Hallo allemaal... Helaas hebben we vandaag alles behalve het nieuws gehoord waarop we hoopten! Ons kindje heeft meerdere forse afwijkingen...gedacht wordt aan een syndroom wat niet verinigbaar is met het leven...of een minimale levensverwachting..morgen volgt nog een vruchtwaterpunctie om zaken vast te stellen/uit te sluiten maar naw zal de zwangerschap worden afgebroken..dat is althans onze keus als de uitslag ook dusdanig slecht is! We zijn er verslagen en intens verdrietig van!!
Oh nee chissiewissie wat verdrietig. Wat sterk van jullie dat jullie al verder kunnen denken. Poeh meid ik denk aan jullie. Heel veel sterkte de komende dagen.
Wat ontzettend verdrietig Chrissiewissie.. Weet even niet goed wat ik moet zeggen. Ontzettend veel kracht en sterkte voor jullie!
Pffffff chrissie.....kon ook even niet uit mijn woorden....Mijn gedachten zijn bij jullie.... Hier pijn pijn pijn pijn. Net wat ingenomen om te kunnen slapen. Heel de avond rust genomen en merk nog weinig verschil. Hopelijk doet een nachtje slapen veel goed.
@chrissiewissie, ben er stil van... heel erg verdrietig voor jullie, veel sterkte. @Jynn, echt niet leuk! Hopelijk kan je slapen.
Ohw ik krijg er kippenvel en tranen van in mijn ogen.... Wat een vreselijke keus....ik begrijp jullie keus wel.... Crissiewissie heel veel sterkte & kracht aankomende periode. Dikke Knuffel xx @ Jynn nog een beetje kunnen slapen? Ging je gister niet sporten enzo??
Kippenvel krijg ik van dit bericht Wat intens verdrietig, weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een nachtmerrie Ik wil jullie heel erg veel sterkte en kracht wensen.
Waar heb je pijn Jynn? Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Hoe gaat het nu? Hier beginnen de steekjes onderin mijn buik weer. Wie heeft dat ook?
Ik heb dat ook regelmatig, gisteren had ik ineens ontzettende rugpijn wat doortrok naar mijn rechter bil.. Heb er nog steeds last van. Zometeen termijn echo en na al dat slechte nieuws van gister heb ik amper kunnen slapen. . Hoop zo dat alles goed is, krijg vanavond verjaardag visite en mijn hoofd staat daar dan echt niet naar.
Haj, ook ons Zwelgje komt rond 6 november ter wereld! Ik heb overigens last van een tweede golf van ochtendmisselijkheid! Hebben jullie daar ook last van?
Bedankt voor de felicitaties, jullie natuurlijk ook allemaal van harte gefeliciteerd! Oh, wat verschrikkelijk Chrissiewissie, heel veel sterkte! Wij willen over een paar weken een geslachtsbepaling laten doen, vooral mijn man is erg nieuwsgierig. Ik ben benieuwd, maar het is niet dat ik heel de tijd me afvraag zou het een meisje of een jongen zijn? Dat heeft hij wel heel erg. Is ook maar 25 euro, dus ik heb zoiets van prima! Extra x kijken is sowieso leuk Ik heb sinds 2 weken ook last van mijn onderrug/heupen, maar of dat nou komt door de zwangerschap of van het vele op de bank liggen de laatste tijd (erg misselijk geweest de afgelopen weken en niets kunnen doen).. Hoop van het op de bank liggen, dan gaat het wel weer over.
Mijn misselijkheid is nog niet weg geweest helaas. Eergister in ene een verschrikkelijke dag, man wat was ik de hele dag beroerd. Denk dat ik de dagen ervoor teveel gedaan had. Zou wel leuk zijn als het nou eens weg zou gaan...
Een goede echo gelukkig! Mijn bloeddruk was bij de assistente super hoog dat de vk even nog een meting wilde doen dus ik zei dat ik erg nerveus was dus we deden eerst de echo. Na de echo was mijn bloeddruk weer ontzettend gezakt gelukkig. Ik ben ook nog steeds met vlagen misselijk, heb gelukkig nooit over hoeven te geven. Mijn datum mag trouwens van 29 naar 27 november, wordt de 29 lijst gelijk iets minder vol haha.
Wat fijn Zonnebloem! Een mooi kindje kunnen zien? Grappig dat je bloeddruk zoveel verschilde, ik was ook ontzettend nerveus maar dat had geen invloed op de bloeddruk
Uitgerekende datum: 1 November: 7nov12 siets86 5 November Vdmb Hummeltje1978 Verkeersbord87 Butterflynova 6 November Bibi2382 7 November LVtje Linnepin85 Daffie12 8 November Sunshine92 9 November Ingrid25 Balbina 10 November Blondje21 Jynn Babybanjo 11 November Crissiewissie 13 November Leonie053 Bianca28 Sumshine 14 November Mooibuikje Novy4 15 November Ras 16 November Li150 Mammachannie Nuf 19 November Deezz Oudje37 20 November Nove 21 November Roms 23 November Verik 24 November Vonniej 27 November Zonnebloem92 28 November Debbie86 29 November Rosalincke Nina0812 Joos1 Marleentje89 Heeremeisje Joyskuh Poohbear82 SSZ93 Afspraken: MEI Jynn: 20 mei pretecho + geslacht Poohbear82: 23 mei - nekplooimeting en 13 wekenecho Poohbear82: 27 mei - controle vk JUNI ButterflyNova: 1 juni - controle vk Linnepin: 1 juni - controle vk LVtje: 12 juni - intake verloskundige ButterflyNova: 17 juni - 20 weken echo Linnepin: 22 juni - 20 weken echo Oudje37: 25 Juni - 20 weken echo