Wow wat zijn jullie allemaal vroeg op en fanatiek bezig de hele dag. Ik moet zeggen dat ik de laatste twee weken met moeite mijn ene been voor mijn andere been kan zetten 😃. Wie weet komt het omdat ik wat achter loop qua aantal weken en ga ik mij nog fitter voelen. Hebben jullie het al verteld op je werk? Goed idee per datum is wat overzichtelijker.
Uitgerekende datum: 7nov12: 1 november siets86 1 november Vdmb: 5 november Hummeltje1978: 5 november Verkeersbord87: 5 november Butterflynova: 5 november Bibi2382: 6 november LVtje: 7 november Linnepin85: 7 November Daffie12: 7 November Sunshine92: 8 november Ingrid25: 9 november Balbina: 9 November Blondje21: 10 November Jynn: 10 November Babybanjo: 10 November Crissiewissie: 11 November Leonie053: 13 November Bianca28: 13 november Sumshine: 13 november Mooibuikje: 14 November Novy4: 14 november Li150: 16 november Ras: 15 november Mammachannie: 16 november Nuf: 16 november Deezz: 19 November Nove: 20/22 november Oudje37: 22 November Verik: 23 november Vonniej: 24 november Roms: 24 November Debbie86: 28 november Rosalincke: 29 november Nina0812: 29 november Joos1: 29 November Marleentje89: 29 november Zonnebloem92: 29 November Heeremeisje: 29 November Joyskuh: 29 November Poohbear82: 29 November Afspraken: MEI Blondie21: 4 mei - nekplooimeting Linnepin: 6 mei - controle VK Jynn: 7 mei - controle gyn LVtje: 11 mei - controle gyn Crissiewissie: 11 mei - controle VK Sumshine: 11 mei - controle VK Babybanjo 12 mei - GUO gyn Jynn: 13 mei - afspraak gyn Heeremeisje: 13 mei - termijn echo Poohbear82: 23 mei - nekplooimeting en 13 wekenecho Poohbear82: 27 mei - controle vk JUNI ButterflyNova: 1 juni - controle vk LVtje: 12 juni - intake verloskundige ButterflyNova: 17 juni - 20 weken echo
Hier is het al bekend op het werk, mijn leidinggevende wist het al vrij vroeg vanwege het ziekenhuistraject. En daarnaast hadden ze al problemen met de bezetting gedurende de vakanties omdat er nog twee ander collega's zwanger zijn, dus vond ik het wel zo fair om maar alvast aan te geven dat er nog een derde zwanger was zodat ze het meteen mee konden nemen qua planning. En de rest van het team heb ik het rond de 10 weken verteld. Toen hadden we werkoverleg en dus vrijwel allemaal bij elkaar. Vond ik wel zo leuk. Jullie nog leuke plannen vandaag? Wij gaan vanmiddag even bij mijn zus op zolder neuzen. Ze heeft nog een hoop babyspul wat we mogen hebben als we willen, dus even kijken wat het allemaal is en wat we dan willen hebben of niet.
Ik ben precies even ver en ook echt niet voorruit re branden, gister had ik bijna de hele dag buiten dienst. . Van Hot naar her gaan en dat ging echt op slakken tempo. Op mijn werk weet nog niemand het, wilde er mee wachten tot na mijn vakantie dan ben ik een week of 18 maar wil het eigenlijk eerder op Facebook zetten dus waarschijnlijk vertel ik het na de termijn echo. Die heb ik 19 mei trouwens dus dat kan erop. Hier geen leuke plannen, man is tot 11u vanavond werken dus een beetje het huishouden, koken, zoonlief vermaken en naar de paarden.
