Hoi dames Ga van de week denk ik ook maar eens op zoek naar een positiebroek het is bij mij ook vooral mijn maag die opgezet is. Wij hebben vandaag het voor het eerst aan een paar mensen verteld (oma en schoonzus waar wij zo tegen op zagen). Morgen de kinderen en mijn eigen moeder. Nu komt wel direct de angst wat als het toch niet goed gaat en iedereen weet ervan. Blijft heh die angst.
Wat leuk om even al jullie berichten terug te lezen! Ik zit nu op de 12 weken, en mijn broeken zitten ook echt niet meer lekker.. Had ongeveer een maand voordat ik zwanger bleek te zijn m'n kledingkast opgeruimd en al m'n iets te grote broeken etc weg gedaan. Daar baal ik nu dus mooi van! Heb nu een elastiekje om de knoop van m'n broeken, buik is veel te opgezet dus volgende week als ik tijd heb toch maar even zoeken..
nou mijn skinny jeans (die ik voornamelijk alleen heb) pasten echt voor geen beter meer. Kwam een hele dikke zwemband rondom en deed zeer..Dus ik loop sinds 2 week ik positie kleding. (sinds 11,5w) Misschien is het ook eerder omdat het de 3e is? Ik heb zaterdag nog wel flink 12,5km hardgelopen maar voelde fysiek als de halve marathon hoor. je merkt echt dat conditie achteruit gaat helaas.
Sorry, even klagen. Maar wat word ik ontzettend verdrietig van mijn lichaam op het moment. Ik heb zo'n enorm opgezette buik dat ik 7 maanden zwanger lijk. Maar als ik zit is het duidelijk geen zwangere buik maar lijkt het vet (wat het deels is, maar het zijn voornamelijk mijn darmen). Ik zou een moord doen door een mooie zwangere buik en zal die met trots dragen wanneer het zover is. Maar die opgezette darmen en me daardoor gewoon echt dik voelen..... ik word er ongelukkig van
ik vind het ook enorm lastig, waar te sjoppen, hm is redelijk betaalbaar maar kwaliteit van jeans niet echt goed. heb tijdens mijn vorige zwangerschap leuke broeken in de sale van h&m gekocht, daar heb ik nu weer veel plezier van, maar kan voor nu niet veel vinden of erg duur.
Hoi dames, weer leuk om terug te lezen. ik loop al een ruime week grotendeels in positiekleding. mijn gewone broeken zitten niet meer zo lekker en daar lijk ik een klein olifantje in, in de positiebroeken zie je meteen dat het een beginnend zwangerschapsbuikje is. om 17.00 weer controle bij de verloskundige, heb er weer zin in om de uk te zien.
Leuk weer een echo! Wordt nog afkicken straks als we weer een paar weken moeten wachten tot de volgende echo...
Zo de berichtjes gaan hier hard.... die mooie buikjes gaan echt wel komen hoor meiden, maak je niet druk!! @ Zonnebloem, fijn dat de lucht weer geklaard is!! Hier gaat alles goed, echt een heerlijk weekend gehad met manlief. Zaterdag naar babydump geweest om vast wat te orienteren en kon natuurlijk niet zonder iets de deur uit dus heb een boxpakje en een pakje gekocht ( unisex) vond ze zo schattig kon het niet laten liggen En het is toch ook gewoon leuk alvast saampies wat te shoppen voor ons wondertje. We zijn er kwa meubels eigenlijk al zo goed als uit, nu de rest nog, behang enz... wandelwagen hebben we ook wel een voorkeur.. vraag me alleen af wat handig is. dacht dat een combi wel handig zou zijn, maxicosi, bak en buggy. Tis bij elkaar een flinke total prijs, vraag me af hoevaak je alles gaat gebruiken aangezien we ook groten deels in de winter rondwandelen....??! We hebben hiervan nog niets gekocht, kunnen we alles even lekker laten bezinken.. En hoeveel dingen zie je wel niet bij zo'n baby dump woowww zo veel keus vooral ook uit speentjes en flesjes enz enz, wat moet je nou kiezen?? Geen idee, ga is kijken of ik ergens een lijst kan vinden... want deze mama in spe ziet door de bomen het bos niet meer wat dat betreft whahahaha Ik heb vrijdag eenzwangerschapstuinbroek bij bonprix bested en vind hem echt geweldig.... daag al een paar weekjes zwangerschapskleding want de rest zit echt total niet lekker meer... Vind het ook vreselijk dat we nog zo lang moeten wachten op de volgende echo 20 wkn echo... Ik wilde toch even onze FB foto showen hij is zo leuk!!
Dag dames! Ik ben nieuw in dit topic en ik zal me even voorstellen. Ik ben Liefje13, ik ben getrouwd met een super leuke man, nu bijna een jaar. We zijn voor het eerst zwanger en uitgerekend op 19 november (ik ben stiefmamma van zijn twee kindjes en heb dus al enige ervaring kunnen opdoen). We waren binnen drie rondes zwanger en hebben al twee echo's gehad, met 7 weken en de termijnecho. Zonder medische indicatie de NIPT test laten uitvoeren en daar hebben we zojuist de uitslag van gehad. Alles is goed! Het geslacht van de baby staat ook in de email van Gendia en dat gaan mijn man en ik vanavond samen lezen, zo spannend!
hoi, in het onderwerp 'baby-uitzet' en dan 'grootse aanraders en grootste miskopen' kun je veel lezen en daar heb ik bij de eerste zwangershap veel aan gehad.. Maar qua speentjes, flesjes e.d. is het echt even afwachten tot je kindje er is. dat is zooo persoonlijk vind ik.
Hier nadat controle gehad, was weer helemaal goed. Beeb stuiterde flink de rondte in, zo leuk om te zien. Ook weer even het hartje mogen horen, blijft prachtig En zoals verwacht ben ik losgelaten door de gyn en mag ik eindelijk maar de Vk. Blij! Over twee weken een geslachtsbepaling, ook wel even fijn om tussendoor nog echo te hebben. We hebben er nu al zoveel gehad dat het anders wel afkicken word haha. Leuk Linnepin! Welkom Liefje en gefeliciteerd! Had nog een mega pakket kleding besteld via wehkamp. Zaten gelukkig 2 leuke topjes van mamalicious bij en nog twee jurkjes. Had van m'n zus ook nog een jurkje gekregen, geen positie maar het model leent zich perfect voor een buikje omdat het strakste gedeelte net onder de borsten zit en vanuit daar uitloopt. Kan ik op vakantie toch nog iets aan doen straks
Wat leuk gedaan Inspiratie van Pinterest oid? Wij hadden onze aankondiging met een rompertje en wij op de achtergrond.
Ja darom kwam kleding en spullen kom ik wel een aardig eind, maar toen ik die speentjes en die flesjes zag dacht ik wooow hoe ga ik hier tussen kiezen??! naja maar even goed inlezen... en niet te vele kopen gewoon wat beginnende dingen iets erbij kopen kan altijd nog natuurlijk.....