november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Hey ladies,

Ik schaam me rot, ik wist dat ik weinig tijd had om te posten, maar ik had wel iets meer van mezelf verwacht dan dit.
    Overmorgen een nieuwe termijnecho, en dan gaan we het iedereen vertellen. Ouders en schoonouders weten het wel al. Vind het zo spannend! Vooral op m'n werk.
    Ik ben nog maar 7 maanden aan het werk na m'n vorige zwangerschap ;)

Heb hier alleen pijnlijke scheuten in m'n buik bij het niezen, was vorige keer ook zo.
    En krijg het idee dat ik al af en toe last van bekkeninstabiliteit heb, als ik heel veel op een dag gedaan heb kan ik gewoon echt even niet meer lopen en moet ik op bed liggen.
    Vorige keer helemaal geen last van gehad, dus baal er wel heel sterk van.

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hallo allemaal, ik lees en leef Nog steeds mee hoor! Maar nu Ik weer aan het werk ben is mijn energie level helemaal gedropt.
    Vanavond uit eten, pfff, hoe houd ik dat vol? En mijn buik is maar amper te verbergen. Het weekend na de termijn echo wilde ik het toch wel openbaar gaan maken. Dat geeft mij meer rust. Dan zou ik 11 weken zijn.

3. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi aanstaande mama's,

ik herken het pijn in je buik bij het niezen @daffie12 ik probeer altijd even door mn knieen te zakken of mn knieen op te trekken. dan voel je die pijn niet.
    de misselijkheid komt af en toe nog met vlagen bij mij. maar trekt gelukkig steeds meer weg. wel nog steeds erg moe!!!

donderdagmiddag onze termijnecho. ik blijf het spannend vinden hoor! ondanks dat mn buik goed groeit hoop je toch dat alles daar binnen nog goed gaat. we zullen zien! :)

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik trek ook mijn knieën op, anders felle steken. Ook bij onverwachte of snelle bewegingen. Ik snap dat je die termijn echo spannend vind. Ik ben ook blij als ik zie dat alles goed gaat daar binnen hoor.

5. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoi Meiden, de lijst weer even aangepast, hoop dat hij goed is....

Die termijn echo's blijvan volgens mij altijd spannend!! Je voelt weinig en toch zit er iets in je buik wat vreselijk snel groeit maar je ook heel onzeker maakt, want gaat alles wle goed daarbinnen??

Denk dat we dat allemaal wel herkennen.

Zonnebloem nog bij de Huisarts geweest??

Heb nog niet opgelet tijdens het niessen, wss heb ik er geen last van anders had ik het vast wel opgemerkt, iig bedankt voor de tips kwa optrekken van de knieen ;)

Uitgerekende datum:
    7nov12: 1 november
    LVtje: 5 november
    Vdmb: 5 november
    Hummeltje1978: 5 november
    Verkeersbord87: 5 november
    Bibi2382: 6 november
    Siets86: 6 November
    Butterflynova:7 november
    Linnepin85: 7 November
    Daffie12: 7 November
    Sunshine92: 8 november
    Ingrid25: 9 november
    Sumshine: 9 november
    Balbina: 9 November
    Blondje21: 10 november
    Leonie053: 13 November
    Bianca28: 13 november
    Babybanjo: 14 November
    Mooibuikje: 14 November
    Novy4: 14 november
    Jynn: 14 November
    Li150: 16 november
    Ras: 15 november
    Mammachannie: 16 november
    Nuf: 16 november
    Deezz: 19 November
    Nove: 20/22 november
    Oudje37: 22 November
    Verik: 23 november
    Vonniej: 24 november
    Roms: 24 November
    Debbie86: 28 november
    Rosalincke: 29 november
    Nina0812: 29 november
    Joos1: 29 November
    Marleentje89: 29 november
    Zonnebloem92: 29 November

Afspraken:
    APRIL
    Ingrid2:
    Sumshine: 30 april 2e echo (termijn echo)