Uitgerekende datum: 1 November: 7nov12 siets86 5 November Vdmb Hummeltje1978 Verkeersbord87 Butterflynova 6 November Bibi2382 7 November LVtje Linnepin85 Daffie12 8 November Sunshine92 9 November Ingrid25 Balbina 10 November Blondje21 Jynn Babybanjo 11 November Crissiewissie 13 November Leonie053 Bianca28 Sumshine 14 November Mooibuikje Novy4 15 November Ras 16 November Li150 Mammachannie Nuf 19 November Deezz 20 November Nove 21 November Roms 22 November Oudje37 23 November Verik 24 November Vonniej 28 November Debbie86 29 November Rosalincke Nina0812 Joos1 Marleentje89 Zonnebloem92 Heeremeisje Joyskuh Poohbear82 Afspraken: MEI Linnepin: 6 mei - controle VK Jynn: 7 mei - controle gyn LVtje: 11 mei - controle gyn Crissiewissie: 11 mei - controle VK Sumshine: 11 mei - controle VK Roms: 11 mei Combitest Babybanjo 12 mei - GUO gyn Heeremeisje: 13 mei - termijn echo Zonnebloem: 19 Mei - termijn echo Jynn: 20 mei pretecho + geslacht Poohbear82: 23 mei - nekplooimeting en 13 wekenecho Poohbear82: 27 mei - controle vk JUNI ButterflyNova: 1 juni - controle vk LVtje: 12 juni - intake verloskundige ButterflyNova: 17 juni - 20 weken echo
Hier gewoon aan het werk vandaag.... wel even lekker bij kunnen slapen want moet vandaag van 9-17 ipv 6-14. Lijst even aangepast, vinden jullie het zo overzichtelijker?? Denk dat de afspraken apart houden beter is als dat je ze erachter zet, ze staan nu op data, en anders is het overzicht weg denk ik.... Ik voel me trouwens verder prima, begin nu wel wat last te krijgen van bandenpijn ( denk ik) en dan voornamelijk als ik me snachts omdraai in bed of soms met opstaan van de bank ofzo. Op d emoeheid verder weinig last van de zwangerschap, blijf me een mazzelaar voelen als ik jullie soms hoor....
Ik vind het er zo prima uit zien!! Hier is de vermoeidheid gelukkig al een heel stuk minder. Vanaf week 11 ging dat gelukkig stukken beter, want man man wat was ik die eerste weken moe. Nooit gedacht dat je je zo uitgeput kon voelen. Wat dat betreft echt fijn dat dat een stuk beter gaat, ook qua misselijkheid een heel stuk minder. Nu mijn lijf hopelijk nog een beetje meewerken, want als het zo nog moet de komende maanden dan weet ik niet hoe ik dat moet gaan doen. Vind het ook rot voor vriendlief De eerste weken zo moe en misselijk, gaat dat beter kan ik nog steeds amper iets van de pijn. Wil me zo graag een beetje normaal voelen om ook samen gewoon leuke dingen te kunnen doen en niet alles op hem laten afhangen.
Wat rot dat je lichaam niet mee wil werken.. waar heb je zo veel pijn dan?? Vriendlief zal dat heus wel begrijpen, maar tis natuurlijk wel leuk om samen wat dingen te kunnen ondernemen, hoop dat je je snel beter voelt!
Ja, hij zeurt absoluut niet en vind het vooral heel vervelend voor mij. Maar ik voel me dan zo'n waardeloze vrouw. Hij werkt veel, moet thuis dan nog een hoop doen en krijgt er nog weinig gezelligheid voor terug. Heb al ruim 9 jaar chronische pijnklachten na een ongeluk en dubbele nekhernia. Normaal met pijnstillers al niet 100% pijnvrij, maar nu zonder pijnstillers is het heel zwaar. Pijn is op sommige dagen echt ondraaglijk en ik kan behoorlijk wat pijn verdragen maar dan weet ik echt niet meer waar ik het zoeken moet. Hoop dat de komende tijd wat meer goede dagen komen, want de laatste weken is het echt prut. Komt wel weer goed, het is nu vooral even overleven. Maar ik mis de leuke spontane ik dan gewoon een beetje.
