november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    wellicht bedoel je iemand anders? Ik ben 0 gram aangekomen Tot nu toe en wordt door niemand betutteld 😊 die broek zou ik niet weten 😉 Ik geef nog steeds les in de sportschool en heb heel veel diëten gevolgd, maar nog nooit koolhydraat arm 😊 vandaar mijn vermoeden haha.

Rosalincke, wat een ontzettend fijn nieuws zeg!

Morgen om half 4 nekplooimeting, spannend! !!!

2. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Succes morgen!!
    En fijn van je goede echo rosalincke!!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    succes Jynn!

Ik moet even klagen:
    Ik heb al vanaf mijn 11e een te traag werkende schilklier, was altijd onder controle van een kinderarts en vervolgens een internist.
    Omdat het stabiel was mocht ik bij de huisarts onder controle staan, toen werd ik zwanger en moest ik naar een internist en een gynaecoloog.
    Elke maand bloed prikken en naar de internist omdat vooral het begin van de zwangerschap belangrijk is, extra medicijnen e.d. Ik wilde graag bij een vk dus vanaf 16 weken mocht ik toch naar een vk (en de internist dan).
    Na mijn bevalling bleef ik bij de internist omdat het een super vrouw is en ik vlakbij het ziekenhuis woonde.
    Toen ging ik verhuizen en ging ik hier op controle bij de huisarts, toen raakte ik zwanger en ging ik de huisarts maar eens bellen of het niet handig was dat ik ging bloed prikken enzo maar hij wist eigenlijk ook niet goed wat hij ermee aan moest, ik moest maar komen bloed prikken en hij zou het uitzoeken.
    Hij vertelde me toen dat hij met de verloskundige had gesproken en dat hij samen met de vk en een gyn mijn schildklier wel in de gaten kon houden en dat mijn bloed goed was, dat ik wel een beetje extra medicatie moest nemen.
    Nou dat gedaan en vorige week dinsdag naar de verloskundige geweest en aangeven dat ik een te trage schildklier heb, hier hebben ze eigenlijk verder niet heel erg op gereageerd.
    Omdat het al ruim 5 weken geleden was dat ik ging bloed prikken belde ik eergister de dokter maar om te vragen of ik niet weer moest bloed prikken want de vorige keer moest dat elke maand. De assistent zei dat ik nog wel een keer kan komen bloed prikken maar dat de verloskundige dit overneemt.
    Dus ik vandaag bloed geprikt en de verloskundige gebeld, deze zegt weer dat hun wel kunnen bloed prikken maar verder niet... dus ik weer de huisarts gebeld en die wist het eigenlijk ook niet.
    Wordt er echt moe van zeg!

4. siets86

siets86 Lid

10 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linnepin85 mijn uitgerekende datum mag naar 1 november :)

5. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    @Zonnebloem

ONWIJS irritant zeg! Zou een doorverwijzing naar de internist eisen bij je ha.

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sorry @Jynn bedoelde volgens mij idd Novy ofzo..hahaha ;)

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, soms halen we de nicknamen wat door elkaar :p

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ja Is mij ook al overkomen hoor 😊 we gooien het op zwangerschap dementie😉 ben toch en halve kilo aangekomen zag ik op de weegschaal vanmorgen. Ook niet slecht in 12 weken, maar omdat ik al geen bonenstaak ben wil ik het deze keer wel zoveel mogelijk beperken.
    Nou mijn mannetje slaapt, hij was niet te genieten vanmorgen een hij moet zo wel mee naar de nekplooimeting. Nog 1 uur en 3 kwartier. Voel nu toch wel kriebels in mijn buik opkomen. ... Nog even het huis en beetje opruimen en een beetje leren. Dan vliegt de tijd vast snel. oja, en mijn blaas Nog even vol gooien. Fijn dat de echo's voorstaan uitwendig zijn. Niet dat ik heel preuts ben, maar mijn zoontje vond het wel erg interessant, haha.
    Dacht gisteren dat mijn moeheid minder werd, maar dat gevoel is vandaag toch weer redelijk weg. Had graag een dutje mee gedaan.

9. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jinn. Spannend vanmiddag!!
    @zonnebloem. Ik zou de vorige internist bellen en vragen of zij een goede internist weet in de buurt. Of je vorige huisarts of hij je huidige huisarts wil bellen.

