november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @crissiewissie. Oh nee wat erg voor jullie. En nu tot maandag wachten mijn hemel dat lijkt een eeuwigheid. Ik weet niet wat ik moet zeggen alleen dat ik aan jullie denk.
    Hebben ze iets van informatie gegeven waar ze aan denken qua combinatie verdikte nekplooi en het vlies waar ze het gisteren over hadden?

2. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Crissiewissie,wat ontzettend naar!!! Ik wens jullie veel sterkte!

3. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Wow, heb echt al te lang niet meer gereageerd in dit topic, sorry girls.
    Had een vriendin op bezoek voor 7 dagen en daarna mijn moeder voor 11 dagen, maar ik ben er weer!
    Ik had vorige maandag een echo, en alles was in orde en ook geen verdikte nekplooi!
    Geslacht zei ze als meisje, maar toen was ik pas 12+6 dus ik ga ervan uit dat het net zo goed nog een jongen kan zijn. 8 juni heb ik weer een afspraak en horen we het geslacht! Heb ook al de complete kinderkamer gekocht, weet dat het vroeg is maar het kwam gewoon zo uit! Ben dus super relaxt dat dat "achter de rug" is.

Chrissie wat naar voor je :( hoop dat jullie maandag meer te weten komen!!

4. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Chrissiewissie, wat verschrikkelijk! En wat rot dat jullie tot maandag moeten wachten, dat moet killing zijn. Heel veel sterkte!

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @Zonnebloem: zelf denk ik een meisje, maar voorkeur hebben we op zich niet. Ben echt zo nieuwsgierig haha :D

Hier wordt het waarschijnlijk flesvoeding ivm medicatie.

@wagens: voor ons is off road van groot belang, dan valt sowieso en héél groot gedeelte af. Eigenlijk alles wat van die kleine wieltjes voor heeft.
    Nu hebben we de wagen van m'n zus gekregen, een maxi cosi mura. Ideaal voor off road, rijd lekker en wat ik persoonlijk fijn vind is dat de buggy zowel van je af als naar je toe gezet kan worden.

@crissiewissie: :(:( Dat is niet het nieuws wat je wilt horen, en dan nu ook nog zo lang in onzekerheid.
    Sterkte en ik duim voor positief nieuws maandag.

6. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    LVtje, wij hebben ook de maxi cosi mura 3 gekozen om die reden bij de eerste. Wonen aan de hei, en vind hem redelijk off road te gebruiken. Daarbij vind ik het heerlijk dat je de buggy inderdaad naar je toe kan draaien, en hij ook helemaal plat kan.
    Hoevaak hij wel niet plat in de buggy heeft geslapen!

Wij moeten nu gaan kijken voor een duo wagen, aangezien de eerste nog geen eens anderhalf is, als nr 2 komt. Maar heb er nog geen 1 gevonden die helemaal voldoet aan wat ik zoek helaas.

7. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    @crissiewissie: :( Dit is niet waar je op hoopt... hopelijk valt het uiteindelijk mee, maar wat moet de onzekerheid nu toeslaan, en dan nog zo lang wachten vreselijk, ben in gedachte bij jullie en blijf gewoon hard duimen!! xx knuffel xx

8. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6

5.3/5.4 mm...maximale voor 'normaal' is 3,5!!

9. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Thanx allemaal..onze wereld staat even helemaal op zijn kop!!
    Het vlies wat ze zagen is normaal..dat is nog het vruchtzakje waar t kindje in heeft gezeten in de eerste periode..dat verdwijnt bij de ene al rond 12 weken..bij anderen pas later!!
    Het was puur de nekplooi..en daarbij kan er enorm veel aan de hand zijn!!
    Van uitei delijk helemaal niks tot de meeste ernstige aandoeningen.

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik hoop dat het allemaal mee gaat vakken voor je crisis. De kans dat er niks aan de hand is is gelukkig ook vrij groot. Maar ik snap zeker je spanning! Pffff! Krijg je nu de nipt test?

wij hebben ook een uitgebreide 20 weken echo. Mijn moeder is een kindje verloren met 5 maanden zwangerschap en mijn schoonmoeder en voldragen kindje wat op een hazenlip na helemaal gezond was. Ze was 8,5 maand zwanger. Plus nog ons eigen verhaal.ons zoontje mag er ook niet bij zijn en dat wil ik ook niet.duurt veel te lang voor hem. Hij mag naar de opvang.
    Maar nu eerst volgende week de pretecho, daarin willen we hem wel betrekken.

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @crissiewissie. Oke dus de enige aanwijzing is de nekplooi. Meid wat een ongelooflijk lange wachttijd tot maandag. Kunnen jullie het er samen over hebben? Ik duim voor je! Voor de meest positieve uitkomst mogelijk!

12. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Thanx allemaal!!

Dit is enorm zwaar!!
    We kunnen er gelukkig heel goed over praten..met zijn 2eb maar gelukkig hebben we veel lieve mensen om ons heen..vrienden en familie die nu zo belangrijk zijn!!
    Mijn man vibd het moeilijk om mij zo te zien lijden..hij staat er natuurlijk toch iets anders in..dit kindje groeit in mij en ik moet straks alle onderzoeken en wie weet wat nog doorstaab en hij voel zich er heel
    Machteloos onder!!
    We hebven het ook al over een slechte uitslag gehad..gelukkig zitten we heel erg op 1 lijn...dat scheelt!!

13. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    @ Crissiewissie fijn dat jullie er goed over kunnen praten samen en dat er zo veel familie en vrienden voor jullie klaar staan!!
    En ook fijn dat jullie kwa uitslag op 1 lijn zitten, is ook nog een hele beslissing hoor.... Ik kan niet meer als je heel vele sterkte wensen komende dagen...

14. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje crissie, wel heel fijn dat jullie er samen over kunnen praten en op 1 lijn zitten.

Wij waren te laat voor de combinatietest door onze vakantie, maar had hem wel gewild. Baal er wel van dat ik nu niet de zekerheid had die ik wel bij de vorige had.

15. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Net weer bij de Vk geweest, best lage bloeddruk, dus op advies maar aan de zoute drop haha.
    en een extra echo gehad omdat ze het hartje niet kon vinden. Begon me al bijna zorgen te maken dat er geen hartje meer was,maar gelukkig niks aan de hand en wijs de kleine gewoon druk aan het bewegen.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sterkte chrissiewissie!

17. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Dat was ook ff schrikken dan! Gelukkig is het allemaal in orde.

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Wat was je bloeddruk dan? Ik had het vorige zwangerschap ook, maar deze gelukkig niet. Al merk ik zelf weinig tot geen verschil.

Vandaag en dagje uit met onze peuter. Naar zijn allergrootste idool: thomas de trein!

19. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    @Jynn: leuk, daar ben ik ook eens geweest met mijn zoontjes. Ze hebben erg genoten ;) Veel plezier!

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, genieten jullie van nog een vrije dag of zijn jullie net als ik aan het werk vandaag?

Deel Deze Pagina