Jeetje meis dan zal het idd wel even een zwaare periode worden... en de medicatie die je normal slikt mag nun niet ivm de zwangerschap?? Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen, en je toch nog wat kan genieten van je vriend en ook van de zwangerschap natuurlijk! Meis jij hebt er ook niet om gevraagd, en als er wederzijds repsect is dan gaat dat echt wel goed komen en doet vriendlief het allemaal met liefde, klinkt mss verweg maar nog even volhouden.. dat mooie wondertje wat op komst is maakt het straks dubbel en dwars goed Sterkte meis!!
Dank je Komt ook wel goed, zo niet dan wel in november haha. Het maakt het nu wel makkelijk, zo'n "einddatum". Ik ben namelijk moeten stoppen met de medicatie op het moment dat we gingen proberen, dus inmiddels ruim een jaar zonder en dat stapelt zich op. Maar voordat ik zwanger was was het toch lastiger omdat je geen idee had hoe lang het nog zou duren, zeker op het moment we de mmm in gingen. Gelukkig hebben we daar maar kort ingezeten en nu is het gewoon aftellen (op meerder vlakken ) tot november. Volgende week gewoon weer even naar de fysio die me hopelijk weer even goed kan masseren en eventueel intapen en dan komen die goede dagen vast vanzelf weer.
Ook ik ben erg moe, maar pas sinds 1 week ofzo. Bij m'n zoontje ben ik van week 1 tot week 18 doodmoe geweest. Maar nu ga ik op de dagen dat ik vrij ben ook echt slapen als hij slaapt, en als hij dan na 3 uur wakker wordt ben ik nog bekaf. Ik zou donderdag wat extra uren maken, maar denk dat als het lukt ik thuis blijf en ga slapen, kleine is naar de opvang. Deze week is sowieso lastig want ik het piket, wat betekend dat ik 24/7 oproepbaar ben. Hopelijk blijft het rustig. Maandag ben ik er weer vanaf. M'n collega's ga ik het waarschijnlijk 12 mei vertellen, dan hebben we werkoverleg. Maar denk dat ze het al vermoeden dankzij m'n manager die zich versprak.
@LV, pittig voor je. En van steeds pijn wordt de vermoeidheid natuurlijk ook niet beter. Ik snap dat je je lullig voelt naar je vriend, maar dat hoeft echt niet. Je kiest er niet zelf voor om chronisch ziek te zijn. Ik vind het heel dapper dat je je er doorheen slaat.
Vandaag controle gehad bij de vk. Helaas geen ecjo maar wel t hartje gehoord!! Super cool en ook raar tegelijk... weer goedgekeurd en over 4 weken terug. .. zal morgen de lijst weer aanpassen. 22 juni de 20 weken echo woeiiii heb er nu al zin in!!
@LVtje, poeh dat is allemaal niet niks. Fijn dat je er zo positief instaat (nu aftellen ). @Oudje37, ben je echt 37? En voel je je oud, in dat geval ben ik stokoud haha. @Poohbear, fijn zo een manager. Ik heb vandaag de termijnecho gehad, wat een feest. De baby ging non stop te keer. Alles zwaaide en hij maakte wel twintig salto's bijna niet te meten dus maar wel erg leuk. Mijn oudste dochter was mee (15 jaar) vond het helemaal geweldig, hoopte wel dat het hoofd in verhouding wat bij zou trekken, anders vond ze het een beetje eng. Morgen bloedprikken en volgende week de nekplooimeting. Ben er best bang voor. Gezien mijn leeftijd. Volgende week gaat ook mijn man voor het eerst mee, dat is wel weer heel fijn.
Ik ben echt 37, en ja dat vind ik oud. Ik heb stiekum nog altijd het gevoel dat ik 16 ben Fijn dat je uk zo beweeglijk is! Kan me voorstellen dat je dochter het wat gek vond. Gelukkig komt het goed Snap ik heel goed. Gelukkig zijn er ouderen zat die een prachtig resultaat van de eerste trimester screening, dus daar gaan we gewoon vanuit. Maar ik 'moet' morgen en vind het ook heel spannend.
@oudje. Alleen maar goed dat je je 16 voelt. Ik voel mij op het moment eerder 60 😀. Succes morgen. Ik duim voor een goede uitkomst.