10. Rosatje

Rosatje Nieuw lid

24 jun 2011
    2
    0
    0
    Noord-Holland Noord
    Hoi hoi! Ik kom mij ook toevoegen met uitgerekende datum van 13-11! Gister termijnecho (3e echo) gehad, alles zag er top uit incl. uitslagen bloedtest en bloeddruk! Spannend!

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik meld mij hier ook maar eens.
    Ben volgens de kalender op 22 nov uitgerekend maar lag met 8 weken een volle week achter, dus morgen een termijn echo omte bepalen hoe ver ik precies ben.
    Dit word ons 2e kindje, we hebben al een ondernemende knul van bijna 16 maanden rondlopen, of klimmen kan ik beter zeggen :)

De zwangerschapsklachten vallen me tot nu toe erg mee. Bij de eerste was is erg moe tot ca 17 weken, nu valt het mee. Ware het niet dat ik al een paar nachten bijna niet slaap door verkoudheid en amandelontsteking. Vanaf vandaag aan de antibiotica omdat ik bijna niet meer kon slikken van de ontsteking.
    Verder wel misselijker als de vorige zwangerschap, met name tussen 17:00 en 19:00, fijn tijdstip dus :) maar het is te doen.

Gister even beetje boos op mn manager geweest: vanwege bezettingsperikelen had ik de zwangerschap vast met mn teamleider gedeeld en zij met mn manager, maar duidelijk aangegegven dat ik het geheim hou tot na de 12 weken (ivm eerdere miskraam).
    Sta ik achter hem in de kantine gister, en mn voorgevoel zei al dat dat niet handig was, en ja hoor maakt hij luidkeels een opmerking dat ik voor 2 eet. Gelukkig stond er een zwangere collega achterme, die als enige weet dat ik zwanger ben, dus heb gezegd dat hij dan toch echt haar bedoelde. Maar ja later kwam er toch een andere collega vragen kf ze iets gemist had. Heb glashard gelogen, maar man wat baalde ik... Weet ook niet of die collega mij geloofde.

12. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Pffff wat een knurft die manager van jou.

Hier was de nekplooimeting helemaal goed gegaan gisteren! 1 mm, dus heel netjes. Hartje gehoord, tenminste klopte Nog steeds.

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Top dat de nekplooimeting goed was. Wat een opluchting!

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Welkom hier Poohbear82 en veel succes vandaag met de termijnecho.

Wat een hork is die manager van jou zeg!

15. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Huh Rosatje , ik ben ook 13-11 uitgerekend maar vandaag 12 weken je banner klopt niet denk ik :)

Ik ben blijjjj :) vandaag dus 12 weken , kan het alleen nog steeds niet openbaar bekend maken omdat mijn vriend de ballen niet heeft om mijn schooiloeder op de hoogte te stellen :(
    zooo irritant hij doet er heel lachoniek over . Andere zwangerschappen hebben we haar als een van de eersten op de hoogte gesteld maar nu wil of durft hij kennelijk niet .

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames :D

Wat een *piep* van een manager zeg. :x

Oei, geen leuke schoonmoeder dus? Hoop dat je vriend het alsnog snel verteld zodat je het zelf daarna ook van de daken kan schreeuwen.

Hier gister even naar kamertjes wezen kijken. Zooooo leuk die winkels, gelukkig liggen vriendlief en ik op 1 lijn qua smaak, maakt het wel zo makkelijk. Al een hele mooie kanshebber gezien.

Verder alleen een rotweek, heel veel pijn en nu nog eens snotverkouden. Ik snotter en hoest wat af, en vooral dat hoesten helpt niet mee qua hoofdpijn.
    Gelukkig bijna weekend!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Waarom durft je vriend dat nu niet?

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    naah novy, wat is het plan van j e vriend dan? 9 maanden zwijgen? De komende 6 maanden gewoon niks zeggen?? hahaha...

Jaah 12 weken wave! Ik doe met je mee!

Vanaf 14week mag je in de sauna toch? Daar heb ik nou zon zin in, lekker doezelen in het warme hok..Denk dat ik dat maar es moet gaan plannen.

Hier worden de klachten al wel wat minder, nog wel moe maar minder heftig. Bij jullie ook?

19. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hier helaas nog niet. Maar ik moet nog iets langer geduld hebben #11wekenwave ;)

20. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Novy en Poobear, lastig zo'n manager en schoonmoeder/vriend. Konden we maar zelf alles in de hand houde he?

Deel Deze Pagina