Butterflynova: 15 april termijn echo gyn
    Nove: 15 april echo gyn
    Siets86: 16 april termijn echo
    Sunshine92: 17 April intake vk + echo
    Balbina: 17 april termijn echo
    Oudje37: 18 April eerste echo
    Verkeersbord87: 20 april termijn echo vk
    Bianca28: 20 april termijn echo
    Zonnebloem92: 21 april afspraak VK
    Jynn: 22 April Termijn echo
    Babybanjo: 23 april termijn echo
    Verik: 28 april eerste echo
    Linnepin: 29 april Nekplooimeting
    Nina0812: 30 april eerste echo
    MEI
    Linnepin: 5 mei _controle VK
    Jynn: 7 mei nekplooimeting
    Jynn: 13 mei Afspraak gyn

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nove jij ook veel succes vandaag!

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee met MvM. Het wordt steeds een beetje echter zo.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,1 KB
      Weergaven:
      1
  8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mooie test hoor!

Hier afgelopen week amper gepiest voor mvm, ik werd er zo misselijk van:(
    Hopelijk komende week wat beter.

Zie dat mijn afspraken er helemaal niet tussen staan. Zal ze straks even erbij zetten.

Gister echt een geweldig leuke echo gehad, anderhalf uur naar onze spruit mogen kijken 😍 Helemaal verliefd ben ik.
    Heel stom, want we hadden al drie echo's gehad maar toch maakte die van gister het ineens wel echt op de een of andere manier. Waarschijnlijk omdat je nu echt al een mini mens zag wat er vrolijk op los hupste.
    Echt zooooo mooi om te zien.

Volgende week de termijnecho. We hebben besloten toch geen combinatietest te laten doen.

Zal nog wel afkicken worden straks, met 12 weken zwanger al 5 echo's gehad. Dat wordt tussen de 20 en 30 weken echo nog maar een keer een pretecho denk ik :)

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Anderhalf uur? Wow dat is lang, gaaf zeg! Waarom was dat zo lang?

Hier ook een prachtige echo gehad vandaag. Kindje was erg bewegelijk en daardoor lastig op te meten maar het is toch gelukt :) 10 weken en 5 dagen. Ook even het hartje mogen horen, zo bijzonder!

10. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn van al die mooie echo's! :) ik hoop er morgen ook 1 te hebben. Alleen heb ik vandaag een rotdag.. nog nooit zo misselijk geweest. En vanmiddag 1.5 uur geslapen na een nacht van 11 uur. Hoop dat morgen weer een betere dag is.. vandaag maar overleven op biscuitjes en vanavond aardappelpuree..

11. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    @ Rosalincke wat goed dat je mee doet me Moeders voor moeders!!

Ik heb meestal elke week 1 vol kratje, meer red ik niet omdat ik op mijn werk niet opvang, maar ben alsnog erg trots dat ik mijn steentje bij kan dragen!!

Ohwww heerlijk om 1,5 uur naar je kleintje te Mogen kijken!!
    Wij hebben over twee weken de nekplooimeting en 6 dagen erna weer een afspraak bij de VK dus kunnen die week ook even dubbelop genieten. Heb er nu al zin in :)

Mazzelaar LVtje al bijna 5 echo's gehad!!

Succes morgen Siets!!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zoow das een lange echo! Wat mooi.

Hier: sinds dit weekeind echt minder klachten (ben nu week 10)..Vind het nogal vroeg om minder klachten te hebben. Voel me best oke, niet meer misselijk. Geen zere borsten, wel volle borsten etc. Eigenlijk voel ik me beter dan de afgelopen weken...Maakt me gelijk weer ongerust ;-( Nog twee week en dan echo.

13. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Dat heb ik sinds week 8 al, ik had natuurlijk al weinig klachten maar na week 8 had ik alleen nog maar last van vermoedheid, en ook niet overdreven... en soms wat last van mijn borsten/tepels.

Wij hadden afgelopen week ook een goede echo,
    Meis als je het echt niet vertrouwd bel je toch de VK daar zijn ze tenslotte voor ;)

Maar snap je onzekerheid heel goed, dat gevoel had ik ook de laatste week voor de echo...

14. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunshine ik dacht ook sinds een week klachtenvrij te zijn.. buiten de moeheid. Maar vandaag krijg ik het dubbel en dwars terug. Maar inderdaad net als wat er gezegd word.. bij twijfel altijd even bellen. De verloskundige kan vaak veel onzekerheid wegnemen..

15. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    hihi ik wou net komen mekkeren over het geen tot weinig klachten hebben , ik voel me gewoon niet zwanger :p , misschien is mijn lijf al zo door gezwangerd dat ik het niet meer merk ofzo :p
    maar ik heb met 3 kinderen , 3 honden werk en huishouden nauwelijks tijd om er over na te denken en heel soms moet ik mezelf er echt aan herinneren dat ik zwanger ben :)
    Mijn schoonmoeder zat vorige week te vissen omdat ik ineens breinaalden en wol had zei ze , je bent toch niet zwanger he ?? uuuhm heb je mij de vorige keren zien breien ?? :p ik was wel vergeten het doosje van MvM opzij te leggen maar die heeft ze niet gezien gelukkig hahah , denk dat zij het minst leuk zal reageren op de komst van haar 8e kleinkind , of mijn vriend zal vragen of hij wel zeker is dat het van hem is , omdat wij niet samenwoonden toen ik zwanger raakte , we wonen pas weer 4 weken samen haha
    maar ja uuuhm boeit me ook niet zo als wij het maar weten :)

Ik zet deze gewoon op FB als ik het wereldwijd bekend maak :p

16. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Wat fijn zeg een echo van 1.5 uur! Waarom zo lang als ik vragen mag?

Voor iedereen die goede echos heefr gehad, super! Neemt een stukje onzekerheid weg.

En geen klachten doet er weer een stukje onzekerheid bij! Ook bij mij zijn alle klachten verdwenen.. op een klein beetje moeheid na. Verder eet ik wat ik wil en voel ik me niet meer misselijk.
    4 mei weer een echo en de nekplooimeting dus dat word nog even wachten!

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is een lange echo zeg, wel super leuk.

@ linnepin : ja ben gister naar de dokter geweest heb nu zalf, hoop dat het snel minder wordt dit is niks.

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders alleen ik werk o
    4 of 5 dagen en doe het niet op mijn werk, in het weekend ben ik bijna nooit thuis en ze komen het hier niet ophalen dus moet het zelf wegbrengen en dat is ook niet naast de deur dus weet niet hoelang ik het nog volhoud.

Ik ben echt super moe, niet voorruit te branden kom echt totaal mijn bed niet uit en om half 8 verlang ik al naar mijn bed.

18. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Novy ik ben benieuwd hoe ze op die poster reageren ;)
    Hier vooral ook moe. En pijnlijke borsten. Maar echtgenoot is ziek dus moet ook meer doen.
    Komt weer goed. Hij is een bikkel, gaat gewoon naar zijn werk, van mij mag hij ook eens in zijn bed blijven, maar dat wilt hij niet.

Nou ja, nog twee weken dan even mei vakantie. Over een week mijn echo...

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mooie echo's dames. Idd een echo van 1,5 uur is wel erg lang.

Ik moet morgen voor intake vk en echo "voor het idee" omdat ik met jace best wat nazorg van mn vk nodig heb gehad gebeurd dat u weer alleen na morgen ga ik volledig over naar de gyn :) ben benieuwd miss zit het buikje van de baby morgen al wel dicht

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen! Net de gyn gebeld en bloed prikken hoeft niet nuchter. Dus op het gemak ontbijten en omkleden en op naar het zh.
    De kannen van mvm mag je een half uur buiten laten luchten. Dat scheelt de helft aan stank! Hadden ze mij de eerste keer ook niet verteld.
    Hier wat last van mijn banden. Niesen en hoesten is niet fijn als ik lig zeker niet. Maar ook deze zwangerschap er last van obstipatie. Dus zemelen ingeslagen en vandaag maar wat andere dingen halen om het leven weer wat prettiger te maken.

Deel Deze Pagina