november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Welkom! En gefeliciteerd!

2. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    hahha hijs gewoon bang voor haar reactie , ik begrijp m wel ... heb zelf ook niet de moed om het haar te vertellen . Wij zijn afgelopen juli na 12 jaar samenwonen uit elkaar gegaan , ging prima zo maar we misten elkaar toch en vooral ons gezinnetje we hadden geen oorlog ofzo en zagen elkaar iedere dag dus woonden alleen apart en betaalden 700 euro te veel aan huur .
    dus besloten we begin maart weer samen te gaan wonen .
    Zoioz reageert niet iedereen hier positief op maar dat maakt niet uit ze kennen niet de hele situatie dus ja . nu blijk ik dan ook nog eens zwanger te zijn zullen er nog meer kaken in stukken op de grond vallen van verbazing :p
    Mijn schoonmoeder en ik zijn absoluut niet elkaars fans en ze heeft nooit leuk gereageerd op baby nieuws van ons terwij we wel gewoon alles op een rijtje hebben huis werk , gezin blabla .

3. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ik zit nu ook ziek thuis :( gistermiddag op mijn werk was ik met de bewoners een geheugenspel aan het doen en hoe langer we bezig waren hoe slechter mijn stem werd , uiteindelijk ben ik thuis een soort van ingestort en kreeg overal spierpijn :( vandaag gaat t wel voel me alleen aangereden :s

Beterschap :)

4. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Joh, die zag ik niet aankomen. Nadat je haar 'schooiloeder' had genoemd :D

Maar even serieus, lastig dat de situatie zo is dat jullie je niet helemaal vrij voelen om het nieuws van de daken te schreeuwen tegen iedereen. En niemand heeft trouwens iets te vinden van jullie gezin, alleen jullie zelf.

5. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ja ik weet dat andermans mening er niet toe doet , maar ben zelfs door iemand die niet eens heel dicht naast me staat gekwetst . ik vroeg haar iets omdat zij onverwachts ook zwanger was van haar zoon, ze was niet op de hoogte van alles wat veranderd was tussen ons dus dacht nog steeds dat wij stil stonden op het punt waar we waren toen ik verhuisde .... kreeg t advies om maar een abortus te plegen :$ trek me daar geen reet van aan zeg ik wel maar dit kwam zo hard aan , dus de reactie van mijn schoonmoeder of schooiloeder ;) bezorgt me wel wat bibbers :)

of mensen die zeggen WEET JE WEL WAAR JE AAN BEGINT , JIJ LIEVER ALS IK , OF IK ZOU VAN 8 HOOG NAAR BENEDEN GESPRONGEN ZIJN BIJ EEN 4E ZWANGERSCHAP .... zijn echt rottig

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Beterschap LVtje en Novy4!

Welkom nieuwe dames!

Ik heb eindelijk een verwijzing naar de internist, kan alleen pas 28 mei terecht, het is super belangrijk in de eerste 4 maanden om onder begeleiding van een internist te zijn omdat het kindje daarna zelf een schildklier krijgt.
    Ben alleen al ongeveer 4 maanden eind mei dus schiet lekker op.
    Heb de vk gesproken en die vraagt mijn bloeduitslagen even op van de week en overlegt met gyn over medicatie verhoging of niet.

Leuk he novy zo'n schoonmoeder, ik heb ook een nare schoonfam daar heb je echt helemaal niets aan.
    Egoïstisch zooitje bij elkaar, denk soms dat mijn man geadopteerd is haha.
    Gelukkig vind manlief dat zelf ook.
    Leuk ook dat soort reacties als spring van een flat bij een 4e zwangerschap, lompe mensen.
    Ik zou zelf ook graag 4 kindjes willen als ik de ruimte had hoor!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames even een ego berichtje:

De combinatietest was goed!

Een kans van 1 op 14000 nog wat op het syndroom van down en een kans van 1 op meer dan 20.000 op de 2 andere ernstige afwijkingen! Wij zijn blij :)

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @novy: wat een reacties van mensen om je heen. En fijn zo'n schoonmoeder.

@butterflynova: dat is goed om te horen!

@hier: de termijnecho gaf aan dat ik nu 9+5 moet zij. En dus 29 november ben uitgerekend. Baal ern beetje omdat ik obv de kalender een week verder zou moeten zijn en dan zou ik het dus ook wat eerder kunnen vertellen. Maar moet dus geduld hebben.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat soort uitspraken zijn heel vervelend. Waarom kunnen ze dat soort uitspraken toch niet voor zich houden? Dat je het denkt prima maar dat je het ook nog zo uitspreekt.

