Wist niet dat jij het lijstje zou maken. Heb ik denk ik overheen gelezen. Het is niet dringend hoor doe rustig aan, kan begrijpen dat je het erg druk hebt met je werk en nog een kleine die jou bezig houd. En zou bij jou vrijdag het hartje ook al moeten kloppen?
Welkom Hummeltje! Hoe voel je je? Houden jullie trouwens allemaal rekening met eten nu? Is jullie smaak veel veranderd, of valt het wel mee?
Door jullie berichtjes krijg ik ook heel erg zin in de echo! Helaas is die 28 maart pas! Bij mijn eerste had ik met 6w4d de echo en toen was het hartje wel te zien, maar nog niet erg duidelijk, dus 6w0d is ook wel vroeg! Ik hoop het voor je meid!
Ik hou zeker al rekening met eten. Nu at ik sowieso wel al gezond over het algemeen, maar bepaalde dingen eet ik nu dus niet meer, zoals rauw vlees etc. En let op m'n koffiegebruik, drink nu 1 kopje en soms 2 per dag. Nu heb ik vandaag niet zo'n trek vanwege misselijkheid maar das een ander verhaal
Ja ik had het uitgerekende datum.lijstje gemaakt. Erbij gezet dat de rest nog komt Als het goed is wel ja ben dan of 6+5 of 7 weken. Ik ga van 6+5 uit kan het altijd meevallen. Heb er zo zin in
Jup. Roken doe ik nog wel MAAR mijn medicatie moet eerst opgehoogd worden als dat 28ste gebeurt dan kan ik stoppen. Medisch gebeuren roken versneld de stofwisseling heb stofwisseling medicatie dus mag niet zomaar stoppen -_- ook niet als ik stabiel ben. Lang verhaal erg kut maar is niet anders. Mn smaak is ook veranderd had zo zin in mn favoriete drop alleen dat smaakt me niet
8 januari ongie. Ongeveer 5 dagen. 31 januari opnieuw een menstruatie en die hield ook 5 dagen aan. Daarna is er niks meer gekomen. Ik heb Op 6 maart een test gedaan en die was positief. 10 dagen geleden dus. Op 9 maart kwam er een druppie bloed en ging ik dus naar de vk, her bleek niks te zijn en toen werd bevestigd dat ik inderdaad zwanger ben. Kan jij hier uit afleiden hoeveel dagen ik zwanger zou kunnen zijn? Mijn hersens hebben me vandaag even in de steek gelaten na alle negatieve berichten.
aangezien ik vanaf mijn 14e tot 19e de pil heb geslikt zou ik niet weten hoe het normaal was. Sinds mei vorig jaar gestopt en dan ben ik het elke 3 weken. Dus net zoals 8 jan. En 31 jan. Vrij snel achter elkaar dus
Ik hou zeker rekening met eten! Alleen jammer dat er niks in gaat bij mij.. ben erg misselijk. Ik hou heel erg van leverworst en daar ben ik onmiddelijk mee gestopt. Ook probeer ik minimaal 2 stuks fruit op een dag te eten en groente of een gewone maaltijd gaat er bij mij nog nier in. Misschien later. En let jij ook op je eten?
Hoi Ja door idd geen rauw eten of vacuüm verpakte vis te eten. Ik drink nog een beetje koffie, maar brood kost me moeite. s ochtends lust ik bijna niets, een paar beschuitjes en wat koffie tot de hoofdpijn weg is, en s avonds heb ik continue trek. Moet ik maar niet teveel aan toegeven, want ik ben toch wel te zwaar dus moet er niets extra's bij gaan komen.
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik heb vandaag positief getest. En ben volgens de berekening op deze site 21 november uitgerekend. Ik heb telkens het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Elke keer rennen naar de wc Wie heeft er nog meer last van?
Graag gedaan Blondie, hoe gaat het vandaag met je? Ik heb weinig verstand van echo's maar van wat ik hier op het forum al voorbij heb zien komen lijkt het er best goed uit te zien? Mooi vruchtzakje en volgens mij zie ik een vruchtje en een dooierzakje? Inderdaad slecht van de vk, zij zou je gerust moeten stellen. Weet niet hoe dat in andere landen gaat. Hoe is je Turks? Begrijp en spreek je dat goed? Mijn echo is donderdag! Vind het zo spannend. Als in wat je wel en niet mag eten? Ja heel erg! Ik heb natuurlijk al 2 keer kunnen 'oefenen'. Was ik verdorie op vakantie mocht ik al die lekkere dingen als gedroogde ham enz niet eten Verder probeer ik twee stuks fruit per dag te eten, voldoende groenten, drinken (water), melk en probeer ik minimaal 1 keer per week vis te eten. Ik merkte al dat ik kaas ineens veel lekkerder vind. Kan er echt van smullen! Gefeliciteerd! Dat herken ik heel erg, komt omdat ik twee keer eerder een miskraam heb gehad. Zodra ik ook maar iets voel ga ik naar het toilet en tijdens het plassen kijk ik of ik geen bloed verlies en daarna controleer ik het toiletpapier. Sorry voor de details dames Is dit je eerste zwangerschap? Wat spannend zeg! Ik zou vorig jaar ook op 21 november uitgerekend zijn, helaas mocht het niet zo zijn.
Haha ja dat doe ik ook. Nee dit is me 2e zwangerschap, 2 mk en 1 bbz. Kan nog steed niet geloven dat ik zwanger ben.
mothertobe, die krampen had ik nu drie hele dagen lang... ook steeds naar de wc en ook het wc papiertje nakijken... Nu is het weer weg Maar ja, kan er morgen zo weer zijn. Mijn borsten zijn mijn graadmeter Zolang die pijn doen is het goed
Hee Dames, Ik sluit me graag bij jullie aan. Na een jaar uitblijvende zwangerschap, nu de eerste keer na een kijkoperatie met tubatesten direct zwanger. Ik ben erg blij, maar ondertussen ook voorzichtig. Het is nog erg pril. Komende donderdag een echo bij de fertiliteitsarts in het ziekenhuis. Ik heb geen klachten, voel me goed. Leuk om elkaar op te hoogte te houden! Veel geluk!
Spannend IrisN ! Fijn dat het nu gelukt is. Ik merk dat er aardig wat in ons groepje zijn die in de MMM zitten of een miskraam achter de rug hebben. We gaan nu allemaal door die spannende eerste weken heen... PFFF kan me niet snel genoeg gaan.