november 2015 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babybanjo, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Het is je in ieder geval niet aan te zien. Ik zeg, zware botten ;)

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Mooi! Zeker voor 10 weken al een mooie bolling!

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0

Hahahaha! Of een goede invalshoek voor de foto ;):D;)

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mooie buikjes dames!

Ben hier nu een halve kilo aangekomen.
    Hier een foto van 5 weken met eentje van paar dagen geleden. En met 5 weken waren m'n darmen al behoorlijk opgezet maar wat een verschil al. Tenminste, vind ik :D

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mooi LVtje!

6. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Een heel verschil Lvtje! Mooi hoor!

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie buiken hoor. Ik heb de laatste dagen enorm veel last van een opgezette maag na het avondeten. Ga denk ik maar in delen eten of zo. Ben er drie uur naar van.

@chrissiewissie. Morgen is het zover toch? De extra onderzoeken? Hoe heb je het de laatste dagen volgehouden? Kon je wel een beetje slapen? Ik wens jullie morgen alle geluk toe die je nodig hebt.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is een enorm verschil LVTje .
    Herkenbaar rosalincke, ik zit ook onwijs snel vol steeds moet steeds kleine beetjes eten anders krijg ik niet veel op.
    Heel veel succes morgen chrissiewissie!

9. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Mooie kiekjes hoorvamn de buikjes echt wel duidelijk verschil!

Ik kan ook niet meer zo veel eten als normaal...ben 1,7 kilo aangekomen tor nu toe *bloos*

Gister de babykamer kinderwagen en box uitgekozen en gereserveerd bij baby dump we waren er eigenlijk vrij snel over uit. Echt super fijn :D week 30 wordt alles bezorgt.. eerst nog maae opzoek naar een behangetje als we weten wat t wordt :p dus dat duurt nog even...

Vandaag heerlijk uit wezen waaien op t strand, heerlijk genieten zo het weekend.

Jullie al een grote aanschaf gedaan??

In gedachten bij crissiewissie... sterkte morgen!!

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog niets uitgezocht qua spullen. Wij gaan werken met twee kamertjes dus is nog even puzzelen. Wij slapen zelf beneden en hebben naast de slaapkamer een badkamer en een kantoor (kamer voor eerste weken). Boven slapen de overige vijf kinderen en wordt slaapkamer 6 voor de kleine. Wij willen de baby niet gelijk naar boven doen omdat het een flink eind lopen is vanaf onze slaapkamer. Tegen die tijd zijn de andere wakker als hij of zij huilt. Beneden wilde ik alleen een wiegje en Commode neerzetten en boven de kamer zeg maar. Weet nog niet of ik beide direct doe of eerst alleen beneden. Al kan de baby overdag eventueel wel naar boven. Allemaal luxe problemen waar wij nog even over moeten nadenken.

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lekker linnepin!
    Hier nog niets gekocht, wil wachten tot 20 weken maar ik heb ook bijna alles al natuurlijk. Bij mijn zoon had ik al een kinderwagen en kinderkamer bij 14 weken besteld.
    Ik ben vandaag 12 weken, kijk uit naar mijn echo dinsdag!
    Hopelijk is alles goed, heb ontzettend weinig eetlust. . Is dat een slecht teken? Je hoort toch juist meer honger te hebben? ! Bij zoon had ik geloof ik wel meer trek (weet alleen niet of dat bij 12 weken ook al was).
    Ik heb vandaag winnie the pooh schilderijen gekocht en op baby borrel geweest.

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij hebben al een combi wagen en maxi cosi. Die konden we overnemen. Ook hebben we een optie genomen op een kinderkamer bij Babydump. Onze smaak en voor een mooi prijsje.

Ik zie meer op tegen al die kleine dingetjes kopen, flinke lijst wat je allemaal nodig moet hebben.

13. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Volgens mij is dat voor iedereen verschillend hoor, die eetlust. Ik heb ook veel eetlust, maar dan alleen voor appeltaart :p Doen we maar niet:)

Ik had alles weggedaan, dus moet weer opnieuw beginnen. Zijn nu bezig met het kijken voor de wandelwagen. We hebben wel wat eisen ;) Zoals makkelijk en klein opvouwbaar (dus valt Stokke af), stoeltje in twee richtingen kunnen zetten, bekleding kunnen wassen en het nestje niet te laag (dus valt Bugaboo af). Mutsy evo staat vooralsnog op nr. 1... Heb juist al wel wat kleine spulletjes gekocht, want dat is idd een lijst. En een babyfoon. Nou ja, is al wat.