Kan me voorstellen dat de reactie van je schoonmoeder je niet koud laat.

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Butterflynova, fijn een goede uitslag!!

@de rest (haha teveel geschreven). Wij zijn ook wat bang voor de reacties. Wij hebben een samengesteld gezin. Mijn man heeft vier kinderen die alle vier bij ons wonen fulltime en onder toezicht soms hun moeder zien. Moeder is hier al jaren gefrustreerd over en maakt ons nog vaak het leven zuur. Begrijpelijk want ze mist haar kinderen. Aan de andere kant heeft zij ze dusdanig mishandelt en verwaarloosd dat ze niet meer voor ze mag zorgen. Maar dat lijkt ze soms te vergeten. De eerste vijf jaar was erg moeilijk zeker voor ons en minder voor de kinderen. De laatste twee jaar gaat het heel goed en is bij ons de wens voor een kindje samen ontstaan. De meeste mensen in onze omgeving weten hoe zwaar het was en zullen waarschijnlijk niet begrijpen dat wij dit op ons dak halen 😀 al voelt dat alleen voor anderen zo.
    Het tweede punt en daar zit ik meer mee is dat mijn schoonzus twee doodgeboren (voldragen) kindjes heeft gehad en ondanks dat dit tien jaar geleden is zij nog steeds veel verdriet hebben dat ze kinderloos zijn. Vooral de combinatie vind ik moeilijk. Wij weten niet hoe wij het moeten vertellen.

11. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf

12. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Wat bezielt mensen?! Echt bizar zulke reacties :x

13. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Dat begrijp ik wel een beetje , ik heb tijdensde zwangerschap van de middelste gebroken met een vriendin van me .
    zij was onvruchtbaar en kon hier moeilijk mee omgaan wat ik heeel goed begrijp .. maar dat ze me egoistisch noemde toen ik haar , veel later dan de rest vertelde dat ik zwanger was vond ik te erg .Zij vond dat ik meer rekening moest houden met haar en niet zomaar kinderen NEMEN wanner het mij uitkwam :$... nouw uuuh doei he ;)

Mijn beste vriendin heeft ook haar dochter verloren na 31 weken geboren en 3 weken later gestorven , :( zij reageerde ondanks dat ze 4,5 jaar later nog steeds enorm veel verdriet om heeft heel positief en geniet nu met mij mee :)

14. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @novy en rosalincke: het lijkt me heel moeilijk als je idd anderen niet wilt kwetsen, maar weet dat het geluk hun niet is gegund.
    Ik ben ook heel blij dat mijn lieve collega zwanger is en alles goed gaat, voor hun was zwanger worden ook niet vanzelfsprekend. Anders had ik ook voor dat dilemma gestaan. Maar je doet er niks aan.

15. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heh wat jammer. Kijk je toch naar uit lijkt mij.

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @novy. Poeh je hebt er ook voorgestaan dus. Het is wel heel erg om egoïstisch genoemd te worden. Het is gewoon heel dubbel je bent zelf zo blij en je kunt er ook niets aan doen dat het jou wel lukt en je houdt er al rekening mee. Zonde dat het uiteindelijk een vriendschap kost

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen, wat een heftige berichten lees ik.
    ButterflyNova: wat fijn die uitslag! Hoeveel dagen na de nekplooimeting kreeg je hem?
    Ik las ook een berichtje over naar de sauna. Dat mag idd, maar niet naar de infrarood en niet in de zuurstof sauna. Ook mag je niet langer dan ik geloof 10 Tot 12 minuten omdat het kindje zijn tempratuur niet kan regelen. Ik deed me rustig afspoelen met de slang en ging niet in het dompelbad hangen. Deze keer ga ik helemaal niet. Na die vroeggeboorte en dysmatuurheid neem ik geen enkel risico meer.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
    Wij hopen op een zonnetje en gaan straks in de tulpen velden op de foto. Morgen langs een vriendin en haar dochter. Verder veel leren, want maandag ga ik het les geven weer oppakken.

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij kregen de uitslag direct Jynn. Ik had met de termijnecho al bloed geprikt dus die uitslagen waren al binnen. Uitslag van de nekplooimeting invullen en mijn leeftijd en een paar seconden later verscheen daar de uitslag :)

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik heb de 16 de al bloed laten prikken. Maar hun sturen het op. Dus nog eventjes geduld voor ons. We wachten nu maar ongeduldig op de postbode.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hopelijk heb je snel de uitslag. Ben blij dat wij direct de uitslag kregen, wachten op de post heb ik niet zoveel mee ;)

Deel Deze Pagina