november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Oudje mooi 10km in de benen. Respect! Ik vanmorgen 8 maar merk echt al dat ik veel langzamer ben... (9,5w zwanger)

@buikpijn, ik heb regelmatig bandenpijn met te snel opstaan of te intensieve beweging, vd fiets springen ofzo. Heel af toe ook lichte darm krampen of bmgroei krampen. Das wel normaal. Maar als je moet huilen vd pijn zou ik ff bellen. Das niet gangbaar.

@emotioneel ik was vd week vreselijk emo. Echt neerslachtig. Miste mijn moeder vreselijk die is 3mnd geleden overleden maar net of al mn gevoel met me op de loop ging. Echt emotioneel wrak was ik. Vandaag ben ik er gelukkig weer. Blij mee...hahaha

2. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wow knap hoor oudje!! Ik heb echt een hekel aan hardlopen. Maar vind wandelen wel heerlijk dat doe ik ook regelmatig/ dagelijks met de hond.

Ik heb die krampen vooral de eerste weken gehad en toen een echo gehad met 7+2 en toen zag alles er goed uit. Verteld over de krampen en was niets om me druk om te maken volgens de gyn.

Morgen eindelijk weer een echo!!! Heb er zo zin in weer even naar onze kleine spruit kijken en wss ook luisteren woeiiiiii :p

3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik ga altijd naar de kerk maar was nu te moe. Manlief met zoontjes weg en ik lekker in de tuin genoten...

Familie en collega's dit weekend op de hoogte gesteld. Ik moest wel, want ik kreeg berichten terug dat ze zich zorgen om mijn maakten omdat ik zo moe ben...

Ik draaide er steeds omheen en zo ben ik eigenlijk niet..

Mijn moeder vooral bezorgd dat ik niet weer een klap krijg... Dat was eerst de reden om haar even nog niets te vertellen, maar ja... collega's wel en mijn eigen moeder niet? Dat vond ik ook weer niet kunnen.

Hoef ik er nu niet meer omheen te draaien. Hebben jullie het al aan iedereen verteld?

4. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Logische dat je er emotioneel even doorheen zit dan... is ook niet nix om je moeder te moeten missen. Lijkt me echt vreselijk. Fijn dat je er weer bent :) Sterkte xx

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Sumshine: je moeder moeten missen lijkt me heel zwaar, vooral als je zwanger bent! Sterkte!
    Linnepin: veel plezier met de echo morgen!

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Leuk linnepin weer een echo!
    Logisch sumshine lijkt mij vreselijk om mijn moeder te moeten missen, het is allemaal nog zo vers.

Vertellen : mijn moeder weet het en mijn schoonouders, wilde het eigenlijk nog niet vertellen maar vonden het zo moeilijk.

7. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Knap van je oudje!!

Ik doe tegenwoordig alleen krachtspier oefeningen waarbij ik veel kan rusten tussendoor!

Zometeen echo ben zo zenuwachtig

8. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Veel plezier!!!!

9. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Veel plezier!!!!

10. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Wat ontzettend erg voor je. 3 maanden is heel kort en het moet verschrikkelijk zijn je moeder te moeten missen. Logisch dat je het af en toe heel zwaar hebt. Veel sterkte.

11. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    2 uur trainen?! 😳 Dat is pas knap! 10 km is maar iets meer dan een uur rennen, dat is de helft van wat jij doet!

12. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Goedenmorgen meiden!

Kom net terug van de vk en de echo was helemaal goed. Geen rare dingen en het hartje klopte mooi!
    Terwijl ze de echo maakte begon de kleine uk te trappelen met zijn benen!! Was zooo mooi om te zien wauw. Wat ben ik opgelucht zeg!
    En ze hebben me 3 dagen vooruit gezet. Ben nu 9+6 weken zwanger. Zou iemand voor mij de uitgerekende datum willen berekenen? Dat hebben ze mij niet gegeven en wil niet dat ik het verkeerd doe.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dan zou ik vanaf 3 februari 40 weken verder rekenen en kom ik uit op 10 november.

Wat spannend Maya!

14. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Top bedankt. Dan blijft het 10 november :)

15. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Leuk Blondie! Dat is weer een stap verder ;)

16. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoi meiden hier vanmiddag ook een echo gehad en alles zag er goed uit. Onze spruit is nu ong. 3,5 cm en t hartje klopte ook goed, we kregen zelfs nog mooie bewegend wondertje te zien. Op die momenten is het echt allemaal weer echt. Wat is het heerlijk om zo te kunnen genieten van ons kleine wondertje!! Termijn bleef hetzelfde en de uitgerekende datum ook :D

Omdat mijn BMI wat aan de hoge kant is *bloos* krijgen we twee extra echo's over de gehele zwangerschap, vinden wij niet erg hoor hihi

Verder nog steeds weinig kwaaltjes, wel moe aan t eind van de dag. .. en soms wat gevoelige borsten maar daar blijft t bij. Geloof dat ik van geluk mag spreken als ik sommige van jullie zo is hoor...

We kregen de foto's trouwens ook op usb mee en een berg folder boekjes en een woezel en pip koffertje met boekjes en een speen. Zo schattig! :)

20150413_162358-1.jpg

17. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Wat krijg je dan veel leuke dingen mee! Wel speciaal. Fijn dat de echo goed is!

18. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Heerlijk! Geniet van dit mooie nieuws!

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijn linnepin!
    Hier nog 8 dagen haha.
    Ik heb een hele nare bijwerking : aambeien, wat een hell is het om naar de wc te gaan. Ik denk dat ik morgen de dokter maar bel.

20. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ohw het duurt lang he elke keer dat wachten....

Ohwwwneeee aambeien, ik haat ze, heb er ooit twee weg laten halen waar ik last van had... tis wel een veel voorkomende bijwerking tijdens de zwangerschap las ik net in een van de 80 folders die ik vandaag mee heb gekregen. Ik zou er idd niet te lang mee wachten want tis verre van een pretje!! Vaak kun je er met een zalfje al snel vanaf zijn ;)

Deel Deze Pagina