Wij hebben volgende week dinsdag geslachtsbepaling, vond het veel te lang duren voor de 20 weken echo haha.
@SSZ, welkom Ja wij wonen op een boerderij. Met deze erbij is ons huis vol 😀. Al gaat de eerste al bijna op kamers. Gaan jullie het geslacht ook vertellen of houden jullie het voor jezelf.
SSZ welkom! Met de geslachtsbepaling wachten wij tot de 20 weken, vl wil het niet eerder weten. Dat respecteer ik. We houden het geslacht niet geheim, mochten mensen er naar vragen dan vertellen we het gewoon
Welkom SSZ, gefeliciteerd!! @ Zonnebloem, ik kom ook uit Zuid, maar dan van de Heijplaat is dat je bekend? Inniminidorpje... Voor ons is oostvoorne/maasvlakte dichtste bij kwam strand. En honden Mogen officieel natuurlijk nergens meer los behalve op t oude autostrand... En ik doe onze hond er geen plezier mee naar het strand te gaan en hem aangelijnd te houden, dan blijf ik liever thuis. Maar het was vrij stil kwa zonnebaden gister alleen wat van die kitesurfers natuurlijk met die wind... Dus de hond ging gewoon lekker los net als alle ander honden die er rond liepen. ML wil ook wachten tot de 20 weken... ik had lieve rnog een echo tussendoor gehad, maar hij zegt die 5 weken zijn zo voorbij! Naja nog even 5 weken in spanning Wij willen het geslacht tot nu toe voor onzelf houden, maar wij zij wij niet als dat nog gaat veranderen hahahaha hier ga ik het wel bekend maken hoor
Uitgerekende datum: 1 November: 7nov12 siets86 5 November Vdmb Hummeltje1978 Verkeersbord87 Butterflynova 6 November Bibi2382 7 November LVtje Linnepin85 Daffie12 8 November Sunshine92 9 November Ingrid25 Balbina 10 November Blondje21 Jynn Babybanjo 11 November Crissiewissie 13 November Leonie053 Bianca28 Sumshine 14 November Mooibuikje Novy4 15 November Ras 16 November Li150 Mammachannie Nuf 19 November Deezz Oudje37 20 November Nove 21 November Roms 23 November Verik 24 November Vonniej 28 November Debbie86 29 November Rosalincke Nina0812 Joos1 Marleentje89 Zonnebloem92 Heeremeisje Joyskuh Poohbear82 SSZ93 Afspraken: MEI Zonnebloem: 19 Mei - termijn echo Jynn: 20 mei pretecho + geslacht Poohbear82: 23 mei - nekplooimeting en 13 wekenecho Poohbear82: 27 mei - controle vk JUNI ButterflyNova: 1 juni - controle vk Linnepin: 1 juni - controle vk LVtje: 12 juni - intake verloskundige ButterflyNova: 17 juni - 20 weken echo Linnepin: 22 juni - 20 weken echo Oudje37: 25 Juni - 20 weken echo
Voor mij nog 5,5 week tot de 20 weken echo (met 19wkn). Ik vind het zooooo lang duren. Ml wil geen echo tussendoor. En ik vind het ook gek om een pretecho bij een ander bureau te doen dan bij de vk. Voelt een beetje als 'verraad'. Onze vk doet geslachtsbepaling vanaf 17wkn en die 2 wkn kan ik dan nog wel wachten.
Ik weet nog niet of we het voor onszelf gaan houden, waarschijnlijk kunnen we onze mond toch niet houden haha. Vind het zelf ook fijn, nog even een extra echo tussendoor. Blijft fijn toch even te spieken of alles nog goed is. Voor vriendlief hoefde het ook niet direct maar hij vind het ook leuk om even eerder te kijken en het kost hier maar 28 dus daar hoeven we het ook niet voor te laten.
He bah even rot nieuws... vriendin heeft een slechte 20 weken echo gehad. Nu ben ik extra nerveus voor morgen. @ linnepin : heijplaat ken ik wel, ik had 3 klasgenoten die daar woonden haha
Wat rot voor je vriendin! Ik snap wel dat je er extra nerveus van wordt. Maar onthoud dat een afwijking een uirptzondering is. Succes morgen!
Hier ook geen grote uitgave, er hebben alles nog. Nog 2 dagen en 5 uur tot de geslachtsbepaling!!! Pfffff spannend! Vanavond les geven,morgen ook werken en in de avond een cursus babymassage op mijn werk. Heb hem al eens eerder gedaan. Maar komt wel goed uit nu😊 Net fysio gebeld, zo'n pijn in mijn heupen.het wordt steeds erger.
Ik dacht, ik wil toch over 2 weken tussendoor en gb. Maar vl wil echt niet. Niet omdat hij het nog niet wil weten, maar omdat hij het nutteloos vind om regelmatig naar hetzelfde te kijken. Het beeld verandert weinig, en dus vind ie het geen meerwaarde om nog een echo te krijgen. En wachten tot 19 weken voor de gb vind hij geen probleem. Ik heb hem beschuldigt van het feit dat hij niet geinteresseerd is in zijn ongeboren kind. Vind het zo onbegrijpelijk, ik zou iedere dag wel naar mijn kleintje willen kijken. Of ben ik te hard en is het een echt vrouwending?
Wat rot zeg.. Wat heeft ze voor slecht nieuws gehad als ik vragen mag? Had ze een combinatietest laten doen? Begrijp dat je nu extra nerveus bent, maar houdt hoop op een mooie 20 weken echo voor jullie!
Ik snap jou heel goed oudje, er is toch niets mooier om naar je kindje te mogen kijken? Mijn man wil juist een pretecho omdat het zo bijzonder is. Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Babybanjo: Het hartje blijkt veel te traag te kloppen, ongeveer dubbel zo traag als dan het zou moeten kloppen. De echoscopist kon er verder niets over zeggen, ze krijgt binnenkort vervolgonderzoeken in het ziekenhuis. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met chrissiewissie is.
Getsie wat een vervelend nieuws!! En dan vaak ook nog lang moeten wachten voor vervolg afspraken. .. vreselijk!! Alle echo's daarvoor waren wel goed? Ohw wat grappig! Zijn een hoop mensen die het niet kennen... wie weet ken ik ze wel al zit er russen ons toch 7 jaar verschil... Ben ook erg benieuwd hoe het met crissiewissie is!
@oudje. Ik denk wel dat het een mannending is hoor. In combinatie met wellicht zonde van de tijd of het geld. Mijn man loopt er ook niet zo warm voor maar gaat wel akkoord als ik het wel wilde. Ik heb nu zo een apparaatje waar je het hartje mee kan horen. Ik wil de hele dag wel luisteren maar na 1 keer was het voor mijn man ook wel weer genoeg 😀
Ik heb ook zo'n angelsound heb t geprobeerd maar kon nog nix vinden... binnekort nog maar is een poging wagen...
Mjammm die appeltaart, ja af en toe moet kunnen. Wij dachten ook na twee is het over, maar het ging toch kriebelen