Yay! Eindelijk is de uitgerekende datum duidelijk na de echo van vandaag. 17 November . Verder zo bijzonder om je kleine spruitje te zien bewegen.. Zwaaiende armpjes, wiebelende beentjes, fantastisch! Zijn jullie ook zo verliefd op je eigen baby na de echo? Er was iemand die vandaag ook de 10 weken echo had.. hoe ging die? En wanneer ben jij nou uitgerekend?
Heb gister coloscopie van de baarmoederhals gehad zonder bioptie. Lichte ontsteking van een milimeter niet ernstig hoef geen controle meer hiervoor tot na de bevalling. eindelijk goed nieuws en de woorden van de gyn: ik zie je weer op de andere poli voor de zwangerschap en nu gaan genieten er viel zoveel stress van ons af dat we besloten hebben het gister openbaar te maken. Ben zondag toch 12 weken
Het is zeker bijzonder om de kleine spruit zo te zien en te zien bewegen, vindt het nog wel moeilijk om er echt al uitgebreidt van te genieten... al zijn we het eerste trimester bijna voorbij, nog een weekje dan de nekplooimeting en op 1 mei ben ik jarig en gaan we in ondertrouw (geregistreerd partnerschap) ennn gaan we het ook de rest van onze vrienden en kennisen vertellen... toch wel weer spannend ook!!
Wat fijn, zeker en opluchting! Hier over twee uurtjes de 12 weken echo. En volgende week kan het eindelijk openbaar. We gaan maandag nog naar mijn oma, die komt terug van overwinteren dus wil het haar nog even persoonlijk vertellen en dan kan het de wereld in 😊
Fijn al die goede berichten! Vandaag voor mij D-day! Mijn vriend kan niet mee, maar mijn lieve schoonmoeder wel een daarna gaan we lekker shoppen, opa past op😊 Ik ben zo benieuwd of het hartje Nog zo mooi klopt, welke termijn hun berekenen, hoe groot het kindje nu is en of het zal zwaaien zoals we hebben afgesproken om 11.10 mogen we. Hij is inwendig, dus stop nu met drinken voor een lege blaas. Hopen op een paar mooie foto's! Vind het ook een beetje spannend hoor!
Uitgerekende datum: 7nov12: 1 november Vdmb: 5 november Hummeltje1978: 5 november Verkeersbord87: 5 november Bibi2382: 6 november Siets86: 6 November LVtje: 7 november Butterflynova:7 november Linnepin85: 7 November Daffie12: 7 November Sunshine92: 8 november Ingrid25: 9 november Sumshine: 9 november Balbina: 9 November Blondje21: 10 November Crissiewissie: 11 November Leonie053: 13 November Bianca28: 13 november Babybanjo: 14 November Mooibuikje: 14 November Novy4: 14 november Jynn: 14 November Li150: 16 november Ras: 15 november Mammachannie: 16 november Nuf: 16 november Deezz: 19 November Nove: 20/22 november Oudje37: 22 November Verik: 23 november Vonniej: 24 november Roms: 24 November Debbie86: 28 november Rosalincke: 29 november Nina0812: 29 november Joos1: 29 November Marleentje89: 29 november Zonnebloem92: 29 November Heeremeisje: 29 November Joyskuh: 29 November Afspraken: APRIL Zonnebloem92: 21 april afspraak VK Jynn: 22 April Termijn echo Joyskuh: 22 april 2e echo ButterflyNova: 22 april intake vk Sumshine: 23 april 2e echo (termijn echo) Babybanjo: 23 april termijn echo Verik: 28 april eerste echo Linnepin: 29 april Nekplooimeting Nina0812: 30 april eerste echo MEI ButterflyNova: 1 mei combinatietest Linnepin: 5 mei _controle VK Jynn: 7 mei nekplooimeting LVtje: 11 mei controle gyn Crissiewissie: 11 mei controle VK Jynn: 13 mei Afspraak gyn Heeremeisje: 13 mei (Termijn echo)
Hier helemaal goedgekeurd. D-day is gezet op 7 november, moet dus nog een paar daagjes langer wachten voor het twaalfwekendansje. Maar zag er allemaal keurig uit, dus dat is het allerbelangrijkste!
Weinig tijd om op iedereen apart in te gaan, maar wat fijn om te lezen dat er zoveel goede berichten zijn van kloppende hartjes! Zo speciaal als het kindje al beweegt he! Vorige keer was het met 7 weken nog een klein stipje en geen kindje in te herkennen. Nu had het handjes en voetjes en was het flink aan het bewegen.
Hoi dames, Ik heb even een stukje van jullie verhalen terug gelezen. Wat mooi dat alles zo goed gaat met jullie (en mooie echo's). Ik had natuurlijk graag langer deel uit willen maken van deze groep, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik heb voor mijn gevoel de afgelopen weken in een achtbaan van emoties gezeten. Cytotec gehad om een miskraam op te wekken, helaas zonder resultaat. Afgelopen maandag daarom een curettage gehad. Dus nu kan ik het een plekje geven. Wij gaan eerst eventjes rustig aan doen en daarna weer verder met onze kinderwens! Meiden, heeel veel geluk met jullie zwangerschap! Het is jullie gegunt! Liefs, Iris
Jeetje Iris, das niet nix, fijn dat je het nu een plekje kan geven, zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn geweest, Lief dat je onze berichten nog terugleest, zal ook wel confronterend zijn, maar toch stoer dat je laat weten hoe het met je gaat!! Meid doe rustig aan en hopelijk komt jullie kinderwens snel uit!!
Hoi allemaal! Ten eerste: sterkte iris! Hier: Mijn afspraken zijn gewijzigd: zie mijn handtekening. Mijn uitgerekende datum is naar 10 november gezet, 4 dagen naar voren. Een hele leuke echo gehad! 12 foto's mee gehad! De echoscopiste was erg enthousiast, legde veel uit en liet veel zien. Nu heb ik gewoon over 8 dagen weer een echo! Wordt straks nog afkicken Gelukkig wat minder misselijk en daarna lekker geshopt en goed geslaagd! Moet wel zeggen dat ik last van mijn heup heb (hoop geen instabiliteit) en wel heel snel moe ben....Maar het kan altijd erger.
Iris fijn dat je weer wat van je laat horen, het zal best confronterend zijn om hier weer terug te lezen. Ik wens je het allerbeste en gauw weer op een zwangerschapspagina!
12 foto's da's ook bijzonder. FIjn dat het goed is, minder fijn van je heup. Hopelijk snel weer over.