Ben nog niet toe gekomen aan het lijstje bijwerken jace is niet vrolijk vandaag. Morgen doe ik dat en geef ik een update over mn echo
Klopt maar bij was het noodzakelijk. Ze denken dag wel goed is bij de eerste uitstrijkje zat heel de onderzoek tafel onder het bloed. Nu zijn al paar maanden klachten weg en bij uitstrijkje geen bloed te zien ook niet op uitstrijkje zelf ondanks dat veel beter doorbloed is tijdens de zwangerschap
Ik kwam weer even kijken, dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven... ik probeer positief te blijven en te geloven, dat het me nog zal lukken! Ik verheug me erop! Hoop dat ik snel weer kan proberen. Jullie héél veel succes en geluk!
6 november ben ik uitgerekend. gisteravond de eerste echo gehad en een sterk kloppend hartje gezien. zo ontzettend mooi!
Ik doe ook mee! Banner zegt 4 weken.. Maar is waarschijnlijk al 5 weken. 30 maart een echo! Spannend hoor
Hej lieverds! Het hartje klopt gaat goed met de kleine. Helaas heb ik nog steeds pap3a veroorzaakt Door hpv 51. Indien nodig wordt ik behandeld tijdens de zwangerschap maar ik moet elke 2 weken voor controlw
Fijn dat t goed gaat met de klein!! Jammer dat het nog steeds pap3 is, maar wel o zo fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!! Wat ik me afvroeg...Als je eenmaal pap3 hebt kan t dan nog verminderen of lalleen maar meer worden? Voel me soms echt blond wat is hpv 51 ? Ik heb een erg druk weekend voor de boeg dus zal hier wss minder te vinden zijn.. Daarom wens ik jullie allemaal alvast een mooi leuk weekend toe tot snel! Uiteraard laat ik weten hoe de echo is/ was maandag Gr Linnepin
Kan verdwijnen. Hpv is dat virus waar je tegenwoordig als tiener voor ingeënt word tegen baarmoederhals kanker Hpv 51 je hebt zoveel soorten maar is een van de soorten die gevoelig is om baarmoederhals kanker te veroorzaken al is 70-80% van de baarmoederhalskanker dankbaar aan hpb 16 en 18. Dus dan zijn er volgendsmij nog 10 soorten over die onder de 30% vallen
Welkom Angie29 en Siets86 Fijn Sunhsine dat het haartje klopt! Nou hopen dat de rest ook snel goed komt. Ik hoop dat je je niet al te druk maakt en kan ontspannen.
Dankje. Hoop het ook. De gyn zij wel mijn gezondheid gaat voor. Ik vind het nu dus erg lastig om me aan de zwangeeschap te hechten maar hopelijk komt dat nog
Hier mn echo! Vruchtzak zit bovenin mn baarmoeder en het kindje op het hoogste punt in de vruchtzak. Ingezoomd was er dus nix te zien en termijn kwam op 6+1 wat niet kan kloppen omdat ik dan na 5 dagen al posi heb getest haha maar heb 2 april termijn echo en dan weer onderzoek naar de pap en dan hoop ik dat de kleine minder "dwars" is en meting wel lukt. Op 100% was dus een mooi knipperligtje