marleentje89: 14 April eerste echo Butterflynova: 15 april termijn echo gyn Nove: 15 april echo gyn Siets86: 16 april termijn echo Sunshine92: 17 April intake vk + echo Balbina: 17 april termijn echo Oudje37: 18 April eerste echo Verkeersbord87: 20 april termijn echo vk Bianca28: 20 april termijn echo Jynn: 22 April Termijn echo Babybanjo: 23 april termijn echo Verik: 28 april eerste echo Nina0812: 30 april eerste echo MEI Jynn: 7 mei nekplooimeting Jynn: 13 mei Afspraak gyn
Dankjewel! Is heeel snel gegaan. Ja we gaan vandaag gewoon lekker dag met jace zijn. En zondag vieren we zijn verjaardag. Ik ga zaterdag en zondag bezig met zn taart maak een 3 laag mickey mouse taart
Niet geschoten is altijd mis...... Iemand nog een idee?? Of ken je iemand die misschien wel met me mee wil of op Eigen gelegenheid die kant op wil komen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/569910-gratis-pedicure-behandeling-omg-barneveld.html
Sunshine92 Gefeliciteerd met Jace zijn eerste verjaardag!! Linnepin jij gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Youri! Ik ben ook wel blij dat ik weer wat meer eetlust heb, al heb ik soms trek in de vreemdste dingen
Zelfs op jace verjaardag kut nieuws gekregen. Oncoloog en gyn willen dat de coloscopie 4 weken vervroegt word moet nu 20 april al. Voel me dus een beetje klote nu want ze kon me niet zeggen waarom. Weer geen zekerheid dus
Sunshine. Ik zal het wel gemist hebben maar wat heb jij dan? Is trouwens hoe eerder niet hoe beter qua zwangerschap?
brengt de behandeling risico's met zich mee Sunshine? en nogmaals gefeliciteerd met Jace! (grappig he..bijna zelfde nickname groet,
Nou zeg. .. had ik mezelf toch voor niets druk gemaakt. Intake bij de vk was leuk en gezellig en echo was helemaal goed kindje was al groter en hartje klopte mooi 29 april weer voor een termijn echo . En alle andere afspraken krijg ik ook een echo. .. wat een luxe . Per zwangerschap krijg ik dus meer echo's haha bij de oudste maar 2 echo's gehad . En de volgende keren steeds meer hihi. Zolang het voor het leuke is en niet noodzakelijk vind ik het wel leuk. Bij mijn dochter enormveel echo's gehad zag dr echt opgroeien in mijn buik vond dat niet zo spannemd en leuk meer toen .
@Sunshine, wat onwijs rot. Kun je niet bellen om uitleg? Onzekerheid is ook zo wat. @Novy4, super! Fijn om te zien he! Hier vandaag ook de 1e echo gehad en ook alles goed! Geen foto mee alleen Volgende week bij vk intake ook echo dus dan vast wel een foto. Zelf dacht ik 7+4 en ha berekende 8+0, dus mooi op schema! En wat een wondertje! Wel behoorlijk last van de inwendige echo. Mijn bm is heel gevoelig en nu nog veel meer. Dus echo zelf was niet fijn en nu steeds zeurende pijn. Toch wel spannend. Voor maag en darmklachten omepraol en movicolon gekregen. Vanavond goede vriendin en schoonfamilie vertellen. Broertje al gebeld en mama wist het al
Fijn dat alles goed was Oudje37 en Novy4! He Sunshine, balen! Die onzekerheid lijkt me helemaal niks. Hopelijk vliegt de tijd voor je.
Fijn dat alles goed was Oudje37 en Novy4! Zulk nieuws is altijd welkom @sunshine balen zeg... brengt het nog risico's mee?? Aan de andere kant , misschien wel fijn dat je weet waar je aan toe bent?? Wel vervelend dat ze je zo lang in onzekerheid houden zeg, tot de 20 duurt best nog ffies...
Dankje voor jullie reactie Geen idee of het risico's mee brengt ik kan niets vinden over deze behandeling en zwangerschap. Helaas is het echt elke keer onzekerheid waardoor ik het moeilijk vind te hechten aan de kleine. Maar deze periode moeten we toch Door. Uitslag duurt ong 2 weken dus die zal ik wel op 1 mei krijgen bij de controle en dan kunnen ze geen verder onderzoek meer doen dus dan is het ook eindelijk bekend hoe verder. Ben gewoon bang dat de uitslag niet goed is en dat er uiteindelijk gezegd wordt dat ze voor mijn gezondheid kiezen maarja dat is nu alleen maar gissen
Novy en Oudje wat fijn! Sunshine, ik zie i.v.m. een open buikje. Heb ik dat dan even gemist? Wat een onzekerheid. Ik hoop dat alles in orde blijkt.
Fijn de goede echo's! Sunshine, lijkt me vreselijk die extra onzekerheid. Ik hoop dat je bij de controle een goede uitslag krijgt en je dan wat meer kunt gaan genieten!