Sterkte morgen Chrissiewissie!

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    1 voordeel babybanjo, dik wordt je sowieso dus af en toe een hapje appeltaart snoepen moet je jezelf gunnen haha.
    Wij hebben de mutsy evo en ben er best tevreden over, kleine wielen en makkelijk opklapbaar zo past hij zelfs in mijn picanto :p
    Wel zonde dat je echt alles opnieuw moet kopen zeg, ik weet niet of ik ooit al mijn spullen weg kan doen. . Nouja ooit vast wel maar we willen eigenlijk maar 2 kinderen maar op mijn 22 ste durf ik niet te zeggen dat ik nooit meer kinderen zal krijgen.

15. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wat zonde dat je alles al weg hebt gedaan!!

Ik zie nu pas dat je uit Oostvoorne komt Zonnebloem. wilde vanmiddag naar t oostvoornsemeer maar ml reed de afslag voorbij dus zijn we naar de maasvlakte gereden hihi vorige week op t oude autostrand geweest... heerlijk hoor!

Wij hebben de transit gekozen dit is een merk van babydump zelf gemaakt door de fabriek van Mutsy. Was een mooi prijsje vonden wij niet overdeeven duur.

we hadden een combideal kamertje en wandelwagen kregen we een matras cadeau. Maar we hebben voor een airosleepmatrasje gekozen waardoor we korting kregen.

Genoeg geld uitgegeven dat wel. Maar we krijgen veel gesponsord hihi. Mazzelaars zijn we.

Kan niet wachten dalijk gericht te gaan shoppen.

Manlief wil geen extra echo dus we zullen nog 5 weken moeten wachten tot we het geslacht weten... lijkt wel een eeuwigheid te duren.

16. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hier totaal geen trek, volgens mij hoort dat ook bij de klachten van het eerste trimester (net zoals misselijkheid). Geen zorgen dus!

17. SSZ93

SSZ93 Lid

1 sep 2014
    6
    0
    0
    Hoihoi,

Graag zou ik ook met jullie meekletsen, ik ben 29 november uitgerekend van ons eerste kindje. We hadden de hoop om op de natuurlijke wijze zwanger te worden al opgegeven (na 2,5 jaar) en zouden in augustus starten met IUI. Dit is gelukkig toch niet nodig geweest. De positieve test heeft ons erg verrast, maar we zijn nog nooit zo blij geweest! :)

18. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Welkom SSZ, en gefeliciteerd met jullie mooie nieuws!

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Succes en sterkte vandaag crissie, ik denk aan je.

Echte grote uitgaven nog niet, wel kamertje uitgezocht maar die moeten we nog even gaan bestellen.
    Verder hebben we de wagen van m'n zus gekregen dus dat scheelt weer aanzienlijk, kamertje is al duur zat haha. ;)

Qua kleertjes en andere kleine dingen nog niks zelf gekocht, we hebben bijna vakantie en denk dat we dan eens een dag samen de stad in duiken om eea al te kopen. Dan weten we als het goed is ook wat het wordt :)

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gelukkig zijn er meer die weinig eetlust hebben, ik duim maar gewoon voor een mooie echo morgen.

@ linnepin : ik was eigenlijk al benieuwd welk strand omdat je uit Rotterdam komt haha, waar uit Rotterdam kom je?
    Zelf heb ik altijd op zuid gewoond en sinds 2 jaar in oostvoorne.

@ rosalincke : wonen jullie op een boerderij, zoveel slaapkamers en een kantoor? Wel reuze gezellig lijkt me een huis vol kinderen.

@ kinderwagen en spullen : wij wilde eerst ook de transit maar toch mutsy geworden, hier ook geluk gehad qua spullen. . De kinderwagen van schoonouders gekregen en de box van mijn moeder en natuurlijk veel familie en vrienden die dingen kochten.
    Dit keer krijgen we weer iets duurs van schoonouders maar geen idee wat we willen we hebben eigenlijk alles al.

Welkom SSZ!

Willen jullie een geslacht bepaling of wachten tot de 20 weken echo? Ik twijfel ineens enorm, ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongen is en ga er ook vanuit maar ik zal er maar naast zitten. .. dan weet ik het liever eerder.

Deel Deze Pagina