november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Weet niet meer waar ik het precies gezien heb, maar dit vond ml het leukste... haal hem morgen weer van het forum af hoor.. vrij persoonlijke foto, we zijn zo herkenbaar hahaha

Ook erg leuk je hebt zo veel ideeen ervoor!

2. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Linnepin: leuke foto! (hoever is je partner? :D )
    Daar heb je vast veel leuke reacties op gehad!

Wij hebben ook gekeken voor wandelwagens. Onze voorkeur gaat uit naar de Stokke, omdat je de wagenbak in hoogte kan verstellen en dat is handig voor onze rug (we zijn vrij lang) Maar de prijs is aan de (zeer ) hoge kant.

Daarna vonden we de Mutsy Industrial Blue erg mooi. Maar we kijken nog even rond.... Wel leuk om te doen, maar i.d.d: wat is er veel en we moeten ook alles weer opnieuw aanschaffen. We kopen denk ik daarom een bedje met commode bij Ikea. We hebben een inbouwkast dus een kast hoeft er niet bij.

Tip: ik kwam erachter dat mijn verzekering 75 euro vergoed voor een elektrische borstkolf (mits gekocht bij de bij hun aangesloten partners). Ik heb een twee sterren aanvullende verzekering (Zilveren Kruis Achmea).
    Misschien bij jullie ook?

3. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ja we hebben er super leuke reacties op gehad :D

Wij worden flink gesponsord dus we kunnen lekker shoppen ook wel zo leuk voor de eerste natuurlijk :p

Dat van de verzekering is wel handig zeg!! Zou ik is na moeten vragen, heb het nergens in de polis zien staan maar je weet maar nooit... Ik wil eerste instantie borstvoeding geven, wat me wel aan het denken zette laatste x was dat het me voor manlief ook wel leuk lijkt om de fles te kunnen geven dus misschien ga ik het wel combineren, ben er nog niet over uit. Ik wil wel graag naar zo voorlichtavond/dag voor borstvoeding.

4. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Nou dames...geen hele leuke echo gehad!!!
    De vk zag in eerste instantie nog een vlies rondom de baby..dit zou vanzelf verdwijnen en de volgende x niet meer te zien zijn!!
    Echter eveb later gaf ze aan toch te twijfelen..ze kon niet zien of het 'vlies' los zat van de baby of aan hem/haar vast zat en het dus vocht was..morgenochtend hoor ik of eb hoe laat ik terecht kan voor eeb echo/consult bij de echoscopiste in t ziekenhuis.......

5. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wat vervelend dat ze je dan zo naar huis sturen zeg... wat betekend het verder, ik hoor dit voor het eerst...
    Sterkte iig morgen xx

6. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Ze heeft alles gedaan om me ofwel vanavond nog te laten gaan..helaas was er geen echoscopiste meer aanwezig!!
    Op de verkoskamers waren alleen gynaecologen aanwezig die me niet wijzer konden maken dus daar hebben we weinig aan!!de poli was dicht dus we kondeb ook biet meer gepland worden...morge belt de vk meteen voor een afspraak..hoe dan ook morgen!!
    Wat het betekenen kan... Geen idee...waarsch in het slechtste geval een chromosoom afwijking...morgen zijn we hopelijk wijzer

7. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ohw jeetje meis, nou heel veel sterkte morgen en ik ga kei hard voor jullie duimen...

8. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Crissiewissie, wat vervelend die plotse onzekerheid! Veel sterkte morgen!

9. Marleentje89

16 dec 2014
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik meld me ook maar weer eens, na een paar weken van onophoudelijke misselijkheid en moeheid waardoor ik niet aan het forum toekwam. Heb niet alles teruggelezen, maar heel veel sterkte morgen crissiewissie, ik hoop dat alles meevalt!

Ik heb vorige week termijnecho gehad, en mijn uitgerekende datum staat nu op 30 november (+1 dagje van wat ik dacht).

Tot snel!

10. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Voel je je nu al wel wat beter?! Hoop het voor je.

11. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Sjonge Chrissiewissie, dat is dan ook spannend geweest voor je (en nu nog). Hopelijk kan je vanavond een beetje slapen.
    Sterkte morgen en laat je weten hoe of wat? Denk aan je.

12. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Chrissie, wat vervelend dat je nou zo'n nacht in onzekerheid zit. Sterkte morgen, hopelijk valt het toch mee.

Leuke foto Linnepin!
    Qua spullen kopen. Heel veel dingen zijn zo persoonlijk! We hebben geloof ik wel 3 flessen gehad bijvoorbeeld, voor we degene hadden gevonden die bij ons mannetje (en ons) pastte, terwijl anderen juist zeer tevreden waren met een fles, welke wij vreselijk onhandig vonden.
    Dus sommige dingen is gewoon uitproberen helaas.

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @crissiewissie. Heel veel succes vandaag!

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje Crissiewissie, dat is even schrikken! Ik hoop voor jullie dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Butterfly nova : bij mij 4 weken tussen intake en echo, tel de dagen haha het gaat zo sloom.
    @ linnepin: wat een ontzettend leuke foto zeg, orgineel ook!
    Wat betreft de uitzet : veel verschillende uitzet lijsten bekijken en aan bekende met jonge kinderen tips vragen, zo ging het hier.
    Vond het soms ook lastig en we hebben elke fles die er bestaat geprobeerd geloof ik haha gelukkig hebben we nu vrijwel alles.

Welkom liefje13,weet je nu t geslacht al?!

@LVtje : leuk de geslacht bepaling, heb je een idee /voorkeur?
    @crissiewissie: wat ontzettend rot! Hopelijk weet je snel meer.

Gaan jullie borstvoeding geven of flesvoeding?

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik zou het liefste iedere week even spieken :)

Wil borstvoeding gaan proberen!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Chrissiewissie, sterkte! Hopelijk valt t mee.

babyuitzet.
    Wij hadden alles al maar hebben t weggedaan..Oops toch nummer drie. We hadden de stokke wandelwagen: GEWELDIG ding, lekker hoog, rijd soepel echt super! Nu zou ik wel een Jools willen (ach iets anders is ook leuk haha...) maar ik ga wel voor tweede hands dit keer.
    Een goede wandelwagen is echt wel een must, hij wordt veel gebruikt. (athans bij ons)
    net als een goede kinderstoel straks, daar wil je gewoon geen gehannes mee.

Flesjes, ik had kinderen met vaak buikkrampen dus dr Brown werkte bij beiden het beste. Overigens ook difrax en avent gehad.

Speentjes: beide kinderen een ander merk gehad, zo persoonlijk.

Ik wil ditmaal meer gaan dragen (draagdoek) heb al twee kids dus moet mij daar eens in verdiepen.

Tja en verdere spullen, ik hoop op de gulheid van mijn omgeving want ik heb geen zin om alles weer nieuw te moeten kopen (wel bepaalde dingen natuurlijk) haha..Tweede hands vvoor kids prima!

18. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    echo vandaag was goed. Kindje weer helemaal goedgekeurd. Kindje lag met rug naar ons gekeerd dus geen geslacht gezien. Vier hartkamertjes, , gesloten ruggetje, placenta ligt netjes achter, etc.... Zo knap dat ze al zo veel kunnen zien!

26 juni is de 20 weken echo.

Heb het nu de jongens verteld. Ze reageerden enthousiast.

Ik ga voor borstvoeding. Ik wil ook graag weten of het een meisje of een jongetje wordt, maar ik heb de pretecho nog niet gepland.Lichte voorkeur voor een meisje, maar een jongetje is natuurlijk ook weer welkom! Ben allang blij dat het tot nu toe zo goed gaat!

19. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Hoi allenaal..

Helaas geen goed nieuws..flinke verdrikte nekplooi..dus doorverwijzing naar zh maastricht voor nader onderzoek!!daar kan ik as maandag las terecht!!onze wereld staat even volledig op zijn kop en we zijn enorm bang voor de onzekerheid en hetgeen wat wellicht komen gaat!!
    Hopelijk weten we maandag wat meer!!

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat vind ik dat naar voor jullie :( Hoe verdikt is de nekplooi?

Deel Deze Pagina